Grappig jouw usericon en die van Loona onder elkaarquote:
2 lieve hondjes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grappig jouw usericon en die van Loona onder elkaar
@Frederik: je hebt een pm! Thanks!
Prima, geen probleem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef frederik het volgende:
Lonaa en DJMO, ik kan maar 2 porties meenemen, waarbij ik de keuze heb wat ik mee wil nemen (alle koffie is in principe beschikbaar om mee te nemen, vandaar de keuze tussen de 3 types).
Ireth en legacythe2nd zijn als eerste aanmelders dit keer dus de gelukkigen, daarna zijn mijn mogelijkheden op.
ditquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima, geen probleem.T was een mooie aanbieding.
Mocht je er ooit weer over zitten te denken, dan hou ik me aanbevolen.
of je leest even (verder) enzo ..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:01 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ben een koffieleut en wil de koffiebonen hebben. Opmerking: ben niet armlastig, maar ook niet rijk. Normale jongere!![]()
Ja, daar vertel je mij wat! Een paar 100 gram gratis koffiebonen waren niet verkeerd geweest! Dat is het enige wat ik dacht toen ik dit topic onder ogen kreeg; het lezen van de reacties is erbij ingeschoten. Was helemaal bezeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit
[..]
of je leest even (verder) enzo ..
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:15 schreef Ireth het volgende:
Dit werd een erg verrassende actie!!!
[CENTRAAL] Meld hier geslaagde acties!
Hij moest jammer genoeg gelijk weg, maar ga hem dus wel een keer bellen om langs te komenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:23 schreef Rucky het volgende:
[..]Dat is wel zeer verrassend idd.
Jullie hebben toch wel samen een kopje koffie gedronken?
of vanuit rotterdam .. van het treinkaartje kan ik denk ik wel 20 pakken koffie halen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:13 schreef Sally het volgende:
Dat is inderdaad mijn reden. 1 pakje van Arnhem naar Groningen heen en weer brengen...
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef frederik het volgende:
Er is blijkbaar niet veel vraag meer naar koffie, alleen pam heeft namelijk een pm/dm gestuurd .
Terwijl er in FHF Feedback, hulpverzoeken alleen voor FOK!kers onderling (de post van lobelletje, niet door cat22) juist jaloers gedaan werd dat niet iedereen tevreden gesteld kon worden de vorige keer.
Pam moet het nog ophalen, ik zal haar dus meer meegeven puur omdat alles nog beschikbaar is.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hopelijk kunnen er nog wel wat mensen blij gemaakt worden op de fhf meeting of met het aanbod van catch22
Neem jij dan een koffiezettert mee?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef Rucky het volgende:
[..]Op een FHF meeting koffie van frederick drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |