Wie je ook bent, bij deze wil ik je bedanken. Erg sympathiek om anoniem te willen zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Bij deze heel leuk nieuws. Een FOKker welke anoniem wil blijven heeft aangegeven de verzendkosten voor rekening te nemen. Bij deze wil ik hem/haar bedanken dat het hier door mogelijk is het pakket veel sneller te versturen.
Bij deze anonieme gever hartelijk bedankt!
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Helemaal te gek! Benieuwd wat er in zit!
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit volquote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.
En misschien overbodig om te zeggen, maar voorzichtig als je je pakket open wilt maken met een mes...
Helemaal super!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.
En misschien overbodig om te zeggen, maar voorzichtig als je je pakket open wilt maken met een mes...
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit vol
schoenenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppen
Wel een goed ideequote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
Voor wat betreft verzending, misschien een handige bespaartip. Afhankelijk van waar je het pakket inlevert...kan de ontvanger de zegels hergebruiken om zelf ook weer een pakket te versturen!
Hoe?
Door in plaats van een pakketzegel het pakket voor te frankeren met postzegels! Plak deze dan niet direct op de verzenddoos, maar op een apart papiertje die je vervolgens met postzegels en wat tape om de vier randen vastplakt op de doos.
Waarom dan?
Omdat niet elk inleverpunt een officiele poststempel heeft om de postzegels af te stempelen om ze onbruikbaar te maken. Worden die dus niet gestempeld, blijven ze geldig. De ontvanger kan dan het A4'tje lossnijden en opnieuw op dezelfde manier verzenden
Is het legaal?
Zou niet weten waarom niet. Zij stempelen niet, en jij hebt ongestempelde postzegels die je gewoon kan gebruiken.
Je krijgt ook gewoon een streepjescode en verzendbewijs. Evt. kan er bij gefrankeerd worden.
Maar...
Doe het niet bij een officieel postkantoor maar bijv. bij een bruna die ook post/pakketdiensten leveren. Die laatste hebben zo'n weeggevallen waar ze zegels printen maar hebben geen stempels om direct de postzegels af te stempelen en eenmaal in het verzendtraject worden ze volgens mij niet meer gestempeld.
En zo kan de ontvanger ook weer goedkoop een pakketje opsturen
Ik zal dan braaf wezen vind het nu al erg duur.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel jammer dat zulke praktijken er mede voor zorgen dat het geheel uiteindelijk weer duurder wordt.
Maar dat via dat rot bedrijf en daar wens ik echt geen zaken meer mee te doen. Enorm belangrijk schilderij achter de kliko neer zettenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Via DHL is het goedkoper.
Edit: kijk aan, ik krijg gelijk een mooie banner van Kiala verzendingen in beeld![]()
De veels te dure managers eruit flikkeren levert veel meer besparing op dan dat er zo hergebruikt wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel jammer dat zulke praktijken er mede voor zorgen dat het geheel uiteindelijk weer duurder wordt.
Ondergoed heb ik er ook bijgestopt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit vol
2 tassen!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppen
grijnsquote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef Inlognaam het volgende:
2 tassen!
Pff.. zometeen kan je een winkel beginnen met je kleding zoveel krijg je
Toch wel herenschoenen he?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket is onderweg. Je had de gezichten moeten zien toen ik voorbij mensen kwam
Ja, supergaaf!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef Ridocar het volgende:
Het is bij jou wel vaak pakjesavond, he?
Maar dan nu de hamvragen, past het allemaal een beetje? En wat vind je ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
Ik niet alleen natuurlijk een anonieme FOKker heeft bijgedragen om het pakket daar te krijgen dus misschien dat je daar ook een stukje van wilt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Faustino, je bent echt om rauw op te vreten
Woon je in Haren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Note to self: Vraag geen mensen meer om langs te komen waar je niks gemeen mee hebt behalve een portiek
Graag gedaan.quote:Maar back ontopic!
Ik kan jullie niet genoeg bedanken
Ach, kan geen kwaad toch? Leer je alleen maar van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Note to self: Vraag geen mensen meer om langs te komen waar je niks gemeen mee hebt behalve een portiek
Maar back ontopic!
Ik durf t bijna niet te vragen, maareh...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Graag gedaanquote:Maar back ontopic!
Ik wil eventueel die 20 E voor z'n treinkaartje wel lappen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een TV meubel voor je, bij mij is er sinds kort een TV meubel met de hand gemaakt <3.
TV meubel is zwart, geen krassen op nog in zeer goede staat. Ik heb er 1 į 2 jaar van kunnen genieten.
Ik heb het zelf heel erg druk met studie en werk. Ik woon in regio Haarlem, misschien weet jij iemand hier die hem kan ophalen voor je?
Want ik neem aan dat een treinkaartje van 20 euro iets te veel is voor je? Meer kosten kan je nu niet gebruiken denk ik zo.
Ik hoor van je!
Daar zat ik ook net aan te denken, een tv-meubel lijkt me nu niet iets wat je makkelijk mee sjouwt!quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef vannelle het volgende:
Mooi aanbod!
Hoe groot en zwaar is dat meubel? Niet alles gaat even makkelijk mee in de trein.
In een weekend wil ik wel rijden. Ik woon in de kop van Noord Holland en heb een vrij ruime station wagon tot m'n beschikking. Weet je toevallig de afmetingen?quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een TV meubel voor je, bij mij is er sinds kort een TV meubel met de hand gemaakt <3.
TV meubel is zwart, geen krassen op nog in zeer goede staat. Ik heb er 1 į 2 jaar van kunnen genieten.
Ik heb het zelf heel erg druk met studie en werk. Ik woon in regio Haarlem, misschien weet jij iemand hier die hem kan ophalen voor je?
Want ik neem aan dat een treinkaartje van 20 euro iets te veel is voor je? Meer kosten kan je nu niet gebruiken denk ik zo.
Ik hoor van je!
Ik ben dus niet de enige die dat dacht.quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, een tv-meubel lijkt me nu niet iets wat je makkelijk mee sjouwt!
quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In een weekend wil ik wel rijden. Ik woon in de kop van Noord Holland en heb een vrij ruime station wagon tot m'n beschikking. Weet je toevallig de afmetingen?
Yep... zn tv-hoek ziet er prima uitquote:Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef gomi het volgende:
Billy heeft toch al een goede tv meubel. zag ik volgens mij iig op een van die foto's in t topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |