Hoi mensen!
Ik heb net het pakket van Gridjuh binnengekregen. Wat een geweldig mooi pakket!

Ik heb er direct foto's van gemaakt, om dat met jullie te delen.
Ik las net even snel dat ze had aangegeven zelf ook weinig geld te hebben, maar desondanks heeft ze besloten om tóch een pakket met spullen te sturen, dat maakt het voor mij nog specialer dan het al is.
![Foto-Y8JQZ8N7-D.jpg]()
![Foto-8XQOOI7J-D.jpg]()
Dit is toch ook weer fantastisch? En (ook weer?) van iemand die het zelf al niet breed heeft! Gridjuh, ik vind dat je (net als vele anderen hier) trots op jezelf mag zijn! Dat heb ik je net al in DM gezegd, maar ik vind dat de mensen hier dat ook mogen beseffen

Maar ik wil even reageren op dat imac verhaal. Da's een discussie die ik achter de schermen al redelijk vaak heb gevoerd. De vraag leek op zich best stemmingmakend, maar ik zal er ook dit keer van uit gaan dat dat niet zo is bedoeld.
Ja, ik heb een iMac. Ik heb een laptop. Ik heb een televisie en een dolby surroundset-radio-dinges. Ik heb een iPad en een iPhone.
Laat ik beginnen met de iMac. Die heb ik gekocht toen ik me dat kon veroorloven. Die laptop, die is ruim 3 jaar oud, en zij die hebben opgelet toen ze hier waren hebben kunnen zien dat er inmiddels best wat toetsen zijn verdwenen, de backlight werkt half en er zit een scheur aan de achterkant van het scherm. Die televisie en radio zijn van begin 2007 maar werkt nog goed. Die ipad kreeg ik toen ik van energiemaatschappij overstapte, en heeft me geen cent gekost. Tenslotte de iphone, die heb ik ook weer kosteloos gekregen bij een telefoonabonnement.
Mochten er vragen zijn; stel ze. Maar ik hoop dat ik, nu ik duidelijk ben geweest, mezelf niet langer hoef te verdedigen, want zo voelt het haast.