Ohja, dat vroeg iemand anders ook al, helemaal vergeten. Het is niet zo dat ik er niet op in wil gaan hoorquote:Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef komrad het volgende:
billie, ik weet niet dit de plek is maar ik stel de vraag toch maar. is er al voortgang met de maatschappelijke hulp en de schuldhulp? ik kan me voorstellen dat je hier niet op in wilt gaan hoor. ik hoop voor je dat dat ook vootspoedig gaat zodat je straks helemaal op de rit staat
ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...quote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Is er nu eigenlijk eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spullen en die van scrub_nurse en nog van iemand? Ik heb begrepen dat er al een paar maanden geprobeerd wordt om een afspraak te maken? Volgens mij zei scrub_nurse ook dat ze het wel hier in de buurt naar iemand zou brengen omdat ze niet op de goede gok naar Rotterdam wilt rijden vanuit Limburg (en terecht)
Nou het gaat om een auto vol met spullen/meubels...Dus misschien kan je dan wat losse spullen meenemen dat zou te gek al zijn. De spullen staan in Sittard bij scrub_nurse..quote:Op dinsdag 11 september 2012 06:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...
maat dan moet iemand die doos op komen halen op de locatie waar ik smiddags/savonds ben.
is dat een optie?
waar staat die doos nu? pm anders even om te kijken of iemand de doos bij mij kan brengen?
Meerdere factoren... Door wat er afgelopen tijd is gebeurd (wat ik een paar dagen eerder postte) pieker ik regelmatig, en je hebt wel eens van die momenten dat je een keer niet kunt slapen, dan val je halverwege de dag erna bijna om (dat heb ik zelf iig) dus ga je vroeg naar bed, dat herhaalt zich een paar keer en weg is je dag/nacht ritme. Maar als ik zometeen naar bed ga, probeer ik tot een uurtje of 8 morgen door te slapen, dan meteen eruit en hopelijk krijg ik zo mn ritme weer een beetje terugquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Mirjam het volgende:
Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef Mirjam het volgende:
Bespreek dit eens met je huisarts, misschien kan hij je wat inslapers voorschrijven, voor die nachten dat je echt niet in slaap komt.
Dat lijkt me een goed plan Billie!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnen
Toen ik in een depressie zat, kwam ik een paar dagen m'n bed niet uit... Ik sliep echt heel veel. Bij jou werkt dit schijnbaar anders, heb je niet toevallig ADD of ADHD? Een "normaal" persoon heeft baat bij 0,5 mg Melatonine. Ik heb zelf 3 mg nu (maximale te koop) maar ADD'ers en ADHD'ers hebben wel 5 mg nodig (op recept, heb ik ook klaar liggen ivm zelf ADHD-hebbendequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnen
Dan ga ik het proberen na mijn vakantie, ben de 24ste terug, dus vandaar....quote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja want dan kan hij als zijn halfje brood een dag oud is, broodjes roosteren en de volgende
dag nog tosti's maken !
Billie durft vast niet te zeggen dat het haast heeft, dus zeg ik het maar effe
![]()
Als je toch van plan bent om te sturen, waarom niet morgen
Top !quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dan ga ik het proberen na mijn vakantie, ben de 24ste terug, dus vandaar....
Het staat in ieder geval al in een doosje klaar
Ik denk dat als het mee zit, het uiterlijk de 27ste verstuurd gaat worden.
Het komt er wel, duurt eventjes. Vorige keer had ik geen geld om het te versturen, nu ben ik bijna op vakantie en amper thuis dus komt het er niet van.quote:
leuk, gewoon niet zeggen wat je erbij doet, des te groter is de verrassingquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Het komt er wel, duurt eventjes. Vorige keer had ik geen geld om het te versturen, nu ben ik bijna op vakantie en amper thuis dus komt het er niet van.
Maar wil het doosje nog met wat kleine dingetjes, die wij niet gebruiken vullen. Je weet het nooit en anders gooit billie het maar weg of geeft tie het weg.
en bij sommige werkt 10mg niet eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Yaay het volgende:
[..]
Toen ik in een depressie zat, kwam ik een paar dagen m'n bed niet uit... Ik sliep echt heel veel. Bij jou werkt dit schijnbaar anders, heb je niet toevallig ADD of ADHD? Een "normaal" persoon heeft baat bij 0,5 mg Melatonine. Ik heb zelf 3 mg nu (maximale te koop) maar ADD'ers en ADHD'ers hebben wel 5 mg nodig (op recept, heb ik ook klaar liggen ivm zelf ADHD-hebbende). Misschien handig om eens uit te proberen?
zo kreeg ik een tijdje terug een dm...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
leuk, gewoon niet zeggen wat je erbij doet, des te groter is de verrassing
Het was mij in ieder geval een groot genoegen !quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo kreeg ik een tijdje terug een dm...
denk je dat billie het leuk vindt....
wel grappig!
En het is altijd leuk om wat te krijgen.. En ook om weg te geven
Tja ik heb zelf hier toch in de loop der jaren een boel zooi verzameld hoor, dus vandaar....ga gewoon nog een rondje doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was mij in ieder geval een groot genoegen !![]()
Ik blijf jullie volgen
Bedankt Fann, heel lief van je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het was mij in ieder geval een groot genoegen !![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Fann, heel lief van je.
Je bent toch niet nu door je rol plakband heen?
Dat vond ik ook super toen ik met een andere fhf actie bezig was. Toen kwamen er mensen iets brengen met de mededeling; o ja ik heb er ook nog dit en dat bij gedaan dat kan diegene vast ook wel gebruiken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo kreeg ik een tijdje terug een dm...
denk je dat billie het leuk vindt....
wel grappig!
En het is altijd leuk om wat te krijgen.. En ook om weg te geven
Billie heeft schoenmaat 44/45, welke kleur zijn de schoenen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Yaay het volgende:
*belt vriend even om te vragen of hij iets over heeft*
- Lacoste schoenen, maar 1x gedragen(!!!!!) en die zijn maat 44...? en slippers in maat 45.
Heb je die fiets trouwens al? Zo niet, wellicht hebben we er bij m'n ouders wel een extra staan.
-
quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Heej Billie,
je weet dat mijn msn openstaat en eigenlijk altijd aanstaat.
Je weet me te vinden en je weet dat mijn oor goed kan luisteren
quote:Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:
Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef Ehhe het volgende:
Kop op billie. Mijn DM/PM staat ook voor je open als je 'n babbeltje nodig hebt of gewoon ff je verhaal wil spuien.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Seraphina het volgende:
Mijn PM/DM staat ook altijd voor je open.
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open.
quote:
Je was quote-alert.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
ik denk, ik word geroepen
Maar valt mee
[..]
nee, helaas, melatonine moet je zelf betalen als je het voorgeschreven krijgt. Goedkoper is het dan om bij de Tuinen een pot van het eigen merk te halen, heb je vijfhonderd tabletjes voor iets van tien euroquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en bij sommige werkt 10mg niet eens(add'er)
Je kan melatonine gewoon kopen, maar ja.. als je geen geld hebt..
Billie, vraag je huisarts er eens naar... dan wordt ie vergoed...
Gewoon achter de hand houden..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, helaas, melatonine moet je zelf betalen als je het voorgeschreven krijgt. Goedkoper is het dan om bij de Tuinen een pot van het eigen merk te halen, heb je vijfhonderd tabletjes voor iets van tien euro
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef dolfina-chica het volgende:
Fan!! Dat is een mega idee!!
Ik zal ook gelijk eens kijken wat ik nog in de kast heb (voorraadje is altijd handig)
maar inderdaad, als je toch wat stuurt..
een zakje macaroni mix... enz.. kan net zo goed!!!
Mooi !quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet zeggen, ik heb dan gehoord van een pakketje, waar dan inderdaad theelichtjes bij zat enz. En inderdaad wat je zegt, of je nou 4 kilo stuurt of 9,5.. prijs blijft hetzelfde![]()
Ik vind het een strak plan!
geeft niets, je hebt mensen op ideeën gebrachtquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi !![]()
ik twijfelde nog of ik het hier zou neerzetten, maar het zat nu eenmaal in mijn hoofd![]()
eh... niet vergeten... scheerschuim, scheermesjes, deodorant, al dat soort dingen
komen steeds terug, ik had er verdorie best nog wat meer in kunnen proppen![]()
maar goed, een ideetje in ieder geval voor de volgende die iets stuurt.
Zijn T-shirt ruiken lekker, maar Billie moet natuurlijk ook lekker ruiken
Cool !quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ik vind dit een heel leuk idee Fan! Wij hebben het ook niet breed (understatement) maar het is zo lekker om dat soort dingen idd op voorraad te hebben staan
Ik ga eens kijken als mijn roeibootje (een schip kan ik het niet noemen) met geld weer binnen is of ik ook iets kan sturen!
Misschien dat er iemand in Utrecht woont die dit ook wil doen? Dan kunnen we samen een pakketje maken, scheelt weer in de verzendkosten??
is dit trouwens gelukt???quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bezem kan ik er ook wel bij doen. Stuur maar een PM naar dit account Billie. Verkeerde account.
Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
Heb me weer even door de lijst heen geworsteld!!
[..]
is dit trouwens gelukt???
Best leuk, die quote alertquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd.
Er staat mij wel iets van bij van de pan, maar ik weet het niet meer...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen.
oops, ik moet eerst verder lezen voor ik vragen stelquote:Maar er is ook goed nieuws! Ik heb van Lucky Strike een heel handige rugzag/karretje met handvat in 1 gekregen, samen met een pan, net zoals ik die van Jellereppe heb gekregen. Beiden, bedankt daarvoor
Haha, geen probleem. Ik vind het niet erg. Je weet nooit hoe het leven loopt en waarom iemand een tijdje niet reageert. Hopelijk heeft hij wat aan de kookpan gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Er staat mij wel iets van bij van de pan, maar ik weet het niet meer...
Sommige dingen moet ik toch gaan opschrijven
Ik ga er vanuit dat Billie morgen weer online is, dus dat we een reactie krijgen
De pan is er iigquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
oops, ik moet eerst verder lezen voor ik vragen stel
Ho Ho die vriezer moet nog eerst bij Billie zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben sowieso van plan om begin volgende week, maar dta ga ik eerst goed overleggen met Billie, een zut huisgekookte maaltijden langs e brengen voor in de vriezer. En daarbij lang houdbaar spul zoals pasta en rijst enzo. Maar als ik an toch ga, en mensen willen graag wat bijdragen, kan ik er eventueel ook namens anderen verzorgingsspullen etc. Bij doen?
Het is maar een idee hoor, maar als ik dan toch ga? Scheelt weer zeven euro verzendkosten als je toch al van plan was om wat op te sturen, en daar kan dan weer extra shampoo, tandpasta, douchegel etc. Van ekocht worden
Donderdag toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ho Ho die vriezer moet nog eerst bij Billie zijn.
Die gaat één deze dagen komen dat dan wel weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |