Ik zal er ook om 1700 uur zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik neem toch mijn plu mee .... oja.... ik ga eens richting de trein
Rucky was je er rond 17:00 of pas bij hetbowlen?
Welk spoor, ik heb het koudquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:07 schreef iBenny het volgende:
Over ong. een kwartier komt mn trein binnen.
Joah. Hoop dat ik rond 20 over 6 bij de bowlingbaan ben.Zo niet hoeven jullie niet te wachten ofzo.quote:
Oei, en nu?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
Nou toch maar met OV gegaan want ik heb dorst. Rijden er geen treinen tussen den bosch en utrechtIk en bella zijn nu in Nijmegen...
wait for me! Ik rij nu Utrecht binnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
Charmed__angel en ik staan voor de Starbucks, midden op het pad
Ow bah, stomme werkzaamheden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
Nou toch maar met OV gegaan want ik heb dorst. Rijden er geen treinen tussen den bosch en utrechtIk en bella zijn nu in Nijmegen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Ireth het volgende:
Wij zijn ook weer thuis na zeer galant veel te laat te arriveren
Althans, we waren er redelijk op tijd, maar de eerste 10 tot 15 minuten zaten we op de plee gebivakeerd, Susanne was totaal niet lekker geworden onderweg. Had al min of meer het plan getrokken om maar weer richting huis te verkassen met haar... maar na een appelsap (¤2,20voor 1 glaasje
) knapte ze zienderogen op! Van mij helaas geen foto's, ik ontdekte voor vertrek dat ik vergeten was de batterij aan het infuus te hangen
![]()
Enniewee, ondanks dat ik er veel niet gesproken heb vond ik het wel ff leuk, Susanne vond het ook erg leuk!Madam ligt nu uitgeteld in bed en ik wacht op alle foto's
Aww wat schattig! Je hebt een leuke dochter Ireth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat leuk om te horen, Ik dacht al dat dat het was, net als het veterstrikken, klein beetje faalangst. Geeft niets, komt ze vast wel overheen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:58 schreef Ireth het volgende:
Ut was een kruising van amoniak en nog iets.. deed me denken aan een bedorven permanent ofzo...![]()
Susanne vond jou ook erg lief! "Die mevrouw, die een soort juf is maar dan net anders, die was ook lief mama! "
En ik vond het ook zo lief dat velen kwamen vragen aan haar of ze ook nog wou bowlen, maar ze durfde het niet zo goed met al die grote mensen die dan stonden te kijken zei ze naderhand tegen me
Nee dat spelletje ken ik niet, misschien dat ik het een keer ga proberen, maar nu eerst Sims!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Ireth het volgende:
Jammer dat je niet kon JK! (overigens, het is nog gelukt met mijn droogmolen hoor!)
@lies: Dit is het waar ze het over had!
En naar de foto's!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat spelletje ken ik niet, misschien dat ik het een keer ga proberen, maar nu eerst Sims!
Ben benieuwd of de anderen het nog gezellig hebben en naar hun verhalen.
Ik heb geen foto's gemaakt, Rucky en -Engel- hadden wel een camera mee. Maar er moet even toestemming gezicht worden om foto's met gezichten online te gooien....quote:
Wij mogen iig onlinequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef Merlijn het volgende:
Zo, ik kom net thuis aan. Ontzettend naar mijn zin gehad en leuk nu de gezichten achter de namen te zien![]()
Grappig dat iedereen opeens op 5 minuten begon te rennen voor de trein. Behalve Socios, die moet nog een halve wereldreis maken om thuis te komen![]()
Wat mij betreft zeer voor herhaling vatbaar. Maar dan wel als ik niet al snotterend en niezend rondloop graag. Kun je nagaan, die putlucht die jullie beschrijven heb ik geeneens meegekregen...
[..]
Ik heb geen foto's gemaakt, Rucky en -Engel- hadden wel een camera mee. Maar er moet even toestemming gezicht worden om foto's met gezichten online te gooien....
Ennuh Ireth, dat kan heul niet, dan moet ze eerst haar huidige lover afkappen
Jij ging toch nog naar DH ?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
Ook weer thuis.Het was gezellig, in de trein ook nog.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef JK1982 het volgende:
Kijk, het was een geslaagde avond dus?
'Helaas' was ik vandaag naar de TT in Assen, anders had ik ook wel even langs willen komen.
Maargoed, misschien volgende keer
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Socios aan de stoel vastbinden. Dat hadden we moeten doen C_A
Socios met 136, ik had 135quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het was zo gezellig dat ik niet eens opgelet heb wie er nou gewonnen heeft, maar één uurtje bowlen was achteraf wel kort.
LOL. Gezien de tijd dat je ongeveer thuis aankwam had ik jullie net zo goed mee kunnen nemen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
We waren even druk aan het impulsen, schoot niet op, toch naar huis gegaan.
Ja, was te kort. Volgende keer gaan jullie ten onder aan mijn geweldige bowling technieken. Hoewel ik betwijfel of ik in de buurt kom van Socios, want die was op dreef... En volgende keer zetten we de bumpers voor -Engel- aanquote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het was een hele gezellige avond en het zou mij niet verbazen als er een vervolg komt.
![]()
We stonden te wachten en toen moesten we Sosios aan een stoel binden want die vond het wachten te lang duren en wou bij de treinen gaan kijken. Daarna zijn we richting binnenstad gelopen om wat te eten gaan halen. Maar toen bleek dat dat de Burgerking zou worden zijn we maar weer terug naar de stationshal gelopen.![]()
Het was zo gezellig dat ik niet eens opgelet heb wie er nou gewonnen heeft, maar één uurtje bowlen was achteraf wel kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |