Inderdaad, lijkt me sterk dat de betreffende persoon hier vraagt om spullen die niet strikt noodzakelijk zijn. Mooi toch dat hij op deze manier iets extra's krijgt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Denk haast dat het gourmetstel aangeboden is door iemand en niet dat hij er om gevraagd heeft.
Maar andere dingen in het lijstje lijken me idd een beetje overbodig zoals ene tosti-ijzer (kun je prima in een koekenpan klaarmaken) en een droger.
Dat heb je wel eens he, bij het openen van een nieuw topic.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef Ridocar het volgende:
Ojee, daar zijn de newtopic-posters weer...
Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen. Het gebeurt altijd bij een pas geopend topic in deze reeks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens he, bij het openen van een nieuw topic.
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, nog een keertje dan.
Ten eerste is het lijstje uit de OP gemaakt door iemand anders (en zwaar verouderd) en heeft TS het alleen gekopieerd omdat hij zelf niet zo goed wist wat hij nodig had. Het moge duidelijk zijn dat gebaksvorkjes minder belangrijk zijn dan een koelkast.
Ten tweede heeft TS financieel zijn zaakjes inderdaad niet op orde door diverse omstandigheden. Dat zou hij wel moeten hebben, hij krijgt daar nu hulp voor dus dat komt op termijn wel goed. 'Eigen schuld' of niet, dat neemt niet weg dat TS tot voor kort alleen een luchtbed had. Als wij hem dus uit eigen vrije wil helpen, zorgt dat er mede voor dat hij niet dieper in de shit komt te zitten en geen grote 'last/profiteur/hoejehetwiltnoemenmetjebeperktegeest' voor de maatschappij zal worden. Zo is hij geholpen en de maatschappij uiteindelijk ook.
Ten derde heeft TS nu veel spullen gekregen/in de planning en wordt dit topic denk ik alleen gebruikt om de puntjes op de i te zetten.
En nou wegwezen als je niet constructief kunt zijn.
Ook dat is niet raar. Maar had dat stukje tekst gewoon even in de OP geplakt danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen. Het gebeurt altijd bij een pas geopend topic in deze reeks.
Dus voor al die users nog een keertje:
[..]
^^ Dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook dat is niet raar. Maar had dat stukje tekst gewoon even in de OP geplakt dan
Dit idd!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
En als TS toen niet wist wat-ie nodig had, weet-ie dat nu toch wel? Oftewel update de lijst eens!
Maar neemt niet weg dat TS na al die tijd best eens een blikopener van een euro had kunnen kopen, goedkoper dan dat kan je niet eten dus dat is snel terugverdiend.
En om nou om theelepeltjes te vragen... die kosten nog steeds minder dan een postzegel per 6 bij de Action bijvoorbeeld.
^^ Dat. Wat bezielt de "beroepshelpers" om mensen met terechte opmerkingen zo af te schrikken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar buiten dat voel ik me als niet regelmatige bezoeker van fhf altijd erg onwelkom in zulke topics...
Is ook lastig. Veel opmerkingen zijn al zo vaak langsgekomen dat we er een beetje moe van worden en kortaf reageren. Ondertussen hebben jullie eigenlijk geen idee wat er speelt zonder dat je 4 topics doorleest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit idd!
Ik dacht ook meteen ondertussen kan TS de lijst toch wel aanpassen met hulp van mensen hier.
Maar buiten dat voel ik me als niet regelmatige bezoeker van fhf altijd erg onwelkom in zulke topics...
Terwijl er hier weer gedacht wordt: "wat bezielt mensen die de situatie niet kennen om zo snel een oordeel te vellen?".quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat. Wat bezielt de "beroepshelpers" om mensen met terechte opmerkingen zo af te schrikken?
Dat begrijp ik maar als er een topic wordt geopend met een OP die behoorlijk veroudert is wordt daar natuurlijk een beetje om gevraagd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is ook lastig. Veel opmerkingen zijn al zo vaak langsgekomen dat we er een beetje moe van worden en kortaf reageren. Ondertussen hebben jullie eigenlijk geen idee wat er speelt zonder dat je 4 topics doorleest.
Ja, dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar als er een topic wordt geopend met een OP die behoorlijk veroudert is wordt daar natuurlijk een beetje om gevraagd.
En dan nog hoeft er niet meteen over newbies geklaagd te worden lijkt me.. Voelt toch een beetje lullig.
Werd niet echt een oordeel geveld toch? Dat lijstje is ook een beetje raar, dat mag toch gezegd worden. Ik vind niet dat ik ts nou persoonlijk aangevallen heb ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Terwijl er hier weer gedacht wordt: "wat bezielt mensen die de situatie niet kennen om zo snel een oordeel te vellen?".
Heb het zelf ondertussen wel beetje gevolgd, maar post niet mee. Natuurlijk top als mensen hem willen helpen, maar soms gaat het mijn pet te boven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is ook lastig. Veel opmerkingen zijn al zo vaak langsgekomen dat we er een beetje moe van worden en kortaf reageren. Ondertussen hebben jullie eigenlijk geen idee wat er speelt zonder dat je 4 topics doorleest.
Nee, klopt. Maar er zijn heel veel mensen die dat in vorige topics wel hebben gedaan en vervolgens komt elke 'newbie' post hier over dit onderwerp zo over.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Werd niet echt een oordeel geveld toch? Dat lijstje is ook een beetje raar, dat mag toch gezegd worden. Ik vind niet dat ik ts nou persoonlijk aangevallen heb ofzo.
ik snap wat je bedoeld, al staat er duidelijk deel 4quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar als er een topic wordt geopend met een OP die behoorlijk veroudert is wordt daar natuurlijk een beetje om gevraagd.
En dan nog hoeft er niet meteen over newbies geklaagd te worden lijkt me.. Voelt toch een beetje lullig.
Snap ik, het punt is alleen, dat Billie dit account alleen gebruikt om af te reageren en voor dit topic, dus wordt ie vergeten..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het zelf ondertussen wel beetje gevolgd, maar post niet mee. Natuurlijk top als mensen hem willen helpen, maar soms gaat het mijn pet te boven.
TS (de officiele dan) zit in financiele problemen maar vraagt/krijgt wel electronische spullen die hij niet nodig heeft en enkel geld kosten.
Had zelf gehoopt dat het topic meer zou gaan om het evt helpen van TS in andere wegen, nadat hij de basisspullen wel had (wat natuurlijk zeer goed is van iedereen dat ze hem hebben geholpen ermee). Maar vervolgens is TS voornamelijk afwezig, geeft een beperkte update en gaat het vaak enkel nog over spullen. Vind ik vooral jammer.
Dus misschien tijd om de OP eens aan te passen en sowieso de lijst eruit te halen?
Tuurlijk, maar ondertussen staan er spullen bij als een gourmetstel enzo. Niet als gewenst maar als gekregen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het vreemd overkomt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef dolfina-chica het volgende:
Strike, het lijstje is in zoverre raar, dat het een lijst is van internet.. en ik (want oorspronkelijk komt ie ergens bij mij vandaan) had zoiets van.. gewoon laten staan en kijken wat er gebeurd.
klopt, ik zei al.. dat moeten we even gaan doen, want dit is niet duidelijk meer.. hij zei al: ik kom er zelf niet aan toe, ik kan me er niet toe zetten.. is te onoverzichtelijk.. wat ik me kan voorstellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ondertussen staan er spullen bij als een gourmetstel enzo. Niet als gewenst maar als gekregen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het vreemd overkomt.
Anyway, goed dat jullie samen de boel nog eens door gaan lopen. Handig voor hier, maar veel handiger en belangrijker voor Billie zelf
Regio Rotterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Weet niet waar Billie woont, maar hij kan een keer bij mijn vereniging komen kijken (net achter Arnhem).
Wij stikken de moord van pannen/potjes/deksels/bestek.
Hele verhaal gelezen, maar daar dan weer glad overheen kijkenquote:
Super aanbod!! We komen hier zeker weten op terug!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen, maar daar dan weer glad overheen kijken![]()
Maar mocht hij in staat zijn deze kant op te komen (ben zelf niet echt in staat die kant op te gaan en versturen is ook weer zoiets): stuur even een pm, dan kunnen we wat afspreken. Logischerwijs is het allemaal niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar voor een beginnende zelfstandige natuurlijk helemaal van pas.
Tof aanbod!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik heb met Billie afgesproken dat we donderdag samen de topics doorspitten om te kijken wat ie wel en niet heeft, wat ie wel en niet nodig heeft..
Ridocar, je hebt gelijk hoor.. sterker komt ie eruit! Al ziet hij dat op dit moment zelf nog niet.
[..]
ik snap wat je bedoeld, al staat er duidelijk deel 4
Deel 3 werd van tijd tot tijd een keertje omhoog geschopt met een vraag oid. Dan zou ik ook mensen verwachten als het topic in je Actieve lijst komt.
Ik ga donderdag met Billie kijken wat wel en wat niet..
En tuurlijk in de lijst staan ook niet prio dingen, maar ja, als iemand ze over heeft...
Verder is alles wel gezegd, maar hier wil ik even op terug komen. Nee, dat mag je niet verwachten omdat iedereen een verschillende achtergrond heeft en natuurlijk ook verschillende inkomens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:51 schreef LittleLady het volgende:
Ergens moet ik de sociale dienst wel gelijk geven, met je 26ste mag je toch wel van mensen verwachten dat ze spaargeld hebben om op zichzelf te gaan wonen en een flinke uitzet bij elkaar hebben gespaard.
Ja hallo, hij is toch ook eens jarig? Vraag je dan dingen voor je uitzet, nu ook nichtjes en neefjes die thuis wonen krijgen dingen voor hun uitzet, ook mijn jongste broertje die gaat straks dingen voor zijn uitzet krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Verder is alles wel gezegd, maar hier wil ik even op terug komen. Nee, dat mag je niet verwachten omdat iedereen een verschillende achtergrond heeft en natuurlijk ook verschillende inkomens.
Sorry Liesje en Cat![]()
Ja blaat, dingen zijn zoals ze zijn en dat is bij Billie door omstandigheden niet gebeurd, wat wil je er aan veranderen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja hallo, hij is toch ook eens jarig? Vraag je dan dingen voor je uitzet, nu ook nichtjes en neefjes die thuis wonen krijgen dingen voor hun uitzet, ook mijn jongste broertje die gaat straks dingen voor zijn uitzet krijgen.
Ook moet je sparen, mijn moeder zei altijd,sparen of wil je een kratjes meubilair.
En kom op als je 26 bent en je woont thuis dan kun je best sparen en dingen regelen voor als je uit huis gaat, want als pa niet depressief was geworden was die dan bij zijn pa blijven wonen tot zijn 45ste?
Zulke dingen doe je meestal onder 'dwang' van je ouders. Mijn moeder verplichte me al sinds mijn 10e om een klein deel van mijn zakgeld en later salaris op mijn spaarrekening te zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja hallo, hij is toch ook eens jarig? Vraag je dan dingen voor je uitzet, nu ook nichtjes en neefjes die thuis wonen krijgen dingen voor hun uitzet, ook mijn jongste broertje die gaat straks dingen voor zijn uitzet krijgen.
Ook moet je sparen, mijn moeder zei altijd,sparen of wil je een kratjes meubilair.
En kom op als je 26 bent en je woont thuis dan kun je best sparen en dingen regelen voor als je uit huis gaat, want als pa niet depressief was geworden was die dan bij zijn pa blijven wonen tot zijn 45ste?
Dat fenomeen is mij volstrekt onbekend.quote:Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen.
Geen probleem. Wij hebben hier voor een goede 200man aan spullen liggen, dat hebben wij echt niet nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Super aanbod!! We komen hier zeker weten op terug!!
hoe bedoel je dat? globaler gaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Geen probleem. Wij hebben hier voor een goede 200man aan spullen liggen, dat hebben wij echt niet nodig.
Maar is dit verhaal niet een initiatief waard om wat globaler (ok, wel binnen NL) aan de gang te gaan?
Heb er zelf totaal geen tijd voor om er echt actief in te zijn, maar ken genoeg mensen waar dingen te ''regelen'' zijn.
Dit is wel heel simpel gesteld, je gaat hier uit van het beste geval. Als dit zo is kan je natuurlijk alle sociale voorzieningen wel opdoeken. Stel dat je vader overleden is en je moeder al het geld uitgeeft aan alcohol, drugs of andere onzin. Dan heb je niet bepaald een stabiele basis gehad, en is het behoorlijk lastig om naast de problematiek en school ook nog rustig een baantje te nemen om iets op te bouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja, een soort FHF Kringloop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef Inlognaam het volgende:
Denk een beetje het idee van een spullenbank waar mensen terecht kunnen?
Klinkt wel leuk maar is waarschijnlijk lastig te realiseren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, een soort FHF Kringloop.
Geen idee hoe je dit zou moeten opzetten (en of er uberhaubt animo voor is), maar lijkt mij ergens wel tof
Het idee is leuk, maar ik denk moeilijk te realiseren voor het handjevol mensen wat hier zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit zou moeten opzetten (en of er uberhaubt animo voor is), maar lijkt mij ergens wel tof
Leuke gedachte, echt waar, maar in de praktijk niet uitvoerbaar voor FHF.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog even gesproken, maar hij was alweer wat positiever dan de nacht ervoor!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke gedachte, echt waar, maar in de praktijk niet uitvoerbaar voor FHF.
Ik denk terug aan de kerstpakkettenactie van vorig jaar... die we goedkoper wilden organiseren door centrale kadoverzamelpunten te maken. Dat was géén succes en uiteindelijk heeft iedereen zelf hun pakketten bezorgd, opgestuurd of via het vervoerstopic een lift ervoor gevonden. Werkte prima.
FHF gaat geen centrale zaken organiseren, het is en blijft van user tot user waarbij men elkaar
natuurlijk wel kan vinden om zaken van A naar B te beozrgen.
En verder is dit offtopic, het topic gaat om Billie.![]()
Hoe gaat het nu met je Billie?
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog even gesproken, maar hij was alweer wat positiever dan de nacht ervoor!
Dank je dat je me even hebt geholpen, erg liefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
door de lijst heen geworsteld!! Maar het is gelukt:
Dit is de up to date lijst:
*koffiezetap Rucky (komt nog)
Fiets
Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen.
Grote rugzak om boodschappen in te vervoeren, is handiger dan tassen aan hand
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Vlees, wok en aardappel pan aanwezig
Messenset, 1 goed mes aanwezig, plus klein scherp mesje
Garde/mixer
Bezem is handig, voor balkon
Broodrooster
Tosti ijzer
TV meubel evt bij muhahaha of franknfurter
Heeft iemand een idee, wat Billie kan doen, met de stofzuiger? Hij zuigt namelijk valse lucht bij de aansluiting vanaf deksel naar zak.
Een een vraag over de expidit kast: Zijn de schroeven misschien al ergens boven water gekomen?
en dat momentje aanhouden!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:25 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dank je dat je me even hebt geholpen, erg lief
Nu eindelijk even een sterk momentje
Of de tas met mixer, messenset, en blikopener die Ehhe en ik hadden mee gegeven? Die mist ook nog steeds namelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
.
Een een vraag over de expidit kast: Zijn de schroeven misschien al ergens boven water gekomen?
Ik heb toevallig gisteren van alles uitgezocht, ook op zolder. En ik ben het niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fiets
Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen.
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer
Heeft iemand een idee, wat Billie kan doen, met de stofzuiger? Hij zuigt namelijk valse lucht bij de aansluiting vanaf deksel naar zak.
als die leeg is ingeleverd, waar is hij leeg gehaald dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef vannelle het volgende:
Schroevenset: Geen idee.
Ligt niet in Assen iig.
Tas met spullen: Is in het wagentje gegaan zegt Ehhe en die hebben we absoluut leeg ingeleverd.
Oftewel: Ook geen idee.
Staat in de OP en ik heb de TT ook wat aangepast, die was (gelukkigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fiets
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer
Dank je!! De TT heeft volgens mij niemand aan gedachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staat in de OP en ik heb de TT ook wat aangepast, die was (gelukkig) ook niet meer upto date. Als het niet goed is hoor ik het wel.
Het viel me een paar dagen geleden op, maar toen leek het me handiger om op de inventaris update te wachten om te kijken of de nieuwe TT wel ging kloppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dank je!! De TT heeft volgens mij niemand aan gedacht
Dat zal wel in een prullenbak verdwenen zijn, omdat jullie de verpakking van eterij en drinkerij voor onderweg er misschien op hadden gelegd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:34 schreef vannelle het volgende:
Bij Rucky maar die heeft geloof ik ook al thuis gezocht.
Zal wel een mysterie blijven.....
Uitgesloten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zal wel in een prullenbak verdwenen zijn, omdat jullie de verpakking van eterij en drinkerij voor onderweg er misschien op hadden gelegd?
Hoe weet je dat zo zeker? Vannelle zegt net dat de huurbus leeg is ingeleverd, hij ligt niet bij jou, dus waar is hij dan wel?quote:
Ik weet dat zo zeker omdat ik alle mogelijkheden ben na gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Vannelle zegt net dat de huurbus leeg is ingeleverd, hij ligt niet bij jou, dus waar is hij dan wel?
Is hij per ongeluk bij een andere FOK!ker terecht gekomen?
OP aangepast!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Seraphina het volgende:
Ik claim de GARDE en de BLIKOPENER!
Dank je! Wie moet ik benaderen voor een adres om het heen te sturen? Ik heb Billie zelf even een berichtje gestuurd, maar kan me zo voorstellen dat die niet zoveel op Fok! te vinden is.quote:
Overleg het even met Dolfina. Die heeft regelmatig contact met hem en kan wellicht iets betekenen. (en als ik je nu dingen toebedeel waar je niet aan wil beginnen Dolfie, excuusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Dank je! Wie moet ik benaderen voor een adres om het heen te sturen? Ik heb Billie zelf even een berichtje gestuurd, maar kan me zo voorstellen dat die niet zoveel op Fok! te vinden is.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Seraphina het volgende:
Ik claim de GARDE en de BLIKOPENER!
is goed hoor... ik heb al overleg gehad met Billie en dat is goed hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Overleg het even met Dolfina. Die heeft regelmatig contact met hem en kan wellicht iets betekenen. (en als ik je nu dingen toebedeel waar je niet aan wil beginnen Dolfie, excuus)
Waar is je secretaressepakje met bijbehorende bril dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Groetjes,
Persoonlijk secretaresse van Billie
Bril heb ik op, maar die zie je nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Waar is je secretaressepakje met bijbehorende bril dan?
Doe maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Bril heb ik op, maar die zie je niet
pakje heb ik niet, ik fok! naakt
Stond hier toevallig iets over kleding?quote:
Super, dankjewelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef Seraphina het volgende:
Er is een pakketje met blikopener en garde en misschien nog wel wat onderweg naar Billie
Ik heb wel een stuk of 4/5 (non merk) jeans voor je in de maat 32-32. DM maar bij interessequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:00 schreef billie1985 het volgende:
Ik schreef een tijdje geleden over een spijkerbroek die ik heb, waarvan ik dacht dat ie nog wel ruim een jaar mee kon gaan. Daar zitten dus sinds enkele weken 2 beginnende gaten in, de 1 een stuk groter dan de ander (rechter bovenbeen en linker broekzak, niet echt handig dus). Dus ik hou me aanbevolen voor wat je kunt missen, of klinkt dat heel erg uh... "veeleisend"? Maten varieren bij mij per merk, M/L heb ik en qua broek W32-L32
Bezem kan ik er ook wel bij doen. Stuur maar een PM naar dit account Billie. Verkeerde account.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:24 schreef Prive1990 het volgende:
Kan eventueel wel een nieuwe pan jouw kant opsturen. DM/PM dan gaat de pan deze week jouw kant op.Sterkte.
Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:
![]()
![]()
Pakjesdag!!!
![]()
![]()
Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.
Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?
Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan.
Echt heel lief!
Ik kreeg dus:
- Een blikopener
- Een garde
- 2 waxinelichthoudertjes
- Een doosje geurtheelichten (vanille)
- 4 reepjes melkchocolade
- Een fles Axe badschuim
- 3 plastic tassen ter opvulling maar evengoed nuttig
En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief
Dankjewel!
psst:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef mouthman het volgende:
[..]
Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?
Maar weg van alle zotheid, heb je nog iets nodig?
Ik heb dit topic 3 keer snel gescanned, heb vast wat gemissed.
word je wel vrolijk van... spongebob die je aankijkt vanaf je bordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een tosti-ijzer en een broodrooster, maar dan moet ik morgen eventjes kijken, tot die tijd "claim" ik ze even....het kan zijn dat het een spongebobtosti ijzer wordt(voor 1 lachende tosti per keer)
Ja, ze staan nu te brandenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Billie, reageer even op je PM als je wiltWoensdag valt nu af, maar donderdag kan ik nog steeds jouw kant op komen.
Wat super om zo'n lief pakketje te krijgen. Vooral ook met dingetjes die niet perse noodzakelijk zijn maar wel je huisje gewoon leuker maken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:
![]()
![]()
Pakjesdag!!!
![]()
![]()
Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.
Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?
Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan.
Echt heel lief!
Ik kreeg dus:
- Een blikopener
- Een garde
- 2 waxinelichthoudertjes
- Een doosje geurtheelichten (vanille)
- 4 reepjes melkchocolade
- Een fles Axe badschuim
- 3 plastic tassen ter opvulling maar evengoed nuttig
En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief
Dankjewel!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
psst:
hier is up to date lijst
Ok die stond er niet meer op maar heb een pm met adres dus hij krijgt t m alsnog.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd.
dekbed is al gebracht door yska en mij.. die was over bij Ingrid. een fijne ook nog een 4seizoenen dekbed 2 persoons.quote:Op zondag 26 augustus 2012 05:25 schreef Ridocar het volgende:
Beter dat je er weer bent! Ik heb je gemist. (nouja, niet dat we meteen ringen moeten uitzoeken, maar je begrijpt me)
[knip]
. Nachtrust is belangrijk, dus enigszins comfort is geen overbodige luxe. (warme deken, iemand?)
Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemdquote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg![]()
Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen.
Tot ze haar relatie beeindigde en naar haar moeder ging, had ze dus ook wat met Billie voor zover ik begrijp. En waarschijnlijk ook met die andere maar dat zal ze wel ontkennen.quote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.
Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.
Emotioneel iig, en uiteindelijk is het een relatie geworden met een van de twee, het zal nu nog niet zo voelen maar Billie mag blij zijn dat hij niet die ene is waarmee het wel wat geworden is, dit soort streken zijn (gebrek aan) karakter en de kans is groot dat het haar nog een paar keer "overkomt".quote:Op zondag 9 september 2012 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd
Dat is ook waarom ik het in eerste instantie niet wilde uitspreken. Maar als ze zo ver weg woont neem ik mijn woorden terug. Het kan inderdaad net zo goed iemand anders zijn. Hoe dan ook, het is een rotmens. En DC lijkt me best ok voor zover ik haar ken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
Beetje flauw om gelijk namen te gaan noemen, FOK! Is groter dan alleen FHF en dit topic.
Daarbij is er in de afgelopen maand nog normaal gepost in dit topic en woont ze een beetje te ver weg om zo even langs te komen.
quote:Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Klote Billie
Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
toen ik begon met billie helpen was ik vrijgezel en dat ben ik nog steeds, hou je SPECULATIES even in je eigen hoofd wil je?quote:Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Klote Billie
Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
is al goed!quote:Op zondag 9 september 2012 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry DC, ik werd gelijk nijdig op dat mens toen ik Billie's post las vanochtend en blijkbaar ga ik dan ook gelijk beschuldigen. Practice what you preach L_S!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef dolfina-chica het volgende:
(ik werd gewoon wakker gesmst, voor dit nieuwtje)
Met een auto vol Billy's naar Billiequote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?
Enneh Cue? Wat heb jij voor Billie gedaan?
laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aubquote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?
niks, ik volg alleen t topic een beetjequote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met een auto vol Billy's naar BillieHet klinkt best wel komisch als je het uitspreekt
Het ging me ook niet om de "wie doet het meest" vergelijking, maar wel om het feit dat wanneer je helpt je gelijk voor de vreemdgaande bitch wordt aangezien, en dan ook nog eens door iemand die kennelijk zo slecht ingelezen is dat ze zulke suggesties zo even neerplempt.quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aub
ik zit me net te bedenken, waar haal ik het geld vandaan om richting billie te gaan?quote:Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even ter verduidelijking en het is geen excuus maar ik denk dat het idee dat het om DC ging komt doordat er een aantal keer gepost is dat zij en Billie nachtelijke msn-sessies hebben gehad.
Maar laten we er verder over ophouden, die schiet geen zak op en straks voelt Billie zich nog schuldig dat hij een bitch fight heeft ontketend
Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.quote:Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
maar excuses geaccepteerd hoorquote:Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niks, ik volg alleen t topic een beetje
Ik zag een Billie-wand voor me waar ze allemaal naast elkaar Billie stonden te zijn voor Billiequote:Op zondag 9 september 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.
Toen ik er was, stonden de billies verspreid door huis.. (als kasten, dus niet als planken)quote:Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
Heej Billie,quote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
[knip]
Ik heb geen motivatie meer... Dagenlang lig ik in bed, en ik kom er alleen uit om boodschappen te doen. Vanavond heb ik weer een blokje gelopen, maar dat hielp ook niet echt. Ik voel me rot, verlaten, in de steek gelaten, eenzaam. Wéér een gebeurtenis in mn leven waar ik geen inspraak over had
Mág ik wel een keer gelukkig zijn?
quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Heej Billie,
je weet dat mijn msn openstaat en eigenlijk altijd aanstaat.
Ik denk nog steeds niet dat je je geluk kan laten afhangen van ander persoon. Ik weet dat je graag geliefd wilt zijn en dat je dingen wilt ondernemen en dat liever niet alleen doet. En wat ik je ook vaker heb gezegd, je zult jezelf eerst moeten accepteren en gelukkig zijn met jezelf, voor je geluk kunt uitbreiden met een ander.
Je weet mijn mening over deze hele situatie, die ga ik niet nog een keer uitschrijven.
Het is voor jou nu belangrijk om te gaan kijken hoe JIJ positiever in het leven komt te staan, door te genieten van kleine dingetjes..
Dan volgt de rest vanzelf.
Eerst jij, dan een ander...
Je weet me te vinden en je weet dat mijn oor goed kan luisteren
Er is ook al genoeg over gezegd, en een beetje spuit 11 maar omgquote:Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Klote Billie
Dit slaat ook wel de spijker op z'n kop. Je kan het wel steeds in externe dingen gaan zoeken, je eigen geluk. Maar uiteindelijk moet je dat zelf creëren.quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Heej Billie,
Ik denk nog steeds niet dat je je geluk kan laten afhangen van ander persoon. Ik weet dat je graag geliefd wilt zijn en dat je dingen wilt ondernemen en dat liever niet alleen doet. En wat ik je ook vaker heb gezegd, je zult jezelf eerst moeten accepteren en gelukkig zijn met jezelf, voor je geluk kunt uitbreiden met een ander.
Je weet mijn mening over deze hele situatie, die ga ik niet nog een keer uitschrijven.
Het is voor jou nu belangrijk om te gaan kijken hoe JIJ positiever in het leven komt te staan, door te genieten van kleine dingetjes..
Ik las ooit ergens de lijfspreuk: "Het is voor mij geen eer dat jij met mij wilt omgaan, het is voor jou een eer dat ik met je wil omgaan!" Maw: jijzelf bent het belangrijkste en je hebt anderen niet nodig om je gelukkig te kunnen voelen. Dat kan je alleen helemaal zelf.quote:Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Seraphina het volgende:
Woah, ik heb even bijgelezen.
Anyway, Billie, ik sluit me aan bij de wijze woorden van de andere mensen hier. De situatie die je omschrijft is nogal herkenbaar en hoe moeilijk het ook nu lijkt, je geluk hoeft niet afhankelijk te zijn van anderen. Zoek het in kleine dingen! Misschien kost dat nu nog veel moeite maar dat gaat vanzelf iets makkelijker. En leven is gewoon soms heel kut. Ook als je je best doet om je eigen geluk te maken.
Mijn PM/DM staat ook altijd voor je open.
dat bedoelde ik dus ook Ireth..quote:Op zondag 9 september 2012 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens de lijfspreuk: "Het is voor mij geen eer dat jij met mij wilt omgaan, het is voor jou een eer dat ik met je wil omgaan!" Maw: jijzelf bent het belangrijkste en je hebt anderen niet nodig om je gelukkig te kunnen voelen. Dat kan je alleen helemaal zelf.
Oke, genoeg filosofisch geneuzelIk ga eitjes koken
Dat. Zo ontzettend dat.quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen tekenen en dat leuk vinden.quote:Op zondag 9 september 2012 12:05 schreef dolfina-chica het volgende:
Billie, ga naar buiten overdag, ga naar een park toe.. neem een schetsboek mee, pen en papier en ga luisteren wat je er hoort... schrijf het op.. teken het uit... maar geniet van wat je hoort en ziet!!
dat is een geluksmoment!
Ik kaartte bewust tekenen of schrijven aan, omdat je dan bewust bezig bent met luisteren en kijken..quote:Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen tekenen en dat leuk vinden.
Bepaalde dingen herken ik wel in het verhaal van Billie. Soms zit je lekker in je vel, soms ook niet. Een klein dingetje kan al een grote omslag betekenen.
Het leven is kut, maar tegelijkertijd ook weer mooi. Bij jou zal het wel niet opgaan, maar ik vond het soms gewoon lekker om even met het hondebeest van mn ouders naar buiten te gaan. Zo de natuur in. Gedachten op nul; het beest zorgde voor de afleiding.
Of gewoon de fiets te pakken en een rondje doen. Ook heerlijk op zn tijd, al heb ik ook wel tijden gehad dat ik dat juist niet moest doen omdat je juist tijdens het fietsen zo heerlijk over verkeerde dingen kon nadenken.
Vroeger viste ik veel, zat ik uren aan de waterkant. Te kijken naar een dobbertje dat maar niet naar onder wilde gaan. Geeft op zekere manier ook rust in je kop... maar ik heb altijd al wat met water gehad. Om de een of andere manier brengt het me tot rust.
Sterkte, even doorbijten.
Ik ga er vanuit dat hij dat sowieso heeft en dat deze tips er bij kunnen helpen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
*goedbedoelde bemoei-modus aan*
Alle tips op zich zijn prima maar wel persoonlijk in die zin dat de één rust in zijn bol krijgt van dit en een ander van dat.
Als ik naar mezelf kijk met een niet bijster leuke jeugd, en op volwassen, vrij recente leeftijd ook járen bomvol zorgen heb gezeten en zooi helpt een dobbertje mij niet.
Mij helpt gewoon doorklunen, klussen en tuinbaggeren.
Rustig in het park gaan zitten zie ik geen brood in, persoonlijk dan. Dat bedoel ik, ieder het zijne.
Het grote verschil echter dus ook Feit is dat Billie zowiezo al in zijn bol niet lekker in zijn vel zit, het geen incidenten zijn maar het is chronisch.
Dus al die ontzettend lieve tips helpen Billie enkel onder (professionele) hulp en begeleiding.
Afgezien dat alle lieve aandacht al een enorm pluspunt is uiteraard (dus bijv. Dolfi die er voor Billie is) gaat het imho bij Billie om veel meer, hetgeen hij zelf ook aangeeft.
Dus Billie, je schrijft niet hoe het nu met de professionele begeleiding zit, heb je die nu inmiddels of niet? Want daar zit de basis qua hulp dus blijf daar achteraan zitten.
Verder vind ik iedereen die wil helpen megalief maar de basis is er imo nog niet (of niet helemaal)
Billie, het gaat je lukken joh, maar blijf contact houden/opnemen met diegenen welke je prof. hulp hebben toegezegd en neem dat als basis.
(en neem alle lieve hulp van hier en elders met twee handen aan)
Sterkte
*bemoeimodus off*![]()
Eet smakelijk Billie.quote:Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef billie1985 het volgende:
Jeutjek geloof dat ik een rel heb losgemaakt
Ik ben even eten, ondertussen lees ik de reacties vast door en daarna zal ik er op reageren.
Om even te bevestigen, het gaat hier NIET om dolfina-chica, of iemand anders uit het FHF gedeelte.
En om het nog wat ingewikkelder te maken, die jongen waar ze nu een relatie mee heeft is ook een FOK!ker...
Maar zoals Liesje al zei, we gaan hier niet speculeren om wie het gaat.
Tot zo
Ze heeft me onlangs toegegeven dat ze beiden al langer gevoelens hadden voor elkaar, maar dit allebei ontkenden naar zichzelf toe. De relatie ging over, dat bood de kans dus ik zie het niet als een rebound, eerder als een kans om dat lang gekoesterde verlangen te vervullen (niet sarcastisch bedoeld).quote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef mootie het volgende:
Wees maar heel blij dat die meid aan je deur voorbij is gegaan. Dat was echt een recipe for disaster. Die nieuwe vriend is ook alleen maar een rebound-vriendje.
Jij verdient iets stabielers en beters.
On-topic, zijn er nog kleren nodig, deze week wil ik de kasten weer eens door gaan spitten.
Welke maten draag je?quote:Op zondag 9 september 2012 22:56 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ze heeft me onlangs toegegeven dat ze beiden al langer gevoelens hadden voor elkaar, maar dit allebei ontkenden naar zichzelf toe. De relatie ging over, dat bood de kans dus ik zie het niet als een rebound, eerder als een kans om dat lang gekoesterde verlangen te vervullen (niet sarcastisch bedoeld).
En kleren zijn welkom ja! Ik heb nu 3 tshirts waar gaten in zitten, 1 broek waar een groter wordend gat in zit. Ik had een tijd geleden contact met een jongen die iets van 4-5 broeken had liggen, maar daar heb ik daarna niks meer van gehoord
Hoi, ja dat weet ik inderdaad. En je hebt ook wel gelijk met dat ik mn geluk niet moet laten afhangen van externe factoren en dat ik gelukkig moet zijn met mezelf en mezelf accepteren. Maar ik weet geeneens of ik mezelf wel of niet accepteer, ik weet niet meer wat ik wel of niet accepteer van mezelf, of wat ik moet veranderen. Ik weet niet hoe ik moet genieten van kleine dingetjes. Wanneer ik met iemand een leuk gesprek bij de bushalte heb, ben ik dat alweer vergeten wanneer ik de bus in stap.quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Heej Billie,
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32quote:
Das tofquote:Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:
[..]Dat dus.
Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom.
Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.quote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 9 september 2012 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.
Zal van de week eens iets uitzoeken.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open.
Ik krijg een deja vuquote:Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet tegen mijn vriend zeggen! Dit is een 'secret mission'.
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.quote:Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik krijg een deja vu
Sorry, ik probeer enkel wat te relativeren nu
Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder verteldequote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde.quote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder vertelde
Jepquote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde.
Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?quote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef billie1985 het volgende:
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien.quote:Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik heb N iig z'n eigen schoenen die weg mochten nog laten uitzoeken
Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?quote:Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?
Kleding was dit nou het liefst zwart?
Broekmaat 32-34
Shirts M-L
Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.quote:Op zondag 9 september 2012 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien.![]()
Mannen
Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
heb je nou niet eens behoorlijke kleren aan je lijf?
in een doos en opsturen?quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen.![]()
Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die meuk in het verre westen krijg.
Zo nu en dan een overhemdje of shirtje scoren, geen grote gaten in stapels slaan!quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.
Je kleding-tactiek ga ik overwegen, ik weet niet of ik dat aandurf
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het zietquote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
heb je nou niet eens behoorlijke kleren aan je lijf?
ja, ik kom net binnenvallen en heb niet helemaal teruggelezen, sorry, maar het gaat me wel aan het hart als je niet eens een behoorlijkl stuk stof hebt om aan te trekken.quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet
Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwequote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:
Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?
Kleur maakt niet zo heel veel uit, maar zwart vind ik wel mooi ja
Ze posten gelukkig niks over of met elkaar op dit forum, het lijkt me inderdaad pijnlijk om geconfronteerd te worden met hun "liefjespraat".quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwe
vriend te zien posten.
Ja, vroeg in topic 1 al naar je kleding, weet je misschien nog wel.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je er moeite mee om kleding aan te nemen?
Misschien zijn er wel mensen die een leuk shirt, blouse of andere kleding over hebben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:31 schreef billie1985 het volgende:
Nee ik heb er geen moeite mee om het aan te nemen, al trek ik niet iets aan dat alles behalve mijn stijl (normale kleding) is .
Maar het werven van kleding is ook helemaal niet mijn bedoeling, ik bedoel, ook al heb ik deze kleding nu 2 jaar, ik kan er met gemak nog wel 2 jaar mee doen als het moet hoor.
Broek :quote:Op zondag 26 augustus 2012 05:25 schreef Ridocar het volgende:
Vroeg ik mij laatst af, Welke kledingmaten heb je? Dus schoenmaat, broekmaat , shirt/truimaten. Straks gaat het een stuk minder warm worden, en dan is het misschien handig om voorbereid te zijn. Heb je bijvoorbeeld een (regen)jas?
quote:Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleding, was dit nou het liefst zwart?
Edit, quotes erbij.quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:
Kleur maakt niet zo heel veel uit, maar zwart vind ik wel mooi ja
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef billie1985 het volgende:
Leandra, mijn schoenmaat is 44-45, maar dat hangt meestal af van het merk.
Oke Billie, goed dat te weten, zou ik anders heel rot voor je vinden. Gelukkig dan maar.quote:Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef billie1985 het volgende:
Ze posten gelukkig niks over of met elkaar op dit forum, het lijkt me inderdaad pijnlijk om geconfronteerd te worden met hun "liefjespraat".
ja toch wel...quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef billie1985 het volgende:
Hallo allemaal,
Even een kort berichtje, gisteren had ik een goede up moment, maar vandaag zit het tegen.
Suri, ik heb inderdaad belang bij een messenset! Kunnen we via PM afspreken wanneer die deze kant op komt?
Leandra, mijn schoenmaat is 44-45, maar dat hangt meestal af van het merk.
Ik kreeg goed nieuws, ook de vriezer mag van de lijst af!!Hoef ik geen rekening meer te houden met snel opeten van versproducten!
Dank je wel Rucky voor het regelen van een vriezertje en een luie stoel!
Hoop wel dat het een beetje energiezuinig dingetje is dan.quote:Op maandag 10 september 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
als het goed is... heef Rucky die kunnen regelen...
dat weet ik eerlijk gezegd niet...quote:Op maandag 10 september 2012 00:15 schreef Mirjam het volgende:
Cool, dan moet die nog die kant op. Is daar al een mogelijkheid voor?
Die vriezer komt wel goed.quote:Op maandag 10 september 2012 00:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat weet ik eerlijk gezegd niet...
ruckyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy??
Heb je enig idee wanneer die vriezer die kant op gaat? Of moet daar nog iets voor geregeld worden?quote:
Dat moet ik nog even met Billie kortsluiten.quote:Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heb je enig idee wanneer die vriezer die kant op gaat? Of moet daar nog iets voor geregeld worden?
Ga je dingetjes bakken?quote:Op maandag 10 september 2012 00:28 schreef Mirjam het volgende:
Graag, als die vriezer daar is kan ik ook wat voor Billie doen.
Nee die is er nog niet, maar ik drink zelf geen koffie dus dat heeft voor mij ook niet echt prioriteit. maar mocht iemand er 1 over hebben dan hou ik me wel aanbevolenquote:Op maandag 10 september 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
Is het koffiezetapparaat er trouwens al?
woon je ook dichtbij mij??quote:Op maandag 10 september 2012 00:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Een mens moet eten, dagen zonder eten zitten kan gewoon niet.
quote:Op maandag 10 september 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
woon je ook dichtbij mij??![]()
lijkt me lekker
Als je 250 km verschil dichtbij noemt dan is dat dus geen probleem.quote:
Heb je serieus maar één T-shirt?quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet
Nee, ongeveer 10 tshirts, inclusief van mn exwerkgever met logo, en een aantal met gatenquote:Op maandag 10 september 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je serieus maar één T-shirt?
Want dan heb ik er hier nog wel een paar liggen voor je, stuk of 8.
Ah.. ik schrok al met 1 T-shirtquote:Op maandag 10 september 2012 00:55 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Nee, ongeveer 10 tshirts, inclusief van mn exwerkgever met logo, en een aantal met gaten
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen...quote:Op maandag 10 september 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké T-shirt gaan op de post, ik zal ze eerst nog effe door de spoelwas gooien zodat ze lekker ruiken
als ze aankomen !
Geen dank, graag gedaan !quote:Op maandag 10 september 2012 01:18 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen...
Respect!
Of nouja, 2... Dankjewel![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die werkjas lijkt me ideaal voor de winter straks!
Billy je hebt een PM met het Track en Trace nummer van je pakket, meestal worden pakkettenquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 09:52 schreef gridjuh het volgende:
billie, ik vergeet heel de tijd jou doosje op te sturen met broodrooster en tosti ijzer...
Heeft het haast of niet?
*vind ik leuk*quote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja want dan kan hij als zijn halfje brood een dag oud is, broodjes roosteren en de volgende
dag nog tosti's maken !
Billie durft vast niet te zeggen dat het haast heeft, dus zeg ik het maar effe
![]()
Als je toch van plan bent om te sturen, waarom niet morgen
en geroosterd brood is ook lekkerquote:Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*vind ik leuk*
zit wat in natuurlijk, tosti maken van wat ouder brood is beter dan droog brood met beleg
Je bedoeld met die iemand mij zeker?quote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Is er nu eigenlijk eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spullen en die van scrub_nurse en nog van iemand? Ik heb begrepen dat er al een paar maanden geprobeerd wordt om een afspraak te maken? Volgens mij zei scrub_nurse ook dat ze het wel hier in de buurt naar iemand zou brengen omdat ze niet op de goede gok naar Rotterdam wilt rijden vanuit Limburg (en terecht)
quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en geroosterd brood is ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bedoeld met die iemand mij zeker?![]()
Zou ook wel willen weten hoe dat gaat verlopen
[..]Ja klopt, ik wist alleen je username ff niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
Geeft niksquote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ja klopt, ik wist alleen je username ff niet meer
Ik heb je geprobeerd een pm terug te sturen, maar ik kreeg een foutmelding dat je inbox niet beschikbaar was ofzo? Anyway, ENORM bedankt!quote:Op maandag 10 september 2012 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen dank, graag gedaan !![]()
Broeken en schoenen moeten van andere komen want die maat heb ik niet voor je![]()
Ik ga effe een wasje draaien !
Mijn PM zit dichtquote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb je geprobeerd een pm terug te sturen, maar ik kreeg een foutmelding dat je inbox niet beschikbaar was ofzo? Anyway, ENORM bedankt!
Ridocar, wat kan ik hier nou op zeggen?quote:Op maandag 10 september 2012 06:13 schreef Ridocar het volgende:
Ik zal vanmiddag even m'n kledingkast uitruimen. Even kijken of er nog wat tussenzit dat opgestuurd kan worden. Ik heb zelf schoenmaat 41, dus dat gaat 'm niet worden, maar broeken, shirts, hemden en vesten genoeg.
Oja, misschien vind je het niks, maar ik heb ook een werkjas, donkerblauw, lang model, met afritsbare capuchon en uitritsbare binnenvoering.
Deze:
[ afbeelding ]
Die draag ik niet meer sinds signaalkleding verplicht is op m'n werk. 't is dus niet omdat 'ie versleten is. Voor zover ik kan zien zitten er ook geen gaten in.
Ik heb een pm gestuurd naar (ik dacht) scrubnurse, met de vraag of we een nieuwe afspraak konden maken, maar ik dacht dat ze daar nog niet op gereageerd had. Ik zal zo nog eens mijn pm box checken of het waar is wat ik zeg, want nu begin ik te twijfelenquote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Is er nu eigenlijk eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spullen en die van scrub_nurse en nog van iemand? Ik heb begrepen dat er al een paar maanden geprobeerd wordt om een afspraak te maken? Volgens mij zei scrub_nurse ook dat ze het wel hier in de buurt naar iemand zou brengen omdat ze niet op de goede gok naar Rotterdam wilt rijden vanuit Limburg (en terecht)
Zover ik weet in Zuid-Limburg. Helaas is mijn postduif niet berekend om zwaardere lasten dan 25gram te vervoeren anders had ik het graag per luchtpost laten overkomenquote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
logistieke vraag, die spullen van zwarte doos, nurse en sneezeechu waar staat die??
Ohja, dat vroeg iemand anders ook al, helemaal vergeten. Het is niet zo dat ik er niet op in wil gaan hoorquote:Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef komrad het volgende:
billie, ik weet niet dit de plek is maar ik stel de vraag toch maar. is er al voortgang met de maatschappelijke hulp en de schuldhulp? ik kan me voorstellen dat je hier niet op in wilt gaan hoor. ik hoop voor je dat dat ook vootspoedig gaat zodat je straks helemaal op de rit staat
ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...quote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Nou het gaat om een auto vol met spullen/meubels...Dus misschien kan je dan wat losse spullen meenemen dat zou te gek al zijn. De spullen staan in Sittard bij scrub_nurse..quote:Op dinsdag 11 september 2012 06:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...
maat dan moet iemand die doos op komen halen op de locatie waar ik smiddags/savonds ben.
is dat een optie?
waar staat die doos nu? pm anders even om te kijken of iemand de doos bij mij kan brengen?
Meerdere factoren... Door wat er afgelopen tijd is gebeurd (wat ik een paar dagen eerder postte) pieker ik regelmatig, en je hebt wel eens van die momenten dat je een keer niet kunt slapen, dan val je halverwege de dag erna bijna om (dat heb ik zelf iig) dus ga je vroeg naar bed, dat herhaalt zich een paar keer en weg is je dag/nacht ritme. Maar als ik zometeen naar bed ga, probeer ik tot een uurtje of 8 morgen door te slapen, dan meteen eruit en hopelijk krijg ik zo mn ritme weer een beetje terugquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Mirjam het volgende:
Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef Mirjam het volgende:
Bespreek dit eens met je huisarts, misschien kan hij je wat inslapers voorschrijven, voor die nachten dat je echt niet in slaap komt.
Dat lijkt me een goed plan Billie!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnen
Toen ik in een depressie zat, kwam ik een paar dagen m'n bed niet uit... Ik sliep echt heel veel. Bij jou werkt dit schijnbaar anders, heb je niet toevallig ADD of ADHD? Een "normaal" persoon heeft baat bij 0,5 mg Melatonine. Ik heb zelf 3 mg nu (maximale te koop) maar ADD'ers en ADHD'ers hebben wel 5 mg nodig (op recept, heb ik ook klaar liggen ivm zelf ADHD-hebbendequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnen
Dan ga ik het proberen na mijn vakantie, ben de 24ste terug, dus vandaar....quote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja want dan kan hij als zijn halfje brood een dag oud is, broodjes roosteren en de volgende
dag nog tosti's maken !
Billie durft vast niet te zeggen dat het haast heeft, dus zeg ik het maar effe
![]()
Als je toch van plan bent om te sturen, waarom niet morgen
Top !quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dan ga ik het proberen na mijn vakantie, ben de 24ste terug, dus vandaar....
Het staat in ieder geval al in een doosje klaar
Ik denk dat als het mee zit, het uiterlijk de 27ste verstuurd gaat worden.
Het komt er wel, duurt eventjes. Vorige keer had ik geen geld om het te versturen, nu ben ik bijna op vakantie en amper thuis dus komt het er niet van.quote:
leuk, gewoon niet zeggen wat je erbij doet, des te groter is de verrassingquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Het komt er wel, duurt eventjes. Vorige keer had ik geen geld om het te versturen, nu ben ik bijna op vakantie en amper thuis dus komt het er niet van.
Maar wil het doosje nog met wat kleine dingetjes, die wij niet gebruiken vullen. Je weet het nooit en anders gooit billie het maar weg of geeft tie het weg.
en bij sommige werkt 10mg niet eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Yaay het volgende:
[..]
Toen ik in een depressie zat, kwam ik een paar dagen m'n bed niet uit... Ik sliep echt heel veel. Bij jou werkt dit schijnbaar anders, heb je niet toevallig ADD of ADHD? Een "normaal" persoon heeft baat bij 0,5 mg Melatonine. Ik heb zelf 3 mg nu (maximale te koop) maar ADD'ers en ADHD'ers hebben wel 5 mg nodig (op recept, heb ik ook klaar liggen ivm zelf ADHD-hebbende). Misschien handig om eens uit te proberen?
zo kreeg ik een tijdje terug een dm...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
leuk, gewoon niet zeggen wat je erbij doet, des te groter is de verrassing
Het was mij in ieder geval een groot genoegen !quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo kreeg ik een tijdje terug een dm...
denk je dat billie het leuk vindt....
wel grappig!
En het is altijd leuk om wat te krijgen.. En ook om weg te geven
Tja ik heb zelf hier toch in de loop der jaren een boel zooi verzameld hoor, dus vandaar....ga gewoon nog een rondje doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was mij in ieder geval een groot genoegen !![]()
Ik blijf jullie volgen
Bedankt Fann, heel lief van je.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het was mij in ieder geval een groot genoegen !![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Fann, heel lief van je.
Je bent toch niet nu door je rol plakband heen?
Dat vond ik ook super toen ik met een andere fhf actie bezig was. Toen kwamen er mensen iets brengen met de mededeling; o ja ik heb er ook nog dit en dat bij gedaan dat kan diegene vast ook wel gebruiken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo kreeg ik een tijdje terug een dm...
denk je dat billie het leuk vindt....
wel grappig!
En het is altijd leuk om wat te krijgen.. En ook om weg te geven
Billie heeft schoenmaat 44/45, welke kleur zijn de schoenen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Yaay het volgende:
*belt vriend even om te vragen of hij iets over heeft*
- Lacoste schoenen, maar 1x gedragen(!!!!!) en die zijn maat 44...? en slippers in maat 45.
Heb je die fiets trouwens al? Zo niet, wellicht hebben we er bij m'n ouders wel een extra staan.
-
quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Heej Billie,
quote:Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:
Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef Ehhe het volgende:
Kop op billie. Mijn DM/PM staat ook voor je open als je 'n babbeltje nodig hebt of gewoon ff je verhaal wil spuien.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Seraphina het volgende:
Mijn PM/DM staat ook altijd voor je open.
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open.
quote:
Je was quote-alert.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
ik denk, ik word geroepen
Maar valt mee
[..]
nee, helaas, melatonine moet je zelf betalen als je het voorgeschreven krijgt. Goedkoper is het dan om bij de Tuinen een pot van het eigen merk te halen, heb je vijfhonderd tabletjes voor iets van tien euroquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en bij sommige werkt 10mg niet eens(add'er)
Je kan melatonine gewoon kopen, maar ja.. als je geen geld hebt..
Billie, vraag je huisarts er eens naar... dan wordt ie vergoed...
Gewoon achter de hand houden..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, helaas, melatonine moet je zelf betalen als je het voorgeschreven krijgt. Goedkoper is het dan om bij de Tuinen een pot van het eigen merk te halen, heb je vijfhonderd tabletjes voor iets van tien euro
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef dolfina-chica het volgende:
Fan!! Dat is een mega idee!!
Ik zal ook gelijk eens kijken wat ik nog in de kast heb (voorraadje is altijd handig)
maar inderdaad, als je toch wat stuurt..
een zakje macaroni mix... enz.. kan net zo goed!!!
Mooi !quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet zeggen, ik heb dan gehoord van een pakketje, waar dan inderdaad theelichtjes bij zat enz. En inderdaad wat je zegt, of je nou 4 kilo stuurt of 9,5.. prijs blijft hetzelfde![]()
Ik vind het een strak plan!
geeft niets, je hebt mensen op ideeën gebrachtquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi !![]()
ik twijfelde nog of ik het hier zou neerzetten, maar het zat nu eenmaal in mijn hoofd![]()
eh... niet vergeten... scheerschuim, scheermesjes, deodorant, al dat soort dingen
komen steeds terug, ik had er verdorie best nog wat meer in kunnen proppen![]()
maar goed, een ideetje in ieder geval voor de volgende die iets stuurt.
Zijn T-shirt ruiken lekker, maar Billie moet natuurlijk ook lekker ruiken
Cool !quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ik vind dit een heel leuk idee Fan! Wij hebben het ook niet breed (understatement) maar het is zo lekker om dat soort dingen idd op voorraad te hebben staan
Ik ga eens kijken als mijn roeibootje (een schip kan ik het niet noemen) met geld weer binnen is of ik ook iets kan sturen!
Misschien dat er iemand in Utrecht woont die dit ook wil doen? Dan kunnen we samen een pakketje maken, scheelt weer in de verzendkosten??
is dit trouwens gelukt???quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bezem kan ik er ook wel bij doen. Stuur maar een PM naar dit account Billie. Verkeerde account.
Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
Heb me weer even door de lijst heen geworsteld!!
[..]
is dit trouwens gelukt???
Best leuk, die quote alertquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd.
Er staat mij wel iets van bij van de pan, maar ik weet het niet meer...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen.
oops, ik moet eerst verder lezen voor ik vragen stelquote:Maar er is ook goed nieuws! Ik heb van Lucky Strike een heel handige rugzag/karretje met handvat in 1 gekregen, samen met een pan, net zoals ik die van Jellereppe heb gekregen. Beiden, bedankt daarvoor
Haha, geen probleem. Ik vind het niet erg. Je weet nooit hoe het leven loopt en waarom iemand een tijdje niet reageert. Hopelijk heeft hij wat aan de kookpan gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Er staat mij wel iets van bij van de pan, maar ik weet het niet meer...
Sommige dingen moet ik toch gaan opschrijven
Ik ga er vanuit dat Billie morgen weer online is, dus dat we een reactie krijgen
De pan is er iigquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
oops, ik moet eerst verder lezen voor ik vragen stel
Ho Ho die vriezer moet nog eerst bij Billie zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben sowieso van plan om begin volgende week, maar dta ga ik eerst goed overleggen met Billie, een zut huisgekookte maaltijden langs e brengen voor in de vriezer. En daarbij lang houdbaar spul zoals pasta en rijst enzo. Maar als ik an toch ga, en mensen willen graag wat bijdragen, kan ik er eventueel ook namens anderen verzorgingsspullen etc. Bij doen?
Het is maar een idee hoor, maar als ik dan toch ga? Scheelt weer zeven euro verzendkosten als je toch al van plan was om wat op te sturen, en daar kan dan weer extra shampoo, tandpasta, douchegel etc. Van ekocht worden
Donderdag toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ho Ho die vriezer moet nog eerst bij Billie zijn.
Die gaat één deze dagen komen dat dan wel weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |