Grappig jouw usericon en die van Loona onder elkaarquote:
2 lieve hondjes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grappig jouw usericon en die van Loona onder elkaar
@Frederik: je hebt een pm! Thanks!
Prima, geen probleem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef frederik het volgende:
Lonaa en DJMO, ik kan maar 2 porties meenemen, waarbij ik de keuze heb wat ik mee wil nemen (alle koffie is in principe beschikbaar om mee te nemen, vandaar de keuze tussen de 3 types).
Ireth en legacythe2nd zijn als eerste aanmelders dit keer dus de gelukkigen, daarna zijn mijn mogelijkheden op.
ditquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima, geen probleem.T was een mooie aanbieding.
Mocht je er ooit weer over zitten te denken, dan hou ik me aanbevolen.
of je leest even (verder) enzo ..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:01 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ben een koffieleut en wil de koffiebonen hebben. Opmerking: ben niet armlastig, maar ook niet rijk. Normale jongere!![]()
Ja, daar vertel je mij wat! Een paar 100 gram gratis koffiebonen waren niet verkeerd geweest! Dat is het enige wat ik dacht toen ik dit topic onder ogen kreeg; het lezen van de reacties is erbij ingeschoten. Was helemaal bezeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit
[..]
of je leest even (verder) enzo ..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:15 schreef Ireth het volgende:
Dit werd een erg verrassende actie!!!
[CENTRAAL] Meld hier geslaagde acties!
Hij moest jammer genoeg gelijk weg, maar ga hem dus wel een keer bellen om langs te komenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef Rucky het volgende:
[..]Dat is wel zeer verrassend idd.
Jullie hebben toch wel samen een kopje koffie gedronken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |