dan moet ik natuurlijk wel even laten zien hoe lief je bent geweest en hoe blij Jan er mee isquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ook al is het een oud topic, deze kan dicht:
[Aangeboden] kinderdekbedovertrek.
anders wordt hij misschien ooit nog gekickt.
Wat een snoezig mannetje zegquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan moet ik natuurlijk wel even laten zien hoe lief je bent geweest en hoe blij Jan er mee is
[ afbeelding ]
(sorry voor crappy quality, telefoonfoto)
hij wil nu ineens weer overdag gaan slapenquote:
Goed zoquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij wil nu ineens weer overdag gaan slapenalles om bij z'n geliefde winnie te zijn
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef vannelle het volgende:
Muis is kapot dus kan zo ff geen linkje maken naar het topic:
The_Man: Enorm bedankt voor het laminaat, geweldig gewoon!
Was voldoende voor 2 slaapkamers en de keuken en het donkere laminaat is ook een bestemming voor.
Was eigenlijk een beetje veel om mee te nemen in een Fiësta maar het is gelukt.
Bedankt man!
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]![]()
![]()
En het inboedeltopic van mij is ook zeker geslaagd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Rucky op 02-07-2012 17:40:53 ]Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ja de timing kon niet beter.. ze stond met de tranen nog op haar wangen helemaal te glimmen van blijdschap toen ze het doosje open maakte!quote:
Hijs echt heel erg stevig!! En hij spuit onwijs verquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:42 schreef frederik het volgende:
Dit cadeautje kwam op het juiste moment, het had alleen niets met elkaar te maken.
De bestelling was namelijk eergisteravond al gedaan (toen ik van Ireth hoorde welke wens er was), en had dus niets te maken met de hamster, of mijn posting in het sc topic daarover (iets wat vanmorgen uitgepraat is overigens).
Maar toeval mag ook wel eens, en kan net van pas komen
Het is overigens ook wel een waterpistool waarmee je tegen andere wel een aardige kans maakt, als ik zo kijk naar die waterstralen. Dat is iets anders dan die uit mijn jeugd
Nu maar hopen dat het een beetje goed spul is, en dat het niet na 1 of 2 weken uit elkaar ligt
DJMOquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Geweldig maar wie wil er nou een glazen eettafel met kinderen van 3 en 1 jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |