abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2012 @ 22:58:02 #1
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_117176182
Dit topic is niet voor mij maar voor billie1985

quote:
In navolging op Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen..., Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 2 en Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 3

Billie1985 schreef:
N.a.v. mijn andere topic ( "Even" mijn verhaal kwijt... ) toch maar besloten om hier een topic aan te maken en steun te vragen aan andere FOK!kers.

Situatie:
Vader raakte in coma, en na ongeveer een half jaar "herstellen" kwam hij weer thuis. Een heel ander mens geworden, naar, vervelend, agressief, depressief, (ik hou t nog bescheiden) waardoor ik zelf ook in een depressie belandde. Op aanraden van diverse instanties ben ik op mezelf gaan wonen, de situatie thuis was niet meer te houden, vaak ruzies (vaak om de kleinste dingetjes) en ging er zelf mentaal kapot aan.

Nu woon ik op mezelf, al in november vorig jaar heb ik de sleutel gekregen en ben ik niet verder gekomen dan een televisie, radio, laptop + computer. Deze had ik van mezelf al. Van iemand heb ik een luchtbed kunnen lenen waar ik nu op slaap. Van m'n leiding bij mn vrijwilligerswerk/stage (onder de noemener reintegratie) heb ik een bank gekregen, en sinds van de week een laminaatvloer, daar komen ze me zaterdag mee helpen leggen.

Omdat ik schulden heb (heb 31 mei een afspraak voor schuldhulpverlening) heb ik maandelijks een tekort van 175 euro. Ik heb het zo lang mogelijk geprobeerd uit te stellen, maar nu begin ik echt in de problemen te komen (rekeningen die terug blijven komen en zulks). Ik heb bij de Sociale Dienst Drechtsteden aangeklopt om verhuiskosten / bijzondere bijstand aan te vragen maar kreeg 0 op rekest. "Verhuizen is iets wat je toch ooit een keer in je leven zou doen en daar dien je voor te reserveren" krijg je te horen. Ben tegen die uitspraak in beroep gegaan omdat ik vooordat ik op mezelf ging wonen mijn vader soms meehielp met rekeningen, omdat hij nog maar 70% van zijn loon kreeg, en hij zelf ook schulden heeft (maar geen schuldsanering wil aanvragen).

Dus wie o wie woont er in de regio Alblasserdam (omgeving Rotterdam) en heeft er nog wat spulletjes over? Al is het een half kapotte koelkast, gasfornuis of iets wat je nooit meer gebruikt, je kunt mij er ont-zet-tend blij mee maken!

Voor vragen kun je me altijd PM-en!

Inmiddels heeft Billie al heel wat meer spullen. *O*

Maar wellicht heeft een Fok!ker nog een of meer van onderstaande zaken liggen die hij of zij zelf niet nodig heeft.

Dit is de up to date lijst:

*koffiezetap Rucky (komt nog)

Fiets
Grote rugzak (om boodschappen in te vervoeren, is handiger dan tassen aan hand)

Oven
Theelepeltjes
Blikopener (seraphina)
Pannen en potjes
Vlees-, wok en aardappel pan aanwezig
Messenset, 1 goed mes aanwezig, plus klein scherp mesje
Garde/mixer (seraphina)
Bezem is handig, voor balkon
Broodrooster
Tosti ijzer

TV meubel evt bij muhahaha of franknfurter
De op is verouderd die zal ik in overleg met Billie morgen bijwerken. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Rucky op 24-09-2012 00:28:34 ]
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 23 september 2012 @ 23:36:52 #2
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_117177868
Ik heb het vermoeden dat de op weg kan..
want bij mijn weten is alles er.. en kan Billie verder..
En naar mijn idee kan het topic zo langzamerhand op slot.. of uit de active lijst
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 23 september 2012 @ 23:54:19 #3
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_117178473
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een TV meubel voor je, bij mij is er sinds kort een TV meubel met de hand gemaakt <3.

TV meubel is zwart, geen krassen op nog in zeer goede staat. Ik heb er 1 á 2 jaar van kunnen genieten.
Ik heb het zelf heel erg druk met studie en werk. Ik woon in regio Haarlem, misschien weet jij iemand hier die hem kan ophalen voor je?

Want ik neem aan dat een treinkaartje van 20 euro iets te veel is voor je? Meer kosten kan je nu niet gebruiken denk ik zo.

Ik hoor van je!
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik wil eventueel die 20 E voor z'n treinkaartje wel lappen. :)
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:

[..]

In een weekend wil ik wel rijden. Ik woon in de kop van Noord Holland en heb een vrij ruime station wagon tot m'n beschikking. Weet je toevallig de afmetingen?
Jongens heel tof aanbod!! Echt super!! Maar er staat een mooi tv meubel bij Billie.

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik denk dat de op niet is bijgewerkt. :D
dit dus! Rucky wil jij de oplijst weghalen svp?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 23 september 2012 @ 23:59:27 #4
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_117178642
Wat al eerder is gezegd:
Super zoals dit is gegaan! ^O^
We mogen trots zijn op wat er in beweging gekomen is voor Billie!
Dus van mijn kant, allemaal heel erg bedankt en super zoals er ingesprongen is en hulp geboden is.
En iedereen op zijn/haar eigen manier en ik weet zeker dat FHF daarvoor bedoeld is.

Wat ik al zei in de de eerste post, Billie heeft nu een hoop spulletjes en ik denk dat het topic een beetje overbodig gaat worden.
En ik denk dat het nu tijd is om aan de topic reeks een einde gaat komen.

Ik vond het super dat ik aan zo'n mooi "project" heb mogen deelnemen!
^O^
Fokbijbel!
pi_117178965
Goed om te lezen dat billie idd z'n leven weer een beetje op de rails heeft. :) Ik heb jammer genoeg niet echt veel kunnen bijdragen omdat m'n financiële situatie dat eerst niet toeliet en nu het allemaal iets ruimer is, heeft ie alles al, story of my life. :') ;)

Maar goed, FHF is 'n lief forum, geeft me weer wat vertrouwen in de mensheid. ^O^
Hallon!
pi_117179079
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Bartcoah het volgende:
Ok nou ja het had gekund :)
mss dat je er iemand anders binnen fhf blij mee kunt maken?
pi_117179137
Beste mensen, lieve FHF'ers,

Zoals jullie begrijpen komt er aan dit topic een einde en krijgt het een slotje. Maar voordat jullie allemaal dit topic uit jullie MyAT halen, wil ik vragen om daar nog even mee te wachten tot na morgenavond.

Ik kan er niet te veel over kwijt nu, maar zie het als "mijn bedankje" voor al jullie inzet, liefdadigheid en positieve berichten.

Groetjes, "Billie1985".
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
  maandag 24 september 2012 @ 00:18:01 #8
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117179252
Ojee, Billie gaat strippen voor de dames :o
Ook hoi !
pi_117179275
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
Verraaier! Je mocht niks zeggen! :6
pi_117181838
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
En de heren dan?

Of gaat een FOK!ster hetzelfde doen? :P
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_117203493
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:18 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Verraaier! Je mocht niks zeggen! :6
Het is morgenavond! *O*

Deze actie is weer het bewijs dat FHF mensen echt verder kan helpen. En het feit dat je nu zelf aangeeft dat dit topic op slot kan geeft voor mij ook aan dat je hart op de goede plek zit.
Qua spullen ben je nu aardig voorzien en ik hoop oprecht dat de rest binnenkort ook (nog) meer op zijn plek gaat vallen voor je. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117206974
Ik voel een meet aankomen, Of ben ik dan wat te voorbarig?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_117207068
billie, morgen gaat het pakketje verstuurd worden hoor :) dan heb je je broodrooster en tosti ijzer ook.
pi_117209183
Ik ben bijna door al m'n nagels heen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 september 2012 @ 23:37:25 #15
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117218737
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben bijna door al m'n nagels heen
Ik voorzie pijnlijke vingers :Y
Ook hoi !
pi_117218900
Sorry mensen, het is me niet gelukt om vandaag mn "voorbereidingen" te treffen. Ik heb het geluk gehad dat er bij mij in de buurt een bedrijf aan het verbouwen / vernieuwen is waardoor er wat kantoorspullen beschikbaar kwamen die snel opgehaald moesten worden (kosteloos). Waaronder 1 mooi bureau en wat stoelen. Morgenmiddag heb ik meer tijd over, ik beloof (nu ga ik mezelf een deadline opleggen :) ) dat jullie geduld om 2100 wordt beloond! ^O^

Bedankt alvast, ik baal er van om jullie "teleur" te moeten stellen. :(
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:09:21 #17
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_117219825
Plezier met je bureau en stoelen toegewenst !

Dus dit topic blijft minstens nog een dag open. :)

Billie sterkte, gezelligheid, Liefde en succes met alles wat je doet.
pi_117220030
en we wachten rustig en nieuwsgierig af 8-)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:25:48 #19
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_117220354
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef billie1985 het volgende:
Sorry mensen, het is me niet gelukt om vandaag mn "voorbereidingen" te treffen. Ik heb het geluk gehad dat er bij mij in de buurt een bedrijf aan het verbouwen / vernieuwen is waardoor er wat kantoorspullen beschikbaar kwamen die snel opgehaald moesten worden (kosteloos). Waaronder 1 mooi bureau en wat stoelen. Morgenmiddag heb ik meer tijd over, ik beloof (nu ga ik mezelf een deadline opleggen :) ) dat jullie geduld om 2100 wordt beloond! ^O^

Bedankt alvast, ik baal er van om jullie "teleur" te moeten stellen. :(
Ik ben benieuwd naar de foto's. Hou ons maar in spanning. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_117230848
@ Billie,

Ik ga als het goed is het pakketje vandaag wegbrengen, maar dan moet wel eerst de woningbouw opschieten.
pi_117244310
1 uur, 41 minuten and counting (climax opbouwen :P )

Mag wel opschieten :D

Tot 21.00! :)

PS: Kan iemand met mijn nummer mij even bellen?
pi_117245440
Billie morgen tussen 15:00 en 17:00 komt er iets
pi_117245634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef gridjuh het volgende:
Billie morgen tussen 15:00 en 17:00 komt er iets
Thx! Ben benieuwd! :D Hoop dat het topic dan nog open is zodat ik je openlijk kan bedanken :)
pi_117246030
Billie, wat heerlijk dat je spulselmatig weer helemaal op de rails bent, je kledingkast vól hebt en weer verder kunt!
En de rest komt vast ook, hoop dat je contact heb en houdt met maatschappelijk werk en je budgetcoach. Hou dat goed in de gaten én stevig vast en gaat het helemaal goed komen met je. Elke dag is er één, pluk elke dag en dan de volgende weer fris verder.Ook een dag met tegenslag brengt weer een frisse morgen :Y En, blijf lekker hardlopen, goed voor lijf en maakt je bol lekker los.

Veel geluk ^O^

ps, hoe gaat het met koken, ben je daar al een beetje in thuis? Check anders http://www.voedingscentrum.nl eens, enorme hoeveelheden gezonde en verantwoorde (en lekkere) recepten, te filteren op wat je lúst.
Waar het stinkt is het warm.
pi_117247245
Ik heb nu wel al wat, maar als ik alles op moet schrijven heb ik echt meer tijd nodig. Zal ik het alsnog nu posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')