abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116630505
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef komrad het volgende:
billie, ik weet niet dit de plek is maar ik stel de vraag toch maar. is er al voortgang met de maatschappelijke hulp en de schuldhulp? ik kan me voorstellen dat je hier niet op in wilt gaan hoor. ik hoop voor je dat dat ook vootspoedig gaat zodat je straks helemaal op de rit staat :Y
Ohja, dat vroeg iemand anders ook al, helemaal vergeten. Het is niet zo dat ik er niet op in wil gaan hoor :)

Maar ik heb een aantal gesprekken gehad met maatschappelijk werkster, woensdag komt ze voor het eerst thuis dan gaan we wat aan de administratie doen en begin oktober, ik geloof de 2e, heb ik een afspraak bij schuldhulpverlening en wat ik daar van kan verwachten weet ik nog niet exact, maar dat hoor ik tijdens de afspraak.

Verder heb ik afgelopen woensdag voor de 2e keer een voedselpakket opgehaald bij de voedselbank hier, daar heeft maatschappelijk werk voor gezorgd dus daar ben ik blij mee :) Ik heb er een foto van gemaakt wat ik kreeg, ik zal hem zo even posten als het me lukt.

Verder ups en downs hier, had vanmorgen een flinke down en momenteel even een (geen down)momentje, soort van neutraal
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_116630687
goed te horen dat de afspraken er zijn!

en ik wil je vooral ook stimuleren door te zetten en als je er aan toe bent in te gaan op de 'aanbiedingen' voor contact hier. :Y Gesprekken met anderen, al gaat het over koetjes en kalfjes, kunnen je denk ik echt helpen!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 september 2012 @ 06:55:46 #253
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_116632918
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Is er nu eigenlijk eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spullen en die van scrub_nurse en nog van iemand? Ik heb begrepen dat er al een paar maanden geprobeerd wordt om een afspraak te maken? Volgens mij zei scrub_nurse ook dat ze het wel hier in de buurt naar iemand zou brengen omdat ze niet op de goede gok naar Rotterdam wilt rijden vanuit Limburg (en terecht)
ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...
maat dan moet iemand die doos op komen halen op de locatie waar ik smiddags/savonds ben.

is dat een optie?

waar staat die doos nu? pm anders even om te kijken of iemand de doos bij mij kan brengen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 11 september 2012 @ 07:45:46 #254
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116633229
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 06:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...
maat dan moet iemand die doos op komen halen op de locatie waar ik smiddags/savonds ben.

is dat een optie?

waar staat die doos nu? pm anders even om te kijken of iemand de doos bij mij kan brengen?
Nou het gaat om een auto vol met spullen/meubels...Dus misschien kan je dan wat losse spullen meenemen dat zou te gek al zijn. De spullen staan in Sittard bij scrub_nurse..
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_116648771
Hoi allemaal!

Even een ontroerend momentje... :@ Ik weet niet wat het is, maar elke keer als ik een pakketje binnenkrijg en openmaak voelt het fijn... Het gevoel van... Dat iemand aan je denkt, met je meeleeft en de moeite doet om je te helpen, ook al kent diegene je niet eens. Het is een... Liefdevol gevoel, en dat voelt erg fijn :@

Ik maakte net het pakketje van Fann open, wat me dankzij de goede verpakking een minuut of 10 heeft gekost :P , en zag dat ze naast de shirts nog andere dingen er bij heeft gedaan. Onbeschrijflijk lief! O+

Maar het meest waardevolle van alles vind ik misschien nog wel het kaartje wat er bij zat, en om eerlijk te zijn voelde ik mn tranen branden, maar ik kon het binnenhouden.
Meerdere mensen hebben er eerder een kaartje bijgedaan, en je mag me geloven als ik zeg dat, elke keer als je de teksten weer terugleest, er een warm gevoel ontstaat :@

Fann, dankjewel! Ook je tas is heel erg welkom O+ :* :@

...

Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan, en ik gok dat ik nu inmiddels zo'n 35 uur wakker ben. Het is dat ik een afspraak met de sociale dienst en de psycholoog had, anders was ik mn bed weer ingedoken. En dat is iets wat ik nu ga doen, ik heb even wat gegeten in de tijd dat ik dit berichtje schreef en ik ga zo lekker mn bed in, tot morgenochtend vroeg, want zoals ik me nu voel kan ik wel een aardig poosje slapen.

Misschien dat ik nog even online ben, ik kan het niet beloven maar ik zal zodadelijk wel offline zijn, mocht iemand me een pm/dm sturen.

Groetjes, Billie
pi_116648918
Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_116649026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Mirjam het volgende:
Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
Meerdere factoren... Door wat er afgelopen tijd is gebeurd (wat ik een paar dagen eerder postte) pieker ik regelmatig, en je hebt wel eens van die momenten dat je een keer niet kunt slapen, dan val je halverwege de dag erna bijna om (dat heb ik zelf iig) dus ga je vroeg naar bed, dat herhaalt zich een paar keer en weg is je dag/nacht ritme. Maar als ik zometeen naar bed ga, probeer ik tot een uurtje of 8 morgen door te slapen, dan meteen eruit en hopelijk krijg ik zo mn ritme weer een beetje terug
pi_116649149
Bespreek dit eens met je huisarts, misschien kan hij je wat inslapers voorschrijven, voor die nachten dat je echt niet in slaap komt.
pi_116649220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef Mirjam het volgende:
Bespreek dit eens met je huisarts, misschien kan hij je wat inslapers voorschrijven, voor die nachten dat je echt niet in slaap komt.
Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnen :)
pi_116651297
Hoi, ik heb niet alles in dit topic gelezen (paginas 1-3 en 9-11) dus ik weet niet precies wat er allemaal wel/niet aanwezig is... Maar ik heb evt een DVD-speler over. Ik zit op dit moment nog even na te denken over wat nog meer... Volgens mij heb ik ook skeelers (mijn ex paste ze, die heeft maat 43 geloof ik), maar ik weet niet of dat zin heeft? (Onder ons gezegd: ik ben 22 jaar, woon nu zo'n 2 jaar volledig op mezelf, en mijn 30m2 raakt snel vol! Ik kijk dus altijd naar wat écht nodig is ;))

Hhmmm... Even denken... Ik heb dus:
- een dvd-speler (volgens mij heb ik ook een scartkabel voor aan de tv)
- skeelers...?
- een gasstel, maar die heb je zeker weten al wel :p
- een Hema-slaapzak (waarvan een rits afgebroken is, dus die kan niet meer dicht)

*kijkt om zich heen*
Vrouwenkleding is vast niet je ding? ;)

Heb je die fiets trouwens al? Zo niet, wellicht hebben we er bij m'n ouders wel een extra staan. M'n zus heeft ook op kamers gezeten en woont al weer thuis :)
M'n senseo krijg je niet als je zelf geen koffie drinkt (ben ik even heel eerlijk in, als koffieliefhebber) :9

*belt vriend even om te vragen of hij iets over heeft*

M'n vriend heeft:
- Lacoste schoenen, maar 1x gedragen(!!!!!) en die zijn maat 44...? (was een maat te klein voor hem) en slippers in maat 45.
- 2 potjes L'oreal gezichtscrème, beide hydraterend (eentje intensief) en die zijn ook eenmalig gebruikt maar bevielen hem niet.
- electriciteitshaspel (soort UFO-vorm met 4 stopcontacten)
- een lamp (plafondlamp, aluminiumrand met bollend matglas)

Mochten schoenen echt nog nodig zijn, dan kan ik m'n vader altijd nog vragen. Hij heeft volgens mij maat 42/43. Laat maar weten :)
pi_116651671
Is iedereen al bekend met www.gratisaftehalen.nl / www.gratisoptehalen.nl / www.haalgratisaf.nl? :)

Ik kan overigens gratis reizen doordeweeks ivm studentenov. Ik heb dagelijks college in Utrecht en kom zelf uit Delft. Ik zou vanuit Utrecht spullen naar R'dam kunnen brengen, mits het in de trein past :)

[ Bericht 29% gewijzigd door Yaay op 11-09-2012 18:31:21 (Informatie toevoegen) ]
pi_116652447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnen :)
Dat lijkt me een goed plan Billie!
Heel lief om te lezen dat je zo blij bent met mijn pakketje en ik heb het echt met alle liefde voor je
gedaan hoor :* en zo te lezen komt er nog veel meer jou kant op dus er leven heel wat mensen
met je mee !

Ik hoop eigenlijk dat je vanavond niet meer online komt :@ dat klinkt onaardig, maar zo
bedoel ik het zeker niet ! Het zou namelijk betekenen dat je eindelijk slaapt want 35 uur
achter elkaar wakker? :o

Als het lopen niet helpt, dan maar wat Mirjam zegt, naar de huisdokter voor inslapers ! :Y

Maar hopelijk slaap je al .... oO<
pi_116653321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Toen ik in een depressie zat, kwam ik een paar dagen m'n bed niet uit... Ik sliep echt heel veel. Bij jou werkt dit schijnbaar anders, heb je niet toevallig ADD of ADHD? Een "normaal" persoon heeft baat bij 0,5 mg Melatonine. Ik heb zelf 3 mg nu (maximale te koop) maar ADD'ers en ADHD'ers hebben wel 5 mg nodig (op recept, heb ik ook klaar liggen ivm zelf ADHD-hebbende :)). Misschien handig om eens uit te proberen? :)
pi_116658064
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:Y Ja want dan kan hij als zijn halfje brood een dag oud is, broodjes roosteren en de volgende
dag nog tosti's maken !

:') Billie durft vast niet te zeggen dat het haast heeft, dus zeg ik het maar effe :P

Als je toch van plan bent om te sturen, waarom niet morgen *O*
Dan ga ik het proberen na mijn vakantie, ben de 24ste terug, dus vandaar....
Het staat in ieder geval al in een doosje klaar :)

Ik denk dat als het mee zit, het uiterlijk de 27ste verstuurd gaat worden.
pi_116658179
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Dan ga ik het proberen na mijn vakantie, ben de 24ste terug, dus vandaar....
Het staat in ieder geval al in een doosje klaar :)

Ik denk dat als het mee zit, het uiterlijk de 27ste verstuurd gaat worden.
Top ! :D
pi_116658261
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Top ! :D
Het komt er wel, duurt eventjes. Vorige keer had ik geen geld om het te versturen, nu ben ik bijna op vakantie en amper thuis dus komt het er niet van.
Maar wil het doosje nog met wat kleine dingetjes, die wij niet gebruiken vullen. Je weet het nooit en anders gooit billie het maar weg of geeft tie het weg.
pi_116658346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Het komt er wel, duurt eventjes. Vorige keer had ik geen geld om het te versturen, nu ben ik bijna op vakantie en amper thuis dus komt het er niet van.
Maar wil het doosje nog met wat kleine dingetjes, die wij niet gebruiken vullen. Je weet het nooit en anders gooit billie het maar weg of geeft tie het weg.
leuk, gewoon niet zeggen wat je erbij doet, des te groter is de verrassing :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:34:24 #268
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116658474
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Yaay het volgende:

[..]

Toen ik in een depressie zat, kwam ik een paar dagen m'n bed niet uit... Ik sliep echt heel veel. Bij jou werkt dit schijnbaar anders, heb je niet toevallig ADD of ADHD? Een "normaal" persoon heeft baat bij 0,5 mg Melatonine. Ik heb zelf 3 mg nu (maximale te koop) maar ADD'ers en ADHD'ers hebben wel 5 mg nodig (op recept, heb ik ook klaar liggen ivm zelf ADHD-hebbende :)). Misschien handig om eens uit te proberen? :)
en bij sommige werkt 10mg niet eens O-) (add'er)

Je kan melatonine gewoon kopen, maar ja.. als je geen geld hebt..
Billie, vraag je huisarts er eens naar... dan wordt ie vergoed...
Gewoon achter de hand houden..
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:36:00 #269
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116658583
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

leuk, gewoon niet zeggen wat je erbij doet, des te groter is de verrassing :P
zo kreeg ik een tijdje terug een dm...
denk je dat billie het leuk vindt....
:D

wel grappig!

En het is altijd leuk om wat te krijgen.. En ook om weg te geven :D
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_116658741
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

wel grappig!

Het was mij in ieder geval een groot genoegen ! :Y

Ik blijf jullie volgen ;)
pi_116659035
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik blijf jullie volgen ;)
Tja ik heb zelf hier toch in de loop der jaren een boel zooi verzameld hoor, dus vandaar....ga gewoon nog een rondje doen :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:43:43 #272
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_116659267
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Bedankt Fann, heel lief van je.
Je bent toch niet nu door je rol plakband heen? >:)
pi_116659302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bedankt Fann, heel lief van je.
Je bent toch niet nu door je rol plakband heen? >:)
:D ik heb nog een halve rol over :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:45:13 #274
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_116659358
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

wel grappig!

Dat vond ik ook super toen ik met een andere fhf actie bezig was. Toen kwamen er mensen iets brengen met de mededeling; o ja ik heb er ook nog dit en dat bij gedaan dat kan diegene vast ook wel gebruiken.
_O_
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:05:49 #275
162917 tuinfluiter
pi_116660797
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Yaay het volgende:

*belt vriend even om te vragen of hij iets over heeft*

- Lacoste schoenen, maar 1x gedragen(!!!!!) en die zijn maat 44...? en slippers in maat 45.

Heb je die fiets trouwens al? Zo niet, wellicht hebben we er bij m'n ouders wel een extra staan.

-
Billie heeft schoenmaat 44/45, welke kleur zijn de schoenen?

Onder en boven posten. :) O+

Welterusten Billie.

quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:

Heej Billie,
je weet dat mijn msn openstaat en eigenlijk altijd aanstaat.

Je weet me te vinden en je weet dat mijn oor goed kan luisteren ;)

:*
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:

Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom. :Y
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef Ehhe het volgende:

Kop op billie :*. Mijn DM/PM staat ook voor je open als je 'n babbeltje nodig hebt of gewoon ff je verhaal wil spuien. :*
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Seraphina het volgende:

Mijn PM/DM staat ook altijd voor je open.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:

Sterkte, even doorbijten.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open. :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:12:43 #276
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116661206
ik denk, ik word geroepen ;)
Maar valt mee :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:05 schreef tuinfluiter het volgende:

[.knip.]

:6
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:20:41 #277
162917 tuinfluiter
pi_116661721
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
ik denk, ik word geroepen ;)
Maar valt mee :D

[..]

:6
Je was quote-alert. B-) Sorry.

Nou Billie lekker slapen en binnenkort je vriezertje lekker met eten.
pi_116662002
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

en bij sommige werkt 10mg niet eens O-) (add'er)

Je kan melatonine gewoon kopen, maar ja.. als je geen geld hebt..
Billie, vraag je huisarts er eens naar... dan wordt ie vergoed...
Gewoon achter de hand houden..
nee, helaas, melatonine moet je zelf betalen als je het voorgeschreven krijgt. Goedkoper is het dan om bij de Tuinen een pot van het eigen merk te halen, heb je vijfhonderd tabletjes voor iets van tien euro
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:27:09 #279
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116662122
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, helaas, melatonine moet je zelf betalen als je het voorgeschreven krijgt. Goedkoper is het dan om bij de Tuinen een pot van het eigen merk te halen, heb je vijfhonderd tabletjes voor iets van tien euro
}:|

Verkeerd gedacht! :@ foutje bedankt
Ik krijg ook geen melatonine meer, omdat het bij mij niet werkt.. Te lang geleden om me dus te herinneren of ik het vergoed kreeg ja of nee..
Er zijn wel andere inslapers die vergoed worden, dus misschien dat een optie?
Fokbijbel!
pi_116662301
Volgens mij wordt bijna niks qua 'pammetjes' nog vergoed, maar bij serieuze inslaappriblemen zou ik toch die paar euro e voor neer leggen.
Billie, je had het ook over depressie. Is et al aan medicijnen gedacht, of loopt dat al? op dat gebied , samen met de slaapproblemen, is eventueel Mirtazapine een tip, maar dat moet je eerst goed met je huisarts of psycholoog overleggen. (liefst psychiater).
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:03:34 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_116664818
Een vriendin van mij heeft een hele zooi kookspullen en zelfs een matras beschikbaar. Qua kookshizzle is het echt genoeg voor een heel leven...Ook mannenkleding (nieuw) en stapels houdbaar voer + lekkers en een dvd speler! Als er iemand binnenkort vanuit Utrecht naar hem toe gaat breng ik jullie met elkaar in contact!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_116665089
Mag ik één klein ideetje opperen? :@

Ja, natuurlijk mag dat FANN (8>

Oké oO<

Nou, wat ik dus zat te denken....
Billie zit in de schuldsanering, dat duurt dus nog wel even, nu had ik mijn spullen in een sporttas
verpakt ten eerste omdat ik geen doos bij de hand had, en ten tweede omdat ik dacht die tas komt
ook wel van pas, nu had ik bij alle spulletjes een tandenborstel en tandpasta gedaan, ik wilde er
eigenlijk nog shampoo enzo bijproppen, maar die tas zat al behoorlijk vol en ik wilde onder de
10 kg blijven, dan kost het namelijk maar 6,75 euro om te verzenden dus daar gaat ook niemand
dood aan. :P maar eigenlijk heb ik een beetje spijt dat ik er niet nog een flesje shampoo heb
bijgepropt.

Mijn idee was dus, dat iedereen die vanaf nu een pakketje stuurt er een stuk zeep, flesje shampoo,
badschuim, zeepje, tandpasta of iets dergelijks bij doet.

Niet alles tegelijk natuurlijk, maar al is het maar één stukje zeep of één tube tandpasta, dit soort
dingen komen, net als eten, toch iedere keer weer terug en ik vind dat persoonlijk eigenlijk ook
wel onder de ''basis behoefte'' vallen. :@

Is dat een goed idee? oO<
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:18:23 #283
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116665983
Fan!! Dat is een mega idee!!

Ik zal ook gelijk eens kijken wat ik nog in de kast heb (voorraadje is altijd handig)
maar inderdaad, als je toch wat stuurt..
een zakje macaroni mix... enz.. kan net zo goed!!!
Fokbijbel!
pi_116666067
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef dolfina-chica het volgende:
Fan!! Dat is een mega idee!!

Ik zal ook gelijk eens kijken wat ik nog in de kast heb (voorraadje is altijd handig)
maar inderdaad, als je toch wat stuurt..
een zakje macaroni mix... enz.. kan net zo goed!!!
:D Gelukkig ! *O* ik vond het ook wel een goed idee :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:20:52 #285
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116666167
ik moet zeggen, ik heb dan gehoord van een pakketje, waar dan inderdaad theelichtjes bij zat enz. En inderdaad wat je zegt, of je nou 4 kilo stuurt of 9,5.. prijs blijft hetzelfde :D

Ik vind het een strak plan!
Fokbijbel!
pi_116666471
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet zeggen, ik heb dan gehoord van een pakketje, waar dan inderdaad theelichtjes bij zat enz. En inderdaad wat je zegt, of je nou 4 kilo stuurt of 9,5.. prijs blijft hetzelfde :D

Ik vind het een strak plan!
Mooi ! :D

ik twijfelde nog of ik het hier zou neerzetten, maar het zat nu eenmaal in mijn hoofd :+

eh... niet vergeten... scheerschuim, scheermesjes, deodorant, al dat soort dingen
komen steeds terug, ik had er verdorie best nog wat meer in kunnen proppen :@
maar goed, een ideetje in ieder geval voor de volgende die iets stuurt.

Zijn T-shirt ruiken lekker, maar Billie moet natuurlijk ook lekker ruiken :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:37:39 #287
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116667444
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mooi ! :D

ik twijfelde nog of ik het hier zou neerzetten, maar het zat nu eenmaal in mijn hoofd :+

eh... niet vergeten... scheerschuim, scheermesjes, deodorant, al dat soort dingen
komen steeds terug, ik had er verdorie best nog wat meer in kunnen proppen :@
maar goed, een ideetje in ieder geval voor de volgende die iets stuurt.

Zijn T-shirt ruiken lekker, maar Billie moet natuurlijk ook lekker ruiken :+
geeft niets, je hebt mensen op ideeën gebracht :) :D
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:45:14 #288
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116667950
Ik vind dit een heel leuk idee Fan! Wij hebben het ook niet breed (understatement :P ) maar het is zo lekker om dat soort dingen idd op voorraad te hebben staan :Y

Ik ga eens kijken als mijn roeibootje (een schip kan ik het niet noemen ;) ) met geld weer binnen is of ik ook iets kan sturen!

Misschien dat er iemand in Utrecht woont die dit ook wil doen? Dan kunnen we samen een pakketje maken, scheelt weer in de verzendkosten??
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_116668044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ik vind dit een heel leuk idee Fan! Wij hebben het ook niet breed (understatement :P ) maar het is zo lekker om dat soort dingen idd op voorraad te hebben staan :Y

Ik ga eens kijken als mijn roeibootje (een schip kan ik het niet noemen ;) ) met geld weer binnen is of ik ook iets kan sturen!

Misschien dat er iemand in Utrecht woont die dit ook wil doen? Dan kunnen we samen een pakketje maken, scheelt weer in de verzendkosten??
Cool ! :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:50:05 #290
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116668296
Heb me weer even door de lijst heen geworsteld!!
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Bezem kan ik er ook wel bij doen. Stuur maar een PM naar dit account Billie. Verkeerde account.
is dit trouwens gelukt???
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:55:20 #291
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116668659
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
Heb me weer even door de lijst heen geworsteld!!

[..]

is dit trouwens gelukt???
Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen. :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:57:51 #292
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116668849
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd. ;)
Best leuk, die quote alert O-)

Is dit ook gelukt?
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:00:02 #293
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116669007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen. :)
Er staat mij wel iets van bij van de pan, maar ik weet het niet meer...
Sommige dingen moet ik toch gaan opschrijven ;)
Ik ga er vanuit dat Billie morgen weer online is, dus dat we een reactie krijgen :)
Fokbijbel!
pi_116669036
Ik ben sowieso van plan om begin volgende week, maar dta ga ik eerst goed overleggen met Billie, een zut huisgekookte maaltijden langs e brengen voor in de vriezer. En daarbij lang houdbaar spul zoals pasta en rijst enzo. Maar als ik an toch ga, en mensen willen graag wat bijdragen, kan ik er eventueel ook namens anderen verzorgingsspullen etc. Bij doen?
Het is maar een idee hoor, maar als ik dan toch ga? Scheelt weer zeven euro verzendkosten als je toch al van plan was om wat op te sturen, en daar kan dan weer extra shampoo, tandpasta, douchegel etc. Van ekocht worden
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:02:18 #295
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116669159
Ow dat zou natuurlijk ook kunnen Mirjam!
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:03:23 #296
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116669233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

quote:
Maar er is ook goed nieuws! Ik heb van Lucky Strike een heel handige rugzag/karretje met handvat in 1 gekregen, samen met een pan, net zoals ik die van Jellereppe heb gekregen. Beiden, bedankt daarvoor
oops, ik moet eerst verder lezen voor ik vragen stel :D
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:04:17 #297
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116669302
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Er staat mij wel iets van bij van de pan, maar ik weet het niet meer...
Sommige dingen moet ik toch gaan opschrijven ;)
Ik ga er vanuit dat Billie morgen weer online is, dus dat we een reactie krijgen :)
Haha, geen probleem. Ik vind het niet erg. Je weet nooit hoe het leven loopt en waarom iemand een tijdje niet reageert. Hopelijk heeft hij wat aan de kookpan gehad.
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:04:41 #298
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116669330
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

[..]

oops, ik moet eerst verder lezen voor ik vragen stel :D
De pan is er iig :Y
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:04:43 #299
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_116669331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben sowieso van plan om begin volgende week, maar dta ga ik eerst goed overleggen met Billie, een zut huisgekookte maaltijden langs e brengen voor in de vriezer. En daarbij lang houdbaar spul zoals pasta en rijst enzo. Maar als ik an toch ga, en mensen willen graag wat bijdragen, kan ik er eventueel ook namens anderen verzorgingsspullen etc. Bij doen?
Het is maar een idee hoor, maar als ik dan toch ga? Scheelt weer zeven euro verzendkosten als je toch al van plan was om wat op te sturen, en daar kan dan weer extra shampoo, tandpasta, douchegel etc. Van ekocht worden
Ho Ho die vriezer moet nog eerst bij Billie zijn.
Die gaat één deze dagen komen dat dan wel weer. :@
:Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_116669424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ho Ho die vriezer moet nog eerst bij Billie zijn.
Die gaat één deze dagen komen dat dan wel weer. :@
:Y
Donderdag toch? :D
Daar ging ik in ieder geval we van uit, mwhiihi.
Maar als die er niet is ga ik natuurlijk later :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')