Als jij het zondag voor de middag in Groningen kunt afgeven, kan ik het zondag om 17:00 in Tilburg hebben. Of zou dat te laat zijn?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoi!
Ik heb cadeautjes voor de kids van Vamperotica ivm Sinterklaas. Ik durf het er niet op te gokken dat het op tijd komt met de post voor 5 dec. Daarom ben ik op zoek naar vervoer. Alles wat noordelijker is dan Tilburg scheelt al een heleboel. Ik woon in Groningen maar heb OV. Ik kan wel een stuk naar het zuiden reizen maar ik vind 3u heen en 3u terug gewoon te gortig. Ik heb morgen nog meer dingen die ik moet afwerken namelijkDus is er iemand die naar Tilburg gaat de komende 3 dagen die een stuk noordelijker woont dan Tilburg en die graag wil helpen met een hele mooie sinterklaas voor de kids van Vamp.. Help me dan uit de brand!
Oooh dat zou echt fantastisch zijn! Ik denk dat Vamp het wel zo kan plannen dat ze het na 17.00 vierenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij het zondag voor de middag in Groningen kunt afgeven, kan ik het zondag om 17:00 in Tilburg hebben. Of zou dat te laat zijn?
Ik heb terugge-PM'd; als je het morgen voor 12:00 kunt afgeven in Grun-stad, dan kan het morgen nog mee en kan ik het morgen, zaterdag of zondag iets vroeger naar Tilburg brengenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooh dat zou echt fantastisch zijn! Ik denk dat Vamp het wel zo kan plannen dat ze het na 17.00 vierenDan pak ik het gewoon van te voren al in! Dan hoeft ze er alleen nog maar de namen op te schrijven! Ik ga je pm-en!
Wat ben je toch ook een schatje.quote:
Dus de overdracht is geluktquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vergeet meneer K. niet in het verhaal. Die overbrugt de grootste afstandHa en ik denk zomaar dat ze al over de helft zijn
huilen doe je zondag maar :p ohnee ik moet je al eerder vertellen wat erin zit :p ha maar dat doe ik pas nadat je de hele bende hebt :p tis niet heel zwaar hoor ik kon dr prima mee door de stad heen sjouwen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:34 schreef vamperotica het volgende:
Lieverds, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen
van blijdschap mag ik toch hopen he ? meis, je verdient hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:34 schreef vamperotica het volgende:
Lieverds, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen
Van hoe mooi het is dat er zoveel mensen voor een ander klaar willen staan...quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
van blijdschap mag ik toch hopen he ? meis, je verdient het
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
huilen doe je zondag maar :p ohnee ik moet je al eerder vertellen wat erin zit :p ha maar dat doe ik pas nadat je de hele bende hebt :p tis niet heel zwaar hoor ik kon dr prima mee door de stad heen sjouwen!
en ik heb ook al cadeautjes gehaald voor diegene dat jij wilde
Ben je al zenuwachtigquote:
en de kids gaan zondag helemaal uit hun dakquote:
Laat je het weten als je de cadeau hebt gekregen? Tevens wie is meneer Kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |