hoezo? wilde je de jas lekprikken??quote:Op woensdag 12 september 2012 06:00 schreef Ridocar het volgende:
Heeft er iemand nog gebaksvorkjes over?
verkapte tvp
Ik ga maar eens kijken of ik m'n kleding een beetje fatsoenlijk in een doos krijg. stiekem weegt zoiets altijd meer dan gedacht...
Ik woon in R'dam eventueel kan je hem bij mij langsbrengen als het niet anders lukt. Ik weet niet tot hoelaat je vriend klaar is met werken?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:13 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Ik heb nog wel een bezem staan (hele mooie, maar wel met een zachte borstel), die mag billie hebben als hij 'm nog nodig heeft. Alleen: mijn vriend rijdt waarschijnlijk morgen nog voor z'n werk naar R'dam en daarna niet meer. Dus vervoer en ophalen moet of snel geregeld zijn of even via iemand anders...
Die zijn net met de post mee !quote:Op woensdag 12 september 2012 06:00 schreef Ridocar het volgende:
Heeft er iemand nog gebaksvorkjes over?
Dat hoor ik wel vakerquote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oeps per ongeluk op rapporteergebeurt me wel vaker
![]()
ik wilde zeggen Je laat ons schrikken !![]()
Dat is mij nog nooit overkomen.quote:
zie mijn laatste up date lijst!!!quote:
Haha klinkt bekend :pquote:Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oeps per ongeluk op rapporteergebeurt me wel vaker
![]()
ik wilde zeggen Je laat ons schrikken !![]()
Oeps, al is het een reeks... staat dan toch in je MyAt?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Yaay het volgende:
Handig, een nieuw topic openen en dat niet bij de vorige zeggen...![]()
Lacoste schoenen z.g.a.n. maat 44 van vriendlief zijn dus wel gewenst? En slippers?
En een slaapzak waarvan de rits niet meer werkt, en een dvd-speler + afstandsbediening? (werkt nog prima, heb zelf nu een nieuwe met hdmi-aansluiting wegens kapotte scart-ingang tv)
En voor een fiets, zal ik even bij m'n ouders buurten? Die schijnen morgen terug van vakantie te komen.
Het is een reeks, dan verschijnt hij automagisch in je MYATquote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Yaay het volgende:
Handig, een nieuw topic openen en dat niet bij de vorige zeggen...![]()
Lacoste schoenen z.g.a.n. maat 44 van vriendlief zijn dus wel gewenst? En slippers?
En een slaapzak waarvan de rits niet meer werkt, en een dvd-speler + afstandsbediening? (werkt nog prima, heb zelf nu een nieuwe met hdmi-aansluiting wegens kapotte scart-ingang tv)
En voor een fiets, zal ik even bij m'n ouders buurten? Die schijnen morgen terug van vakantie te komen.
Oh? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Oeps, al is het een reeks... staat dan toch in je MyAt?
Ik zal morgen contact opnemen met Billie, dan komen we op je post terug.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef Yaay het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik niet![]()
Moet wel zeggen dat de mobiele versie qua navigatie vrij simpel is waardoor zelfs een beetje verwarrend xD
Ik hoor het graagDM me maar als je meer weet!
(dwz: iets waardoor ik bericht krijg in de inbox van m'n email, voor ik het vergeet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |