abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117302347
quote:
17s.gif Op donderdag 27 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Bewindvoerder zal het niet doen..
Een gerechts deurwaarder kan beslag leggen en evt. executie verkoop houden... dat klopt.
een incassobureau kan weer niet zo veel

bij een deurwaarder is dan niets meer veilig, want die mag gasfornuis en alles beslag op leggen.
Mits je kan aantonen dat het niet van jou is..
dus fokkers.. ik hoop dat jullie nog bonnen hebben ;)
Ik dacht dat nu met het shv-traject je spullen iig veilig zouden moeten zijn...toch?
Zou wel vaag zijn als een of andere instantie/bedrijf na eerdere afspraken het op z'n heupen zou krijgen en opeens de schuld wil innen...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_117303690
quote:
17s.gif Op donderdag 27 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Bewindvoerder zal het niet doen..
Een gerechts deurwaarder kan beslag leggen en evt. executie verkoop houden... dat klopt.
een incassobureau kan weer niet zo veel

bij een deurwaarder is dan niets meer veilig, want die mag gasfornuis en alles beslag op leggen.
Mits je kan aantonen dat het niet van jou is..
dus fokkers.. ik hoop dat jullie nog bonnen hebben ;)
Openbare verkoop heeft volgens mij dan geen nut voor de spullen die billie heeft. Dan zijn namelijk de kosten voor een openbare verkoop vele malen hoger dan het bedrag wat opgehaald kan worden.
Want eerst moet er zowieso,
- de schuldenaar 2x aangeschreven worden door schuldeiser(deurwaarderskantoor doet dit meestal)
- dan een dagvaarding á ongeveer ¤ 76,-
- dit vonnis moet dan betekend worden á ongv. ¤ 73,-
- dan moet deurwaarder beslag leggen op de roerende goederen á ongv tussen de ¤ 110 en ¤ 134,-
- dan moet er een openbare verkoop komen, welke in een krant aangegeven moet worden,
- en volgens mij kost openbare verkoop ongeveer ¤ 230,-- dacht ik.
Maar dit ik voor mij best al lang geleden, en waar ik werkte kwam het niet veel voor.
  donderdag 27 september 2012 @ 10:57:41 #128
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_117305502
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:35 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik dacht dat nu met het shv-traject je spullen iig veilig zouden moeten zijn...toch?
Zou wel vaag zijn als een of andere instantie/bedrijf na eerdere afspraken het op z'n heupen zou krijgen en opeens de schuld wil innen...
zolang jij nog niet in de sanering zit of in de schuldregelings traject is in feite nog niets veilig.
En het ligt er ook aan of je wel of niet gehandeld hebt en of je aangegeven hebt dat je de schuldhulp ingaat..

beste is, niet binnen laten.. zodra ze met een lijst gaan beginnen.. ligt er beslag op
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 27 september 2012 @ 11:00:52 #129
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_117305626
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:43 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Openbare verkoop heeft volgens mij dan geen nut voor de spullen die billie heeft. Dan zijn namelijk de kosten voor een openbare verkoop vele malen hoger dan het bedrag wat opgehaald kan worden.
Want eerst moet er zowieso,

- de schuldenaar 2x aangeschreven worden door schuldeiser(deurwaarderskantoor doet dit meestal)
- dan een dagvaarding á ongeveer ¤ 76,-
- dit vonnis moet dan betekend worden á ongv. ¤ 73,-
- dan moet deurwaarder beslag leggen op de roerende goederen á ongv tussen de ¤ 110 en ¤ 134,-
- dan moet er een openbare verkoop komen, welke in een krant aangegeven moet worden,
- en volgens mij kost openbare verkoop ongeveer ¤ 230,-- dacht ik.
Maar dit ik voor mij best al lang geleden, en waar ik werkte kwam het niet veel voor.
mee eens, alleen je weet nooit hoe ver een deurwaarder gaat

hier staat geen nieuw spul, maar alles stond in de verkoop..
incl gasstel en koelkast..
gasstel is 10jaar nu.. en ik heb hem 2de hands gekregen.. dus een keer 2 tientjes?
ga zo maar door, ze leggen er beslag op als het nodig is.. en als het te hoog oploopt met schuldeisers
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_117305968
quote:
17s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

mee eens, alleen je weet nooit hoe ver een deurwaarder gaat

hier staat geen nieuw spul, maar alles stond in de verkoop..
incl gasstel en koelkast..
gasstel is 10jaar nu.. en ik heb hem 2de hands gekregen.. dus een keer 2 tientjes?
ga zo maar door, ze leggen er beslag op als het nodig is.. en als het te hoog oploopt met schuldeisers
Ik heb ooit 1x een verkoop meegemaakt, toen ik nog op een deurwaarders kantoor werkte...dit was in het begin, toen ik stage liep. De 1 jaar en 8 maanden daarna nooit meer een verkoop gezien.
Ze leggen wel beslag op je inboedel, maar meestal gaan ze niet verder...maar ja je zult net de verkeerde treffen....Moet gelijk denken aan iemand echt waar, zo'n "kak"persoon en als je maar dreigde, dat je het in de krant ging zetten....dan betaalde hij weer een deel....maar goed, het was een man met veel geld hoor...
pi_117305995
quote:
17s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

zolang jij nog niet in de sanering zit of in de schuldregelings traject is in feite nog niets veilig.
En het ligt er ook aan of je wel of niet gehandeld hebt en of je aangegeven hebt dat je de schuldhulp ingaat..

beste is, niet binnen laten.. zodra ze met een lijst gaan beginnen.. ligt er beslag op
En idd zolang ze niet binnen kunnen komen, kunnen ze niets opschrijven en nergens beslag op laten leggen.
  donderdag 27 september 2012 @ 11:50:16 #132
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_117307220
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1x een verkoop meegemaakt, toen ik nog op een deurwaarders kantoor werkte...dit was in het begin, toen ik stage liep. De 1 jaar en 8 maanden daarna nooit meer een verkoop gezien.
Ze leggen wel beslag op je inboedel, maar meestal gaan ze niet verder...maar ja je zult net de verkeerde treffen....Moet gelijk denken aan iemand echt waar, zo'n "kak"persoon en als je maar dreigde, dat je het in de krant ging zetten....dan betaalde hij weer een deel....maar goed, het was een man met veel geld hoor...
dan heb ik pech gehad, want ik heb al met al 3 keer in de krant gestaan..
Fokbijbel!
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 12:35:03 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117308638
Billie wat ziet je huis er mooi uit O+ ik heb helaas niets bij kunnen dragen maar heb je topic vanaf het begin gevolgd en je een paar keer een hart onder de riem gestoken. Fijn om te horen dat het stukken beter met je gaat en dat je alles weer op de rails hebt! Ik vind het wel jammer dat dit topic gaat sluiten want ik had graag nog af en toe een update gelezen.

Billie, het ga je goed! :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 27 september 2012 @ 12:50:57 #134
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_117309129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef MaJo het volgende:
Billie wat ziet je huis er mooi uit O+ ik heb helaas niets bij kunnen dragen maar heb je topic vanaf het begin gevolgd en je een paar keer een hart onder de riem gestoken. Fijn om te horen dat het stukken beter met je gaat en dat je alles weer op de rails hebt! Ik vind het wel jammer dat dit topic gaat sluiten want ik had graag nog af en toe een update gelezen.

Billie, het ga je goed! :*
Een hart onder de riem steken is ook een bijdrage. ^O^
Maar idd tof dat het weer een stuk beter met Billie gaat. Ik kijk er ook wel naar uit om bij hem op bezoek te gaan. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_117316166
Dan is het nu toch echt tijd voor het slotje.
Mooi hoe FHF iemand weer op de rails heeft geholpen. Natuurlijk kan er nog nagekletst worden in de SC en als Billie nog updates (liefst met foto's! ;) ) wil delen dan horen Liesje of ik het wel en dan zoeken we er een mooi plekje voor. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')