goed plan!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:11 schreef Mirjam het volgende:
Waar ik eventueel aanbied om, nadat alles goed is kortgesloten met Billie, voor de mensen die dat willeen een verzorgingspakket wil samenstellen omdat ik dan toch langsga. Scheelt erzendkosten en dus meer producten voor hetzelfde eld.
Ik was vandaag te laat thuis om het te regelen maar ik denk dat het wel goed komt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Donderdag toch?
Daar ging ik in ieder geval we van uit, mwhiihi.
Maar als die er niet is ga ik natuurlijk later
Laat Mirjam even weten als het gelukt is.. is handiger dan zeggen, denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was vandaag te laat thuis om het te regelen maar ik denk dat het wel goed komt.
Haast je vooral niet, het is nit alsof ik een drukke agenda hebquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was vandaag te laat thuis om het te regelen maar ik denk dat het wel goed komt.
Wel haasten Rucky!! Mirjam wil graag koken!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Haast je vooral niet, het is nit alsof ik een drukke agenda heb
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet mijn CUL-mod reputatie toch een beetje hoog houden
mag ik toch hopen dat dat niet zo gezegd wordt!quote:
vast invriesbaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik hoor het bijna nooit. Nooit eigenlijk. Kan natuurlijk dat mensen het niet durven te zeggen
Rucky, hoe vond je mn soep?![]()
Bijna net zo lekker als die van Ireth.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik hoor het bijna nooit. Nooit eigenlijk. Kan natuurlijk dat mensen het niet durven te zeggen
Rucky, hoe vond je mn soep?![]()
In stokbrood met kruidenboter erbij?quote:
ik edit de lijst! Super!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef mootie het volgende:
Btw de theelepeltjes kunnen uit de OP, die liggen hier klaar.
pssssst.... prop er een stukkie zeep tussenquote:Op woensdag 12 september 2012 06:00 schreef Ridocar het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik m'n kleding een beetje fatsoenlijk in een doos krijg. stiekem weegt zoiets altijd meer dan gedacht...
hoezo? wilde je de jas lekprikken??quote:Op woensdag 12 september 2012 06:00 schreef Ridocar het volgende:
Heeft er iemand nog gebaksvorkjes over?
verkapte tvp
Ik ga maar eens kijken of ik m'n kleding een beetje fatsoenlijk in een doos krijg. stiekem weegt zoiets altijd meer dan gedacht...
Ik woon in R'dam eventueel kan je hem bij mij langsbrengen als het niet anders lukt. Ik weet niet tot hoelaat je vriend klaar is met werken?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:13 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Ik heb nog wel een bezem staan (hele mooie, maar wel met een zachte borstel), die mag billie hebben als hij 'm nog nodig heeft. Alleen: mijn vriend rijdt waarschijnlijk morgen nog voor z'n werk naar R'dam en daarna niet meer. Dus vervoer en ophalen moet of snel geregeld zijn of even via iemand anders...
Die zijn net met de post mee !quote:Op woensdag 12 september 2012 06:00 schreef Ridocar het volgende:
Heeft er iemand nog gebaksvorkjes over?
Dat hoor ik wel vakerquote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oeps per ongeluk op rapporteergebeurt me wel vaker
![]()
ik wilde zeggen Je laat ons schrikken !![]()
Dat is mij nog nooit overkomen.quote:
zie mijn laatste up date lijst!!!quote:
Haha klinkt bekend :pquote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oeps per ongeluk op rapporteergebeurt me wel vaker
![]()
ik wilde zeggen Je laat ons schrikken !![]()
Oeps, al is het een reeks... staat dan toch in je MyAt?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Yaay het volgende:
Handig, een nieuw topic openen en dat niet bij de vorige zeggen...![]()
Lacoste schoenen z.g.a.n. maat 44 van vriendlief zijn dus wel gewenst? En slippers?
En een slaapzak waarvan de rits niet meer werkt, en een dvd-speler + afstandsbediening? (werkt nog prima, heb zelf nu een nieuwe met hdmi-aansluiting wegens kapotte scart-ingang tv)
En voor een fiets, zal ik even bij m'n ouders buurten? Die schijnen morgen terug van vakantie te komen.
Het is een reeks, dan verschijnt hij automagisch in je MYATquote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Yaay het volgende:
Handig, een nieuw topic openen en dat niet bij de vorige zeggen...![]()
Lacoste schoenen z.g.a.n. maat 44 van vriendlief zijn dus wel gewenst? En slippers?
En een slaapzak waarvan de rits niet meer werkt, en een dvd-speler + afstandsbediening? (werkt nog prima, heb zelf nu een nieuwe met hdmi-aansluiting wegens kapotte scart-ingang tv)
En voor een fiets, zal ik even bij m'n ouders buurten? Die schijnen morgen terug van vakantie te komen.
Oh? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Oeps, al is het een reeks... staat dan toch in je MyAt?
Ik zal morgen contact opnemen met Billie, dan komen we op je post terug.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef Yaay het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet![]()
Moet wel zeggen dat de mobiele versie qua navigatie vrij simpel is waardoor zelfs een beetje verwarrend xD
Ik hoor het graagDM me maar als je meer weet!
(dwz: iets waardoor ik bericht krijg in de inbox van m'n email, voor ik het vergeet)
Ben er nogquote:
Al half jaar op mezelf, inmiddels al wat meer spullen... Deel 5quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is de up to date lijst toch?![]()
[knip]
Ik ook !quote:
En de shampoo dingetjes enzo toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Al half jaar op mezelf, inmiddels al wat meer spullen... Deel 5
en daar mag het blikvoer nog bij op
Billie is er eventjes nietquote:Op donderdag 13 september 2012 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook !![]()
Maar waar is Billie? heeft hij goed geslapen?
[..]
En de shampoo dingetjes enzo toch?
Ah... oké, hopelijk gaat het goed komen dan !quote:Op donderdag 13 september 2012 16:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Billie is er eventjes nietuit zelf bescherming. Maar hij is van alles op de hoogte als het goed is.
Rond 1 oktoberquote:Op donderdag 13 september 2012 16:31 schreef Keshet het volgende:
Enig idee wanneer hij weer boven water gaat komen?
Verzending van spullen moet nu naar een ander adres?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Rond 1 oktobermaar als je wat wil afleveren of wil verzenden of een directe vraag wil stellen. Die mogelijkheden zijn er wel.
Nee, dat zeg ik volgens mij ook nietquote:Op donderdag 13 september 2012 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verzending van spullen moet nu naar een ander adres?
Ah, oke ik vroeg het omdat ik weet dat er iemand op dit moment een pakket verzendklaarquote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik volgens mij ook nietmeer voor de mensen die het adres van billie nog niet hebben. Er zijn wel een aantal mensen die wel regelmatig contact hebben met Billie.
Ah, dat vind ik naar om te horen, hopelijk gaat het straks weer beter met hem.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Billie heeft zichzelf even tijdelijk teruggetrokken van fok gezien het verhaal wat hij hier zelf heeft gedaan afgelopen week. De mens is nou eenmaal nieuwsgierig, ook als je daarmee jezelf pijn doet. Dan is een rigoreuze afsnijding soms de enige mogelijkheid om je zelf te beschermen. Daarom heeft hij zelf een tijdelijke ip-ban aangevraagd.
Zover ik weet is daarin niks veranderdquote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, oke ik vroeg het omdat ik weet dat er iemand op dit moment een pakket verzendklaar
aan het maken is , vandaar mijn vraag
Doorgegevenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wens Billie maar sterkte !
Ik hoorde het idd van hem toen ik op t werk was dat ie geen ipban heeft gedaan :pquote:Op donderdag 13 september 2012 18:30 schreef dolfina-chica het volgende:
Lieve mensen, ik moet zeggen, dat er geen ip ban staat op billie zijn account..
De laatste paar dagen is hij erg moe.. En is aan het bijslapen gegaan, door veel slapeloze nachten.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben af & toe in het verleden een beetje een bitch tegen billie geweest volgens mij maar wens 'm maar alle sterkte.![]()
...oh en ik zal eens rondvragen over een rugzak, zag dat dat ook op het lijstje stond. Als ik iets vind kan ik 'm natuurlijk lekker volproppen met dingen zoals zeep, shampoo, etc etc.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef Essiejj het volgende:
Ik heb wel een tosti-ijzer over ! Waar moet het heen?En moet ik zelf de verzendkosten betalen?
Ik heb de tosti ijzer al klaar staan voor billie, maar ik ben zelf op vakantie, dus ik kan hem nog niet versturen....Dus die hoeft er volgens mij dan niet meer naar toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef Essiejj het volgende:
Ik heb wel een tosti-ijzer over ! Waar moet het heen?En moet ik zelf de verzendkosten betalen?
Ik kreeg net een telefoontje van Billie dat de vriezer bezorgt is.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Yaay het volgende:
De vriezer is btw ook al gefixt toch?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kreeg net een telefoontje van Billie dat de vriezer bezorgt is.![]()
Billie kan nog even niet zo makkelijk op internet maar ik moest iedereen alvast bedanken voor alles wat hij gekregen heeft. Hij is er erg blij mee.
Weer een illusie armer...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
Super!!!
uhh yaay?? Dat zou maar zo kunnen
ik heet niet in het echt dolfina hoor.. en Ruck ook geen Rucky
Ja de andere optie is in oktober pas weer mogelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef kwiebuske het volgende:
jammer dat het die oosterhout is
andere oosterhout woont mijn broertje
maar is een optie
kom er op terug![]()
Maar je hebt ook niet minder gedaan dan dat je zou kunnen, en dat maakt jou en andere mensen hier nét even wat anders dan een hoop andere mensen hier op deze wereld. En ik kan momenteel niks anders voor je terugdoen dan je (en alle anderen) hier te bedanken, omdat je (jullie) dat verdient (verdienen)!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb niet meer gedaan, dan wat ik kon... door tijd, energie en een oor te bieden...
Dat helpt alleen bij vrouwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
Weet je... als je nou een euro of 2 overhoudt zo ergens in de maand he.. haal dan een lekkere grote bak schepijs bij de AH en pleur die in je vriezer.
Op die momenten dat je je kut voelt haal je hem er uit en ga je hem ongegeneerd leeg zitten lepelen onder een dekentje op de bank.
Oke, als ie op is ben je misselijk en voel je je misschien nog kutter, maar tijdens het lepelen kan je je zo gelukkig voelen
Zoals ik van de week al zei...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Maar je hebt ook niet minder gedaan dan dat je zou kunnen, en dat maakt jou en andere mensen hier nét even wat anders dan een hoop andere mensen hier op deze wereld. En ik kan momenteel niks anders voor je terugdoen dan je (en alle anderen) hier te bedanken, omdat je (jullie) dat verdient (verdienen)!
Jullie mogen trots zijn op jezelf, mensen. Er zijn een hoop mensen minder behulpzaam, maar mensen als jullie maken dat verschil!
/licht emomomentje
en als je heel misselijk bent, gun je de wc ook nog wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
Weet je... als je nou een euro of 2 overhoudt zo ergens in de maand he.. haal dan een lekkere grote bak schepijs bij de AH en pleur die in je vriezer.
Op die momenten dat je je kut voelt haal je hem er uit en ga je hem ongegeneerd leeg zitten lepelen onder een dekentje op de bank.
Oke, als ie op is ben je misselijk en voel je je misschien nog kutter, maar tijdens het lepelen kan je je zo gelukkig voelen
yvonne!!!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
yvonne!!!![]()
ooit.. lang geleden, was er een gezin... die veel voor mij heeft gedaan...
Ik heb naar mijn idee nooit wat terug kunnen doen voor dit gezin, maar door mijn hart op de goede plek te hebben.. weet ik dat dit gezin trots is op wat ik doe!
/emo momentje
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:22 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen, ben ik weer!Allereerst wil ik even een paar mensen bedanken. Allereerst, FANN. Voor de gebaksvorkjes (he-he, ein-de-lijk
), de geurkaarsjes, de pannenlappen, mesjes, kleding, viltjes en noem allemaal maar op
. En voor het 2 uur durende gesprek wat we tot net toe hadden
Rucky, voor de vriezer. Ik ben er echt heel erg mee geholpen, echt super! Diep respect daarvoor! Dankjewel Ruck!
En Dolfina-chica, voor het contact dat we achter de schermen hebben. Zij is iemand waar ik regelmatig contact mee heb en waar ik me een soort van thuis mee voel
Maar natuurlijk ook iedereen die meeleest en actief mee post! Jullie zijn echt geweldig, super, tof, lief, aardig, behulpzaam! Ik hoop dat jullie allemaal weten dat elke hulp gewaardeerd wordt![]()
Billie
Dat is een feit, dat kunnen meerdere mensen bevestigenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
Hahahahaha... Fan, je moet inderdaad geen haast hebben als je Billie spreekt
Oren van je hoofd enzo
* Rucky meld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:49 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dat is een feit, dat kunnen meerdere mensen bevestigen
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat kan jij lang lullen
![]()
Zulke lang telefoongesprekken ben ik helemaal niet gewend![]()
maar je weet nu tenminste dat het ''pannenlappen'' zijn![]()
Was een leuk gesprek Billie en het komt vast helemaal goed met jou !
Billie? Lang van stof?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:49 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dat is een feit, dat kunnen meerdere mensen bevestigen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 04:42 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Billie? Lang van stof?
Neuh.... nooit wat van gemerkt.![]()
Hij krijgt/houdt zelfs dit *kuch* sociaal *ahem* wonder aan de praat.
ik geloof niet dat ik die nodig hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:11 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
Billie? Had je bakstenen op het lijstje staan?
![]()
Helaas, ik woon in een flat en ben inmiddels al van een vloer voorzienquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:21 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
heb nog wel een paar straatstenen billie
kun je daar wat mee
De stekker van de vriezer mag er nu ongeveer wel in toch?quote:
Wat kwiebuske zegt maar ik neem aan dat de vriezer niet al te veel geschokt heeft bij het vervoer dus de stekker zou er wel in kunnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef billie1985 het volgende:
[..]
De stekker van de vriezer mag er nu ongeveer wel in toch?
Jawel hoor, mits ik het niet vergeetquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:10 schreef billie1985 het volgende:
@Yska, wil je mij straks even bellen? Over half uurtje ongeveer
Volgens mij spannen ze ook samen met de paashaas die nog onderweg is.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:29 schreef billie1985 het volgende:
Zo... poe poe, even pauze. Even jullie nog even in spanning laten
Ik vind 'm maar eng. Gangster met een mes in zn handquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi schattige billie is het ook!
Haha nou jij was anders wel heel stilquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef dolfina-chica het volgende:
hihi... inderdaad yska!
wel gezellig zo van met z'n 3en
Ik ging ook al twijfelen. Nu herken ik er ook geen plakband in, maar een mes zie ik er nu ook niet meer inquote:
Je kan er wel een webcam mee afplakken.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ojee.. als ie maar niet gaat strippen...
kleding wordt gepast!
Zit jij nou gewoon een striptease te kijken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ojee.. als ie maar niet gaat strippen...
kleding wordt gepast!
nee, dat niet... valt meequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon een striptease te kijken?
Jupquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef dolfina-chica het volgende:
volgens mij heeft yska foto's gezien
Tuurlijk wel maar iedereen zit nu natuurlijk op die foto's te wachten hè!quote:
Oke, komen zequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar iedereen zit nu natuurlijk op die foto's te wachten hè!![]()
Super he!?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef Felixa het volgende:
Jeetje mina, wat veel spullen zeg!!
Het is nu Sinterklaas, kerst en je verjaardag in één!
![]()
Ik heb vanmiddag een aantal dingen aangetrokken om te showen aan Dolfina-Chica, en wat ik aan had, paste!quote:
Volgens mij heeft ze de kledingkast van dr vriend geplunderd dr zelfs voor geplunderdquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef billie1985 het volgende:
De doos komt van Mootie, een (net als heel veel anderen hier) súpermens!
Kunnen die weer op je lijstje erbij!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef billie1985 het volgende:
Ik heb er geen kledinghangers genoeg voor!![]()
/luxeprobleem
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kunnen die weer op je lijstje erbij!
Snap ik, vandaar dequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoor![]()
Je ziet het, ik ben daarnet speciaal naar de winkel gegaan om er maar iets in te kunnen leggen (afgezien van brood)quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Rucky het volgende:
Dat je er maar veel plezier van mag hebben.
Ja... Het zal er ook geen maand in liggen hoor, wees gerustquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die vleesbakjes van AH zijn eigenlijk niet geschikt om in te vriezen. Wel voor een paar dagen maar niet voor een maand ofzo. Je hebt speciale diepvrieszakjes, niet te verwarren met boterhamzakjes want die zijn ook weer niet geschikt om in te vriezen.
Wel echt relaxed, zo'n vriezer. Ik zou echt niet zonder kunnen. Vandaag weer een stapel 35% korting spul bij AH meegenomen en ingevroren. Ideaal![]()
Of je vraagt het gewoon een keertje op de markt. Die marktlui gooien die kleerhangers 9 van de 10 keer weg in plaats van ze te hergebruiken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoorIk ga volgende week ofzo ergens wel weer een keer naar mn vader toe, dan zal ik eens kijken of hij er nog een paar over heeft
Wat ik zelf kan regelen hoeft niet via het topic, ik probeer dit eerst zelf
Just sayingquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja... Het zal er ook geen maand in liggen hoor, wees gerust
Zoow! Das een goeie tip idd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of je vraagt het gewoon een keertje op de markt. Die marktlui gooien die kleerhangers 9 van de 10 keer weg in plaats van ze te hergebruiken.
Water om ijsklontjes te maken kan je ook uit de kraan halen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:12 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Je ziet het, ik ben daarnet speciaal naar de winkel gegaan om er maar iets in te kunnen leggen (afgezien van brood)
Geen Spa Blauw daar voor gebruikenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Water om ijsklontjes te maken kan je ook uit de kraan halen.![]()
![]()
Eet smakelijk alvast.
Wel gemaakt door engeltjes bij maanlicht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:19 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Geen Spa Blauw daar voor gebruiken
Nog niet maar hij krijgt m sowieso! Ik heb nog niet t geld en de tijd gehad om t op te sturen. Ik zit zelf in de bijstand en kan niet zomaar een messen set opsturen. Per week moet ik t doen met 27eu. Ik moet dus even passen en meten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Best leuk, die quote alert
Is dit ook gelukt?
Doe rustig aan, ik begrijp dit als geen anderquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet maar hij krijgt m sowieso! Ik heb nog niet t geld en de tijd gehad om t op te sturen. Ik zit zelf in de bijstand en kan niet zomaar een messen set opsturen. Per week moet ik t doen met 27eu. Ik moet dus even passen en meten.
Ik heb iets nieuws voor op het lijstje!quote:
* Rucky telefoon uitzet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb iets nieuws voor op het lijstje!
- 1 nieuw oor
- 1 nieuwe tong
Na gisteren 2 uur gebeld te hebben met FANNvanhetlaatsteuur, vanmiddag een paar uur met Dolfina Chica en net anderhalf uur met Mootie
Google searchquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:55 schreef kwiebuske het volgende:
gelukkig niemand hier mijn telefoonnummer heeft
grijns
denk ik
Over het algemeen word billie gebeld, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Binnenkort heeft die gast een donatie nodig voor z'n telefoonrekening
good luckquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Google search
Telnr kwiebuske
065718133quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
good luck
owjah
zal een stukkie verraden
06...
en
0181....
Ja maar je gaat niet zeggen dat je het niet leuk vond.quote:Op zondag 16 september 2012 00:49 schreef billie1985 het volgende:
Jep, opa billie is naar bed toe. Al dat geklets met die dames hier, word je moe van
Gelukkig heb je er nog 1quote:
Lucky is dat Chinees voor Rucky?quote:Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef dolfina-chica het volgende:
ik snap je lucky![]()
ik ken het ook wel inderdaad.. mijn ma is net zo..
die heeft en een vriezer.. 3 lades en een vrieskist...
kolere... hamsteren
Knoflook ijsjes wtf, of heb je je knoflooksaus eens per ongeluk in de vriezer gezet?quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef dolfina-chica het volgende:
whahahahaha!!die is goed
standaard in mijn vriesvakje (mijn vriezer komt nog, maar heb nog geen ruimte) knoflookijsjes (van die invriesdingen in een zakje) een pakje gehakt, patatjes en kipnugguts
moet komma tussen...quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lucky is dat Chinees voor Rucky?
Maar diepvrieszakjes zal ik wel meenemen als ik bij Billie langsga.
[..]
Knoflook ijsjes wtf, of heb je je knoflooksaus eens per ongeluk in de vriezer gezet?
ja.. ik haal de teentjes los...gooi ze in een zakje, de schone teentjes, en gooi ze in de vriezer!quote:Op zondag 16 september 2012 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Knoflook in de vriezer? * Lucky_Strike googlet gelijk
Waarom zijn die eigenlijk niet geschikt? Mijn ouders gooien vlees gewoon vanuit de winkel in de vriezer (en dan kom ik daar wel eens dingen tegen elkaar gevroren tegen)quote:Op zondag 16 september 2012 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
In ieder geval zijn supermarktverpakkingen voor vlees en groente niet geschikt voor de vriezer.
nadeel van knoflook buiten de vriezer bewaren, ze gaan snel groeien.. en drogen snel uit, door ze in te vriezen, heb je dat niet.. en blijft de smaak gewoon...quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geniale tip, wij hebben toevallig gisteren knoflook gekocht dus ik zal zo eens gaan pellen.
Wat een goede tip! Heb idd altijd na een tijdje droge knoflook... Zonde idd. Maar vanaf nu gaat het gewoon in de vriezer dusquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nadeel van knoflook buiten de vriezer bewaren, ze gaan snel groeien.. en drogen snel uit, door ze in te vriezen, heb je dat niet.. en blijft de smaak gewoon...
En als je knoflook nodig hebt, je haalt de hoeveelheid uit de vriezer, laat het ontdooien en je gooit het in je pers... Heb je een goeie pers, dan kan ie er zelfs bevroren in.
Op een of andere manier komt er toch lucht bij zo'n verpakking. Je kunt het bijvoorbeeld snel aan kipfilet zien, dat krijgt dan van die uitdroogstrepen. Volgens mij staat het bij AH ook op de verpakking trouwens.quote:Op zondag 16 september 2012 12:28 schreef frederik het volgende:
[..]
Waarom zijn die eigenlijk niet geschikt? Mijn ouders gooien vlees gewoon vanuit de winkel in de vriezer (en dan kom ik daar wel eens dingen tegen elkaar gevroren tegen)
Oh jawel!quote:Op zondag 16 september 2012 00:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar je gaat niet zeggen dat je het niet leuk vond.
quote:Op zondag 16 september 2012 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij eet Billie die hele bak vlees op een avond op. Dacht dat ik hem wel eens had horen zeggen dat hij groot vleesliefhebber is.
Helemaal te gek! Benieuwd wat er in zit!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:43 schreef Ridocar het volgende:
Zo, net een pakket de deur uit. Waarschijnlijk krijg je 'm morgen binnen, Billie. Track&Trace staat in je PM...
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef FAUSTINO het volgende:
20 T-shirts liggen in xxl enkel vallen ze een stuk kleiner uit zijn nog gewoon goed en de meeste hebben een opdruk.
De vraag is hoe groot Billie is?
Want als Billie ze past ga ik ze apart leggen en stuur ik ze op termijn wel een keer op
Geen gekke schatting, je zit precies goedquote:Op woensdag 19 september 2012 14:51 schreef Ridocar het volgende:
Ik schat Billie op 1.85, normaal postuur. Niet gezet,
Maar misschien zit ik er wel naast...
Hier kreeg mijn ego een opkikker!quote:wel breed.
heb weleens een foto van je gezien, maar de term breed is tegenwoordig aan inflatie onderhevig begrijp ik hequote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef billie1985 het volgende:
[..]
[..]
Geen gekke schatting, je zit precies goed
[..]
Hier kreeg mijn ego een opkikker!
Want jou is het ook al eens verteld?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:37 schreef gomi het volgende:
[..]
heb weleens een foto van je gezien, maar de term breed is tegenwoordig aan inflatie onderhevig begrijp ik he
Dan zouden ze jou op zich goed passen. Dan de grote vraag wil je ze hebben? Hbe ook even gekeken naar een oven alleen die was gewoon te slecht om nog onder de noemer bruikbaar te plaatsen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef billie1985 het volgende:
[..]
[..]
Geen gekke schatting, je zit precies goed
[..]
Hier kreeg mijn ego een opkikker!
lol, soms wel ja en ik ben t er nooit mee eens.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:38 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Want jou is het ook al eens verteld?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan zouden ze jou op zich goed passen. Dan de grote vraag wil je ze hebben? Hbe ook even gekeken naar een oven alleen die was gewoon te slecht om nog onder de noemer bruikbaar te plaatsen.
*checkt fobo*quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, soms wel ja en ik ben t er nooit mee eens.
gewoon sportief en wat ik van jou heb gezien is idd ook totaal niet breed nee. hooguit gewoon sportief.
lol das een tekening van iemand op fok zonder me ooit gezien te hebben hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:43 schreef billie1985 het volgende:
[..]
*checkt fobo*
[ afbeelding ]
Da's best breed hoor
Cool.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef gomi het volgende:
[..]
lol das een tekening van iemand op fok zonder me ooit gezien te hebben hoor
maar fyi, ben niet breed nee. sportief.
doe momenteel aan thaboksen en bjj, na een hele rits aan andere sporten. wil er wat massa bij maar van de trainer mogen we niet met gewichten trainen.
heb er ook geen moeite mee, maar als jij graag breed genoemd wil worden mag dat hoor.
Trouwens Billie welke maat van broeken heb je?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:42 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Oh dat maakt niet uit hoor, heb er niet direct haast mee
Dat schommelt altijd een beetje, 32-32 of 34 in de lengtequote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Trouwens Billie welke maat van broeken heb je?
Lengte/breedte?
Gaaf!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Sneak preview van de T-shirts...
[ afbeelding ]
dan heb ik dus 9 broeken voor je lengte verschilt van 32 tot 34. de breedte is vanaf 34 tot 40 ze zijn allemaal schoon en heel erg netjes. de maat valt wel wat groter uit van de broeken maar daar hebben we broekriemen voor en daar heb ik ook nog wel een aantal van liggen. Dan heb ik ook nog een polo en een warme coltrui en voor belangrijke dagen nog een blouse met lange mouwen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:02 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dat schommelt altijd een beetje, 32-32 of 34 in de lengte
... Ik weet even niet wat ik zeggen moetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
dan heb ik dus 9 broeken voor je lengte verschilt van 32 tot 34. de breedte is vanaf 34 tot 40 ze zijn allemaal schoon en heel erg netjes. de maat valt wel wat groter uit van de broeken maar daar hebben we broekriemen voor en daar heb ik ook nog wel een aantal van liggen. Dan heb ik ook nog een polo en een warme coltrui en voor belangrijke dagen nog een blouse met lange mouwen.
Als je deze ook wilt hebben kan dat dat zou eigenlijk inhouden dat je ook met kleding een tijd goed zit denk ik.
Ik hoor het wel![]()
De broeken..
[ afbeelding ]
Blouse en trui...
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook vaker hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:29 schreef billie1985 het volgende:
[..]
... Ik weet even niet wat ik zeggen moet
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker hoor.
Deze kleding komt af van gezinnen die het wat beter te besteden hebben heel het jaar door komen er hier vuilniszakken met kleding binnen wat anders zo de container gemikt word.
Ik zoek de kleding uit wat nog goed en schoon is. Was het en sla het op en geef het door soms naar het buitenland of mensen die het minder breed hebben. In dit geval ben jij dus nu aan de beurt![]()
Ik moet wel even kijken hoe zwaar het allemaal is en even sparen voor de verzending... Of kijken of er een FOKker jou kant oprijd vanuit Limburg wat nog makkelijker zou zijn. In ieder geval hoe dan ook ik leg het apart en de kleding komt jou kant op.
Helemaal top!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker hoor.
Deze kleding komt af van gezinnen die het wat beter te besteden hebben heel het jaar door komen er hier vuilniszakken met kleding binnen wat anders zo de container gemikt word.
Ik zoek de kleding uit wat nog goed en schoon is. Was het en sla het op en geef het door soms naar het buitenland of mensen die het minder breed hebben. In dit geval ben jij dus nu aan de beurt![]()
Ik moet wel even kijken hoe zwaar het allemaal is en even sparen voor de verzending... Of kijken of er een FOKker jou kant oprijd vanuit Limburg wat nog makkelijker zou zijn. In ieder geval hoe dan ook ik leg het apart en de kleding komt jou kant op.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Bij deze heel leuk nieuws. Een FOKker welke anoniem wil blijven heeft aangegeven de verzendkosten voor rekening te nemen. Bij deze wil ik hem/haar bedanken dat het hier door mogelijk is het pakket veel sneller te versturen.
Bij deze anonieme gever hartelijk bedankt!
Leuke actie ditquote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Wat heerlijk voor Billie! In 1 klap een goedgevulde kledingkast!
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
Bij deze heel leuk nieuws. Een FOKker welke anoniem wil blijven heeft aangegeven de verzendkosten voor rekening te nemen. Bij deze wil ik hem/haar bedanken dat het hier door mogelijk is het pakket veel sneller te versturen.
Wie je ook bent, bij deze wil ik je bedanken. Erg sympathiek om anoniem te willen zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Helemaal te gek! Benieuwd wat er in zit!
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit volquote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.
En misschien overbodig om te zeggen, maar voorzichtig als je je pakket open wilt maken met een mes...
Helemaal super!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De eerdergenoemde jas en wat kleding. 't is niet veel, maar ik hoop dat je het leuk vindt. D'r zit wel een broek bij met een vlek erin, misschien bruikbaar als werkbroek.
En misschien overbodig om te zeggen, maar voorzichtig als je je pakket open wilt maken met een mes...
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit vol
schoenenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppen
Wel een goed ideequote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Inlognaam het volgende:
Voor wat betreft verzending, misschien een handige bespaartip. Afhankelijk van waar je het pakket inlevert...kan de ontvanger de zegels hergebruiken om zelf ook weer een pakket te versturen!
Hoe?
Door in plaats van een pakketzegel het pakket voor te frankeren met postzegels! Plak deze dan niet direct op de verzenddoos, maar op een apart papiertje die je vervolgens met postzegels en wat tape om de vier randen vastplakt op de doos.
Waarom dan?
Omdat niet elk inleverpunt een officiele poststempel heeft om de postzegels af te stempelen om ze onbruikbaar te maken. Worden die dus niet gestempeld, blijven ze geldig. De ontvanger kan dan het A4'tje lossnijden en opnieuw op dezelfde manier verzenden
Is het legaal?
Zou niet weten waarom niet. Zij stempelen niet, en jij hebt ongestempelde postzegels die je gewoon kan gebruiken.
Je krijgt ook gewoon een streepjescode en verzendbewijs. Evt. kan er bij gefrankeerd worden.
Maar...
Doe het niet bij een officieel postkantoor maar bijv. bij een bruna die ook post/pakketdiensten leveren. Die laatste hebben zo'n weeggevallen waar ze zegels printen maar hebben geen stempels om direct de postzegels af te stempelen en eenmaal in het verzendtraject worden ze volgens mij niet meer gestempeld.
En zo kan de ontvanger ook weer goedkoop een pakketje opsturen
Ik zal dan braaf wezen vind het nu al erg duur.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel jammer dat zulke praktijken er mede voor zorgen dat het geheel uiteindelijk weer duurder wordt.
Maar dat via dat rot bedrijf en daar wens ik echt geen zaken meer mee te doen. Enorm belangrijk schilderij achter de kliko neer zettenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Via DHL is het goedkoper.
Edit: kijk aan, ik krijg gelijk een mooie banner van Kiala verzendingen in beeld![]()
De veels te dure managers eruit flikkeren levert veel meer besparing op dan dat er zo hergebruikt wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel jammer dat zulke praktijken er mede voor zorgen dat het geheel uiteindelijk weer duurder wordt.
Ondergoed heb ik er ook bijgestopt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Top! Billie heeft dus alleen nog een paar schoenen nodig wat ondergoed en de kast zit vol
2 tassen!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Laat Leandra dat maar niet lezen, zij is speciaal voor mij helemaal hierheen komen rijden om 2 tassen met schoenen te droppen
grijnsquote:Op donderdag 20 september 2012 11:55 schreef Inlognaam het volgende:
2 tassen!
Pff.. zometeen kan je een winkel beginnen met je kleding zoveel krijg je
Toch wel herenschoenen he?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket is onderweg. Je had de gezichten moeten zien toen ik voorbij mensen kwam
Ja, supergaaf!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef Ridocar het volgende:
Het is bij jou wel vaak pakjesavond, he?
Maar dan nu de hamvragen, past het allemaal een beetje? En wat vind je ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
Ik niet alleen natuurlijk een anonieme FOKker heeft bijgedragen om het pakket daar te krijgen dus misschien dat je daar ook een stukje van wilt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Faustino, je bent echt om rauw op te vreten
Woon je in Haren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Note to self: Vraag geen mensen meer om langs te komen waar je niks gemeen mee hebt behalve een portiek
Graag gedaan.quote:Maar back ontopic!
Ik kan jullie niet genoeg bedanken
Ach, kan geen kwaad toch? Leer je alleen maar van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Note to self: Vraag geen mensen meer om langs te komen waar je niks gemeen mee hebt behalve een portiek
Maar back ontopic!
Ik durf t bijna niet te vragen, maareh...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef billie1985 het volgende:
Graag gedaanquote:Maar back ontopic!
Ik wil eventueel die 20 E voor z'n treinkaartje wel lappen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een TV meubel voor je, bij mij is er sinds kort een TV meubel met de hand gemaakt <3.
TV meubel is zwart, geen krassen op nog in zeer goede staat. Ik heb er 1 á 2 jaar van kunnen genieten.
Ik heb het zelf heel erg druk met studie en werk. Ik woon in regio Haarlem, misschien weet jij iemand hier die hem kan ophalen voor je?
Want ik neem aan dat een treinkaartje van 20 euro iets te veel is voor je? Meer kosten kan je nu niet gebruiken denk ik zo.
Ik hoor van je!
Daar zat ik ook net aan te denken, een tv-meubel lijkt me nu niet iets wat je makkelijk mee sjouwt!quote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef vannelle het volgende:
Mooi aanbod!
Hoe groot en zwaar is dat meubel? Niet alles gaat even makkelijk mee in de trein.
In een weekend wil ik wel rijden. Ik woon in de kop van Noord Holland en heb een vrij ruime station wagon tot m'n beschikking. Weet je toevallig de afmetingen?quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een TV meubel voor je, bij mij is er sinds kort een TV meubel met de hand gemaakt <3.
TV meubel is zwart, geen krassen op nog in zeer goede staat. Ik heb er 1 á 2 jaar van kunnen genieten.
Ik heb het zelf heel erg druk met studie en werk. Ik woon in regio Haarlem, misschien weet jij iemand hier die hem kan ophalen voor je?
Want ik neem aan dat een treinkaartje van 20 euro iets te veel is voor je? Meer kosten kan je nu niet gebruiken denk ik zo.
Ik hoor van je!
Ik ben dus niet de enige die dat dacht.quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken, een tv-meubel lijkt me nu niet iets wat je makkelijk mee sjouwt!
quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In een weekend wil ik wel rijden. Ik woon in de kop van Noord Holland en heb een vrij ruime station wagon tot m'n beschikking. Weet je toevallig de afmetingen?
Yep... zn tv-hoek ziet er prima uitquote:Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef gomi het volgende:
Billy heeft toch al een goede tv meubel. zag ik volgens mij iig op een van die foto's in t topic
Ik denk dat de op niet is bijgewerkt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
Hij staat idd nog in de OP als zijnde nodig zie ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |