Huh? Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Civilian het volgende:
Je betaalt onkosten.. Hoe zit 't met ongenoegen? Kan me voorstellen dat dat groot is met jou als buddy
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Civilian het volgende:
Je betaalt onkosten.. Hoe zit 't met ongenoegen? Kan me voorstellen dat dat groot is met jou als buddy
Als je dat wil doen moet je dat in ieder geval niet van tevoren zeggenquote:Uiteraard betaal ik zelf wel alle toegangskaartjes, treinkaartjes/ benzinebonnen, versnaperingen en andere onkosten (ook voor jou).
Mjah, lijkt mij vrij logisch dat ik betaal in dit geval?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Als je dat wil doen moet je dat in ieder geval niet van tevoren zeggenAnders gaan mensen misschien misbruik maken van je goedheid..
Precies mijn idee. Hij komt op mij eigenlijk altijd wel over als een leuke persoon om mee om te gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef hexta het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Volgens mij zijn er genoeg die zouden betalen om met jou een drankje te mogen doen Socios!
Denk je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef hexta het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Volgens mij zijn er genoeg die zouden betalen om met jou een drankje te mogen doen Socios!
Waarom? Omdat jij naar iemand op zoek bent?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, lijkt mij vrij logisch dat ik betaal in dit geval?
Socios isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies mijn idee. Hij komt op mij eigenlijk altijd wel over als een leuke persoon om mee om te gaan.
Juist, ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef kwiwi het volgende:
Waarom? Omdat jij naar iemand op zoek bent?
lame.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
Moeten we dit topic nou serieus nemen of wat?
Het doet me een beetje aan het topic denken waar Socios een date zocht en uiteindelijk was het allemaal nep.
Dat ik toen helaas geen date heb kunnen vinden, wil niet zeggen dat het nep was. En hier gaat het niet om een `date´.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
Moeten we dit topic nou serieus nemen of wat?
Het doet me een beetje aan het topic denken waar Socios een date zocht en uiteindelijk was het allemaal nep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |