Dat is wel een leuk gebaar maar zoals er ook bij staat is haar dochter nu nog te jong voor dat pretpark.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeg FOK!kers die geld bij elkaar sprokkelen en zorgen dat jullie wél gewoon naar Walibi kunnen? Daar is dit forum toch voor?
Wil ik nie en gaat niet werken, zoals gezegd heeft mijn man een (ernstige) chronische ziekte en een dagje uit is bij ons gelimiteerd aan hoogstens 5 uurtjes weg (langer alleen thuis zonder zorg is voor hem onhoudbaar). We zouden dan alleen aan de trein al ruim 2 en half uur kwijt zijn en dan is Walibi ook de moeite niet meer waard (en daarbij, ze mag nog nergens in daaro! We vermaken ons tot nu toe opperbest elk jaar met de gratis kaartjes voor Dierenpark Amersfoort dankzij de U-Pasquote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeg FOK!kers die geld bij elkaar sprokkelen en zorgen dat jullie wél gewoon naar Walibi kunnen? Daar is dit forum toch voor?
Oh. Ik lees te snel. Dat zou jammer zijn. Maar goed, ik heb geen kangoeroe-knuffel helaas.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk gebaar maar zoals er ook bij staat is haar dochter nu nog te jong voor dat pretpark.
Meeste dingen mag je dan niet in vanwege lengte of leeftijd.
Wij hebben de afgelopen 3 jaar een jaarkaart gehad van walibi voor de kids, en die hebben zich daar altijd prima vermaakt, incl attracties. Suus is ongeveer van dezelfde leeftijd dus ook voor haar zal er vast wel iets zijn waar ze in mag. Blijf je zitten met de onmogelijkheid om echt een dagje weg te kunnen. Dus eigenlijk zou je iemand moeten vinden die jou wil vervangen voor een dagje en jouw taken mbt zorg aan je man kan overnemen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wil ik nie en gaat niet werken, zoals gezegd heeft mijn man een (ernstige) chronische ziekte en een dagje uit is bij ons gelimiteerd aan hoogstens 5 uurtjes weg (langer alleen thuis zonder zorg is voor hem onhoudbaar). We zouden dan alleen aan de trein al ruim 2 en half uur kwijt zijn en dan is Walibi ook de moeite niet meer waard (en daarbij, ze mag nog nergens in daaro! We vermaken ons tot nu toe opperbest elk jaar met de gratis kaartjes voor Dierenpark Amersfoort dankzij de U-Pas)
Mwah, zo heel simpel ligt het niet mbt de zorg overdragen, lang verhaal, veel medisch en psychisch gedoe, wordt iig wel aan gewerkt, dus wie weet zou dat in de toekomst een oplossing wezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef YPPY het volgende:
Ireth, in jouw situatie zijn er mogelijkheden voor respijtzorg, zodat jij weg kunt met Suus. Vaak kost dit niks en anders wordt het vaak vergoed door de verzekering. Ik wil daar best even voor rondbellen.
PM Gedaan!quote:Op donderdag 2 december 2010 12:48 schreef Martijntj het volgende:
Ja! :-) Walibi-kangoeroe present! PM me maar even je adres, komt 'ie jouw kant op.
Mjah tis ook gewoon te ver en te lastig met het ovquote:Op donderdag 2 december 2010 09:13 schreef knorretje het volgende:
[..]
Wij hebben de afgelopen 3 jaar een jaarkaart gehad van walibi voor de kids, en die hebben zich daar altijd prima vermaakt, incl attracties. Suus is ongeveer van dezelfde leeftijd dus ook voor haar zal er vast wel iets zijn waar ze in mag. Blijf je zitten met de onmogelijkheid om echt een dagje weg te kunnen. Dus eigenlijk zou je iemand moeten vinden die jou wil vervangen voor een dagje en jouw taken mbt zorg aan je man kan overnemen.
Wij gaan zodra het park weer open is vast en zeker er weer heen en wil met alle liefde daar een walibi voor haar kopen, ze zal er dan alleen nog even op moeten wachten... zeg tot pasen ofzo
Oww! Muck! Deze zie ik nu pas! Ja leuk!! Daar gaat ze heel erg blij van worden!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:44 schreef Muck het volgende:
Ik heb nog een stevige walibi skippybal, is dat iets voor je?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |