Je hebt gelijk, was even een brug te ver en gaat me ook niks aan, excuus.quote:
Wij weten wie het is ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:21 schreef komrad het volgende:
Eet smakelijk! weten jullie wie de afzender is, of is dat voor jullie ook onbekend?
Graag gedaan!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef The_Dean het volgende:
Ook hier een woord van dank uit naar Twinklestar voor de batterijen en opladers en het picknick kleed. Mijn vriendin is er erg blij mee
Waar ikzelf dan weer blij van wordt, is dat ik lekker:
[gratis] Verzameling Power Unlimited
door zit te bladeren aan mijn nieuwe:
Gratis af te halen IKEA bureau
3 goede acties op 1 dag, mijn dank is groot
Pfff, ik word bijna verlegen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef Muks het volgende:
de tuin uit dit topic is met enorm grote dank aan JK1982 helemaal ruim en licht geworden.... 2 flinke karren vol met snoeiafval (3 complete bomen) zijn richting de stort gebracht en wij zijn helemaal gesloopt maar het was het meer dan waard ! Wat kan JK1982 werken !! Hij werkt in zijn eentje voor 3 man ! De medefokker voor wie het was is zeer dankbaar !!
Dus JK1982 ontzettend bedankt !!!
Verjaardagskaart voor mijn moeder #2quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef komrad het volgende:
nu al geslaagd : de kaartjes voor de moeder van Fratz
Hartverwarmend!!
ywquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef kahlie het volgende:
[aangeboden] cadeaucard Thermen & Beauty Group mag dicht.
De cadeaukaart kwam vandaag binnen en ik ben er super blij mee
Bedankt gomi!
ik vond hem net in de broevenbus inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 17:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yw
had er nog iemand een toegestuurd, neem aan dat die ook zal zijn aangekomen.
topic kan dus dicht
Je bent een lieverdquote:Op maandag 17 september 2012 17:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yw
had er nog iemand een toegestuurd, neem aan dat die ook zal zijn aangekomen.
topic kan dus dicht
hehehe, de broevenbusquote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond hem net in de broevenbus inderdaadDank je wel
![]()
ywquote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vond hem net in de broevenbus inderdaadDank je wel
![]()
in noord holland, moet nog uitzoeken welkequote:Op maandag 17 september 2012 17:45 schreef kahlie het volgende:
[..]
hehehe, de broevenbusZo eentje heb ik er niet *grijns*
Welke ga jij heen DJMO?
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
in noord holland, moet nog uitzoeken welkeben er echt blij mee
Helemaal blij met de Appelboomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[Aangeboden] Gratis handappel-boom.
Dame blij gemaakt met mijn appelboom!![]()
Heb je die iMac en die joekel van een televisie ook gekregen?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef billie1985 het volgende:
Waar het allemaal mee begon:
"Even" mijn verhaal kwijt...
En:
Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen...
--
Al half jaar op mezelf, inmiddels al wat meer spullen... Deel 6 :
Het resultaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:50 schreef kahlie het volgende:
[..]
Helemaal blij met de Appelboom
Duurde wat langer, maar nu inmiddels foto van de boom op de juiste plek! Ik moest namelijk nog iets halen zodat ik hem netjes kon opbinden. Het achterste gaas moet rechts onder nog vastgemaakt worden en ik ga waarschijnlijk op de haken weer een plantenbak vastmaken (moet nog nieuwe kopen of oude verven).
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je die iMac en die joekel van een televisie ook gekregen?
Ik ook. Hij staat niet op de meest zonnigste plek vanwege het feit dat daar het riool onder bleek te lopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er goed uit!
Ben benieuwd of hij het goed gaat doen..
Ze zijn er, ik weet het.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier op FHF vroeg of iemand toevallig nog oude Donald Duck's had liggen voor mijn dochter.
Rebel-Angel stuurt sindsdien trouw de Donald Duck's door van haar zoon! Gemiddeld 1x in de 2 a 3 maanden komt er een dikke envelop met Donald Duck's! Elke keer weer de blijdschap bij mijn dochter als ze weer vers leesvoer heeft (en eerlijk is eerlijk, manlief geniet er ook van)
Dus bij deze, wou ik het toch nog een keer hardop gezegd hebben: Rebel-Angel, thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |