quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef FAUSTINO het volgende:
20 T-shirts liggen in xxl enkel vallen ze een stuk kleiner uit zijn nog gewoon goed en de meeste hebben een opdruk.
De vraag is hoe groot Billie is?
Want als Billie ze past ga ik ze apart leggen en stuur ik ze op termijn wel een keer op
Geen gekke schatting, je zit precies goedquote:Op woensdag 19 september 2012 14:51 schreef Ridocar het volgende:
Ik schat Billie op 1.85, normaal postuur. Niet gezet,
Maar misschien zit ik er wel naast...
Hier kreeg mijn ego een opkikker!quote:wel breed.
heb weleens een foto van je gezien, maar de term breed is tegenwoordig aan inflatie onderhevig begrijp ik hequote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef billie1985 het volgende:
[..]
[..]
Geen gekke schatting, je zit precies goed
[..]
Hier kreeg mijn ego een opkikker!
Want jou is het ook al eens verteld?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef gomi het volgende:
[..]
heb weleens een foto van je gezien, maar de term breed is tegenwoordig aan inflatie onderhevig begrijp ik he
Dan zouden ze jou op zich goed passen. Dan de grote vraag wil je ze hebben? Hbe ook even gekeken naar een oven alleen die was gewoon te slecht om nog onder de noemer bruikbaar te plaatsen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef billie1985 het volgende:
[..]
[..]
Geen gekke schatting, je zit precies goed
[..]
Hier kreeg mijn ego een opkikker!
lol, soms wel ja en ik ben t er nooit mee eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:38 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Want jou is het ook al eens verteld?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan zouden ze jou op zich goed passen. Dan de grote vraag wil je ze hebben? Hbe ook even gekeken naar een oven alleen die was gewoon te slecht om nog onder de noemer bruikbaar te plaatsen.
*checkt fobo*quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, soms wel ja en ik ben t er nooit mee eens.
gewoon sportief en wat ik van jou heb gezien is idd ook totaal niet breed nee. hooguit gewoon sportief.
lol das een tekening van iemand op fok zonder me ooit gezien te hebben hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef billie1985 het volgende:
[..]
*checkt fobo*
[ afbeelding ]
Da's best breed hoor
Cool.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef gomi het volgende:
[..]
lol das een tekening van iemand op fok zonder me ooit gezien te hebben hoor
maar fyi, ben niet breed nee. sportief.
doe momenteel aan thaboksen en bjj, na een hele rits aan andere sporten. wil er wat massa bij maar van de trainer mogen we niet met gewichten trainen.
heb er ook geen moeite mee, maar als jij graag breed genoemd wil worden mag dat hoor.
Trouwens Billie welke maat van broeken heb je?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:42 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Oh dat maakt niet uit hoor, heb er niet direct haast mee
Dat schommelt altijd een beetje, 32-32 of 34 in de lengtequote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Trouwens Billie welke maat van broeken heb je?
Lengte/breedte?
Gaaf!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Sneak preview van de T-shirts...
[ afbeelding ]
dan heb ik dus 9 broeken voor je lengte verschilt van 32 tot 34. de breedte is vanaf 34 tot 40 ze zijn allemaal schoon en heel erg netjes. de maat valt wel wat groter uit van de broeken maar daar hebben we broekriemen voor en daar heb ik ook nog wel een aantal van liggen. Dan heb ik ook nog een polo en een warme coltrui en voor belangrijke dagen nog een blouse met lange mouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dat schommelt altijd een beetje, 32-32 of 34 in de lengte
... Ik weet even niet wat ik zeggen moetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
dan heb ik dus 9 broeken voor je lengte verschilt van 32 tot 34. de breedte is vanaf 34 tot 40 ze zijn allemaal schoon en heel erg netjes. de maat valt wel wat groter uit van de broeken maar daar hebben we broekriemen voor en daar heb ik ook nog wel een aantal van liggen. Dan heb ik ook nog een polo en een warme coltrui en voor belangrijke dagen nog een blouse met lange mouwen.
Als je deze ook wilt hebben kan dat dat zou eigenlijk inhouden dat je ook met kleding een tijd goed zit denk ik.
Ik hoor het wel![]()
De broeken..
[ afbeelding ]
Blouse en trui...
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook vaker hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef billie1985 het volgende:
[..]
... Ik weet even niet wat ik zeggen moet
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker hoor.
Deze kleding komt af van gezinnen die het wat beter te besteden hebben heel het jaar door komen er hier vuilniszakken met kleding binnen wat anders zo de container gemikt word.
Ik zoek de kleding uit wat nog goed en schoon is. Was het en sla het op en geef het door soms naar het buitenland of mensen die het minder breed hebben. In dit geval ben jij dus nu aan de beurt![]()
Ik moet wel even kijken hoe zwaar het allemaal is en even sparen voor de verzending... Of kijken of er een FOKker jou kant oprijd vanuit Limburg wat nog makkelijker zou zijn. In ieder geval hoe dan ook ik leg het apart en de kleding komt jou kant op.
Helemaal top!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker hoor.
Deze kleding komt af van gezinnen die het wat beter te besteden hebben heel het jaar door komen er hier vuilniszakken met kleding binnen wat anders zo de container gemikt word.
Ik zoek de kleding uit wat nog goed en schoon is. Was het en sla het op en geef het door soms naar het buitenland of mensen die het minder breed hebben. In dit geval ben jij dus nu aan de beurt![]()
Ik moet wel even kijken hoe zwaar het allemaal is en even sparen voor de verzending... Of kijken of er een FOKker jou kant oprijd vanuit Limburg wat nog makkelijker zou zijn. In ieder geval hoe dan ook ik leg het apart en de kleding komt jou kant op.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Bij deze heel leuk nieuws. Een FOKker welke anoniem wil blijven heeft aangegeven de verzendkosten voor rekening te nemen. Bij deze wil ik hem/haar bedanken dat het hier door mogelijk is het pakket veel sneller te versturen.
Bij deze anonieme gever hartelijk bedankt!
Leuke actie ditquote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Wat heerlijk voor Billie! In 1 klap een goedgevulde kledingkast!
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Bij deze heel leuk nieuws. Een FOKker welke anoniem wil blijven heeft aangegeven de verzendkosten voor rekening te nemen. Bij deze wil ik hem/haar bedanken dat het hier door mogelijk is het pakket veel sneller te versturen.
Bij deze anonieme gever hartelijk bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |