Ik trek de stoute schoenen aan, stap over die heule hoge drempel heen en vraag om hulp. Het scheelt dat het niet hulp per direct hoeft te wezen, mijn tuin is nu toch een grote natte besneeuwde en bevroren toestand

Mijn tuintje...
![20070428004a.jpg]()
![20070428003a.jpg]()
![schaal.jpg]()
17 meter diep
(incl, die begroeide hoek naast de schuur) en 5 meter breed. Leuk tuintje he? Ja, alleen heb ik absoluut geen groene vingers, vinden planten mij niet leuk
(bedoel, zelfs mijn plastic planten leggen het loodje?
) en heb ik ab-so-luut geen tijd
(en geen zin
) om de boel bij te houden in mijn eentje. Manlief is niet in die positie dat ie er actief in kan meehelpen en het komt erg vaak voor dat ik met kompas en kapmes op zoek moet naar mijn fiets in de schuur...
Wat ik er mee zou willen?
Als eerste die postzegel gras er uit. Tegels er in/op. Elke zomer vernaggel ik het gras door het zwembad van mijn dochter er op te zetten en elke winter/lente doet het een poging terug te groeien om in de zomer weer verpletterd te worden.... Ik haat maaaaaaaaaaien! (overigens heb ik daarna dus wél weer een electrische grasmaaier te geef

)
Als tweede, die begroeide hoek achterin moet leeg... De knijnen van Suus hebben meer renruimte nodig en dus wou ik in die hoek een soort van ren bouwen, waar het huidige hok in kan staan zodat ze meer kunnen rondrennen...
Als derde: Mijn huidige terras loopt schots en scheef. Als het regent heb ik in het midden een vijvertje...
Kortom: mijn tuin moet op de schop! Ik heb in de aanbieding: 2 linkerhanden, non-groene vingers, een lekkere pan soep, drank, limonade, versnaperingen en gezelschap van mijn dochter als supporter.
Ik zoek: lieve mensen, terrastegels/stenen/klinkers/stoeptegels, materiaal voor een ren te kunnen maken. Spa en schop en boomzaag aanwezig

Iemand zin in lekker bruin te worden tijdens een gezellig klus komende zomer?

UPDATE:Aangemeld:
Lord_Vetinari en Tietvlag als stratenmakers en eventuele renbouwers.
Nog nodig:
tegels/stenen/klinkers
renmateriaal als in gaas, planken, balken enz.
Man/vrouwkrachten?
[ Bericht 4% gewijzigd door Ireth op 09-12-2010 23:39:49 ]