ik heb een pm gestuurd voor m'n oudste zoon (wat klinkt dat raar eigenlijk, de jongste is nog niet geboren natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heel erg leuk. Je zou bijna een kinderdekbed kopen om hier onder te kunnen liggen. Bijna
Als die dan niet elke dag blij wakker word dan weet ik het ook niet meer hoor :p En ach om hier met namen te gaan gooien is misschien ook weer zo raar. En je draagt je kind nu natuurlijk alweer een tijdje bij je dus dat creëert dan misschien wel het gevoel dat ie er al is. Maar ik ben nog nooit zwanger geweest dus heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een pm gestuurd voor m'n oudste zoon (wat klinkt dat raar eigenlijk, de jongste is nog niet geboren natuurlijk)
Jij was toch meer van Nijntje?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef DJMO het volgende:
ik heb een pm gestuurd voor m'n oudste zoon (wat klinkt dat raar eigenlijk, de jongste is nog niet geboren natuurlijk)
Nijntje en Pooh zijn anders dikke vriendjes hoorquote:
IK ja, mijn kind nietquote:
Je kunt de topic starter ook een PM sturen. Die ziet ze zeker.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:
Even een schopje: wil echt graag weten hoe groot dit overtrek is!
Tja, ik had het ook graag willen hebben voor iemand die het heel goed kan gebruiken! Maar geen nood, ik sjees morgen naar de stoffenzaak en haal een leuk kinderstofje en fabriek zelf iets!quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:43 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een kinderdekbed voor Jan liggen hier, dus ik zou hem graag willen hebben![]()
Spuitje wat lief!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, ik had het ook graag willen hebben voor iemand die het heel goed kan gebruiken! Maar geen nood, ik sjees morgen naar de stoffenzaak en haal een leuk kinderstofje en fabriek zelf iets!
Jan, ik hoop dat je heel lang van dit overtrekje mag genieten en na jou je broertje of zusje! Het is je van harte gegund!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |