En vandaag kwam er een pakje met de naam van mijn dochter er op! Kind helemaal hyperdepieper met uitpakken! Haar eigen mobieltje!

Een onwijs leuk simpel
klap-open LG toestelletje, helemaal compleet in doosje met oplader en alle papieren er nog bij! Ze wou gelijk gaan bellen
Ook nog als kers op de slagroomtaart een knutseldoosje waarmee ze haar eigen telefoonhoesje kon maken!

Snel de envelop open maken om de bijbehorende kaart te lezen en tot onze stomme verbazing kwam daar nog eens 5 euro uit voor haar allereerste beltegoed!

Ze is de hele middag zoet geweest met knutselen met vilt en naald en draad terwijl de telefoon naast haar lag.
Helemaal flabbergasted van zoveel liefheid!

Snel een sim-only prepaidkaartje er in en telefoon aan de lader gehangen. Al snel moest ze alles bekijken en het allereerste sms-je ging naar haar oom
"Hallo Leon, ik heb nu ook een mobieltje! Kusjes van Susanne!" Ze had het T9 systeem erg snel door

Lieve gulle gever, geen idee of je hier in dit topic bekend wil staan als gever, tenslotte heb je me benaderd via een pm. Uit het diepst van mijn hart, dankjewel namens mijn dochter en namens mijzelf. Ze is zielsgelukkig!

("Die van mij is mooier dan die van jou mama!!
")[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 24-01-2013 22:55:12 ]