Ben er nogquote:
Al half jaar op mezelf, inmiddels al wat meer spullen... Deel 5quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is de up to date lijst toch?![]()
[knip]
Ik ook !quote:
En de shampoo dingetjes enzo toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Al half jaar op mezelf, inmiddels al wat meer spullen... Deel 5
en daar mag het blikvoer nog bij op
Billie is er eventjes nietquote:Op donderdag 13 september 2012 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook !![]()
Maar waar is Billie? heeft hij goed geslapen?
[..]
En de shampoo dingetjes enzo toch?
Ah... oké, hopelijk gaat het goed komen dan !quote:Op donderdag 13 september 2012 16:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Billie is er eventjes nietuit zelf bescherming. Maar hij is van alles op de hoogte als het goed is.
Rond 1 oktoberquote:Op donderdag 13 september 2012 16:31 schreef Keshet het volgende:
Enig idee wanneer hij weer boven water gaat komen?
Verzending van spullen moet nu naar een ander adres?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Rond 1 oktobermaar als je wat wil afleveren of wil verzenden of een directe vraag wil stellen. Die mogelijkheden zijn er wel.
Nee, dat zeg ik volgens mij ook nietquote:Op donderdag 13 september 2012 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verzending van spullen moet nu naar een ander adres?
Ah, oke ik vroeg het omdat ik weet dat er iemand op dit moment een pakket verzendklaarquote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik volgens mij ook nietmeer voor de mensen die het adres van billie nog niet hebben. Er zijn wel een aantal mensen die wel regelmatig contact hebben met Billie.
Ah, dat vind ik naar om te horen, hopelijk gaat het straks weer beter met hem.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Billie heeft zichzelf even tijdelijk teruggetrokken van fok gezien het verhaal wat hij hier zelf heeft gedaan afgelopen week. De mens is nou eenmaal nieuwsgierig, ook als je daarmee jezelf pijn doet. Dan is een rigoreuze afsnijding soms de enige mogelijkheid om je zelf te beschermen. Daarom heeft hij zelf een tijdelijke ip-ban aangevraagd.
Zover ik weet is daarin niks veranderdquote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, oke ik vroeg het omdat ik weet dat er iemand op dit moment een pakket verzendklaar
aan het maken is , vandaar mijn vraag
Doorgegevenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wens Billie maar sterkte !
Ik hoorde het idd van hem toen ik op t werk was dat ie geen ipban heeft gedaan :pquote:Op donderdag 13 september 2012 18:30 schreef dolfina-chica het volgende:
Lieve mensen, ik moet zeggen, dat er geen ip ban staat op billie zijn account..
De laatste paar dagen is hij erg moe.. En is aan het bijslapen gegaan, door veel slapeloze nachten.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben af & toe in het verleden een beetje een bitch tegen billie geweest volgens mij maar wens 'm maar alle sterkte.![]()
...oh en ik zal eens rondvragen over een rugzak, zag dat dat ook op het lijstje stond. Als ik iets vind kan ik 'm natuurlijk lekker volproppen met dingen zoals zeep, shampoo, etc etc.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef Essiejj het volgende:
Ik heb wel een tosti-ijzer over ! Waar moet het heen?En moet ik zelf de verzendkosten betalen?
Ik heb de tosti ijzer al klaar staan voor billie, maar ik ben zelf op vakantie, dus ik kan hem nog niet versturen....Dus die hoeft er volgens mij dan niet meer naar toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef Essiejj het volgende:
Ik heb wel een tosti-ijzer over ! Waar moet het heen?En moet ik zelf de verzendkosten betalen?
Ik kreeg net een telefoontje van Billie dat de vriezer bezorgt is.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Yaay het volgende:
De vriezer is btw ook al gefixt toch?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kreeg net een telefoontje van Billie dat de vriezer bezorgt is.![]()
Billie kan nog even niet zo makkelijk op internet maar ik moest iedereen alvast bedanken voor alles wat hij gekregen heeft. Hij is er erg blij mee.
Weer een illusie armer...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
Super!!!
uhh yaay?? Dat zou maar zo kunnen
ik heet niet in het echt dolfina hoor.. en Ruck ook geen Rucky
Ja de andere optie is in oktober pas weer mogelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef kwiebuske het volgende:
jammer dat het die oosterhout is
andere oosterhout woont mijn broertje
maar is een optie
kom er op terug![]()
Maar je hebt ook niet minder gedaan dan dat je zou kunnen, en dat maakt jou en andere mensen hier nét even wat anders dan een hoop andere mensen hier op deze wereld. En ik kan momenteel niks anders voor je terugdoen dan je (en alle anderen) hier te bedanken, omdat je (jullie) dat verdient (verdienen)!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb niet meer gedaan, dan wat ik kon... door tijd, energie en een oor te bieden...
Dat helpt alleen bij vrouwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
Weet je... als je nou een euro of 2 overhoudt zo ergens in de maand he.. haal dan een lekkere grote bak schepijs bij de AH en pleur die in je vriezer.
Op die momenten dat je je kut voelt haal je hem er uit en ga je hem ongegeneerd leeg zitten lepelen onder een dekentje op de bank.
Oke, als ie op is ben je misselijk en voel je je misschien nog kutter, maar tijdens het lepelen kan je je zo gelukkig voelen
Zoals ik van de week al zei...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Maar je hebt ook niet minder gedaan dan dat je zou kunnen, en dat maakt jou en andere mensen hier nét even wat anders dan een hoop andere mensen hier op deze wereld. En ik kan momenteel niks anders voor je terugdoen dan je (en alle anderen) hier te bedanken, omdat je (jullie) dat verdient (verdienen)!
Jullie mogen trots zijn op jezelf, mensen. Er zijn een hoop mensen minder behulpzaam, maar mensen als jullie maken dat verschil!
/licht emomomentje
en als je heel misselijk bent, gun je de wc ook nog wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
Weet je... als je nou een euro of 2 overhoudt zo ergens in de maand he.. haal dan een lekkere grote bak schepijs bij de AH en pleur die in je vriezer.
Op die momenten dat je je kut voelt haal je hem er uit en ga je hem ongegeneerd leeg zitten lepelen onder een dekentje op de bank.
Oke, als ie op is ben je misselijk en voel je je misschien nog kutter, maar tijdens het lepelen kan je je zo gelukkig voelen
yvonne!!!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
yvonne!!!![]()
ooit.. lang geleden, was er een gezin... die veel voor mij heeft gedaan...
Ik heb naar mijn idee nooit wat terug kunnen doen voor dit gezin, maar door mijn hart op de goede plek te hebben.. weet ik dat dit gezin trots is op wat ik doe!
/emo momentje
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:22 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen, ben ik weer!Allereerst wil ik even een paar mensen bedanken. Allereerst, FANN. Voor de gebaksvorkjes (he-he, ein-de-lijk
), de geurkaarsjes, de pannenlappen, mesjes, kleding, viltjes en noem allemaal maar op
. En voor het 2 uur durende gesprek wat we tot net toe hadden
Rucky, voor de vriezer. Ik ben er echt heel erg mee geholpen, echt super! Diep respect daarvoor! Dankjewel Ruck!
En Dolfina-chica, voor het contact dat we achter de schermen hebben. Zij is iemand waar ik regelmatig contact mee heb en waar ik me een soort van thuis mee voel
Maar natuurlijk ook iedereen die meeleest en actief mee post! Jullie zijn echt geweldig, super, tof, lief, aardig, behulpzaam! Ik hoop dat jullie allemaal weten dat elke hulp gewaardeerd wordt![]()
Billie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |