abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2013 @ 20:07:08 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_121859325
Wie o wie heeft er nog een simpel, goed werkend oud mobieltje liggen met oplader? Simpele Nokia oid waarmee je alleen kan bellen en sms-en?

Ik wil voor mijn dochter een prepaidkaartje aanschaffen zodat zij indien ze van huis gaat altijd in geval van nood ons kan bellen. Hoeft dus absoluut geen superdeluxe ding te zijn wat bijna ook nog kan koffiezetten. Gewoon simpel toestelletje wat werkt.

Eventuele verzendkosten wil ik uiteraard vergoeden.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_121861433
Mijn broertje heeft er misschien wel één voor je! Ik ga vanavond even kijken..! Ik houd je op de hoogte! :)
  maandag 21 januari 2013 @ 20:47:10 #3
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_121861883
Ah lief! Ik hoor het wel! :)
pi_121875467
Ik heb ergens nog een samsung star liggen.
Is ook nog touch.
Weet niet of hij simlock vrij is,
Maar heb hem destijds met kpn gebruikt

Zal morgen(straks) kijken of hij nog compleet is.
pi_121875945
N73 en oude simpele mobiel hier, accu N73 de s matig 1-2 dagen max.
pi_121913162
Sorry!!! Mijn broertje had hem weggegooid, aangezien de batterij erg slecht was. Hoop dat je toch nog een geschikt mobieltje kan vinden! X
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:28:10 #7
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_121917215
De samsung star van ausweiss is niet echt wat ik zoek voor haar. Dat is een touch en dat vind ik toch weer iets te (ze is 9!) Dat heb ik ausweiss vanmiddag ook via een pm laten weten.

Grijsbaard: jammer, lief dat je het hebt nagevraagd!

Zo'n N73 van Kandijfijn zou ook wel geschikt zijn qua simpelheid in gebruik.

Heb echter van iemand via een pm een simpel klaptoestelletje van LG aangeboden gekregen. Ook wel handig dat ie dichtklapt, kan ze ook niet per ongeluk een knopje indrukken en op die manier het hele btg opbellen zonder er erg in te hebben :) Heb gevraagd of het een simlockvrije is, indien ja, dan zijn we voorzien! :)

Thanks all!
pi_121980220
Ik heb nog wel iets liggen mar volgens mij is het scherm daarvan redelijk tot heel erg (onleesbaar geworden) kapot.. Ik ga t nog even checken voor je ;)
pi_121990849
mocht al het vorige niet door gaan zal ik eens in de laatste onuitgepakte verhuisdoos duiken.
daar ligt als het goed is nog een goedwerkende, simlockvrije motorola.
pi_121994441
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef jochemdejongen het volgende:
Ik heb nog wel iets liggen mar volgens mij is het scherm daarvan redelijk tot heel erg (onleesbaar geworden) kapot.. Ik ga t nog even checken voor je ;)
Hm nee het scherm is helemaal kapoetsjka, daar heb je niet veel meer aan...
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:52:16 #11
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121998734
Ach Jochem, misschien kan je stichting de opkikker er dan nog mee blij maken.. Die verzamelen oude telefoons!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:53:39 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_122006237
Kan je niet beter een nieuwe kopen?! Bij Phonehouse.nl (deze winkel zit in vrijwel elke winkelstraat) of enige andere telefoonwinkel koop je voor 10 tot 15 euro een prepaid-telefoon. Bij T-Mobile als het goed is simlockvrij, en incl. beltegoed.
Voor die prijs kan je toch geen verzendkosten + simkaart betalen? Heb je meteen het voordeel dat de batterij een maand meegaat.
censuur :O
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:37:35 #13
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_122008780
En vandaag kwam er een pakje met de naam van mijn dochter er op! Kind helemaal hyperdepieper met uitpakken! Haar eigen mobieltje! O+

Een onwijs leuk simpel klap-open LG toestelletje, helemaal compleet in doosje met oplader en alle papieren er nog bij! Ze wou gelijk gaan bellen _O-

Ook nog als kers op de slagroomtaart een knutseldoosje waarmee ze haar eigen telefoonhoesje kon maken! O+ Snel de envelop open maken om de bijbehorende kaart te lezen en tot onze stomme verbazing kwam daar nog eens 5 euro uit voor haar allereerste beltegoed! :o Ze is de hele middag zoet geweest met knutselen met vilt en naald en draad terwijl de telefoon naast haar lag.

Helemaal flabbergasted van zoveel liefheid! O+

Snel een sim-only prepaidkaartje er in en telefoon aan de lader gehangen. Al snel moest ze alles bekijken en het allereerste sms-je ging naar haar oom "Hallo Leon, ik heb nu ook een mobieltje! Kusjes van Susanne!" Ze had het T9 systeem erg snel door :P

Lieve gulle gever, geen idee of je hier in dit topic bekend wil staan als gever, tenslotte heb je me benaderd via een pm. Uit het diepst van mijn hart, dankjewel namens mijn dochter en namens mijzelf. Ze is zielsgelukkig! O+

("Die van mij is mooier dan die van jou mama!! :P ")

[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 24-01-2013 22:55:12 ]
pi_122009034
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef Ireth het volgende:
En vandaag kwam er een pakje met de naam van mijn dochter er op! Kind helemaal hyperdepieper met uitpakken! Haar eigen mobieltje! O+

Een onwijs leuk simpel klap-open LG toestelletje, helemaal compleet in doosje met oplader en alle papieren er nog bij! Ze wou gelijk gaan bellen _O-

Ook nog als kers op de slagroomtaarttaart een knutseldoosje waarmee ze haar eigen telefoonhoesje kon maken! O+ Snel de envelop open maken om de bijbehorende kaart te lezen en tot onze stomme verbazing kwam daar nog eens 5 euro uit voor haar allereerste beltegoed! :o Ze is de hele middag zoet geweest met knutselen met vilt en naald en draad terwijl de telefoon naast haar lag.

Helemaal flabbergasted van zoveel liefheid! O+

Snel een sim-only prepaidkaartje er in en telefoon aan de lader gehangen. Al snel moest ze alles bekijken en het allereerste sms-je ging naar haar oom "Hallo Leon, ik heb nu ook een mobieltje! Kusjes van Susanne!" Ze had het T9 systeem erg snel door :P

Lieve gulle gever, geen idee of je hier in dit topic bekend wil staan als gever, tenslotte heb je me benaderd via een pm. Uit het diepst van mijn hart, dankjewel namens mijn dochter en namens mijzelf. Ze is zielsgelukkig! O+

("Die van mij is mooier dan die van jou mama!! :P ")

how cute!!! <3333333
Oblahim
pi_122013214
haha vooral dat laatste zinnetje :D
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:29:43 #16
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122034775
bij de action verkopen ze nieuwe voor 9,99 inc sim met 15 euro beltegoed (alcetel gsm dacht ik heb er namelijk 1 gekocht pas)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')