De op is verouderd die zal ik in overleg met Billie morgen bijwerken.quote:In navolging op Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen..., Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 2 en Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 3
Billie1985 schreef:
N.a.v. mijn andere topic ( "Even" mijn verhaal kwijt... ) toch maar besloten om hier een topic aan te maken en steun te vragen aan andere FOK!kers.
Situatie:
Vader raakte in coma, en na ongeveer een half jaar "herstellen" kwam hij weer thuis. Een heel ander mens geworden, naar, vervelend, agressief, depressief, (ik hou t nog bescheiden) waardoor ik zelf ook in een depressie belandde. Op aanraden van diverse instanties ben ik op mezelf gaan wonen, de situatie thuis was niet meer te houden, vaak ruzies (vaak om de kleinste dingetjes) en ging er zelf mentaal kapot aan.
Nu woon ik op mezelf, al in november vorig jaar heb ik de sleutel gekregen en ben ik niet verder gekomen dan een televisie, radio, laptop + computer. Deze had ik van mezelf al. Van iemand heb ik een luchtbed kunnen lenen waar ik nu op slaap. Van m'n leiding bij mn vrijwilligerswerk/stage (onder de noemener reintegratie) heb ik een bank gekregen, en sinds van de week een laminaatvloer, daar komen ze me zaterdag mee helpen leggen.
Omdat ik schulden heb (heb 31 mei een afspraak voor schuldhulpverlening) heb ik maandelijks een tekort van 175 euro. Ik heb het zo lang mogelijk geprobeerd uit te stellen, maar nu begin ik echt in de problemen te komen (rekeningen die terug blijven komen en zulks). Ik heb bij de Sociale Dienst Drechtsteden aangeklopt om verhuiskosten / bijzondere bijstand aan te vragen maar kreeg 0 op rekest. "Verhuizen is iets wat je toch ooit een keer in je leven zou doen en daar dien je voor te reserveren" krijg je te horen. Ben tegen die uitspraak in beroep gegaan omdat ik vooordat ik op mezelf ging wonen mijn vader soms meehielp met rekeningen, omdat hij nog maar 70% van zijn loon kreeg, en hij zelf ook schulden heeft (maar geen schuldsanering wil aanvragen).
Dus wie o wie woont er in de regio Alblasserdam (omgeving Rotterdam) en heeft er nog wat spulletjes over? Al is het een half kapotte koelkast, gasfornuis of iets wat je nooit meer gebruikt, je kunt mij er ont-zet-tend blij mee maken!
Voor vragen kun je me altijd PM-en!
Inmiddels heeft Billie al heel wat meer spullen.![]()
Maar wellicht heeft een Fok!ker nog een of meer van onderstaande zaken liggen die hij of zij zelf niet nodig heeft.
Dit is de up to date lijst:
*koffiezetap Rucky (komt nog)
Fiets
Grote rugzak (om boodschappen in te vervoeren, is handiger dan tassen aan hand)
Oven
Theelepeltjes
Blikopener (seraphina)
Pannen en potjes
Vlees-, wok en aardappel pan aanwezig
Messenset, 1 goed mes aanwezig, plus klein scherp mesje
Garde/mixer (seraphina)
Bezem is handig, voor balkon
Broodrooster
Tosti ijzer
TV meubel evt bij muhahaha of franknfurter
quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een TV meubel voor je, bij mij is er sinds kort een TV meubel met de hand gemaakt <3.
TV meubel is zwart, geen krassen op nog in zeer goede staat. Ik heb er 1 á 2 jaar van kunnen genieten.
Ik heb het zelf heel erg druk met studie en werk. Ik woon in regio Haarlem, misschien weet jij iemand hier die hem kan ophalen voor je?
Want ik neem aan dat een treinkaartje van 20 euro iets te veel is voor je? Meer kosten kan je nu niet gebruiken denk ik zo.
Ik hoor van je!
quote:Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wil eventueel die 20 E voor z'n treinkaartje wel lappen.
Jongens heel tof aanbod!! Echt super!! Maar er staat een mooi tv meubel bij Billie.quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In een weekend wil ik wel rijden. Ik woon in de kop van Noord Holland en heb een vrij ruime station wagon tot m'n beschikking. Weet je toevallig de afmetingen?
dit dus! Rucky wil jij de oplijst weghalen svp?quote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat de op niet is bijgewerkt.
Verraaier! Je mocht niks zeggen!quote:Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ojee, Billie gaat strippen voor de dames
En de heren dan?quote:Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ojee, Billie gaat strippen voor de dames
Het is morgenavond!quote:Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Verraaier! Je mocht niks zeggen!
Ik ben benieuwd naar de foto's. Hou ons maar in spanning.quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef billie1985 het volgende:
Sorry mensen, het is me niet gelukt om vandaag mn "voorbereidingen" te treffen. Ik heb het geluk gehad dat er bij mij in de buurt een bedrijf aan het verbouwen / vernieuwen is waardoor er wat kantoorspullen beschikbaar kwamen die snel opgehaald moesten worden (kosteloos). Waaronder 1 mooi bureau en wat stoelen. Morgenmiddag heb ik meer tijd over, ik beloof (nu ga ik mezelf een deadline opleggen) dat jullie geduld om 2100 wordt beloond!
Bedankt alvast, ik baal er van om jullie "teleur" te moeten stellen.
Thx! Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef gridjuh het volgende:
Billie morgen tussen 15:00 en 17:00 komt er iets
Ik wil het dolgraag posten! Maar ik wil ook iets "perfects" neerzetten. En ik weet als ik het nu post en het topic daarna wordt gesloten, ik ineens bedenk "dit en dat" had ik er nog moeten schrijven. Dilemma Dilemma...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef phluphy het volgende:
Wat jij het fijnste vindt, denk ik! Volgens mij vind je het zelf veel te leuk om nog langer te wachten.
Ja mijn pakketje komt morgen volgens de planning aan bij billie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Het kan soms knallen in FHF, maar verhalen als dit maken dat weer goed.![]()
Prachtige post Billie, niks meer aan doen, die kwam recht uit je hart en dat voel je!
Zal ik het topic nog een dagje open laten en dan sluiten? Dan kunnen mensen nog reageren als ze willen. Mocht jij er later nog iets hier kwijt willen dan kunnen wij dat altijd voor je doen.
Je bent nog niet waar je wezen wil, maar wat ben je al een ontzaglijk eind op weg!
Ik had er nog zo veel in kunnen en willen schrijven, maar ik wilde de mensen niet voor een tweede keer "teleurstellen(?)", omdat ik dit berichtje gisteren al zou plaatsen. Ik zou ook heel graag foto's van mn huis neer willen zetten, hoe alles nu uiteindelijk geworden is (voor- en na-foto's) en als dat nog kan doe ik dat morgen omdat het hier nu best een rommeltje is. Ik ben een groot gedeelte van de dag bezig geweest met de administratie die achter liep, en omdat ik gisteravond vrij lang bezig ben geweest om een ongelofelijk groot en mooi bureau in elkaar te zetten dat ik gekregen heb, ligt de bende die ik gisteren wou opruimen hier nu nog steedsquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Het kan soms knallen in FHF, maar verhalen als dit maken dat weer goed.![]()
Prachtige post Billie, niks meer aan doen, die kwam recht uit je hart en dat voel je!
Zal ik het topic nog een dagje open laten en dan sluiten? Dan kunnen mensen nog reageren als ze willen. Mocht jij er later nog iets hier kwijt willen dan kunnen wij dat altijd voor je doen.
Je bent nog niet waar je wezen wil, maar wat ben je al een ontzaglijk eind op weg!
Had em al ge-editquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vuilnisbak ook van ondergetekende
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ziet er gezellig uit Billie, een echt thuis. Had je nog die foto's van hoe het eerst was?
Ik heb 2 oktober om 1500 een spraak bij schuldhulpverlening, ik moet een hoop papieren daarvoor meenemen en dan gaan we verder kijken hoe of wat. Vanmiddag is mn maatschappelijk werkster geweest die heeft me geholpen met kwijtscheldingspapieren en zo, zij helpt me momenteel met de administratie maar de bedoeling was eigenlijk dat schuldhulpverlening daarmee zou helpen. Het zal vast wel druk zijn daar, want ik heb daar over nog niks gehoord. Koken gaat redelijk, ben nog geen Herman den Bleijker maar ik krijg hier en daar tips van users hier, en binnenkort ga ik CUL ook in de gaten houdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat met het financiele plaatje. Heb je iemand van de thuiszorg die je daarmee helpt? Iemand die mee gaat met boodschappen doen, je bonnetjes nakijkt, tips geeft, dat soort dingen.
En is de schuldsanering nog gelukt?
Hoe is het met koken?
Dit wil ik even benadrukkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef phluphy het volgende:
Wow, je woning wordt echt tof!![]()
Hulde aan alle mensen die met zoveel warmte meegedaan hebben. Het is enorm fijn om te weten dat er nog zoveel mensen zijn die oprecht iets over hebben voor de medemens.![]()
Billie, jammer dat je topic binnenkort voorbij is. Heel veel geluk gewenst met alles!
Omdat je dat fijne gevoel van saamhorigheid gaat missen? Zeer begrijpelijk!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dit wil ik even benadrukken
En om eerlijk te zijn vind ik het ook stiekem best jammer. Niet omdat ik dan geen spullen meer zou krijgen, maar meer omdat... Ja, hoe zeg je dat? Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen
Mwa, misschien wel ja. Misschien zal het ook te maken hebben met dat ik de positieve aandacht zal gaan missen, ik heb écht geen idee maar ik vind het stiekem echt niet leuk dat het topic dit gaat, al begrijp ik dat het zal moeten omdat er al een SC isquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Omdat je dat fijne gevoel van saamhorigheid gaat missen? Zeer begrijpelijk!
ga idd gewoon meedoen in de scquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef billie1985 het volgende:
Mwa, misschien wel ja. Misschien zal het ook te maken hebben met dat ik de positieve aandacht zal gaan missen, ik heb écht geen idee maar ik vind het stiekem echt niet leuk dat het topic dit gaat, al begrijp ik dat het zal moeten omdat er al een SC is
En dat doneren kan ook nog in de vorm van hulp zijn, het hoeft niet altijd in de vorm van spullen te zijn. En dan kunnen er wel eens 2 geholpen zijn (de ene met hulp, billie met extra aanspraak)quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ga idd gewoon meedoen in de sc
en als de mogelijkheid er is, meedoen met iets doneren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topic is nog niet dichtquote:Op woensdag 26 september 2012 00:37 schreef mootie het volgende:
Ik mis de pics van Billy in al zijn nieuwe outfitjes, en natuurlijk een painting van Fann aan de muur!
Had tie die niet voordat tie op zichzelf ging?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:44 schreef kovenant het volgende:
goed om te zien dat alles goed gaat !
topic veelvuldig gevolgd en gelezen !
wel misschien ten overvloede, maar zie ik daar nu op een foto waar nog geen laminaat ligt een imac en een laptop staan ?
Voor de 500 euro max wat je daar voor krijgt kun je het beter houden en het moet ook weer opnieuw aangeschaft worden. Dan houd je in de praktijk er een paar tientjes aan over heb je dus geen zak aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef kovenant het volgende:
neuh niks ,
ik zou alleen die wegdoen als ik broodnodig iets nodig zou hebben. ( priority's and stuff )
maar daarom ook ten overvloede vermeld
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef BlueMage het volgende:
Zo netjes is 't bij mij echt niet.
Als mn schulden weg zouden vallen zou ik het moeten redden ja. Tis dan wel geen vetpot, maar dat is het nu ook niet. Dan zou er in elk geval geen sprake zijn van een structureel tekortquote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef komrad het volgende:
mag ik nog 1 vraag stellen?
als we je schuld even buiten beschouwing laten, kom je dan nu maandelijks rond?
Van wat ik begrepen heb, moet de situatie al voor je 18e zijn vastgesteld om daar voor in aanmerking te komen. Ik heb nu een WWB (bijstands-) uitkering. Veel nut om het eventueel om te zetten zal het niet hebben, ik geloof dat je wajong tot je 27ste ontvangt en aangezien ik over 2 maanden 27 word vraag ik me af of ik er veel voordeel van zal hebbenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef BlueMage het volgende:
Mag ik vragen of je misschien voor wajong oid in aanmerking komt?
Volgens mij is dit niet helemaal waar? En zo'n uitkering is ook wat meer als bijstand. (900 E/maand tov 640 E/maand)quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb, moet de situatie al voor je 18e zijn vastgesteld om daar voor in aanmerking te komen. Ik heb nu een WWB (bijstands-) uitkering. Veel nut om het eventueel om te zetten zal het niet hebben, ik geloof dat je wajong tot je 27ste ontvangt en aangezien ik over 2 maanden 27 word vraag ik me af of ik er veel voordeel van zal hebben
Persoonlijke vragen mogen allemaal gesteld worden, zoals iedereen inmiddels wel weet is Billie1985 een kloonquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet helemaal waar? En zo'n uitkering is ook wat meer als bijstand. (900 E/maand tov 640 E/maand)
Ik begon die zin ook met Van wat ik begrepen heb
...enneh eist de schuldhulpverlening niet dat je 36 u of meer per week gaat werken?
Nee dat lijkt me niet, dat zou dan betekenen dat iemand die arbeidsongeschikt geworden is ineens weer aan het werk zal moeten
Heb wel eens gehoord dat ze dat eisen omdat 't anders toch niet opschiet om de schuld af te betalen.Mja allemaal persoonlijke vragen, sorry.
Ga ik doen!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou zeggen laat je goed voorlichten over mogelijkheden voor één of andere arbeidsongeschiktheidsuitkering of hulp om bijv weer te gaan studeren.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
Hier staat dezelfde dus dat zit wel goed.
quote:
Binnenkort tóch eens nadenken over een mini-meet, kunnen jullie allemaal eens een rondleiding krijgen van butler James (lees: Ruckyquote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gezellig? Het is goddomme gewoon een Paleis !
Ik ben niet zo van de meet'squote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Binnenkort tóch eens nadenken over een mini-meet, kunnen jullie allemaal eens een rondleiding krijgen van butler James (lees: Rucky)
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de meet'smaar ik wens jullie natuurlijk alle plezier van de wereld toe!
Je zal het verder met je cluppie moeten doen Billie, gaat wel lukken écht !quote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef billie1985 het volgende:
[..]![]()
Dan vind ik dat je verplicht bent om mij voor het einde van de week nog een keertje te bellen hoor
Billie, de appeltaart komt dan nog hé.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zal het verder met je cluppie moeten doen Billie, gaat wel lukken écht !
Ja, doen! Lekker dichtbij voor mij ookquote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Binnenkort tóch eens nadenken over een mini-meet, kunnen jullie allemaal eens een rondleiding krijgen van butler James (lees: Rucky)
Mevrouw mag ik uw jas aannemen? U bent van harte welkom in Huize billie.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, doen! Lekker dichtbij voor mij ook
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef Inlognaam het volgende:
Wel terechte opmerking, maar als ie de schuldhulp / WSNP ingaat kan dat altijd nog worden afgenomen
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mevrouw mag ik uw jas aannemen? U bent van harte welkom in Huize billie.
Dolfie!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]dit is dus niet waar..
het is als het ware dan eigendom van de bewindvoerder (als je in de WSNP zit) je mag niets wegdoen zonder toestemming
Dit hangt van je situatie af.. en of je een verklaring hebt van een arts oid.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet helemaal waar? En zo'n uitkering is ook wat meer als bijstand. (900 E/maand tov 640 E/maand)
...enneh eist de schuldhulpverlening niet dat je 36 u of meer per week gaat werken? Heb wel eens gehoord dat ze dat eisen omdat 't anders toch niet opschiet om de schuld af te betalen.Mja allemaal persoonlijke vragen, sorry.
wajong was voor chronisch zieke mensen.. (die nu zwaar wordt gescreend)quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef frederik het volgende:
Wat betreft de Wajong, in het kort komen daarvoor mensen in aanmerking die 23 jaar of jonger zijn, of mensen die studerende waren voor het ingaan van de Wajong (ik meen 6 maanden achtereen studerende).
Edit : ik heb het hier over ingaan van de Wajong, je wordt er niet uitgegooid op een bepaalde leeftijd.
Billiequote:
Heb je het tegen mij of FANN?quote:Op donderdag 27 september 2012 00:04 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Wel echt doen he, al is het maar 1 keertje
Ajoh, maakt niet uitquote:Op donderdag 27 september 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Billie![]()
(ik had het druk vanavond)
Tegen een ontzettend aardig iemand waar ik een vriezer van gekregen hebquote:
Die is niet aardig maar gek.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:11 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Tegen een ontzettend aardig iemand waar ik een vriezer van gekregen heb
blij dat je het zelf zegt, hoeven wij het niet te doenquote:
Oh, nou, dan zeg ik het anders.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]dit is dus niet waar..
het is als het ware dan eigendom van de bewindvoerder (als je in de WSNP zit) je mag niets wegdoen zonder toestemming
Bewindvoerder zal het niet doen..quote:Op donderdag 27 september 2012 01:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, nou, dan zeg ik het anders.
Dan kan de bewindvoerder waarschijnlijk besluiten het spul te verkopen teneinde de schuldenlast te verkleinen. Geen idee hoe deze daar overigens mee omgaat. En of er nog deurwaarders/schuldeisers zijn die interesse hebben in die spulletjes.
Jaaaa!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik dacht dat nu met het shv-traject je spullen iig veilig zouden moeten zijn...toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Bewindvoerder zal het niet doen..
Een gerechts deurwaarder kan beslag leggen en evt. executie verkoop houden... dat klopt.
een incassobureau kan weer niet zo veel
bij een deurwaarder is dan niets meer veilig, want die mag gasfornuis en alles beslag op leggen.
Mits je kan aantonen dat het niet van jou is..
dus fokkers.. ik hoop dat jullie nog bonnen hebben
Openbare verkoop heeft volgens mij dan geen nut voor de spullen die billie heeft. Dan zijn namelijk de kosten voor een openbare verkoop vele malen hoger dan het bedrag wat opgehaald kan worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Bewindvoerder zal het niet doen..
Een gerechts deurwaarder kan beslag leggen en evt. executie verkoop houden... dat klopt.
een incassobureau kan weer niet zo veel
bij een deurwaarder is dan niets meer veilig, want die mag gasfornuis en alles beslag op leggen.
Mits je kan aantonen dat het niet van jou is..
dus fokkers.. ik hoop dat jullie nog bonnen hebben
zolang jij nog niet in de sanering zit of in de schuldregelings traject is in feite nog niets veilig.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik dacht dat nu met het shv-traject je spullen iig veilig zouden moeten zijn...toch?
Zou wel vaag zijn als een of andere instantie/bedrijf na eerdere afspraken het op z'n heupen zou krijgen en opeens de schuld wil innen...
mee eens, alleen je weet nooit hoe ver een deurwaarder gaatquote:Op donderdag 27 september 2012 09:43 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Openbare verkoop heeft volgens mij dan geen nut voor de spullen die billie heeft. Dan zijn namelijk de kosten voor een openbare verkoop vele malen hoger dan het bedrag wat opgehaald kan worden.
Want eerst moet er zowieso,
- de schuldenaar 2x aangeschreven worden door schuldeiser(deurwaarderskantoor doet dit meestal)
- dan een dagvaarding á ongeveer ¤ 76,-
- dit vonnis moet dan betekend worden á ongv. ¤ 73,-
- dan moet deurwaarder beslag leggen op de roerende goederen á ongv tussen de ¤ 110 en ¤ 134,-
- dan moet er een openbare verkoop komen, welke in een krant aangegeven moet worden,
- en volgens mij kost openbare verkoop ongeveer ¤ 230,-- dacht ik.
Maar dit ik voor mij best al lang geleden, en waar ik werkte kwam het niet veel voor.
Ik heb ooit 1x een verkoop meegemaakt, toen ik nog op een deurwaarders kantoor werkte...dit was in het begin, toen ik stage liep. De 1 jaar en 8 maanden daarna nooit meer een verkoop gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mee eens, alleen je weet nooit hoe ver een deurwaarder gaat
hier staat geen nieuw spul, maar alles stond in de verkoop..
incl gasstel en koelkast..
gasstel is 10jaar nu.. en ik heb hem 2de hands gekregen.. dus een keer 2 tientjes?
ga zo maar door, ze leggen er beslag op als het nodig is.. en als het te hoog oploopt met schuldeisers
En idd zolang ze niet binnen kunnen komen, kunnen ze niets opschrijven en nergens beslag op laten leggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zolang jij nog niet in de sanering zit of in de schuldregelings traject is in feite nog niets veilig.
En het ligt er ook aan of je wel of niet gehandeld hebt en of je aangegeven hebt dat je de schuldhulp ingaat..
beste is, niet binnen laten.. zodra ze met een lijst gaan beginnen.. ligt er beslag op
dan heb ik pech gehad, want ik heb al met al 3 keer in de krant gestaan..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1x een verkoop meegemaakt, toen ik nog op een deurwaarders kantoor werkte...dit was in het begin, toen ik stage liep. De 1 jaar en 8 maanden daarna nooit meer een verkoop gezien.
Ze leggen wel beslag op je inboedel, maar meestal gaan ze niet verder...maar ja je zult net de verkeerde treffen....Moet gelijk denken aan iemand echt waar, zo'n "kak"persoon en als je maar dreigde, dat je het in de krant ging zetten....dan betaalde hij weer een deel....maar goed, het was een man met veel geld hoor...
Een hart onder de riem steken is ook een bijdrage.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef MaJo het volgende:
Billie wat ziet je huis er mooi uitik heb helaas niets bij kunnen dragen maar heb je topic vanaf het begin gevolgd en je een paar keer een hart onder de riem gestoken. Fijn om te horen dat het stukken beter met je gaat en dat je alles weer op de rails hebt! Ik vind het wel jammer dat dit topic gaat sluiten want ik had graag nog af en toe een update gelezen.
Billie, het ga je goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |