Zit jij nou gewoon een striptease te kijken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ojee.. als ie maar niet gaat strippen...
kleding wordt gepast!
nee, dat niet... valt meequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon een striptease te kijken?
Jupquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef dolfina-chica het volgende:
volgens mij heeft yska foto's gezien
Tuurlijk wel maar iedereen zit nu natuurlijk op die foto's te wachten hè!quote:
Oke, komen zequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar iedereen zit nu natuurlijk op die foto's te wachten hè!![]()
Super he!?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef Felixa het volgende:
Jeetje mina, wat veel spullen zeg!!
Het is nu Sinterklaas, kerst en je verjaardag in één!
![]()
Ik heb vanmiddag een aantal dingen aangetrokken om te showen aan Dolfina-Chica, en wat ik aan had, paste!quote:
Volgens mij heeft ze de kledingkast van dr vriend geplunderd dr zelfs voor geplunderdquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef billie1985 het volgende:
De doos komt van Mootie, een (net als heel veel anderen hier) súpermens!
Kunnen die weer op je lijstje erbij!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef billie1985 het volgende:
Ik heb er geen kledinghangers genoeg voor!![]()
/luxeprobleem
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kunnen die weer op je lijstje erbij!
Snap ik, vandaar dequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoor![]()
Je ziet het, ik ben daarnet speciaal naar de winkel gegaan om er maar iets in te kunnen leggen (afgezien van brood)quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Rucky het volgende:
Dat je er maar veel plezier van mag hebben.
Ja... Het zal er ook geen maand in liggen hoor, wees gerustquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die vleesbakjes van AH zijn eigenlijk niet geschikt om in te vriezen. Wel voor een paar dagen maar niet voor een maand ofzo. Je hebt speciale diepvrieszakjes, niet te verwarren met boterhamzakjes want die zijn ook weer niet geschikt om in te vriezen.
Wel echt relaxed, zo'n vriezer. Ik zou echt niet zonder kunnen. Vandaag weer een stapel 35% korting spul bij AH meegenomen en ingevroren. Ideaal![]()
Of je vraagt het gewoon een keertje op de markt. Die marktlui gooien die kleerhangers 9 van de 10 keer weg in plaats van ze te hergebruiken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoorIk ga volgende week ofzo ergens wel weer een keer naar mn vader toe, dan zal ik eens kijken of hij er nog een paar over heeft
Wat ik zelf kan regelen hoeft niet via het topic, ik probeer dit eerst zelf
Just sayingquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja... Het zal er ook geen maand in liggen hoor, wees gerust
Zoow! Das een goeie tip idd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of je vraagt het gewoon een keertje op de markt. Die marktlui gooien die kleerhangers 9 van de 10 keer weg in plaats van ze te hergebruiken.
Water om ijsklontjes te maken kan je ook uit de kraan halen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:12 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Je ziet het, ik ben daarnet speciaal naar de winkel gegaan om er maar iets in te kunnen leggen (afgezien van brood)
Geen Spa Blauw daar voor gebruikenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Water om ijsklontjes te maken kan je ook uit de kraan halen.![]()
![]()
Eet smakelijk alvast.
Wel gemaakt door engeltjes bij maanlicht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:19 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Geen Spa Blauw daar voor gebruiken
Nog niet maar hij krijgt m sowieso! Ik heb nog niet t geld en de tijd gehad om t op te sturen. Ik zit zelf in de bijstand en kan niet zomaar een messen set opsturen. Per week moet ik t doen met 27eu. Ik moet dus even passen en meten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Best leuk, die quote alert
Is dit ook gelukt?
Doe rustig aan, ik begrijp dit als geen anderquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet maar hij krijgt m sowieso! Ik heb nog niet t geld en de tijd gehad om t op te sturen. Ik zit zelf in de bijstand en kan niet zomaar een messen set opsturen. Per week moet ik t doen met 27eu. Ik moet dus even passen en meten.
Ik heb iets nieuws voor op het lijstje!quote:
* Rucky telefoon uitzet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb iets nieuws voor op het lijstje!
- 1 nieuw oor
- 1 nieuwe tong
Na gisteren 2 uur gebeld te hebben met FANNvanhetlaatsteuur, vanmiddag een paar uur met Dolfina Chica en net anderhalf uur met Mootie
Google searchquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:55 schreef kwiebuske het volgende:
gelukkig niemand hier mijn telefoonnummer heeft
grijns
denk ik
Over het algemeen word billie gebeld, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Binnenkort heeft die gast een donatie nodig voor z'n telefoonrekening
good luckquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Google search
Telnr kwiebuske
065718133quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
good luck
owjah
zal een stukkie verraden
06...
en
0181....
Ja maar je gaat niet zeggen dat je het niet leuk vond.quote:Op zondag 16 september 2012 00:49 schreef billie1985 het volgende:
Jep, opa billie is naar bed toe. Al dat geklets met die dames hier, word je moe van
Gelukkig heb je er nog 1quote:
Lucky is dat Chinees voor Rucky?quote:Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef dolfina-chica het volgende:
ik snap je lucky![]()
ik ken het ook wel inderdaad.. mijn ma is net zo..
die heeft en een vriezer.. 3 lades en een vrieskist...
kolere... hamsteren
Knoflook ijsjes wtf, of heb je je knoflooksaus eens per ongeluk in de vriezer gezet?quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef dolfina-chica het volgende:
whahahahaha!!die is goed
standaard in mijn vriesvakje (mijn vriezer komt nog, maar heb nog geen ruimte) knoflookijsjes (van die invriesdingen in een zakje) een pakje gehakt, patatjes en kipnugguts
moet komma tussen...quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lucky is dat Chinees voor Rucky?
Maar diepvrieszakjes zal ik wel meenemen als ik bij Billie langsga.
[..]
Knoflook ijsjes wtf, of heb je je knoflooksaus eens per ongeluk in de vriezer gezet?
ja.. ik haal de teentjes los...gooi ze in een zakje, de schone teentjes, en gooi ze in de vriezer!quote:Op zondag 16 september 2012 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Knoflook in de vriezer? * Lucky_Strike googlet gelijk
Waarom zijn die eigenlijk niet geschikt? Mijn ouders gooien vlees gewoon vanuit de winkel in de vriezer (en dan kom ik daar wel eens dingen tegen elkaar gevroren tegen)quote:Op zondag 16 september 2012 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
In ieder geval zijn supermarktverpakkingen voor vlees en groente niet geschikt voor de vriezer.
nadeel van knoflook buiten de vriezer bewaren, ze gaan snel groeien.. en drogen snel uit, door ze in te vriezen, heb je dat niet.. en blijft de smaak gewoon...quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geniale tip, wij hebben toevallig gisteren knoflook gekocht dus ik zal zo eens gaan pellen.
Wat een goede tip! Heb idd altijd na een tijdje droge knoflook... Zonde idd. Maar vanaf nu gaat het gewoon in de vriezer dusquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nadeel van knoflook buiten de vriezer bewaren, ze gaan snel groeien.. en drogen snel uit, door ze in te vriezen, heb je dat niet.. en blijft de smaak gewoon...
En als je knoflook nodig hebt, je haalt de hoeveelheid uit de vriezer, laat het ontdooien en je gooit het in je pers... Heb je een goeie pers, dan kan ie er zelfs bevroren in.
Op een of andere manier komt er toch lucht bij zo'n verpakking. Je kunt het bijvoorbeeld snel aan kipfilet zien, dat krijgt dan van die uitdroogstrepen. Volgens mij staat het bij AH ook op de verpakking trouwens.quote:Op zondag 16 september 2012 12:28 schreef frederik het volgende:
[..]
Waarom zijn die eigenlijk niet geschikt? Mijn ouders gooien vlees gewoon vanuit de winkel in de vriezer (en dan kom ik daar wel eens dingen tegen elkaar gevroren tegen)
Oh jawel!quote:Op zondag 16 september 2012 00:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar je gaat niet zeggen dat je het niet leuk vond.
quote:Op zondag 16 september 2012 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij eet Billie die hele bak vlees op een avond op. Dacht dat ik hem wel eens had horen zeggen dat hij groot vleesliefhebber is.
Helemaal te gek! Benieuwd wat er in zit!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:43 schreef Ridocar het volgende:
Zo, net een pakket de deur uit. Waarschijnlijk krijg je 'm morgen binnen, Billie. Track&Trace staat in je PM...
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef FAUSTINO het volgende:
20 T-shirts liggen in xxl enkel vallen ze een stuk kleiner uit zijn nog gewoon goed en de meeste hebben een opdruk.
De vraag is hoe groot Billie is?
Want als Billie ze past ga ik ze apart leggen en stuur ik ze op termijn wel een keer op
Geen gekke schatting, je zit precies goedquote:Op woensdag 19 september 2012 14:51 schreef Ridocar het volgende:
Ik schat Billie op 1.85, normaal postuur. Niet gezet,
Maar misschien zit ik er wel naast...
Hier kreeg mijn ego een opkikker!quote:wel breed.
heb weleens een foto van je gezien, maar de term breed is tegenwoordig aan inflatie onderhevig begrijp ik hequote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef billie1985 het volgende:
[..]
[..]
Geen gekke schatting, je zit precies goed
[..]
Hier kreeg mijn ego een opkikker!
Want jou is het ook al eens verteld?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef gomi het volgende:
[..]
heb weleens een foto van je gezien, maar de term breed is tegenwoordig aan inflatie onderhevig begrijp ik he
Dan zouden ze jou op zich goed passen. Dan de grote vraag wil je ze hebben? Hbe ook even gekeken naar een oven alleen die was gewoon te slecht om nog onder de noemer bruikbaar te plaatsen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef billie1985 het volgende:
[..]
[..]
Geen gekke schatting, je zit precies goed
[..]
Hier kreeg mijn ego een opkikker!
lol, soms wel ja en ik ben t er nooit mee eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:38 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Want jou is het ook al eens verteld?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan zouden ze jou op zich goed passen. Dan de grote vraag wil je ze hebben? Hbe ook even gekeken naar een oven alleen die was gewoon te slecht om nog onder de noemer bruikbaar te plaatsen.
*checkt fobo*quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, soms wel ja en ik ben t er nooit mee eens.
gewoon sportief en wat ik van jou heb gezien is idd ook totaal niet breed nee. hooguit gewoon sportief.
lol das een tekening van iemand op fok zonder me ooit gezien te hebben hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef billie1985 het volgende:
[..]
*checkt fobo*
[ afbeelding ]
Da's best breed hoor
Cool.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef gomi het volgende:
[..]
lol das een tekening van iemand op fok zonder me ooit gezien te hebben hoor
maar fyi, ben niet breed nee. sportief.
doe momenteel aan thaboksen en bjj, na een hele rits aan andere sporten. wil er wat massa bij maar van de trainer mogen we niet met gewichten trainen.
heb er ook geen moeite mee, maar als jij graag breed genoemd wil worden mag dat hoor.
Trouwens Billie welke maat van broeken heb je?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:42 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Oh dat maakt niet uit hoor, heb er niet direct haast mee
Dat schommelt altijd een beetje, 32-32 of 34 in de lengtequote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Trouwens Billie welke maat van broeken heb je?
Lengte/breedte?
Gaaf!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Sneak preview van de T-shirts...
[ afbeelding ]
dan heb ik dus 9 broeken voor je lengte verschilt van 32 tot 34. de breedte is vanaf 34 tot 40 ze zijn allemaal schoon en heel erg netjes. de maat valt wel wat groter uit van de broeken maar daar hebben we broekriemen voor en daar heb ik ook nog wel een aantal van liggen. Dan heb ik ook nog een polo en een warme coltrui en voor belangrijke dagen nog een blouse met lange mouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dat schommelt altijd een beetje, 32-32 of 34 in de lengte
... Ik weet even niet wat ik zeggen moetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
dan heb ik dus 9 broeken voor je lengte verschilt van 32 tot 34. de breedte is vanaf 34 tot 40 ze zijn allemaal schoon en heel erg netjes. de maat valt wel wat groter uit van de broeken maar daar hebben we broekriemen voor en daar heb ik ook nog wel een aantal van liggen. Dan heb ik ook nog een polo en een warme coltrui en voor belangrijke dagen nog een blouse met lange mouwen.
Als je deze ook wilt hebben kan dat dat zou eigenlijk inhouden dat je ook met kleding een tijd goed zit denk ik.
Ik hoor het wel![]()
De broeken..
[ afbeelding ]
Blouse en trui...
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook vaker hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef billie1985 het volgende:
[..]
... Ik weet even niet wat ik zeggen moet
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker hoor.
Deze kleding komt af van gezinnen die het wat beter te besteden hebben heel het jaar door komen er hier vuilniszakken met kleding binnen wat anders zo de container gemikt word.
Ik zoek de kleding uit wat nog goed en schoon is. Was het en sla het op en geef het door soms naar het buitenland of mensen die het minder breed hebben. In dit geval ben jij dus nu aan de beurt![]()
Ik moet wel even kijken hoe zwaar het allemaal is en even sparen voor de verzending... Of kijken of er een FOKker jou kant oprijd vanuit Limburg wat nog makkelijker zou zijn. In ieder geval hoe dan ook ik leg het apart en de kleding komt jou kant op.
Helemaal top!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker hoor.
Deze kleding komt af van gezinnen die het wat beter te besteden hebben heel het jaar door komen er hier vuilniszakken met kleding binnen wat anders zo de container gemikt word.
Ik zoek de kleding uit wat nog goed en schoon is. Was het en sla het op en geef het door soms naar het buitenland of mensen die het minder breed hebben. In dit geval ben jij dus nu aan de beurt![]()
Ik moet wel even kijken hoe zwaar het allemaal is en even sparen voor de verzending... Of kijken of er een FOKker jou kant oprijd vanuit Limburg wat nog makkelijker zou zijn. In ieder geval hoe dan ook ik leg het apart en de kleding komt jou kant op.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Bij deze heel leuk nieuws. Een FOKker welke anoniem wil blijven heeft aangegeven de verzendkosten voor rekening te nemen. Bij deze wil ik hem/haar bedanken dat het hier door mogelijk is het pakket veel sneller te versturen.
Bij deze anonieme gever hartelijk bedankt!
Leuke actie ditquote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Wat heerlijk voor Billie! In 1 klap een goedgevulde kledingkast!
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Bij deze heel leuk nieuws. Een FOKker welke anoniem wil blijven heeft aangegeven de verzendkosten voor rekening te nemen. Bij deze wil ik hem/haar bedanken dat het hier door mogelijk is het pakket veel sneller te versturen.
Wie je ook bent, bij deze wil ik je bedanken. Erg sympathiek om anoniem te willen zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Helemaal te gek! Benieuwd wat er in zit!
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit volquote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.
En misschien overbodig om te zeggen, maar voorzichtig als je je pakket open wilt maken met een mes...
Helemaal super!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.
En misschien overbodig om te zeggen, maar voorzichtig als je je pakket open wilt maken met een mes...
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit vol
schoenenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppen
Wel een goed ideequote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
Voor wat betreft verzending, misschien een handige bespaartip. Afhankelijk van waar je het pakket inlevert...kan de ontvanger de zegels hergebruiken om zelf ook weer een pakket te versturen!
Hoe?
Door in plaats van een pakketzegel het pakket voor te frankeren met postzegels! Plak deze dan niet direct op de verzenddoos, maar op een apart papiertje die je vervolgens met postzegels en wat tape om de vier randen vastplakt op de doos.
Waarom dan?
Omdat niet elk inleverpunt een officiele poststempel heeft om de postzegels af te stempelen om ze onbruikbaar te maken. Worden die dus niet gestempeld, blijven ze geldig. De ontvanger kan dan het A4'tje lossnijden en opnieuw op dezelfde manier verzenden
Is het legaal?
Zou niet weten waarom niet. Zij stempelen niet, en jij hebt ongestempelde postzegels die je gewoon kan gebruiken.
Je krijgt ook gewoon een streepjescode en verzendbewijs. Evt. kan er bij gefrankeerd worden.
Maar...
Doe het niet bij een officieel postkantoor maar bijv. bij een bruna die ook post/pakketdiensten leveren. Die laatste hebben zo'n weeggevallen waar ze zegels printen maar hebben geen stempels om direct de postzegels af te stempelen en eenmaal in het verzendtraject worden ze volgens mij niet meer gestempeld.
En zo kan de ontvanger ook weer goedkoop een pakketje opsturen
Ik zal dan braaf wezen vind het nu al erg duur.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel jammer dat zulke praktijken er mede voor zorgen dat het geheel uiteindelijk weer duurder wordt.
Maar dat via dat rot bedrijf en daar wens ik echt geen zaken meer mee te doen. Enorm belangrijk schilderij achter de kliko neer zettenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Via DHL is het goedkoper.
Edit: kijk aan, ik krijg gelijk een mooie banner van Kiala verzendingen in beeld![]()
De veels te dure managers eruit flikkeren levert veel meer besparing op dan dat er zo hergebruikt wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel jammer dat zulke praktijken er mede voor zorgen dat het geheel uiteindelijk weer duurder wordt.
Ondergoed heb ik er ook bijgestopt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit vol
2 tassen!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppen
grijnsquote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef Inlognaam het volgende:
2 tassen!
Pff.. zometeen kan je een winkel beginnen met je kleding zoveel krijg je
Toch wel herenschoenen he?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket is onderweg. Je had de gezichten moeten zien toen ik voorbij mensen kwam
Ja, supergaaf!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef Ridocar het volgende:
Het is bij jou wel vaak pakjesavond, he?
Maar dan nu de hamvragen, past het allemaal een beetje? En wat vind je ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
Ik niet alleen natuurlijk een anonieme FOKker heeft bijgedragen om het pakket daar te krijgen dus misschien dat je daar ook een stukje van wilt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Faustino, je bent echt om rauw op te vreten
Woon je in Haren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Note to self: Vraag geen mensen meer om langs te komen waar je niks gemeen mee hebt behalve een portiek
Graag gedaan.quote:Maar back ontopic!
Ik kan jullie niet genoeg bedanken
Ach, kan geen kwaad toch? Leer je alleen maar van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Note to self: Vraag geen mensen meer om langs te komen waar je niks gemeen mee hebt behalve een portiek
Maar back ontopic!
Ik durf t bijna niet te vragen, maareh...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Graag gedaanquote:Maar back ontopic!
Ik wil eventueel die 20 E voor z'n treinkaartje wel lappen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een TV meubel voor je, bij mij is er sinds kort een TV meubel met de hand gemaakt <3.
TV meubel is zwart, geen krassen op nog in zeer goede staat. Ik heb er 1 á 2 jaar van kunnen genieten.
Ik heb het zelf heel erg druk met studie en werk. Ik woon in regio Haarlem, misschien weet jij iemand hier die hem kan ophalen voor je?
Want ik neem aan dat een treinkaartje van 20 euro iets te veel is voor je? Meer kosten kan je nu niet gebruiken denk ik zo.
Ik hoor van je!
Daar zat ik ook net aan te denken, een tv-meubel lijkt me nu niet iets wat je makkelijk mee sjouwt!quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef vannelle het volgende:
Mooi aanbod!
Hoe groot en zwaar is dat meubel? Niet alles gaat even makkelijk mee in de trein.
In een weekend wil ik wel rijden. Ik woon in de kop van Noord Holland en heb een vrij ruime station wagon tot m'n beschikking. Weet je toevallig de afmetingen?quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een TV meubel voor je, bij mij is er sinds kort een TV meubel met de hand gemaakt <3.
TV meubel is zwart, geen krassen op nog in zeer goede staat. Ik heb er 1 á 2 jaar van kunnen genieten.
Ik heb het zelf heel erg druk met studie en werk. Ik woon in regio Haarlem, misschien weet jij iemand hier die hem kan ophalen voor je?
Want ik neem aan dat een treinkaartje van 20 euro iets te veel is voor je? Meer kosten kan je nu niet gebruiken denk ik zo.
Ik hoor van je!
Ik ben dus niet de enige die dat dacht.quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, een tv-meubel lijkt me nu niet iets wat je makkelijk mee sjouwt!
quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In een weekend wil ik wel rijden. Ik woon in de kop van Noord Holland en heb een vrij ruime station wagon tot m'n beschikking. Weet je toevallig de afmetingen?
Yep... zn tv-hoek ziet er prima uitquote:Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef gomi het volgende:
Billy heeft toch al een goede tv meubel. zag ik volgens mij iig op een van die foto's in t topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |