abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 23:27:40 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89412222
Mijn dochter is groot kangoeroefan, ze gaat later in de dierentuin met kangoeroe's werken, gaan dan in Australie wonen en wordt zelf ook kangoeroe! 8)7

Walibi, het kangoeroepretpark. Een pretpark waar wij nooit zullen komen want zij is er nu nog veel te klein voor en we hebben de financiele middelen niet om er ff een dagje naar toe te gaan met de trein en vanwege chronische ziekte van mijn man is het ook geen uitje wat ik even met mijn dochter alleen zou doen.

Maar ja, het is ook wel dé plek waar je kangoeroeknuffels kan kopen, bedoel, een kat of konijn haal je bij elke V&D vestiging, maar met kangoeroe's wordt het een ander verhaal.

Wie o wie heeft er zo'n/zulke walibi kangoeroe's en doet er niks mee? Mijn dochter zou er heul erg blij van worden!

Hier was ze verkleed als kangoeroe met carnaval :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_89412277
Ik zeg FOK!kers die geld bij elkaar sprokkelen en zorgen dat jullie wél gewoon naar Walibi kunnen? Daar is dit forum toch voor?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_89412340
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeg FOK!kers die geld bij elkaar sprokkelen en zorgen dat jullie wél gewoon naar Walibi kunnen? Daar is dit forum toch voor?
Dat is wel een leuk gebaar maar zoals er ook bij staat is haar dochter nu nog te jong voor dat pretpark.

Meeste dingen mag je dan niet in vanwege lengte of leeftijd.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:31:08 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89412395
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Wil ik nie en gaat niet werken, zoals gezegd heeft mijn man een (ernstige) chronische ziekte en een dagje uit is bij ons gelimiteerd aan hoogstens 5 uurtjes weg (langer alleen thuis zonder zorg is voor hem onhoudbaar). We zouden dan alleen aan de trein al ruim 2 en half uur kwijt zijn en dan is Walibi ook de moeite niet meer waard (en daarbij, ze mag nog nergens in daaro! We vermaken ons tot nu toe opperbest elk jaar met de gratis kaartjes voor Dierenpark Amersfoort dankzij de U-Pas :D )
pi_89412411
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat is wel een leuk gebaar maar zoals er ook bij staat is haar dochter nu nog te jong voor dat pretpark.

Meeste dingen mag je dan niet in vanwege lengte of leeftijd.
Oh. Ik lees te snel. Dat zou jammer zijn. Maar goed, ik heb geen kangoeroe-knuffel helaas.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:42:23 #6
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89412846
ik wil wel een kangoeroe voor je haken als je dat leuk vindt :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_89413479
Ik heb hier volgens mij nog wel n knuffel-kangaroo(tje) staan. Gekocht in Australie. PM me maar even, dan is er vast iets te regelen!!
pi_89418369
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef Ireth het volgende:

[..]

Wil ik nie en gaat niet werken, zoals gezegd heeft mijn man een (ernstige) chronische ziekte en een dagje uit is bij ons gelimiteerd aan hoogstens 5 uurtjes weg (langer alleen thuis zonder zorg is voor hem onhoudbaar). We zouden dan alleen aan de trein al ruim 2 en half uur kwijt zijn en dan is Walibi ook de moeite niet meer waard (en daarbij, ze mag nog nergens in daaro! We vermaken ons tot nu toe opperbest elk jaar met de gratis kaartjes voor Dierenpark Amersfoort dankzij de U-Pas :D )
Wij hebben de afgelopen 3 jaar een jaarkaart gehad van walibi voor de kids, en die hebben zich daar altijd prima vermaakt, incl attracties. Suus is ongeveer van dezelfde leeftijd dus ook voor haar zal er vast wel iets zijn waar ze in mag. Blijf je zitten met de onmogelijkheid om echt een dagje weg te kunnen. Dus eigenlijk zou je iemand moeten vinden die jou wil vervangen voor een dagje en jouw taken mbt zorg aan je man kan overnemen.

Wij gaan zodra het park weer open is vast en zeker er weer heen en wil met alle liefde daar een walibi voor haar kopen, ze zal er dan alleen nog even op moeten wachten... zeg tot pasen ofzo
pi_89420071
Ireth, in jouw situatie zijn er mogelijkheden voor respijtzorg, zodat jij weg kunt met Suus. Vaak kost dit niks en anders wordt het vaak vergoed door de verzekering. Ik wil daar best even voor rondbellen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_89424986
Ja! :-) Walibi-kangoeroe present! PM me maar even je adres, komt 'ie jouw kant op :).
  donderdag 2 december 2010 @ 17:37:15 #11
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89438338
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:19 schreef YPPY het volgende:
Ireth, in jouw situatie zijn er mogelijkheden voor respijtzorg, zodat jij weg kunt met Suus. Vaak kost dit niks en anders wordt het vaak vergoed door de verzekering. Ik wil daar best even voor rondbellen.
Mwah, zo heel simpel ligt het niet mbt de zorg overdragen, lang verhaal, veel medisch en psychisch gedoe, wordt iig wel aan gewerkt, dus wie weet zou dat in de toekomst een oplossing wezen.

(Afgelopen zomer zijn we naar de Efteling geweest, hele dag, is mijn schoonmoeder 'komen oppassen' zeg maar :D )

quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:48 schreef Martijntj het volgende:
Ja! :-) Walibi-kangoeroe present! PM me maar even je adres, komt 'ie jouw kant op :).
PM Gedaan!
  donderdag 2 december 2010 @ 17:38:34 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89438377
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:13 schreef knorretje het volgende:

[..]

Wij hebben de afgelopen 3 jaar een jaarkaart gehad van walibi voor de kids, en die hebben zich daar altijd prima vermaakt, incl attracties. Suus is ongeveer van dezelfde leeftijd dus ook voor haar zal er vast wel iets zijn waar ze in mag. Blijf je zitten met de onmogelijkheid om echt een dagje weg te kunnen. Dus eigenlijk zou je iemand moeten vinden die jou wil vervangen voor een dagje en jouw taken mbt zorg aan je man kan overnemen.

Wij gaan zodra het park weer open is vast en zeker er weer heen en wil met alle liefde daar een walibi voor haar kopen, ze zal er dan alleen nog even op moeten wachten... zeg tot pasen ofzo
Mjah tis ook gewoon te ver en te lastig met het ov :) Speciaal 1 kopen hoeft niet joh :) Wel heel erg lief!
  donderdag 2 december 2010 @ 17:44:52 #13
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89438588
Ik heb nog een stevige walibi skippybal, is dat iets voor je?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 13 december 2010 @ 00:27:07 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89859612
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:44 schreef Muck het volgende:
Ik heb nog een stevige walibi skippybal, is dat iets voor je?
[ afbeelding ]
Oww! Muck! Deze zie ik nu pas! Ja leuk!! Daar gaat ze heel erg blij van worden! O+
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:46:22 #15
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_91894874
Even subtiel kickje, voor het geval iemand nog een kangoeroe knuffel tegenkomt tijdens het opruimen :)

(Van Martijntj na het adres gegeven te hebben helaas niets meer gehoord :'( )
pi_91912092
Kwam het topic tegen en vroeg me af of het specifiek gaat om een walibi kangoeroe of gaat het breder om kangoeroe knuffels?

Is bovenstaande iets waar we aan zouden moeten denken?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:56:02 #17
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_91912328
Elke kangoeroeknuffel is welkom! Ze heeft van Sunmoonstar een klein kangoeroeknuffeltje gekregen, die echt uit australie komt met een koala op zijn rug. Die heeft een ereplekje op haar knuffelplank gekregen!
pi_91912404
Welke van de 2 vind je het mooiste?
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:59:44 #19
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_91912586
Afgaande van wat ik zie zou de onderste haar voorkeur hebben, die heeft een buidel O+

( "mama, toen ik nog niet geboren was zat ik in jouw buik he, dat was ook een soort buidel, kon ik nu ook nog maar soms even in je buidel kruipen.." O+ )

Oe de bovenste heeft wel een hoge aaibaarheidsfactor zeg... indien de bovenste een buidel heeft (is niet goed zichtbaar!) dan gaat de voorkeur uit naar de bovenste!
pi_91912755
Ik ben vandaag ik een goede bui :)

Onder voorbehoud dat:
a. De webwinkel betrouwbaar is en
b. Ik het via Ideal kan betalen en het wel naar jou kan sturen

ga ik deze voor je bestellen. Pm me even je naam en adres en ik ga mijn best doen.
Lukt dat niet, (wil namelijk echt anoniem blijven) ga ik met ElisaB in de slag om het op een andere manier te regelen :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:03:55 #21
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_91912884
Nah! :o Echt waar? Dat was nou ook weer niet mijn bedoeling hoor :o Vond het al lief als mensen stoffige kangoeroe's van zolder gingen halen enzo!

*stil en beduusd is* :'( O+ :*
pi_91913073
Ik kom er alleen niet uit of die kangoeroe een buidel heeft, dus dat is dan wel een gok :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:07:39 #23
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_91913175
Nah die gok nemen we dan wel! Hij heeft zo'n hoge aaibaarheidsfactor! O+
pi_91913650
de site bevalt me niet, ik zoek even verder (ze willen zelfs allerlei telefoonnummers en geboortedata weten). Gaat goed komen hoor
pi_91914832
Ireth, PM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')