Dus je houdt ze 14 dagen onder een boom?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:59 schreef honne het volgende:
Zo straks al twee pakketjes ontvangen van @Kieskleurig en @-Miauw- , kids op dat moment gelukkig niet in huis :-) , pakjes staan nu onder de boom en ik stuiter bijna van blijdschap haha.
Wow, wat cool.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Ynske het volgende:
Cat heeft mij gister echt heel blij gemaakt met de kerstboomuit dit topic [Heeft nieuw huis!]Kunst kerstboom + versiering
[ afbeelding ]
en veel versiering!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeumig Ynske, wat mooi!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:49 schreef Ynske het volgende:
Cat heeft mij gister echt heel blij gemaakt met de kerstboomuit dit topic [Heeft nieuw huis!]Kunst kerstboom + versiering
[ afbeelding ]
en veel versiering!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:05 schreef brunette82 het volgende:
DJMO? is de post al overgekomen????
Oeps, ja, nee, ik bedoelde of mijn post overgekomen was. Pfff, mijn post is natuurlijkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef brunette82 het volgende:
Ben bezig met wat spulletjes te verkopen op marktplaats.
mocht dit lukken, dan stel ik het geld beschikbaar voor Vamp haar/zijn vloer
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je bedoelt of ik post heb gehad? Alleen een brief van een deurwaarder vandaag ..
ik gaf alleen antwoord op een vraag, en ben er daarna per pm verder op ingegaan, want ik snapte niet wat ze bedoelde. Nu wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??
Nou ja, als het een gerechtsdeurwaarder is dan kan het ook best positieve post zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand hier op dit positieve topic komt melden dat ze post van de deurwaarder heeft gehad? Is nooit leuk natuurlijk zulke post, maar wat moeten we ermee??
Gewoon aannemen voor wat het is: een antwoord op een vraag. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zeker niet. Enige oplossing is ze te bellen om eea te regelen. Kan namelijk altijd. Niet in een la stoppen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef spuitje het volgende:
Is nooit leuk natuurlijk zulke post,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |