abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117003907
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Bij deze heel leuk nieuws. Een FOKker welke anoniem wil blijven heeft aangegeven de verzendkosten voor rekening te nemen. Bij deze wil ik hem/haar bedanken dat het hier door mogelijk is het pakket veel sneller te versturen.

Bij deze anonieme gever hartelijk bedankt! _O_
Wie je ook bent, bij deze wil ik je bedanken. Erg sympathiek om anoniem te willen zijn :)

Maar stiekem ben ik benieuwd of je een bekende bent :P

Dankjewel :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_117004426
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Helemaal te gek! Benieuwd wat er in zit! :@
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.

En misschien overbodig om te zeggen, maar voorzichtig als je je pakket open wilt maken met een mes...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_117004596
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.

En misschien overbodig om te zeggen, maar voorzichtig als je je pakket open wilt maken met een mes...
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit vol _O_
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117005244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Helemaal super! ^O^

Ik laat het weten als het binnen is, ik zorg dat ik thuis ben na 3 uur (dan wordt het bezorgd zag ik) :)
pi_117005289
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit vol _O_
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppen :D
pi_117005354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppen :D
schoenen :P

:P
  woensdag 19 september 2012 @ 23:03:03 #257
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117006873
Voor wat betreft verzending, misschien een handige bespaartip. Afhankelijk van waar je het pakket inlevert...kan de ontvanger de zegels hergebruiken om zelf ook weer een pakket te versturen!

Hoe?
Door in plaats van een pakketzegel het pakket voor te frankeren met postzegels! Plak deze dan niet direct op de verzenddoos, maar op een apart papiertje die je vervolgens met postzegels en wat tape om de vier randen vastplakt op de doos.

Waarom dan?
Omdat niet elk inleverpunt een officiele poststempel heeft om de postzegels af te stempelen om ze onbruikbaar te maken. Worden die dus niet gestempeld, blijven ze geldig. De ontvanger kan dan het A4'tje lossnijden en opnieuw op dezelfde manier verzenden :D

Is het legaal?
Zou niet weten waarom niet. Zij stempelen niet, en jij hebt ongestempelde postzegels die je gewoon kan gebruiken.

Je krijgt ook gewoon een streepjescode en verzendbewijs. Evt. kan er bij gefrankeerd worden.

Maar...
Doe het niet bij een officieel postkantoor maar bijv. bij een bruna die ook post/pakketdiensten leveren. Die laatste hebben zo'n weeggevallen waar ze zegels printen maar hebben geen stempels om direct de postzegels af te stempelen en eenmaal in het verzendtraject worden ze volgens mij niet meer gestempeld.

En zo kan de ontvanger ook weer goedkoop een pakketje opsturen :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Inlognaam op 19-09-2012 23:19:45 ]
Ook hoi !
pi_117008027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
Voor wat betreft verzending, misschien een handige bespaartip. Afhankelijk van waar je het pakket inlevert...kan de ontvanger de zegels hergebruiken om zelf ook weer een pakket te versturen!

Hoe?
Door in plaats van een pakketzegel het pakket voor te frankeren met postzegels! Plak deze dan niet direct op de verzenddoos, maar op een apart papiertje die je vervolgens met postzegels en wat tape om de vier randen vastplakt op de doos.

Waarom dan?
Omdat niet elk inleverpunt een officiele poststempel heeft om de postzegels af te stempelen om ze onbruikbaar te maken. Worden die dus niet gestempeld, blijven ze geldig. De ontvanger kan dan het A4'tje lossnijden en opnieuw op dezelfde manier verzenden :D

Is het legaal?
Zou niet weten waarom niet. Zij stempelen niet, en jij hebt ongestempelde postzegels die je gewoon kan gebruiken.

Je krijgt ook gewoon een streepjescode en verzendbewijs. Evt. kan er bij gefrankeerd worden.

Maar...
Doe het niet bij een officieel postkantoor maar bijv. bij een bruna die ook post/pakketdiensten leveren. Die laatste hebben zo'n weeggevallen waar ze zegels printen maar hebben geen stempels om direct de postzegels af te stempelen en eenmaal in het verzendtraject worden ze volgens mij niet meer gestempeld.

En zo kan de ontvanger ook weer goedkoop een pakketje opsturen :)
Wel een goed idee :D
pi_117008134
Wel jammer dat zulke praktijken er mede voor zorgen dat het geheel uiteindelijk weer duurder wordt.
Spoilers!
pi_117008180
quote:
13s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel jammer dat zulke praktijken er mede voor zorgen dat het geheel uiteindelijk weer duurder wordt.
Ik zal dan braaf wezen vind het nu al erg duur.
pi_117008245
Via DHL is het goedkoper.

Edit: kijk aan, ik krijg gelijk een mooie banner van Kiala verzendingen in beeld :D
Spoilers!
pi_117008518
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Via DHL is het goedkoper.

Edit: kijk aan, ik krijg gelijk een mooie banner van Kiala verzendingen in beeld :D
Maar dat via dat rot bedrijf en daar wens ik echt geen zaken meer mee te doen. Enorm belangrijk schilderij achter de kliko neer zetten :(
  woensdag 19 september 2012 @ 23:45:35 #263
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117009361
quote:
13s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
De veels te dure managers eruit flikkeren levert veel meer besparing op dan dat er zo hergebruikt wordt ;)

Bovendien kunnen ze gewoon stempels leveren. Werd voorheen hier ook gedaan, toen het nog een officieel postbank gedeelte was. Nu niet meer; nu is het slechts een 'TNT punt' zonder bankzaken.

Daarnaast merken ze het niet en is er gewoon keurig gefrankeerd. Conform hun voorwaarden.
Nog even en je mag een doos door hun veels te duur verkocht ook niet hergebruiken.
Ook hoi !
  donderdag 20 september 2012 @ 00:02:58 #264
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_117009988
Toedels
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_117010104
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Toedels
:W
pi_117014997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ondergoed heb ik er ook bijgestopt.
Wees gerust, ze zijn nieuw. Als in, ongedragen en nog in de verpakking. 2 of 3 stuks.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:55:39 #267
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117018353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef billie1985 het volgende:

[..]

2 tassen!

Pff.. zometeen kan je een winkel beginnen met je kleding zoveel krijg je :P
Toch wel herenschoenen he?
Ook hoi !
pi_117025564
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef Inlognaam het volgende:

2 tassen!

Pff.. zometeen kan je een winkel beginnen met je kleding zoveel krijg je :P
Toch wel herenschoenen he?
grijns
hoge dameslaarzen

>:) >:)
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_117039825
Pakjesavond!

Heel erg bedankt! :)
pi_117043209
Heb je nog wel ruimte in je kledingkast? :D
Spoilers!
pi_117045352
Het is bij jou wel vaak pakjesavond, he? :P

Maar dan nu de hamvragen, past het allemaal een beetje? En wat vind je ervan?
pi_117046031
_O_ voor iedereen hier
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_117059782

Pakket is onderweg. Je had de gezichten moeten zien toen ik voorbij mensen kwam :+
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:47:30 #274
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_117060320
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]

Pakket is onderweg. Je had de gezichten moeten zien toen ik voorbij mensen kwam :+
^O^
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_117064451
D'r had een strik omheen moeten zitten. :P

Het ziet er iig leuker uit dan mijn bruine-doos-met-duct-tape...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')