Afstand is relatiefquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet wel het verschil tussen een hortensia en wat anders, maar het is wel erg ver.....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef ElisaB het volgende:
Yups, ik kom
Kan nog geen paardebloem van een hortensia onderscheiden, maar als er iemand is met verstand van zaken, werk ik me voor jullie graag een dagje in het zweet
Zeer benieuwd wie mij komt of komen begeleiden
Wel goed geprobeerd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je bij deze uitgenodigd
Het idee was leukquote:
Je kan sowieso weghakken wat Pagan zegt! *HAK*quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het idee was leuk
Er zijn vast nog wel meer FOK!-ers die met mij willen tuinieren (of zonder mij, als de meerderheid beslist dat ik beter thuis kan blijven)
Da's lief Asfalt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Waar precies is het in groningen ??
heb zaag diploma voor de ketting zaag (ergens)
en doe af en toe tuinen ,maar de afstand zit ik even mee ivm benzine
scooter is wel zuinig ,maar ja
Vlak bij Hoogezand. Kom anders met de trein, ik kan je op Groningen CS oppikken bijvoorbeeld, reiskosten zijn uiteraard voor ons.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Waar precies is het in groningen ??
heb zaag diploma voor de ketting zaag (ergens)
en doe af en toe tuinen ,maar de afstand zit ik even mee ivm benzine
scooter is wel zuinig ,maar ja
Ow, hoe noemen ze dat ook al weer in Grun. Dat ze gaatjes boren in de stammenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef Pagan het volgende:
Ow, ja, er moet echt wel ketting gezaagd worden. Een 6 a 7 meter hoge pruim mag het veld ruimen, de stobbe boor ik wel uit en giet ik vol round-up
Routenet zegt 89 km, maar met de scooter kun je de A7 beter niet nemen denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Das wel te doen op de scoot die van mij komt er zelfs weg hahahahaha
Is ook nog goedkoper ook dan de trein
(haat openbaar vervoer en is afstanden tot 550 km op 1 dag gewend )
Stobbefrez'nquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
Ow, hoe noemen ze dat ook al weer in Grun. Dat ze gaatjes boren in de stammen
Ga het ff de beeb vragen![]()
![]()
De zaag is nieuw, na mijn eerste operatie gekocht en vol goede moed begonnen. Toen kakte de boel nogal in bij mij. Van de pruim zijn 2 van de 3 vertakkingen al ingekort tot 3 meter bovenb de grond met een lange zaag op steel. De stamdikte boven de grond is zo'n 30 cm..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Er staat verders niks naast en zaag in gioede conditie?
(moet wel even weer inkomen anderhalf jaar terug voor het laatst houthakker geweest )
tuinwerkzaamheden en snoeien en zo geen problemen mee
ben alleen geen profesionele hovenier ,maar doe dit vaker voor mensen
Pruim--> Roundup.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
De zaag is nieuw, na mijn eerste operatie gekocht en vol goede moed begonnen. Toen kakte de boel nogal in bij mij. Van de pruim zijn 2 van de 3 vertakkingen al ingekort tot 3 meter bovenb de grond met een lange zaag op steel. De stamdikte boven de grond is zo'n 30 cm..
Oh! Oh! Ik hoor kettingzaag! Dat wil ik wel leren!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
De zaag is nieuw, na mijn eerste operatie gekocht en vol goede moed begonnen. Toen kakte de boel nogal in bij mij. Van de pruim zijn 2 van de 3 vertakkingen al ingekort tot 3 meter bovenb de grond met een lange zaag op steel. De stamdikte boven de grond is zo'n 30 cm..
Nee hoor, gewoon bereiden als spinazie, niets mis mee. In de US of A wordt zevenblad als bodembedekker verkocht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Kuipplanten!![]()
En zevenblad!Da's een vloek! Daar heb je Round-up voor nodig.......!
Dat wij hier kwamen wonen stond er een klimop tegen het schuurtje. Vlak boven de grond was die 20 cm. dik. Toen die eindelijk van het dak gesloopt was kon er gelijk een nieuw dak op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Bij 'bodembedekker' word ik al argwanend.
Die woekeren altijd!
Absoluut.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Zojuist een mailtje gestuurd en donderdag om een uur of 8/9 rol ik daar binnen tot s,avonds zolang het licht is beuken we door
moet helemaal goed komen dacht ik
Als het glad is lijkt het me geen goed plan om op de scooter 90 km. te gaan tuffen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef asfalthooligan het volgende:
Planning is als volgt
Stap rond 6.30/7.00 uur op de pony (hangt even van het wakker worden af)
Hangt van het weer af ,maar als ik kan doorijden dus niet glad hoop ik rond 9.00 uur binnen te rollen
Kan 2 wegen nemen via lwd ,maar ook via wirdum garijp en denk dat ik die route neem is het handigst dan kom ik op het juiste punt in grun uit
Telnr geef ik nog even via de pm
P.s heb je daar ook nog werkhandschoenen ?
Bedankt voor het aanbod The_Dean, maar morgen, woensdag,kunnen wij niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:00 schreef The_Dean het volgende:
Nog hulp nodig? Ik ben morgen ook wel beschikbaar, en kan ook wel tegen 9 uur in Hoogezand zijn.
Niet superveel ervaring in het onderscheiden, maar deze zomer paar maandjes in het groot onderhoud bij een hovenier gewerkt, dus wat maaien, schoffelen, opruimen en dat soort klussen gaat perfect
Mocht het nodig zijn, dan kom ik gerust die kant op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |