abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115277678
Dit topic is niet voor mij maar voor billie1985

In navolging op Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen..., Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 2 en Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 3

Billie1985 schreef:
N.a.v. mijn andere topic ( "Even" mijn verhaal kwijt... ) toch maar besloten om hier een topic aan te maken en steun te vragen aan andere FOK!kers.

Situatie:
Vader raakte in coma, en na ongeveer een half jaar "herstellen" kwam hij weer thuis. Een heel ander mens geworden, naar, vervelend, agressief, depressief, (ik hou t nog bescheiden) waardoor ik zelf ook in een depressie belandde. Op aanraden van diverse instanties ben ik op mezelf gaan wonen, de situatie thuis was niet meer te houden, vaak ruzies (vaak om de kleinste dingetjes) en ging er zelf mentaal kapot aan.

Nu woon ik op mezelf, al in november vorig jaar heb ik de sleutel gekregen en ben ik niet verder gekomen dan een televisie, radio, laptop + computer. Deze had ik van mezelf al. Van iemand heb ik een luchtbed kunnen lenen waar ik nu op slaap. Van m'n leiding bij mn vrijwilligerswerk/stage (onder de noemener reintegratie) heb ik een bank gekregen, en sinds van de week een laminaatvloer, daar komen ze me zaterdag mee helpen leggen.

Omdat ik schulden heb (heb 31 mei een afspraak voor schuldhulpverlening) heb ik maandelijks een tekort van 175 euro. Ik heb het zo lang mogelijk geprobeerd uit te stellen, maar nu begin ik echt in de problemen te komen (rekeningen die terug blijven komen en zulks). Ik heb bij de Sociale Dienst Drechtsteden aangeklopt om verhuiskosten / bijzondere bijstand aan te vragen maar kreeg 0 op rekest. "Verhuizen is iets wat je toch ooit een keer in je leven zou doen en daar dien je voor te reserveren" krijg je te horen. Ben tegen die uitspraak in beroep gegaan omdat ik vooordat ik op mezelf ging wonen mijn vader soms meehielp met rekeningen, omdat hij nog maar 70% van zijn loon kreeg, en hij zelf ook schulden heeft (maar geen schuldsanering wil aanvragen).

Dus wie o wie woont er in de regio Alblasserdam (omgeving Rotterdam) en heeft er nog wat spulletjes over? Al is het een half kapotte koelkast, gasfornuis of iets wat je nooit meer gebruikt, je kunt mij er ont-zet-tend blij mee maken!

Voor vragen kun je me altijd PM-en!

Inmiddels heeft Billie al heel wat meer spullen. *O*

Maar wellicht heeft een Fok!ker nog een of meer van onderstaande zaken liggen die hij of zij zelf niet nodig heeft.

Dit is de up to date lijst:

*koffiezetap Rucky (komt nog)

Fiets
Vriezer (normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen. )
Grote rugzak (om boodschappen in te vervoeren, is handiger dan tassen aan hand)

Oven
Theelepeltjes
Blikopener (seraphina)
Pannen en potjes
Vlees-, wok en aardappel pan aanwezig
Messenset, 1 goed mes aanwezig, plus klein scherp mesje
Garde/mixer (seraphina)
Bezem is handig, voor balkon
Broodrooster
Tosti ijzer

TV meubel evt bij muhahaha of franknfurter

[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 10-08-2012 21:12:20 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_115277797
Shit zeg je wil ook wel direct het maximale als je op jezelf gaat. Toen ik op mij zelf ging wonen had ik echt geen oven of gourmetset (shit dat ding heb ik na vijf jaar op mijzelf nog geen eens).

Ik kan inkomen dat je hulp van anderen nodig hebt, maar sommige dingen zijn wel overbodig hoor :') Je kan beter hulp vragen om zo spoedig mogelijk van je schuld af te komen en dan bedoel ik geen geld vragen, maar om hulp vragen die op langer termijn kan helpen.
pi_115277916
Pfff zitten wel veel nutteloze dingen bij, wat Pakspul zegt, ga je bezig houden met je schulden, dat is een stuk belangrijker dan een gourmetset.
pi_115278014
Denk haast dat het gourmetstel aangeboden is door iemand en niet dat hij er om gevraagd heeft.
Maar andere dingen in het lijstje lijken me idd een beetje overbodig zoals ene tosti-ijzer (kun je prima in een koekenpan klaarmaken) en een droger.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_115278092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Denk haast dat het gourmetstel aangeboden is door iemand en niet dat hij er om gevraagd heeft.
Maar andere dingen in het lijstje lijken me idd een beetje overbodig zoals ene tosti-ijzer (kun je prima in een koekenpan klaarmaken) en een droger.
Inderdaad, lijkt me sterk dat de betreffende persoon hier vraagt om spullen die niet strikt noodzakelijk zijn. Mooi toch dat hij op deze manier iets extra's krijgt.

Hulde voor de mensen die hem (kunnen) helpen, mooi verhaal.
pi_115278144
Ergens moet ik de sociale dienst wel gelijk geven, met je 26ste mag je toch wel van mensen verwachten dat ze spaargeld hebben om op zichzelf te gaan wonen en een flinke uitzet bij elkaar hebben gespaard.
pi_115278355
Ojee, daar zijn de newtopic-posters weer...
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:08:46 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115278364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef Ridocar het volgende:
Ojee, daar zijn de newtopic-posters weer...
Dat heb je wel eens he, bij het openen van een nieuw topic.
pi_115278437
quote:
15s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat heb je wel eens he, bij het openen van een nieuw topic.
Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen. Het gebeurt altijd bij een pas geopend topic in deze reeks.
Dus voor al die users nog een keertje:
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, nog een keertje dan.

Ten eerste is het lijstje uit de OP gemaakt door iemand anders (en zwaar verouderd) en heeft TS het alleen gekopieerd omdat hij zelf niet zo goed wist wat hij nodig had. Het moge duidelijk zijn dat gebaksvorkjes minder belangrijk zijn dan een koelkast.

Ten tweede heeft TS financieel zijn zaakjes inderdaad niet op orde door diverse omstandigheden. Dat zou hij wel moeten hebben, hij krijgt daar nu hulp voor dus dat komt op termijn wel goed. 'Eigen schuld' of niet, dat neemt niet weg dat TS tot voor kort alleen een luchtbed had. Als wij hem dus uit eigen vrije wil helpen, zorgt dat er mede voor dat hij niet dieper in de shit komt te zitten en geen grote 'last/profiteur/hoejehetwiltnoemenmetjebeperktegeest' voor de maatschappij zal worden. Zo is hij geholpen en de maatschappij uiteindelijk ook.

Ten derde heeft TS nu veel spullen gekregen/in de planning en wordt dit topic denk ik alleen gebruikt om de puntjes op de i te zetten.

En nou wegwezen als je niet constructief kunt zijn.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:14:10 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115278450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen. Het gebeurt altijd bij een pas geopend topic in deze reeks.
Dus voor al die users nog een keertje:

[..]

Ook dat is niet raar. Maar had dat stukje tekst gewoon even in de OP geplakt dan ;)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:22:31 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_115278626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ook dat is niet raar. Maar had dat stukje tekst gewoon even in de OP geplakt dan ;)
^^ Dat.
En als TS toen niet wist wat-ie nodig had, weet-ie dat nu toch wel? Oftewel update de lijst eens!

Maar neemt niet weg dat TS na al die tijd best eens een blikopener van een euro had kunnen kopen, goedkoper dan dat kan je niet eten dus dat is snel terugverdiend.
En om nou om theelepeltjes te vragen... die kosten nog steeds minder dan een postzegel per 6 bij de Action bijvoorbeeld.
censuur :O
pi_115278693
Ik denk ook dat de OP even aangepast moet worden. Om de nieuwkomers beter in te lichten maar ook omdat hij in het algemeen gewoon verouderd is. Het is nu meer een 'Hoe gaat het met Billie' topic geworden.
Spoilers!
pi_115278707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:22 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

^^ Dat.
En als TS toen niet wist wat-ie nodig had, weet-ie dat nu toch wel? Oftewel update de lijst eens!

Maar neemt niet weg dat TS na al die tijd best eens een blikopener van een euro had kunnen kopen, goedkoper dan dat kan je niet eten dus dat is snel terugverdiend.
En om nou om theelepeltjes te vragen... die kosten nog steeds minder dan een postzegel per 6 bij de Action bijvoorbeeld.

Dit idd!
Ik dacht ook meteen ondertussen kan TS de lijst toch wel aanpassen met hulp van mensen hier.

Maar buiten dat voel ik me als niet regelmatige bezoeker van fhf altijd erg onwelkom in zulke topics...
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:29:28 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_115278771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar buiten dat voel ik me als niet regelmatige bezoeker van fhf altijd erg onwelkom in zulke topics...
^^ Dat. Wat bezielt de "beroepshelpers" om mensen met terechte opmerkingen zo af te schrikken?
censuur :O
pi_115278776
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dit idd!
Ik dacht ook meteen ondertussen kan TS de lijst toch wel aanpassen met hulp van mensen hier.

Is ook lastig. Veel opmerkingen zijn al zo vaak langsgekomen dat we er een beetje moe van worden en kortaf reageren. Ondertussen hebben jullie eigenlijk geen idee wat er speelt zonder dat je 4 topics doorleest.

Edit: ik zeg wel 'we' maar dit is mijn eerste FHF actietje pas dus ik voel me ook niet one of the gang. Heb me er gewoon tussen gewurmd :D
Spoilers!
pi_115278802
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

^^ Dat. Wat bezielt de "beroepshelpers" om mensen met terechte opmerkingen zo af te schrikken?
Terwijl er hier weer gedacht wordt: "wat bezielt mensen die de situatie niet kennen om zo snel een oordeel te vellen?".
Spoilers!
pi_115278805
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is ook lastig. Veel opmerkingen zijn al zo vaak langsgekomen dat we er een beetje moe van worden en kortaf reageren. Ondertussen hebben jullie eigenlijk geen idee wat er speelt zonder dat je 4 topics doorleest.
Dat begrijp ik maar als er een topic wordt geopend met een OP die behoorlijk veroudert is wordt daar natuurlijk een beetje om gevraagd.
En dan nog hoeft er niet meteen over newbies geklaagd te worden lijkt me.. Voelt toch een beetje lullig.
pi_115278812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat begrijp ik maar als er een topic wordt geopend met een OP die behoorlijk veroudert is wordt daar natuurlijk een beetje om gevraagd.
En dan nog hoeft er niet meteen over newbies geklaagd te worden lijkt me.. Voelt toch een beetje lullig.
Ja, dat bedoel ik dus ook ;)
Spoilers!
pi_115278827
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Terwijl er hier weer gedacht wordt: "wat bezielt mensen die de situatie niet kennen om zo snel een oordeel te vellen?".
Werd niet echt een oordeel geveld toch? Dat lijstje is ook een beetje raar, dat mag toch gezegd worden. Ik vind niet dat ik ts nou persoonlijk aangevallen heb ofzo.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:33:25 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115278832
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb het zelf ondertussen wel beetje gevolgd, maar post niet mee. Natuurlijk top als mensen hem willen helpen, maar soms gaat het mijn pet te boven.
TS (de officiele dan) zit in financiele problemen maar vraagt/krijgt wel electronische spullen die hij niet nodig heeft en enkel geld kosten.

Had zelf gehoopt dat het topic meer zou gaan om het evt helpen van TS in andere wegen, nadat hij de basisspullen wel had (wat natuurlijk zeer goed is van iedereen dat ze hem hebben geholpen ermee). Maar vervolgens is TS voornamelijk afwezig, geeft een beperkte update en gaat het vaak enkel nog over spullen. Vind ik vooral jammer.

Dus misschien tijd om de OP eens aan te passen en sowieso de lijst eruit te halen?
pi_115278914
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Werd niet echt een oordeel geveld toch? Dat lijstje is ook een beetje raar, dat mag toch gezegd worden. Ik vind niet dat ik ts nou persoonlijk aangevallen heb ofzo.
Nee, klopt. Maar er zijn heel veel mensen die dat in vorige topics wel hebben gedaan en vervolgens komt elke 'newbie' post hier over dit onderwerp zo over.

Ik vel er ook geen oordeel over, ik dacht in eerste instantie ook heel anders over de situatie van Billie. En ja, het lijstje is onwijs raar, absoluut.
Spoilers!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:38:56 #22
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115278948
Ik heb met Billie afgesproken dat we donderdag samen de topics doorspitten om te kijken wat ie wel en niet heeft, wat ie wel en niet nodig heeft..

Ridocar, je hebt gelijk hoor.. sterker komt ie eruit! Al ziet hij dat op dit moment zelf nog niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

ik snap wat je bedoeld, al staat er duidelijk deel 4
Deel 3 werd van tijd tot tijd een keertje omhoog geschopt met een vraag oid. Dan zou ik ook mensen verwachten als het topic in je Actieve lijst komt.

Ik ga donderdag met Billie kijken wat wel en wat niet..
En tuurlijk in de lijst staan ook niet prio dingen, maar ja, als iemand ze over heeft...

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb het zelf ondertussen wel beetje gevolgd, maar post niet mee. Natuurlijk top als mensen hem willen helpen, maar soms gaat het mijn pet te boven.
TS (de officiele dan) zit in financiele problemen maar vraagt/krijgt wel electronische spullen die hij niet nodig heeft en enkel geld kosten.

Had zelf gehoopt dat het topic meer zou gaan om het evt helpen van TS in andere wegen, nadat hij de basisspullen wel had (wat natuurlijk zeer goed is van iedereen dat ze hem hebben geholpen ermee). Maar vervolgens is TS voornamelijk afwezig, geeft een beperkte update en gaat het vaak enkel nog over spullen. Vind ik vooral jammer.

Dus misschien tijd om de OP eens aan te passen en sowieso de lijst eruit te halen?
Snap ik, het punt is alleen, dat Billie dit account alleen gebruikt om af te reageren en voor dit topic, dus wordt ie vergeten..

Ik heb Billie gezien, maar neem van mij aan dat zijn dankbaarheid vanuit zijn tenen komt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:40:18 #23
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115278970
Strike, het lijstje is in zoverre raar, dat het een lijst is van internet.. en ik (want oorspronkelijk komt ie ergens bij mij vandaan) had zoiets van.. gewoon laten staan en kijken wat er gebeurd.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_115278992
@Cue, de situatie werd dermate complex dat er Billie geadviseerd werd om in de richting van maatschappelijke hulpverlening hulp te zoeken. Uiteindelijk heeft hij dat gedaan en stukje bij beetje is dat balletje aan het rollen gegaan. Uiteindelijk zijn wij hier dan alleen nog voor het hart onder de riem en inderdaad, de spullen.

En verder wat DC zegt over tenen.
Spoilers!
pi_115279030
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef dolfina-chica het volgende:
Strike, het lijstje is in zoverre raar, dat het een lijst is van internet.. en ik (want oorspronkelijk komt ie ergens bij mij vandaan) had zoiets van.. gewoon laten staan en kijken wat er gebeurd.
Tuurlijk, maar ondertussen staan er spullen bij als een gourmetstel enzo. Niet als gewenst maar als gekregen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het vreemd overkomt.

Anyway, goed dat jullie samen de boel nog eens door gaan lopen. Handig voor hier, maar veel handiger en belangrijker voor Billie zelf ^O^
Spoilers!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:45:42 #26
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_115279085
Weet niet waar Billie woont, maar hij kan een keer bij mijn vereniging komen kijken (net achter Arnhem).

Wij stikken de moord van pannen/potjes/deksels/bestek.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:45:59 #27
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115279088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ondertussen staan er spullen bij als een gourmetstel enzo. Niet als gewenst maar als gekregen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het vreemd overkomt.

Anyway, goed dat jullie samen de boel nog eens door gaan lopen. Handig voor hier, maar veel handiger en belangrijker voor Billie zelf ^O^
klopt, ik zei al.. dat moeten we even gaan doen, want dit is niet duidelijk meer.. hij zei al: ik kom er zelf niet aan toe, ik kan me er niet toe zetten.. is te onoverzichtelijk.. wat ik me kan voorstellen.

en ja.. tis wel gek inderdaad... bv. geen pannen wel gourmetstel (kookt ook niet handig)
maar ja.. zo had ik nog een tosti ijzer voor mijn vriendin, terwijl zij zelf ook overnieuw begint..
dus ja, gek kijk ik er niet van op :)
Fokbijbel!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:46:33 #28
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115279100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Weet niet waar Billie woont, maar hij kan een keer bij mijn vereniging komen kijken (net achter Arnhem).

Wij stikken de moord van pannen/potjes/deksels/bestek.
Regio Rotterdam
Fokbijbel!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:48:47 #29
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_115279144
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Regio Rotterdam
Hele verhaal gelezen, maar daar dan weer glad overheen kijken 8)7
Maar mocht hij in staat zijn deze kant op te komen (ben zelf niet echt in staat die kant op te gaan en versturen is ook weer zoiets): stuur even een pm, dan kunnen we wat afspreken. Logischerwijs is het allemaal niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar voor een beginnende zelfstandige natuurlijk helemaal van pas.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:56:09 #30
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115279322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:48 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Hele verhaal gelezen, maar daar dan weer glad overheen kijken 8)7
Maar mocht hij in staat zijn deze kant op te komen (ben zelf niet echt in staat die kant op te gaan en versturen is ook weer zoiets): stuur even een pm, dan kunnen we wat afspreken. Logischerwijs is het allemaal niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar voor een beginnende zelfstandige natuurlijk helemaal van pas.
Super aanbod!! We komen hier zeker weten op terug!!
Fokbijbel!
pi_115279595
Edit: had OP niet gelezen. :{
pi_115284787
Een 'hoe gaat het met Billy' topic past niet echt in FHF. Ik snap de behoefte wel, maar dat is dan meer iets voor in de SC. Of in R&P.
Ik heb bovenaan de OP een stukje toegevoegd. De vragen die net gesteld werden zijn niet onredelijk, als je het stukje achtergrond niet weet en geen zin hebt drie delen door te lezen.

Ik hoop dat de strekking nu wel helder is.

quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik heb met Billie afgesproken dat we donderdag samen de topics doorspitten om te kijken wat ie wel en niet heeft, wat ie wel en niet nodig heeft..

Ridocar, je hebt gelijk hoor.. sterker komt ie eruit! Al ziet hij dat op dit moment zelf nog niet.

[..]

ik snap wat je bedoeld, al staat er duidelijk deel 4
Deel 3 werd van tijd tot tijd een keertje omhoog geschopt met een vraag oid. Dan zou ik ook mensen verwachten als het topic in je Actieve lijst komt.

Ik ga donderdag met Billie kijken wat wel en wat niet..
En tuurlijk in de lijst staan ook niet prio dingen, maar ja, als iemand ze over heeft...
Tof aanbod! ^O^ ^O^ Geef maar door hoe de OP eruit moet komen zien en dan passen Liesje of ik het aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:57:36 #33
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115285052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:51 schreef LittleLady het volgende:
Ergens moet ik de sociale dienst wel gelijk geven, met je 26ste mag je toch wel van mensen verwachten dat ze spaargeld hebben om op zichzelf te gaan wonen en een flinke uitzet bij elkaar hebben gespaard.
Verder is alles wel gezegd, maar hier wil ik even op terug komen. Nee, dat mag je niet verwachten omdat iedereen een verschillende achtergrond heeft en natuurlijk ook verschillende inkomens.

Sorry Liesje en Cat :*
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_115285224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Verder is alles wel gezegd, maar hier wil ik even op terug komen. Nee, dat mag je niet verwachten omdat iedereen een verschillende achtergrond heeft en natuurlijk ook verschillende inkomens.

Sorry Liesje en Cat :*
Ja hallo, hij is toch ook eens jarig? Vraag je dan dingen voor je uitzet, nu ook nichtjes en neefjes die thuis wonen krijgen dingen voor hun uitzet, ook mijn jongste broertje die gaat straks dingen voor zijn uitzet krijgen.
Ook moet je sparen, mijn moeder zei altijd,sparen of wil je een kratjes meubilair.
En kom op als je 26 bent en je woont thuis dan kun je best sparen en dingen regelen voor als je uit huis gaat, want als pa niet depressief was geworden was die dan bij zijn pa blijven wonen tot zijn 45ste?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:10:50 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115285512
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja hallo, hij is toch ook eens jarig? Vraag je dan dingen voor je uitzet, nu ook nichtjes en neefjes die thuis wonen krijgen dingen voor hun uitzet, ook mijn jongste broertje die gaat straks dingen voor zijn uitzet krijgen.
Ook moet je sparen, mijn moeder zei altijd,sparen of wil je een kratjes meubilair.
En kom op als je 26 bent en je woont thuis dan kun je best sparen en dingen regelen voor als je uit huis gaat, want als pa niet depressief was geworden was die dan bij zijn pa blijven wonen tot zijn 45ste?
Ja blaat, dingen zijn zoals ze zijn en dat is bij Billie door omstandigheden niet gebeurd, wat wil je er aan veranderen?
Ga je hem met terugwerkende kracht nog even voor alle verjaardagen die je gemist hebt een stuk servies geven?

Dit is zoals de situatie is, en ja, onder ideale omstandigheden zou dat anders gegaan zijn, het is echter niet zoals onder ideale omstandigheden gegaan, het is gegaan zoals het gegaan is, reslutaat; situatie zoals die is.
Helpt dat "could have, would have" gejankzak daarbij? Verandert dat iets?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115287581
quote:

[..]

Zulke dingen doe je meestal onder 'dwang' van je ouders. Mijn moeder verplichte me al sinds mijn 10e om een klein deel van mijn zakgeld en later salaris op mijn spaarrekening te zetten.
Toen ik op kamers ging was ik daar heel blij mee maar ik had dat zelf waarschijnlijk niet gedaan. (of pas later)
Dus het enige wat er nog gezegd kan worden is denk ik dat Billie hier veel van geleerd heeft en dit later aan zijn eventuele kinderen mee geeft.
pi_115288935
Algemene opmerking:
De meeste posters hier weten Billie's achtergrond niet. Die achtergrond (die de mods en sommige users wel weten) verklaart wel voor een groot deel waarom hij nu in de situatie zit waarin hij zit.
En hij is keihard bezig eruit te komen, een topic in FHF openen was een superboost en voor zijn welzijn een ontzettend goede stap. Hij heeft recht op zijn privacy en hoeft niet alles te verklaren en uit te leggen voor heel Fok!. Dat wij het weten is voldoende.

Dus -dit geldt voor iedereen- discussies over wat hij had kunnen/moeten/zullen doen in het verleden zijn niet relevant en niet helpend. Dingen die voor jou als lezer heel normaal lijken kunnen voor andere mensen een ontzettende drempel zijn. Heb daar een een beetje begrip voor. Niet om te pamperen, maar wel om in kleine stapjes te helpen en niet af te schrikken of te demotiveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 08-08-2012 14:50:00 (Moet ik wel Bllie zijn naam goed schrijven) ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 14:46:46 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_115289567
Lieve Billie, vervelend dat je weer even een terugslag hebt. Maar hoe cliché ook: na regen komt zonneschijn, echt waar :* kijk ook eens wat je in de laatste maanden bereikt hebt, een huisje way steeds meer ingericht is en allemaal lieve mensen die om je geven. Focus je daarop, van negatieve energie word je toch niets beter :)

Ik hoop dat het op het sociale vlak ook wat beter gaat maar volgens mij doe je wel steeds meer contacten op zoals met de buurvrouw enzo?

Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt en hoop snel weer een update van je te lezen :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_115298014
Mooi gezegd Ma-Jo O+
Billie, jouw situatie is lastig en ik hoop zo dat je qua alle instanties die hulp krijgt welke je broodnodig hebt.
Die "spullen" zijn nu minder interessant, belangrijker is dat je door wat je nu hebt gekregen een beetje een thuis hebt en gaandeweg wat meer self-supporting kan worden.
Jammer dat je je klote voelt maar hoe gaat het nu met de hulp welke jouw toegezegd door de instanties, loopt dat al?
Hoe dan ook, je moet zelf achter alles aan, houdt je bezig dus geeft je een doel. Niet bij de pakken neer gaan zitten, bedenk ten allen tijde maar dat er mensen zijn die het veel slechter hebben dan jij zelf, dat , als je dat kunt, geeft je soms even die push welke je nodig hebt.
Kom op, je kunt het, vást.
Tien tegen één dat jij niet zo wilt worden als je vader, hou dat in je achterhoofd en pak alle hulp aan die nodig is.
Tip: maak een lijst voor jezelf met alles wat je wilt en wat je niet wilt. Elke keer dat je iets gedaan hebt wat je wilt streep je dat af, al is het maar een dagelijkse lijst met de dagelijkse dingetjes. Elke keer als je iets af kun strepen is er weer iets gedaan en dat is elke keer prettig.
En elke keer als je iets niet gedaan hebt wat je niet wilt streep je ook dat af.
Maak om te beginnen die lijst eerst per dag, later per week en nog later per maand. Begin met 's avonds een klein lijstje maken met wat je de volgende dag wilt doen, van nodige dingen (stofzuigen, was draaien, instantie bellen bijvoorbeeld) maar ook leuke dingen (rondje lopen, even een praatje maken met de cassière van de super of een buur),ik roep zo maar maar iets. Maak het overzichtelijk voor jezelf en die lijstjes kunnen je daarbij helpen, elke dag een stapje.
Opbouwen kost tijd en veel energie, geloof vooral in jezelf en geloof in mensen die je kunnen en willen helpen .
Nooit opgeven Billy!
Sterkte

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 08-08-2012 18:01:38 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_115300123
Nieuw topic! Ik kom dus even langsrennen om te roepen dat ik nog steeds de garde + blikopener wil verzorgen maar dat ik die pas aanschaf als ik een adres heb om ze heen te sturen (anders zit ik er straks mee en ik heb die spullen al hihi).
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
pi_115305657
quote:
Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen.
Dat fenomeen is mij volstrekt onbekend.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:59:56 #42
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_115322377
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Super aanbod!! We komen hier zeker weten op terug!!
Geen probleem. Wij hebben hier voor een goede 200man aan spullen liggen, dat hebben wij echt niet nodig.

Maar is dit verhaal niet een initiatief waard om wat globaler (ok, wel binnen NL) aan de gang te gaan?
Heb er zelf totaal geen tijd voor om er echt actief in te zijn, maar ken genoeg mensen waar dingen te ''regelen'' zijn.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:04:21 #43
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115322479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Geen probleem. Wij hebben hier voor een goede 200man aan spullen liggen, dat hebben wij echt niet nodig.

Maar is dit verhaal niet een initiatief waard om wat globaler (ok, wel binnen NL) aan de gang te gaan?
Heb er zelf totaal geen tijd voor om er echt actief in te zijn, maar ken genoeg mensen waar dingen te ''regelen'' zijn.
hoe bedoel je dat? globaler gaan?
Fokbijbel!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:13:30 #44
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115322644
Denk een beetje het idee van een spullenbank waar mensen terecht kunnen?
Ook hoi !
pi_115325480
quote:

[..]

Dit is wel heel simpel gesteld, je gaat hier uit van het beste geval. Als dit zo is kan je natuurlijk alle sociale voorzieningen wel opdoeken. Stel dat je vader overleden is en je moeder al het geld uitgeeft aan alcohol, drugs of andere onzin. Dan heb je niet bepaald een stabiele basis gehad, en is het behoorlijk lastig om naast de problematiek en school ook nog rustig een baantje te nemen om iets op te bouwen.
Zo zijn er natuurlijk nog tal van voorbeelden te verzinnen waardoor hetgeen jij stelt buiten je eigen schuld niet altijd zo makkelijk te realiseren is.
Oh, and that's a bad miss!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:16:54 #46
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_115325558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef Inlognaam het volgende:
Denk een beetje het idee van een spullenbank waar mensen terecht kunnen?
Ja, een soort FHF Kringloop.
Geen idee hoe je dit zou moeten opzetten (en of er uberhaubt animo voor is), maar lijkt mij ergens wel tof :D
pi_115326503
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Geen idee hoe je dit zou moeten opzetten (en of er uberhaubt animo voor is), maar lijkt mij ergens wel tof :D
Klinkt wel leuk maar is waarschijnlijk lastig te realiseren.

Ik ben inmiddels een doos aan het maken waar ik dingen in stop die ik niet meer wil maar waar een ander misschien nog wat aan heeft. Mijn eigen kringloopdoos zeg maar ;)
Spoilers!
pi_115326740
quote:

[..]

Het idee is leuk, maar ik denk moeilijk te realiseren voor het handjevol mensen wat hier zit.

Er zijn tegenwoordig zoveel kringloopwinkels, en op marktplaats wordt zoveel gratis of voor een kleine prijs aangeboden dat het niet loont om hier een infrastructuur op te zetten om dingen het hele land over te sturen. Ik denk dat het meer zin heeft om mensen hier een soort handleiding te geven hoe je dit soort dingen kan vinden en aan moet pakken aangezien velen hier niet goed van op de hoogte zijn of weten hoe ze dit moeten aanpakken.
Billie bijvoorbeeld ( niks ten nadele van hem hoor ) bestelde in het begin dagelijks bij thuisbezorgd wat natuurlijk handen vol geld kost. Voor dat geld (of zelfs zonder geld) had je flink wat behoorlijke spullen bij een lokale kringloop kunnen halen. Het zoeken op gratis spullen op marktplaats in je eigen omgeving kan je ook al een heel eind brengen.

In elk van dit soort topics zie je ook steeds weer dezelfde punten herhaald worden.
Oh, and that's a bad miss!
pi_115327367
quote:

[..]

Leuke gedachte, echt waar, maar in de praktijk niet uitvoerbaar voor FHF.

Ik denk terug aan de kerstpakkettenactie van vorig jaar... die we goedkoper wilden organiseren door centrale kadoverzamelpunten te maken. Dat was géén succes en uiteindelijk heeft iedereen zelf hun pakketten bezorgd, opgestuurd of via het vervoerstopic een lift ervoor gevonden. Werkte prima.

FHF gaat geen centrale zaken organiseren, het is en blijft van user tot user waarbij men elkaar
natuurlijk wel kan vinden om zaken van A naar B te beozrgen.

En verder is dit offtopic, het topic gaat om Billie. :)

Hoe gaat het nu met je Billie?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:31:35 #50
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115327414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuke gedachte, echt waar, maar in de praktijk niet uitvoerbaar voor FHF.

Ik denk terug aan de kerstpakkettenactie van vorig jaar... die we goedkoper wilden organiseren door centrale kadoverzamelpunten te maken. Dat was géén succes en uiteindelijk heeft iedereen zelf hun pakketten bezorgd, opgestuurd of via het vervoerstopic een lift ervoor gevonden. Werkte prima.

FHF gaat geen centrale zaken organiseren, het is en blijft van user tot user waarbij men elkaar
natuurlijk wel kan vinden om zaken van A naar B te beozrgen.

En verder is dit offtopic, het topic gaat om Billie. :)

Hoe gaat het nu met je Billie?
Ik heb hem vannacht nog even gesproken, maar hij was alweer wat positiever dan de nacht ervoor!
Fokbijbel!
pi_115327466
quote:
17s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:31 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Ik heb hem vannacht nog even gesproken, maar hij was alweer wat positiever dan de nacht ervoor!
Gelukkig maar! ^O^
pi_115360816
Pannen en potten en dergelijke kleine huishoudartikelen heb je wel voor een redelijk betaalbare prijs bij de action. Gewoon iedere maand een paar kleine dingetjes kopen dan kom je een heel eind. *doe ik ook*
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:09:30 #53
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115366323
*O* *O* *O*
door de lijst heen geworsteld!! Maar het is gelukt:

Fiets
Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen.
Grote rugzak om boodschappen in te vervoeren, is handiger dan tassen aan hand

Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Vlees, wok en aardappel pan aanwezig
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer

Heeft iemand een idee, wat Billie kan doen, met de stofzuiger? Hij zuigt namelijk valse lucht bij de aansluiting vanaf deksel naar zak.
Een een vraag over de expidit kast: Zijn de schroeven misschien al ergens boven water gekomen?
Fokbijbel!
pi_115368142
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
*O* *O* *O*

Fiets
Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen.

Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer

Heeft iemand een idee, wat Billie kan doen, met de stofzuiger? Hij zuigt namelijk valse lucht bij de aansluiting vanaf deksel naar zak.
Een een vraag over de expidit kast: Zijn de schroeven misschien al ergens boven water gekomen?
Dank je dat je me even hebt geholpen, erg lief O+

Nu eindelijk even een sterk momentje *O*
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_115368157
Mooi om te zien hoe ver je bent, billie *O*
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 02:31:33 #56
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115368241
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 02:25 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Dank je dat je me even hebt geholpen, erg lief O+

Nu eindelijk even een sterk momentje *O*
en dat momentje aanhouden!!!
Graag gedaan!!!!
Fokbijbel!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:28:39 #57
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115373704
quote:

.
Of de tas met mixer, messenset, en blikopener die Ehhe en ik hadden mee gegeven? Die mist ook nog steeds namelijk. :{ }:|
pi_115374439
quote:
*O* *O* *O*

Fiets

Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer

Ik heb toevallig gisteren van alles uitgezocht, ook op zolder. En ik ben het niet tegen gekomen.
pi_115374472
Schroevenset: Geen idee.
Ligt niet in Assen iig.

Tas met spullen: Is in het wagentje gegaan zegt Ehhe en die hebben we absoluut leeg ingeleverd.
Oftewel: Ook geen idee.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:07:18 #60
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_115374900
Nouja, lullig. Sorry billie, dat ik je blij heb gemaakt met een dode mus. :*
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:30:07 #61
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115375791
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef vannelle het volgende:
Schroevenset: Geen idee.
Ligt niet in Assen iig.

Tas met spullen: Is in het wagentje gegaan zegt Ehhe en die hebben we absoluut leeg ingeleverd.
Oftewel: Ook geen idee.
als die leeg is ingeleverd, waar is hij leeg gehaald dan?
dat moet dan bij jou of rucky gebeurd zijn?
Fokbijbel!
pi_115375929
Bij Rucky maar die heeft geloof ik ook al thuis gezocht.
Zal wel een mysterie blijven.....
pi_115376172
quote:
*O* *O* *O*

Fiets

Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer

Staat in de OP en ik heb de TT ook wat aangepast, die was (gelukkig O+ ) ook niet meer upto date. Als het niet goed is hoor ik het wel. :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:46:42 #64
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115376275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Staat in de OP en ik heb de TT ook wat aangepast, die was (gelukkig O+ ) ook niet meer upto date. Als het niet goed is hoor ik het wel. :)
Dank je!! De TT heeft volgens mij niemand aan gedacht :D
Fokbijbel!
pi_115376323
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Dank je!! De TT heeft volgens mij niemand aan gedacht :D
Het viel me een paar dagen geleden op, maar toen leek het me handiger om op de inventaris update te wachten om te kijken of de nieuwe TT wel ging kloppen. :+
pi_115388257
als het goed is kan je de IKEA bellen voor set schroeven voor weinig / niks
( bij de service desk hebben ze ook grote wanden met bakjes met van alles en nog wat erin aan materiaal wat je tekort kan komen )
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:57:02 #67
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115390285
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:34 schreef vannelle het volgende:
Bij Rucky maar die heeft geloof ik ook al thuis gezocht.
Zal wel een mysterie blijven.....
Dat zal wel in een prullenbak verdwenen zijn, omdat jullie de verpakking van eterij en drinkerij voor onderweg er misschien op hadden gelegd?
pi_115393315
Ik claim de GARDE en de BLIKOPENER!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:17:29 #69
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_115393341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:57 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Dat zal wel in een prullenbak verdwenen zijn, omdat jullie de verpakking van eterij en drinkerij voor onderweg er misschien op hadden gelegd?
Uitgesloten. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:34:02 #70
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115393972
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef Rucky het volgende:

[..]

Uitgesloten. :Y
Hoe weet je dat zo zeker? Vannelle zegt net dat de huurbus leeg is ingeleverd, hij ligt niet bij jou, dus waar is hij dan wel?

Is hij per ongeluk bij een andere FOK!ker terecht gekomen?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:44:40 #71
154407 Rucky
pi_115394391
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Vannelle zegt net dat de huurbus leeg is ingeleverd, hij ligt niet bij jou, dus waar is hij dan wel?

Is hij per ongeluk bij een andere FOK!ker terecht gekomen?
Ik weet dat zo zeker omdat ik alle mogelijkheden ben na gegaan.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_115395744
Die zak is helaas verdwenen, het hoe en wat, daar zullen we waarschijnlijk nooit meer achter komen. En voordat dit topic alleen maar over 'de verdwenen spullen' gaat wil ik die discussie een halt toeroepen.

Als ik in de buurt van een IKEA kom wil ik best naar die schroeven gaan kijken, maar helaas woon ik niet echt dichtbij, dus dat kan wel even duren. :@
pi_115395821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Seraphina het volgende:
OP aangepast! *O*
pi_115396149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

OP aangepast! *O*
Dank je! Wie moet ik benaderen voor een adres om het heen te sturen? Ik heb Billie zelf even een berichtje gestuurd, maar kan me zo voorstellen dat die niet zoveel op Fok! te vinden is.
pi_115396284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Seraphina het volgende:

[..]

Dank je! Wie moet ik benaderen voor een adres om het heen te sturen? Ik heb Billie zelf even een berichtje gestuurd, maar kan me zo voorstellen dat die niet zoveel op Fok! te vinden is.
Overleg het even met Dolfina. Die heeft regelmatig contact met hem en kan wellicht iets betekenen. (en als ik je nu dingen toebedeel waar je niet aan wil beginnen Dolfie, excuus :@ )
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:52:04 #76
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115398338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Seraphina het volgende:
^O^
Fokbijbel!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:55:43 #77
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115398573
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Overleg het even met Dolfina. Die heeft regelmatig contact met hem en kan wellicht iets betekenen. (en als ik je nu dingen toebedeel waar je niet aan wil beginnen Dolfie, excuus :@ )
is goed hoor... ik heb al overleg gehad met Billie en dat is goed hoor!

Ook gezien het een kloon account is, wordt er wel eens vergeten om "omteloggen".

Groetjes,
Persoonlijk secretaresse van Billie
Fokbijbel!
pi_115398698
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Groetjes,
Persoonlijk secretaresse van Billie
Waar is je secretaressepakje met bijbehorende bril dan? -O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:58:12 #79
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115398751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Waar is je secretaressepakje met bijbehorende bril dan? -O-
Bril heb ik op, maar die zie je niet :+
pakje heb ik niet, ik fok! naakt :+
Fokbijbel!
pi_115398813
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Bril heb ik op, maar die zie je niet :+
pakje heb ik niet, ik fok! naakt :+
Doe maar zo :@ ~O>
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:00:09 #81
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115398948
* dolfina-chica neemt billie bij de hand naar het SC topic!!
Fokbijbel!
pi_115418339
Billie,

ik heb nog een goede messenset voor je en nog wat kleding die ik niet meer aan doen ( maar nog wel goed is ).
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:45:16 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115420452
Billie, wat is je schoenmaat? Er gaan hier een aantal paar schoenen weg in maat 44 en 2 paar nette schoenen in maat 43.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115427170
Er is een pakketje met blikopener en garde en misschien nog wel wat onderweg naar Billie :)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:13:53 #85
381890 just_vosje
living the dutch dream!
pi_115429041

[ Bericht 100% gewijzigd door just_vosje op 11-08-2012 23:21:32 ]
pi_115448723
Hallo allemaal,
Even een kort berichtje, gisteren had ik een goede up moment, maar vandaag zit het tegen.
Suri, ik heb inderdaad belang bij een messenset! Kunnen we via PM afspreken wanneer die deze kant op komt?
Leandra, mijn schoenmaat is 44-45, maar dat hangt meestal af van het merk.
Ik kreeg goed nieuws, ook de vriezer mag van de lijst af!! *O* Hoef ik geen rekening meer te houden met snel opeten van versproducten!
Dank je wel Rucky voor het regelen van een vriezertje en een luie stoel!
pi_115448733
quote:
Stond hier toevallig iets over kleding? :@
pi_115448747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef Seraphina het volgende:
Er is een pakketje met blikopener en garde en misschien nog wel wat onderweg naar Billie :)
Super, dankjewel _O_
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:56:12 #89
381890 just_vosje
living the dutch dream!
pi_115448824
Nee stond iets anders, maar heb je kleding nodig? En zo ja welke maten? Wat kan je voor de rest nog gebruiken??
pi_115448953
Ik schreef een tijdje geleden over een spijkerbroek die ik heb, waarvan ik dacht dat ie nog wel ruim een jaar mee kon gaan. Daar zitten dus sinds enkele weken 2 beginnende gaten in, de 1 een stuk groter dan de ander (rechter bovenbeen en linker broekzak, niet echt handig dus). Dus ik hou me aanbevolen voor wat je kunt missen, of klinkt dat heel erg uh... "veeleisend"? Maten varieren bij mij per merk, M/L heb ik en qua broek W32-L32
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:02:41 #91
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115449006

Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen. Rucky (komt nog)
Garde Seraphina
Blikopener Seraphina
Messenset, 1 goed mes aanwezig, plus klein scherp mesje suri

Fiets

Oven
Theelepeltjes

Pannen en potjes

Broodrooster
Tosti ijzer

Een een vraag over de expidit kast:
Rucky gaat kijken of hij de schroeven kan halen bij IKEA..
Dat is toch de expedit kast 5X5 vakken?
Fokbijbel!
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:30:45 #92
381890 just_vosje
living the dutch dream!
pi_115449889
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:00 schreef billie1985 het volgende:
Ik schreef een tijdje geleden over een spijkerbroek die ik heb, waarvan ik dacht dat ie nog wel ruim een jaar mee kon gaan. Daar zitten dus sinds enkele weken 2 beginnende gaten in, de 1 een stuk groter dan de ander (rechter bovenbeen en linker broekzak, niet echt handig dus). Dus ik hou me aanbevolen voor wat je kunt missen, of klinkt dat heel erg uh... "veeleisend"? Maten varieren bij mij per merk, M/L heb ik en qua broek W32-L32
Ik heb wel een stuk of 4/5 (non merk) jeans voor je in de maat 32-32. DM maar bij interesse ;)
pi_115449976
Wauw! Even een dm sturen ja :)
pi_115454781
Ik heb een grote Dommelsch rugzak voor je. Die is volgens mij ook als trolley te gebruiken. En ik heb een kleine koekenpan van de week naar de weggeefstapel gestuurd dus die mag je ook hebben.

Even kijken of ik binnenkort nog eens iets anders jouw kant op kan combineren met een bezoekje.
Spoilers!
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:36:15 #95
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115478779
Ik heb evt wel wat messen (om vlees ed mee te snijden voor t koken) over die je mag hebben.

Zal ze morgen even opzoeken en een foto van maken.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_115570131
Kan eventueel wel een nieuwe pan jouw kant opsturen. DM/PM dan gaat de pan deze week jouw kant op. :) Sterkte. :Y
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:28:50 #97
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_115570277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:24 schreef Prive1990 het volgende:
Kan eventueel wel een nieuwe pan jouw kant opsturen. DM/PM dan gaat de pan deze week jouw kant op. :) Sterkte. :Y
Bezem kan ik er ook wel bij doen. Stuur maar een PM naar dit account Billie. Verkeerde account.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jellereppe op 14-08-2012 23:07:52 ]
pi_115577058
*O* *O* *O* Pakjesdag!!! *O* *O* *O*

Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.

Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?

Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan. *O*

Echt heel lief! O+

Ik kreeg dus:

- Een blikopener
- Een garde
- 2 waxinelichthoudertjes
- Een doosje geurtheelichten (vanille)
- 4 reepjes melkchocolade
- Een fles Axe badschuim
- 3 plastic tassen ter opvulling maar evengoed nuttig :)

En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief O+

Dankjewel! :@
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:55:18 #99
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115577203
Echt wat een super pakje!!!
Wat een gaaf pakje!!!

Billie was zo enthousiast dat ie gelijk mij aansprak op msn :)

O+ fhf O+
Fokbijbel!
pi_115577462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:

Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.

Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?

Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan. *O*

Echt heel lief! O+

Ik kreeg dus:

- Een blikopener
- Een garde
- Een fles Axe badschuim

En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief O+

Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?

Maar weg van alle zotheid, heb je nog iets nodig?

Ik heb dit topic 3 keer snel gescanned, heb vast wat gemissed.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:07:17 #101
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115577822
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef mouthman het volgende:

[..]

Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?

Maar weg van alle zotheid, heb je nog iets nodig?

Ik heb dit topic 3 keer snel gescanned, heb vast wat gemissed.
psst:
hier is up to date lijst
Fokbijbel!
pi_115578132
Ik heb waarschijnlijk nog wel een tosti-ijzer en een broodrooster, maar dan moet ik morgen eventjes kijken, tot die tijd "claim" ik ze even....het kan zijn dat het een spongebobtosti ijzer wordt(voor 1 lachende tosti per keer)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:28:28 #103
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115578823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een tosti-ijzer en een broodrooster, maar dan moet ik morgen eventjes kijken, tot die tijd "claim" ik ze even....het kan zijn dat het een spongebobtosti ijzer wordt(voor 1 lachende tosti per keer)
word je wel vrolijk van... spongebob die je aankijkt vanaf je bord :D
Fokbijbel!
pi_115578989
Billie, reageer even op je PM als je wilt ;) Woensdag valt nu af, maar donderdag kan ik nog steeds jouw kant op komen.

Wat super om zo'n lief pakketje te krijgen. Vooral ook met dingetjes die niet perse noodzakelijk zijn maar wel je huisje gewoon leuker maken.
Spoilers!
pi_115579071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Billie, reageer even op je PM als je wilt ;) Woensdag valt nu af, maar donderdag kan ik nog steeds jouw kant op komen.

Wat super om zo'n lief pakketje te krijgen. Vooral ook met dingetjes die niet perse noodzakelijk zijn maar wel je huisje gewoon leuker maken.
Ja, ze staan nu te branden :D

Sorry, was er even bij ingeschoten, had em wel gelezen maar vergeten :@
Ga het nu even doen! :)
pi_115579111
Okido, ik lees het morgen wel. Trusten voor straks!
Spoilers!
pi_115587718
EN we hebben een spongebobtosti ijzer en een broodrooster voor billy,
Alleen moet je wel een week of 2 maximaal wachten....Wij hebben zeg maar een stuk maand over ipv loon...dus we hebben ff geen geld voor pakketje te maken :(

Kun je daar op wachten?
pi_115605457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:

Echt heel lief! O+

Ik kreeg dus:

- Een blikopener
- Een garde
- Een fles Axe badschuim

*O*
Oooh ik had vergeten gisteren te checken of het pakket was aangekomen :). Ik vond het leuk om er een beetje een feel good pakketje van te maken :).

[ Bericht 8% gewijzigd door Seraphina op 15-08-2012 18:01:05 ]
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:41:56 #109
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115621198
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd. ;)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:47:38 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115621599
quote:
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd. ;)
Ok die stond er niet meer op maar heb een pm met adres dus hij krijgt t m alsnog. :D :P
pi_115638785
Pan gaat vanavond op de post Billie. Ligt klaar op mijn kamer. Zometeen (16.00) de deur uit. ;)
pi_115652986
Op de post. Waarschijnlijk heb je de pan zaterdag in huis. Hij is splinternieuw, maar wel een budgetpan (Hema). :P Had er toevallig nog een in huis liggen, we gebruikten hem nauwelijks. :) De pan is 24 cm in omtrek. Hopelijk heb je er wat aan.
pi_115717203
Heb je al een koelkast ???
Zo nee als je vervoer weet te regelen vanuit franeker naar jou heb ik hier nog 1 staan moet nog wel even kijken hoe die ruikt van binnen ,maar hij is nog verders goed .
pi_116011169
Hoi mensen, sorry voor mijn (lange?) afwezigheid, ik heb een turbulente tijd achter de rug waar ik het nu liever niet over heb, laat ik het kort samenvatten door te zeggen dat ik even geen uitweg meer zag.

Daar ben ik nu flink van hersteld, al sluit ik een toekomstige dip niet uit. Maar dat zou ook onrealistisch zijn.

Maar er is ook goed nieuws! Ik heb van Lucky Strike een heel handige rugzag/karretje met handvat in 1 gekregen, samen met een pan, net zoals ik die van Jellereppe heb gekregen. Beiden, bedankt daarvoor O+

Dus qua pannen zit ik er in elk geval een stuk beter voor :) Daarnaast kan ik woensdag voor het eerst mijn eerste pakket van de voedselbank ophalen, daar is mijn maatschappelijk werkster achter aangegaan.

En ein-de-lijk, 2 oktober is het zo ver, dan heb ik een vervolgafspraak bij de schuldhulpverlening. Hopelijk krijg ik dan even een financiele "adempauze".

Asfalthooligan, Ik heb al een koelkast dankzij ridocar, dus wie weet kun je iemand anders blij maken? Of anders een oproepje doen met een eigen topic? :)

Messenset van Outpost76 is nog niet binnen overigens, maar ik heb al contact gehad met suri, die heeft een messenset over en woont volgens mij hier in de buurt dus ik denk dat die het eerdaags wel zal komen brengen. (Dat eerste gedeelte van deze zin vind ik zo stom staan, net alsof hij het "verplicht" is :S , maar zo bedoel ik het iig niet)
pi_116014452
Beter dat je er weer bent! Ik heb je gemist. (nouja, niet dat we meteen ringen moeten uitzoeken, maar je begrijpt me)

Vroeg ik mij laatst af, Welke kledingmaten heb je? Misschien handig om dat ook ergens samengevat in een post (later in de OP) te zetten. Dus schoenmaat, broekmaat (ik dacht ergens 32 in het vierkant te lezen), shirt/truimaten. Straks gaat het een stuk minder warm worden, en dan is het misschien handig om voorbereid te zijn. Heb je bijvoorbeeld een (regen)jas?
En ook qua bed. Nachtrust is belangrijk, dus enigszins comfort is geen overbodige luxe. (warme deken, iemand?)
pi_116015192
Graag gedaan Billie! Die rugzak/trolley stond hier al zeker 5 jaar in de kast. En dat terwijl het zo'n superhandig ding is. Ik ben blij dat ik er iemand blij mee kan maken.
Spoilers!
pi_116017367
Ik heb een dekbed over. En een quilt.
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:26:24 #118
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116087143
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 05:25 schreef Ridocar het volgende:
Beter dat je er weer bent! Ik heb je gemist. (nouja, niet dat we meteen ringen moeten uitzoeken, maar je begrijpt me)

[knip]
. Nachtrust is belangrijk, dus enigszins comfort is geen overbodige luxe. (warme deken, iemand?)
dekbed is al gebracht door yska en mij.. die was over bij Ingrid. een fijne ook nog een 4seizoenen dekbed 2 persoons.
Fokbijbel!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:09:39 #119
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_116092194
Aanbod van mij staat ook nog steeds. In November gaan wij hier een mega schoonmaak houden (we verwachten tussen de 40 en de 60 kuub weg te gooien) en ik zal dan de nodige dingen achter over drukken. Mocht het dan als nog van pas komen geef een gil.
pi_116555561
Ik heb een flinke terugval, vandaar dat ik even niet online ben geweest. Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.

Dat maakte me in het begin jaloers, en ik vroeg me af waarom dat was. Ik bleek haar leuk te vinden.

Vanaf het begin zag ik die jongen al als "bedreiging", wetende dat ze een vriend heeft.

Ik zal even verder skippen.

In de tijd dat we elkaar zagen en afspraken deden zij en ik bepaalde dingen waardoor het (voor mij in elk geval) op een relatie begon te lijken. Ze wist dat ik gevoelens had voor haar, maar dat ik geen relatiemateriaal ben voor haar, net zoals die andere jongen dat niet is.

Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.

En hier is waar ik het moeilijk mee had en heb. Het is zo, mijn sociale netwerk bestond uit enkel haar. Alle gesprekken die ik voerde, was met haar. Alle visite die hier over de vloer kwam, was zei.

Ze was het enige wat ik had.

Omdat ik het moeilijk vond om geen contact met haar te hebben, besloot ik haar toch maar te bellen. Ik kreeg haar moeder aan de lijn die niet wilde dat ik haar nog sprak, ik moest haar met rust laten en zulks.

(Dit was het moment waarop ik overwoog om uit te stappen, en de muziek voor de begrafenis aan het luisteren was)

Ik heb een week geen contact gezocht, had haar nummers verwijders, uit msn gegooid, van facebook af, alles.

Maar na die week vond ik haar nummer op een papiertje...

Ik stuurde haar een sms, en vroeg hoe het ging. Dat ik de tijd heb genomen om weer mezelf terug te vinden en dat ik hoopte dat het goed met haar gaat.

Het ging goed met haar, al had ze een drukke tijd.

Ik skip even verder...

Een paar dagen geleden sprak ik haar weer via msn, en ze vertelde me dat er iets was waar ze van vond dat ik het moest weten, maar niet zeker wist of ik er al klaar voor was.

Ik voelde de bui al hangen...

Ze blijkt nu een relatie te hebben met die jongen die ik vanaf het begin al wantrouwde, en die ik altijd als bedreiging heb gezien. Ik hoefde me nooit zorgen te maken, want ze waren vrienden, meer niet.

Daarna hadden we nog contact en ik merkte dat ik het er moeilijk mee heb. Ze is tot over haar oren verliefd, heeft de leukste tijd van haar leven nu, en ik? ... Ik ben weer terug bij af :(

Ik mis haar, ik mis dat ze me vertelt dat ze van me houdt, ik mis haar stem, haar lichaam :@

Alle leuke dingen die ik met haar wilde doen, doet HIJ straks met haar... Ik was hier altijd bang voor dat dit zou gaan gebeuren :'(

Nu hebben we besloten om tot 1 oktober geen contact te hebben, maar het maakt het verlangen niet minder.

Misschien is het beter om er definitief mee te stoppen, maar dan? Misschien is het tijdelijk, en kan ik ooit "normaal" met haar omgaan, als vriend. Maar misschien ook niet, en blijft dit steeds in mn achterhoofd als ik haar ooit weer zie. Ik weet het niet. Ik wil er ook niet weer alleen voor staan, maar achteraf sta ik dat nu al :'(

Begrijp me niet verkeerd, ik wil dat ze gelukkig is. Dat wil ik echt. Maar als het "pietje van 3 straten verop" zou zijn, of in elk geval iemand waarvan ik zn bestaan niet afwist, was het heel anders. Ik kon dit zien aankomen, en het voelt als een trap na... In de tijd dat ik geen contact met haar had kreeg zij een relatie met die andere jongen :(

Ik heb geen motivatie meer... Dagenlang lig ik in bed, en ik kom er alleen uit om boodschappen te doen. Vanavond heb ik weer een blokje gelopen, maar dat hielp ook niet echt. Ik voel me rot, verlaten, in de steek gelaten, eenzaam. Wéér een gebeurtenis in mn leven waar ik geen inspraak over had :'(

Mág ik wel een keer gelukkig zijn?
  zondag 9 september 2012 @ 08:38:44 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116556199
Contact verbreken en doorgaan met je leven, dit overkomt bijna iedereen wel een keer. En die mensen zijn er uiteindelijk ook allemaal overheen gekomen.
pi_116556523
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg :r

Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen. Er zijn nu drie mannen de dupe van haar spelletje, haar huidige vriend kan namelijk ook nooit zeker zijn dat ze hem niet aan het gebruiken is en binnenkort zat is :N Het lijkt wel een vooropgezet plan zeg, iemand vinden die zich zo bloot geeft en dringend op zoek is naar (lichamelijke) warmte is natuurlijk wel een heel makkelijk mechanisme om je eigen relatie te verneuken. Sorry hoor, ik heb er geen goed woord voor over. Jullie zullen vast iets speciaals hebben gehad ;( Kutzooi.
Liefdesverdriet suckt gewoon onwijs. Ik heb er zelf ook eens 9 maanden last van gehad, dat was echt een shitperiode. Maar uiteindelijk kom je er sterker uit maar dat klinkt natuurlijk nu als bullshit...

Anyway, Billie, ik vind het dapper dat je het opschrijft. Ik vroeg me gisteren nog af hoe het met je is. Ik speel al een tijdje met het idee om je weer eens op te zoeken maar ik heb gewoon de tijd niet, mijn agenda is te vol. Voor iedereen trouwens, niet alleen voor jou ;) Maar ik kan vast binnenkort wel een plekje vinden, alleen niet deze week.
Probeer voorlopig elke dag een taak voor jezelf te verzinnen. Boodschappen doen, 1 wasje draaien, boodschapjes doen, de afwas doen. Kleine stapjes, jezelf een beetje bezig houden.
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 09:26:42 #123
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116556542
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg :r

Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen.
Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd :?
pi_116556562
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.

Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.

Tot ze haar relatie beeindigde en naar haar moeder ging, had ze dus ook wat met Billie voor zover ik begrijp. En waarschijnlijk ook met die andere maar dat zal ze wel ontkennen.
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 09:43:01 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116556702
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd :?
Emotioneel iig, en uiteindelijk is het een relatie geworden met een van de twee, het zal nu nog niet zo voelen maar Billie mag blij zijn dat hij niet die ene is waarmee het wel wat geworden is, dit soort streken zijn (gebrek aan) karakter en de kans is groot dat het haar nog een paar keer "overkomt".
Dan kun je beter nu teleurgesteld zijn dan na een paar jaar relatie en samenwonen.

Sterkte Billie, dit soort dingen zijn altijd &@¥§# :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 september 2012 @ 09:56:58 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116556850
Klote Billie :(

Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
pi_116556881
Daar moest ik ook gelijk aan denken...
Spoilers!
pi_116556945
Sterkte Billie :* rot voor je.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 9 september 2012 @ 10:06:17 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116556948
Beetje flauw om gelijk namen te gaan noemen, FOK! Is groter dan alleen FHF en dit topic.

Daarbij is er in de afgelopen maand nog normaal gepost in dit topic en woont ze een beetje te ver weg om zo even langs te komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116557038
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
Beetje flauw om gelijk namen te gaan noemen, FOK! Is groter dan alleen FHF en dit topic.

Daarbij is er in de afgelopen maand nog normaal gepost in dit topic en woont ze een beetje te ver weg om zo even langs te komen.
Dat is ook waarom ik het in eerste instantie niet wilde uitspreken. Maar als ze zo ver weg woont neem ik mijn woorden terug. Het kan inderdaad net zo goed iemand anders zijn. Hoe dan ook, het is een rotmens. En DC lijkt me best ok voor zover ik haar ken.
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 10:27:01 #131
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116557193
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:

Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
:o

So dan! Dan vind ik nog wel erg eehh.. cru om met namen te gaan strooien! Helemaal omdat DC juist heel veel voor Billie heeft gedaan!

Even voor de duidelijkheid: DC heeft geen vriend gehad die ze kon bedriegen en ze is ook absoluut niet op hangende pootjes naar haar moeder terug gegaan. :N
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 9 september 2012 @ 10:32:46 #132
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557256
quote:

toen ik begon met billie helpen was ik vrijgezel en dat ben ik nog steeds, hou je SPECULATIES even in je eigen hoofd wil je?
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:33:49 #133
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557271
Ten eerste, vergeten we even niet, dat billie een kloon is???
Dus meer doet op fok dan fhf alleen???

kom op zeg!!
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:35:41 #134
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557298
lucky? jij kwam toch ook spullen brengen bij billie??

Snap je wat ik nu doe?
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:35:50 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116557300
Gewoon ronduit asociaal van Cue om dat soort suggesties te posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116557301
Sorry DC, ik werd gelijk nijdig op dat mens toen ik Billie's post las vanochtend en blijkbaar ga ik dan ook gelijk beschuldigen. Practice what you preach L_S!

:@ :@ 8)7
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 10:39:02 #137
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557347
Ik heb inderdaad goede gesprekken gehad met Billie en inderdaad ik weet wel om wie het gaat..
Ik ben zeggen en schrijven 1 keer bij Billie geweest waar Yska bij was... dus veel zou er niet gebeurd, lijkt mij...

maar goed... laten we maar niet gaan speculeren, daar is niemand mee geholpen..

(ik werd gewoon wakker gesmst, voor dit nieuwtje :D)
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:39:30 #138
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557357
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry DC, ik werd gelijk nijdig op dat mens toen ik Billie's post las vanochtend en blijkbaar ga ik dan ook gelijk beschuldigen. Practice what you preach L_S!

:@ :@ 8)7
is al goed!
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:40:11 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116557368
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?

Enneh Cue? Wat heb jij voor Billie gedaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 september 2012 @ 10:40:29 #140
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116557374
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef dolfina-chica het volgende:

(ik werd gewoon wakker gesmst, voor dit nieuwtje :D)
:o
Het is half 11 geweest! Slaapkop! :D
  zondag 9 september 2012 @ 10:41:14 #141
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116557388
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?

Met een auto vol Billy's naar Billie :D Het klinkt best wel komisch als je het uitspreekt :D
  zondag 9 september 2012 @ 10:41:44 #142
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557400
quote:

laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aub
Fokbijbel!
pi_116557437
Even ter verduidelijking en het is geen excuus maar ik denk dat het idee dat het om DC ging komt doordat er een aantal keer gepost is dat zij en Billie nachtelijke msn-sessies hebben gehad.

Maar laten we er verder over ophouden, die schiet geen zak op en straks voelt Billie zich nog schuldig dat hij een bitch fight heeft ontketend :D
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 10:43:49 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116557442
quote:
niks, ik volg alleen t topic een beetje :)
pi_116557473
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:

[..]

Met een auto vol Billy's naar Billie :D Het klinkt best wel komisch als je het uitspreekt :D
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
Spoilers!
  One tough cookie zondag 9 september 2012 @ 10:45:44 #146
169210 liesje1979
pi_116557484
We gaan hier niet verder speculeren om wie het gaat.
  zondag 9 september 2012 @ 10:47:38 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116557518
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aub
Het ging me ook niet om de "wie doet het meest" vergelijking, maar wel om het feit dat wanneer je helpt je gelijk voor de vreemdgaande bitch wordt aangezien, en dan ook nog eens door iemand die kennelijk zo slecht ingelezen is dat ze zulke suggesties zo even neerplempt.
Als je zo slecht op de hoogte bent dan vraag ik me af of je zelf überhaupt wel wat gedaan hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 september 2012 @ 10:49:29 #148
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557556
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even ter verduidelijking en het is geen excuus maar ik denk dat het idee dat het om DC ging komt doordat er een aantal keer gepost is dat zij en Billie nachtelijke msn-sessies hebben gehad.

Maar laten we er verder over ophouden, die schiet geen zak op en straks voelt Billie zich nog schuldig dat hij een bitch fight heeft ontketend :D
ik zit me net te bedenken, waar haal ik het geld vandaan om richting billie te gaan?
ik heb een woning van mezelf... waarom zou ik naar mijn moeder gaan? ;)

ik snap best dat je je even laat meeslepen.. alleen en dit is algemeen bedoeld, ik vind het zo jammer dat er gelijk oordelen komen en dat terwijl je iemand niet kent..

maar goed, we gaan weer verder waar het wel omgaat ;)
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:50:17 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116557571
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 september 2012 @ 10:51:04 #150
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557587
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

niks, ik volg alleen t topic een beetje :)
maar excuses geaccepteerd hoor :6

heb een dubbelleven waar zelfs ik niets van weet
Fokbijbel!
pi_116557592
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.
Ik zag een Billie-wand voor me waar ze allemaal naast elkaar Billie stonden te zijn voor Billie :+
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 10:53:33 #152
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557632
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Toen ik er was, stonden de billies verspreid door huis.. (als kasten, dus niet als planken)
Staat 1 in de keuken, 1 in de huiskamer, slaapkamers

wat mij verbaasde, mijn woning heeft allemaal inbouwkasten, maar bij had dus echt geen kastruimte in de woning zelf..
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 11:03:36 #153
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557788
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
[knip]
Ik heb geen motivatie meer... Dagenlang lig ik in bed, en ik kom er alleen uit om boodschappen te doen. Vanavond heb ik weer een blokje gelopen, maar dat hielp ook niet echt. Ik voel me rot, verlaten, in de steek gelaten, eenzaam. Wéér een gebeurtenis in mn leven waar ik geen inspraak over had :'(

Mág ik wel een keer gelukkig zijn?
Heej Billie,
je weet dat mijn msn openstaat en eigenlijk altijd aanstaat.

Ik denk nog steeds niet dat je je geluk kan laten afhangen van ander persoon. Ik weet dat je graag geliefd wilt zijn en dat je dingen wilt ondernemen en dat liever niet alleen doet. En wat ik je ook vaker heb gezegd, je zult jezelf eerst moeten accepteren en gelukkig zijn met jezelf, voor je geluk kunt uitbreiden met een ander.

Je weet mijn mening over deze hele situatie, die ga ik niet nog een keer uitschrijven.
Het is voor jou nu belangrijk om te gaan kijken hoe JIJ positiever in het leven komt te staan, door te genieten van kleine dingetjes..
Dan volgt de rest vanzelf.
Eerst jij, dan een ander...

Je weet me te vinden en je weet dat mijn oor goed kan luisteren ;)

:*
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 11:16:14 #154
154407 Rucky
pi_116558026
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Heej Billie,

Ik denk nog steeds niet dat je je geluk kan laten afhangen van ander persoon. Ik weet dat je graag geliefd wilt zijn en dat je dingen wilt ondernemen en dat liever niet alleen doet. En wat ik je ook vaker heb gezegd, je zult jezelf eerst moeten accepteren en gelukkig zijn met jezelf, voor je geluk kunt uitbreiden met een ander.

Je weet mijn mening over deze hele situatie, die ga ik niet nog een keer uitschrijven.
Het is voor jou nu belangrijk om te gaan kijken hoe JIJ positiever in het leven komt te staan, door te genieten van kleine dingetjes..

^O^ Dat dus.
Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom. :Y
  zondag 9 september 2012 @ 11:47:32 #155
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116558741
quote:

Er is ook al genoeg over gezegd, en een beetje spuit 11 maar omg :'). Echt, wat een akelige opmerking is dit! Excuses zijn wel op hun plek lijkt me.
  zondag 9 september 2012 @ 11:49:57 #156
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116558803
quote:

[..]

Heej Billie,

Dit slaat ook wel de spijker op z'n kop. Je kan het wel steeds in externe dingen gaan zoeken, je eigen geluk. Maar uiteindelijk moet je dat zelf creëren.

Kop op billie :*. Mijn DM/PM staat ook voor je open als je 'n babbeltje nodig hebt of gewoon ff je verhaal wil spuien. :*
pi_116558937
Woah, ik heb even bijgelezen.

Anyway, Billie, ik sluit me aan bij de wijze woorden van de andere mensen hier. De situatie die je omschrijft is nogal herkenbaar en hoe moeilijk het ook nu lijkt, je geluk hoeft niet afhankelijk te zijn van anderen. Zoek het in kleine dingen! Misschien kost dat nu nog veel moeite maar dat gaat vanzelf iets makkelijker. En leven is gewoon soms heel kut. Ook als je je best doet om je eigen geluk te maken.

Mijn PM/DM staat ook altijd voor je open.
  zondag 9 september 2012 @ 12:05:34 #158
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116559285
Billie, ga naar buiten overdag, ga naar een park toe.. neem een schetsboek mee, pen en papier en ga luisteren wat je er hoort... schrijf het op.. teken het uit... maar geniet van wat je hoort en ziet!!
dat is een geluksmoment!
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 12:09:50 #159
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116559407
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Seraphina het volgende:
Woah, ik heb even bijgelezen.

Anyway, Billie, ik sluit me aan bij de wijze woorden van de andere mensen hier. De situatie die je omschrijft is nogal herkenbaar en hoe moeilijk het ook nu lijkt, je geluk hoeft niet afhankelijk te zijn van anderen. Zoek het in kleine dingen! Misschien kost dat nu nog veel moeite maar dat gaat vanzelf iets makkelijker. En leven is gewoon soms heel kut. Ook als je je best doet om je eigen geluk te maken.

Ik las ooit ergens de lijfspreuk: "Het is voor mij geen eer dat jij met mij wilt omgaan, het is voor jou een eer dat ik met je wil omgaan!" Maw: jijzelf bent het belangrijkste en je hebt anderen niet nodig om je gelukkig te kunnen voelen. Dat kan je alleen helemaal zelf.

Oke, genoeg filosofisch geneuzel :P Ik ga eitjes koken :D
  zondag 9 september 2012 @ 12:17:42 #160
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116559640
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:09 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik las ooit ergens de lijfspreuk: "Het is voor mij geen eer dat jij met mij wilt omgaan, het is voor jou een eer dat ik met je wil omgaan!" Maw: jijzelf bent het belangrijkste en je hebt anderen niet nodig om je gelukkig te kunnen voelen. Dat kan je alleen helemaal zelf.

Oke, genoeg filosofisch geneuzel :P Ik ga eitjes koken :D
dat bedoelde ik dus ook Ireth..

je hele leven moet je met jezelf door 1 deur!
andere dingen/mensen zijn bijzaak!
en wie niet met zichzelf kan leven, moet met zichzelf aan het werk, tot ie het wel kan.
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 12:35:39 #161
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_116560222
quote:

[..]

Dat. Zo ontzettend dat. :Y
  zondag 9 september 2012 @ 13:47:37 #162
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116562537
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 12:05 schreef dolfina-chica het volgende:
Billie, ga naar buiten overdag, ga naar een park toe.. neem een schetsboek mee, pen en papier en ga luisteren wat je er hoort... schrijf het op.. teken het uit... maar geniet van wat je hoort en ziet!!
dat is een geluksmoment!
Moet je wel kunnen tekenen en dat leuk vinden.

Bepaalde dingen herken ik wel in het verhaal van Billie. Soms zit je lekker in je vel, soms ook niet. Een klein dingetje kan al een grote omslag betekenen.

Het leven is kut, maar tegelijkertijd ook weer mooi. Bij jou zal het wel niet opgaan, maar ik vond het soms gewoon lekker om even met het hondebeest van mn ouders naar buiten te gaan. Zo de natuur in. Gedachten op nul; het beest zorgde voor de afleiding.

Of gewoon de fiets te pakken en een rondje doen. Ook heerlijk op zn tijd, al heb ik ook wel tijden gehad dat ik dat juist niet moest doen omdat je juist tijdens het fietsen zo heerlijk over verkeerde dingen kon nadenken.

Vroeger viste ik veel, zat ik uren aan de waterkant. Te kijken naar een dobbertje dat maar niet naar onder wilde gaan. Geeft op zekere manier ook rust in je kop... maar ik heb altijd al wat met water gehad. Om de een of andere manier brengt het me tot rust.

Sterkte, even doorbijten.
Ook hoi !
  zondag 9 september 2012 @ 15:48:03 #163
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116566348
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Moet je wel kunnen tekenen en dat leuk vinden.

Bepaalde dingen herken ik wel in het verhaal van Billie. Soms zit je lekker in je vel, soms ook niet. Een klein dingetje kan al een grote omslag betekenen.

Het leven is kut, maar tegelijkertijd ook weer mooi. Bij jou zal het wel niet opgaan, maar ik vond het soms gewoon lekker om even met het hondebeest van mn ouders naar buiten te gaan. Zo de natuur in. Gedachten op nul; het beest zorgde voor de afleiding.

Of gewoon de fiets te pakken en een rondje doen. Ook heerlijk op zn tijd, al heb ik ook wel tijden gehad dat ik dat juist niet moest doen omdat je juist tijdens het fietsen zo heerlijk over verkeerde dingen kon nadenken.

Vroeger viste ik veel, zat ik uren aan de waterkant. Te kijken naar een dobbertje dat maar niet naar onder wilde gaan. Geeft op zekere manier ook rust in je kop... maar ik heb altijd al wat met water gehad. Om de een of andere manier brengt het me tot rust.

Ik kaartte bewust tekenen of schrijven aan, omdat je dan bewust bezig bent met luisteren en kijken..

ik snap wat jij bedoelt hoor, maar ik weet ook hoe gedachten af kunnen dwalen als je dus fietst, loop en/of naar een dobber zit te kijken, want dan kan je ook met je "ellende" bezig zijn.
Fokbijbel!
pi_116566845
*goedbedoelde bemoei-modus aan*
Alle tips op zich zijn prima maar wel persoonlijk in die zin dat de één rust in zijn bol krijgt van dit en een ander van dat.
Als ik naar mezelf kijk met een niet bijster leuke jeugd, en op volwassen, vrij recente leeftijd ook járen bomvol zorgen heb gezeten en zooi helpt een dobbertje mij niet.
Mij helpt gewoon doorklunen, klussen en tuinbaggeren.
Rustig in het park gaan zitten zie ik geen brood in, persoonlijk dan. Dat bedoel ik, ieder het zijne.
Het grote verschil echter dus ook Feit is dat Billie zowiezo al in zijn bol niet lekker in zijn vel zit, het geen incidenten zijn maar het is chronisch.
Dus al die ontzettend lieve tips helpen Billie enkel onder (professionele) hulp en begeleiding.
Afgezien dat alle lieve aandacht al een enorm pluspunt is uiteraard (dus bijv. Dolfi die er voor Billie is) gaat het imho bij Billie om veel meer, hetgeen hij zelf ook aangeeft.
Dus Billie, je schrijft niet hoe het nu met de professionele begeleiding zit, heb je die nu inmiddels of niet? Want daar zit de basis qua hulp dus blijf daar achteraan zitten.
Verder vind ik iedereen die wil helpen megalief maar de basis is er imo nog niet (of niet helemaal)

Billie, het gaat je lukken joh, maar blijf contact houden/opnemen met diegenen welke je prof. hulp hebben toegezegd en neem dat als basis.
(en neem alle lieve hulp van hier en elders met twee handen aan)
Sterkte
*bemoeimodus off* :@
  zondag 9 september 2012 @ 18:07:54 #165
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116570378
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
*goedbedoelde bemoei-modus aan*
Alle tips op zich zijn prima maar wel persoonlijk in die zin dat de één rust in zijn bol krijgt van dit en een ander van dat.
Als ik naar mezelf kijk met een niet bijster leuke jeugd, en op volwassen, vrij recente leeftijd ook járen bomvol zorgen heb gezeten en zooi helpt een dobbertje mij niet.
Mij helpt gewoon doorklunen, klussen en tuinbaggeren.
Rustig in het park gaan zitten zie ik geen brood in, persoonlijk dan. Dat bedoel ik, ieder het zijne.
Het grote verschil echter dus ook Feit is dat Billie zowiezo al in zijn bol niet lekker in zijn vel zit, het geen incidenten zijn maar het is chronisch.
Dus al die ontzettend lieve tips helpen Billie enkel onder (professionele) hulp en begeleiding.
Afgezien dat alle lieve aandacht al een enorm pluspunt is uiteraard (dus bijv. Dolfi die er voor Billie is) gaat het imho bij Billie om veel meer, hetgeen hij zelf ook aangeeft.
Dus Billie, je schrijft niet hoe het nu met de professionele begeleiding zit, heb je die nu inmiddels of niet? Want daar zit de basis qua hulp dus blijf daar achteraan zitten.
Verder vind ik iedereen die wil helpen megalief maar de basis is er imo nog niet (of niet helemaal)

Billie, het gaat je lukken joh, maar blijf contact houden/opnemen met diegenen welke je prof. hulp hebben toegezegd en neem dat als basis.
(en neem alle lieve hulp van hier en elders met twee handen aan)
Sterkte
*bemoeimodus off* :@
Ik ga er vanuit dat hij dat sowieso heeft en dat deze tips er bij kunnen helpen.
pi_116582354
Jeutje :{ k geloof dat ik een rel heb losgemaakt :o

Ik ben even eten, ondertussen lees ik de reacties vast door en daarna zal ik er op reageren.

Om even te bevestigen, het gaat hier NIET om dolfina-chica, of iemand anders uit het FHF gedeelte.

En om het nog wat ingewikkelder te maken, die jongen waar ze nu een relatie mee heeft is ook een FOK!ker...

Maar zoals Liesje al zei, we gaan hier niet speculeren om wie het gaat.

Tot zo
pi_116583724
Jij hebt zeker geen rel losgemaakt, dat was slechts één niet geheel wakker/ingelezen creatuur ( }:| ) dus jij hebt geen schuld behalve dat relschoppertje. Negeren!
De wakkeren trappen niet in stomme, nergens op slaande stupide opmerkingen/insinuaties dus maak je er niet druk over en vergeet dat gewoon meteen.
Eet smakelijk :Y)
  zondag 9 september 2012 @ 22:21:40 #168
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_116583874
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef billie1985 het volgende:
Jeutje :{ k geloof dat ik een rel heb losgemaakt :o

Ik ben even eten, ondertussen lees ik de reacties vast door en daarna zal ik er op reageren.

Om even te bevestigen, het gaat hier NIET om dolfina-chica, of iemand anders uit het FHF gedeelte.

En om het nog wat ingewikkelder te maken, die jongen waar ze nu een relatie mee heeft is ook een FOK!ker...

Maar zoals Liesje al zei, we gaan hier niet speculeren om wie het gaat.

Tot zo
Eet smakelijk Billie.
pi_116585046
Oke, ik moet even wat dingen rechtzetten / nuanceren:

Toen ik haar leerde kennen, had ze al 15 jaar lang een vriend. Ze is overigens 8 jaar ouder dan ik, 34. Maar, in die relatie was ze niet echt gelukkig. Dat besefte ze zelf niet echt, omdat het haar eerste echte relatie was, dus ze had geen vergelijkingsmateriaal.
In de tijd dat we elkaar leerde kennen, leerde ze nog meer mensen kennen. Waaronder die jongen waar ze nu een relatie mee heeft.
Ze besefte dat haar huidige vriend haar huidige vriend haar emotionele verlangens niet vervulde. Ze hadden nooit echt diepgaande gesprekken, iets wat ze bij mij en die andere jongen wél had, en op een hoog level ook nog denk ik wel.
't Punt is, haar vriend begon haar kwijt te raken op dat vlak waar die jongen en ik haar aanvulden.

Ik ben het met jullie eens, ze is vreemdgegaan terwijl ze een relatie had. En ook ik ben daar schuldig aan. Ik had tegen haar kunnen zeggen, "dit moeten we niet doen". Maar ik deed het niet,
Vooraf (ik wist dat onze ontmoetingen uit de hand konden lopen) struggelde ik met het feit of ik het moest toelaten of niet. Ik besloot het toe te laten, omdat als het bij mij niet zou gebeuren, dan wel bij iemand anders.

Ze heeft me wel eens huilend opgebeld, toen haar vriend aan het werk was. Dat ze erg gemotiveerd was om haar spullen te pakken en te vertrekken bij haar vriend. Ik zou haar zonder nadenken direct in huis nemen. Zonder twijfel. Maar ik overtuigde haar dat ze bij haar vriend moest blijven. Je mag geloven als ik zeg dat het me verdriet deed om dat te moeten zeggen, maar ik wilde niet de schuld van hun break krijgen, en ik vond dat ze (ze zat in een depressie) niet in staat was om zulke grote beslissingen te nemen op dat moment.

Het was en is een verwarrende tijd, enerzijds wist ik dat ik haar als relatiemateriaal nooit meer zou kunnen vertrouwen, en dat we "slechts" vrienden waren. Anderzijds, we hadden wel momenten waarin het op een relatie leek. We hadden "ons liedje", en later kwam ze zelf met Hero - Toen ik je zag. Vooral dat laatste liedje was met haar heel erg van toepassing.

En ik blijf er in geloven dat ze me geen pijn wilde of wil doen. Ze is altijd eerlijk tegen me geweest, iets waarmee je bij mij vrij snel respect verdient. Ze was eerlijk toen ze me vertelde geen gevoelens voor me te hebben behalve sterke vriendschap. Als ze me pijn wilde doen, zei ze iets anders.

Het pijnlijkste is nu dat ik haar kwijt lijk te zijn, en dat die jongen nu tussen ons in is gekomen.

Alhoewel... Het pijnlijkste is nu misschien wel dat zij de leukste tijd van de wereld lijkt te hebben, ze is stapelverliefd, haar wereld kan niet meer stuk en ze is gelukkiger dan ooit tevoren. Terwijl ik haar dat allemaal gun, doet specifiek dát me pijn :'(
pi_116585608
Wees maar heel blij dat die meid aan je deur voorbij is gegaan. Dat was echt een recipe for disaster. Die nieuwe vriend is ook alleen maar een rebound-vriendje.
Jij verdient iets stabielers en beters.

On-topic, zijn er nog kleren nodig, deze week wil ik de kasten weer eens door gaan spitten.
pi_116586008
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef mootie het volgende:
Wees maar heel blij dat die meid aan je deur voorbij is gegaan. Dat was echt een recipe for disaster. Die nieuwe vriend is ook alleen maar een rebound-vriendje.
Jij verdient iets stabielers en beters.

On-topic, zijn er nog kleren nodig, deze week wil ik de kasten weer eens door gaan spitten.
Ze heeft me onlangs toegegeven dat ze beiden al langer gevoelens hadden voor elkaar, maar dit allebei ontkenden naar zichzelf toe. De relatie ging over, dat bood de kans dus ik zie het niet als een rebound, eerder als een kans om dat lang gekoesterde verlangen te vervullen (niet sarcastisch bedoeld).

En kleren zijn welkom ja! Ik heb nu 3 tshirts waar gaten in zitten, 1 broek waar een groter wordend gat in zit. Ik had een tijd geleden contact met een jongen die iets van 4-5 broeken had liggen, maar daar heb ik daarna niks meer van gehoord
pi_116586161
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:56 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ze heeft me onlangs toegegeven dat ze beiden al langer gevoelens hadden voor elkaar, maar dit allebei ontkenden naar zichzelf toe. De relatie ging over, dat bood de kans dus ik zie het niet als een rebound, eerder als een kans om dat lang gekoesterde verlangen te vervullen (niet sarcastisch bedoeld).

En kleren zijn welkom ja! Ik heb nu 3 tshirts waar gaten in zitten, 1 broek waar een groter wordend gat in zit. Ik had een tijd geleden contact met een jongen die iets van 4-5 broeken had liggen, maar daar heb ik daarna niks meer van gehoord
Welke maten draag je?
pi_116586542
quote:

[..]

Heej Billie,

Hoi, ja dat weet ik inderdaad. En je hebt ook wel gelijk met dat ik mn geluk niet moet laten afhangen van externe factoren en dat ik gelukkig moet zijn met mezelf en mezelf accepteren. Maar ik weet geeneens of ik mezelf wel of niet accepteer, ik weet niet meer wat ik wel of niet accepteer van mezelf, of wat ik moet veranderen. Ik weet niet hoe ik moet genieten van kleine dingetjes. Wanneer ik met iemand een leuk gesprek bij de bushalte heb, ben ik dat alweer vergeten wanneer ik de bus in stap.

Elke keer wanneer ik een vriendschap sluit met iemand, gaat het wel stuk. Ik poog elke keer weer om mensen te whatsappen om op de zaterdag bij me op visite te komen, maar verjaardag dit, werken dat, moe zus en zo, er zit geen voortgang in...

En ja, dat maakt me moedeloos, want het voelt alsof (en in een aantal gevallen ben ik er van overtuigd dat het zo is) ze een reden verzinnen om niet langs te HOEVEN komen, omdat ze er gewoonweg geen zin in hebben ;(
pi_116586616
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Welke maten draag je?
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
pi_116586650
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:

[..]

^O^ Dat dus.
Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom. :Y
Das tof :)
pi_116586748
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.
Zal van de week eens iets uitzoeken. :Y
  zondag 9 september 2012 @ 23:17:04 #177
154407 Rucky
pi_116586902
quote:

[..]

Das tof :)
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open. :D
pi_116587012
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.
Zal van de week eens iets uitzoeken. :Y
Dankjewel :@
pi_116587029
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open. :D
:)
pi_116587549
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:19 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Dankjewel :@
Niet tegen mijn vriend zeggen! Dit is een 'secret mission'. :o
pi_116587607
quote:
11s.gif Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik krijg een deja vu :')

Sorry, ik probeer enkel wat te relativeren nu :@
pi_116587699
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik krijg een deja vu :')

Sorry, ik probeer enkel wat te relativeren nu :@
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
pi_116587758
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder vertelde :)
  zondag 9 september 2012 @ 23:37:46 #184
154407 Rucky
pi_116587777
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:

[..]

:D
pi_116587780
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder vertelde :)
Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde. :P
  zondag 9 september 2012 @ 23:40:48 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116587898
quote:
11s.gif Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef mootie het volgende:

[..]

LOL, ik heb N iig z'n eigen schoenen die weg mochten nog laten uitzoeken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116587910
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde. :P
Jep :)
  zondag 9 september 2012 @ 23:41:50 #188
162917 tuinfluiter
pi_116587943
quote:

Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?

Kleding was dit nou het liefst zwart?

Broekmaat 32-34
Shirts M-L
pi_116587971
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

LOL, ik heb N iig z'n eigen schoenen die weg mochten nog laten uitzoeken :')
Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien. :')

Mannen :')
pi_116588048
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?

Kleding was dit nou het liefst zwart?

Broekmaat 32-34
Shirts M-L
Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?

Kleur maakt niet zo heel veel uit, maar zwart vind ik wel mooi ja :)
pi_116588101
heb je nou niet eens behoorlijke kleren aan je lijf?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 9 september 2012 @ 23:48:07 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116588235
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien. :')

Mannen :')
Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.
Je kleding-tactiek ga ik overwegen, ik weet niet of ik dat aandurf :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116588265
quote:
5s.gif Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen. :(

Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die meuk in het verre westen krijg. :o
pi_116588313
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen. :(

Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die meuk in het verre westen krijg. :o
in een doos en opsturen?
pi_116588323
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.
Je kleding-tactiek ga ik overwegen, ik weet niet of ik dat aandurf :')
Zo nu en dan een overhemdje of shirtje scoren, geen grote gaten in stapels slaan!

Mijn eventuele excuus: Jah, mama is net geweest en je weet hoe die is he........ die gooit heel makkelijk dingen weg. >:O
pi_116588325
quote:
5s.gif Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet :)
pi_116588368
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet :)
ja, ik kom net binnenvallen en heb niet helemaal teruggelezen, sorry, maar het gaat me wel aan het hart als je niet eens een behoorlijkl stuk stof hebt om aan te trekken.
dus wat heb je, en wat kunnen wij?
  zondag 9 september 2012 @ 23:53:05 #198
162917 tuinfluiter
pi_116588469
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:

Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?

Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwe
vriend te zien posten.

Ja, vroeg in topic 1 al naar je kleding, weet je misschien nog wel.
pi_116588545
Morgen zal ik een bergje kleding verzamelen, met de bekers en bestek, dat gaat dan morgen/dins- of woensdag op de post.
pi_116588844
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwe
vriend te zien posten.

Ja, vroeg in topic 1 al naar je kleding, weet je misschien nog wel.
Ze posten gelukkig niks over of met elkaar op dit forum, het lijkt me inderdaad pijnlijk om geconfronteerd te worden met hun "liefjespraat".
  maandag 10 september 2012 @ 00:05:16 #201
162917 tuinfluiter
pi_116589017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:16 schreef tuinfluiter het volgende:

Heb je er moeite mee om kleding aan te nemen?
Misschien zijn er wel mensen die een leuk shirt, blouse of andere kleding over hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:31 schreef billie1985 het volgende:

Nee ik heb er geen moeite mee om het aan te nemen, al trek ik niet iets aan dat alles behalve mijn stijl (normale kleding) is .
Maar het werven van kleding is ook helemaal niet mijn bedoeling, ik bedoel, ook al heb ik deze kleding nu 2 jaar, ik kan er met gemak nog wel 2 jaar mee doen als het moet hoor.

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 05:25 schreef Ridocar het volgende:

Vroeg ik mij laatst af, Welke kledingmaten heb je? Dus schoenmaat, broekmaat , shirt/truimaten. Straks gaat het een stuk minder warm worden, en dan is het misschien handig om voorbereid te zijn. Heb je bijvoorbeeld een (regen)jas?

Broek :
L,
32-32
32-34

Shirt, trui, vest, jas:
M-L

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:

Kleding, was dit nou het liefst zwart?

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:

Edit, quotes erbij.

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef billie1985 het volgende:

[ Bericht 15% gewijzigd door tuinfluiter op 10-09-2012 10:37:36 (quotes erbij.) ]
  maandag 10 september 2012 @ 00:11:22 #202
162917 tuinfluiter
pi_116589269
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef billie1985 het volgende:

Ze posten gelukkig niks over of met elkaar op dit forum, het lijkt me inderdaad pijnlijk om geconfronteerd te worden met hun "liefjespraat".
Oke Billie, goed dat te weten, zou ik anders heel rot voor je vinden. Gelukkig dan maar.
Het beste. Zet um op.
pi_116589371
Kan er een vriezer geregeld worden? Want die ontbreekt nog.
  maandag 10 september 2012 @ 00:15:09 #204
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116589396
als het goed is... heef Rucky die kunnen regelen...
Fokbijbel!
pi_116589409
Cool, dan moet die nog die kant op. Is daar al een mogelijkheid voor?
pi_116589417
/bemoeial :@
  maandag 10 september 2012 @ 00:17:29 #207
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116589468
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef billie1985 het volgende:
Hallo allemaal,
Even een kort berichtje, gisteren had ik een goede up moment, maar vandaag zit het tegen.
Suri, ik heb inderdaad belang bij een messenset! Kunnen we via PM afspreken wanneer die deze kant op komt?
Ik kreeg goed nieuws, ook de vriezer mag van de lijst af!! *O* Hoef ik geen rekening meer te houden met snel opeten van versproducten!
Dank je wel Rucky voor het regelen van een vriezertje en een luie stoel!
ja toch wel...
via Rucky
Fokbijbel!
  maandag 10 september 2012 @ 00:17:53 #208
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116589482
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
als het goed is... heef Rucky die kunnen regelen...
Hoop wel dat het een beetje energiezuinig dingetje is dan.
Ook hoi !
  maandag 10 september 2012 @ 00:18:04 #209
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116589490
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:15 schreef Mirjam het volgende:
Cool, dan moet die nog die kant op. Is daar al een mogelijkheid voor?
dat weet ik eerlijk gezegd niet...

ruckyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy??
Fokbijbel!
pi_116589593
Is het koffiezetapparaat er trouwens al?
  maandag 10 september 2012 @ 00:23:13 #211
154407 Rucky
pi_116589676
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 00:18 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

dat weet ik eerlijk gezegd niet...

ruckyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy??
Die vriezer komt wel goed. :Y
pi_116589698
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef Rucky het volgende:

[..]

Die vriezer komt wel goed. :Y
Heb je enig idee wanneer die vriezer die kant op gaat? Of moet daar nog iets voor geregeld worden?
  maandag 10 september 2012 @ 00:28:07 #213
154407 Rucky
pi_116589816
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Heb je enig idee wanneer die vriezer die kant op gaat? Of moet daar nog iets voor geregeld worden?
Dat moet ik nog even met Billie kortsluiten.
pi_116589836
Graag, als die vriezer daar is kan ik ook wat voor Billie doen.
pi_116589858
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 00:28 schreef Mirjam het volgende:
Graag, als die vriezer daar is kan ik ook wat voor Billie doen.
Ga je dingetjes bakken? :Y)
pi_116589877
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ga je dingetjes bakken? :Y)
Een mens moet eten, dagen zonder eten zitten kan gewoon niet.
pi_116589897
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
Is het koffiezetapparaat er trouwens al?
Nee die is er nog niet, maar ik drink zelf geen koffie dus dat heeft voor mij ook niet echt prioriteit. maar mocht iemand er 1 over hebben dan hou ik me wel aanbevolen :)
  maandag 10 september 2012 @ 00:34:49 #218
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116589979
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:30 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Een mens moet eten, dagen zonder eten zitten kan gewoon niet.
woon je ook dichtbij mij?? ;)
lijkt me lekker ;)
Fokbijbel!
pi_116590010
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

woon je ook dichtbij mij?? ;)
lijkt me lekker ;)
:P
  maandag 10 september 2012 @ 00:37:56 #220
154407 Rucky
pi_116590049
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 00:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:P
Als je 250 km verschil dichtbij noemt dan is dat dus geen probleem. _O-
pi_116590081
Het gaat me er gewoon om dat ik vind da van ieder mens op zn minst de basisbehoeftes vervuld worden. Dat is nu niet het geval en daar erger k me vreselijk aan. Dus ik wil wat doen, maar ben natuurlk ook gebonden aan zottigheid die voorkomt dat ik zou kunnen doen wat ik wil. En koken kan ik.
Dus dat ga ik doen.
pi_116590334
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Heb je serieus maar één T-shirt?
Want dan heb ik er hier nog wel een paar liggen voor je, stuk of 8.
pi_116590398
quote:
15s.gif Op maandag 10 september 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Heb je serieus maar één T-shirt?
Want dan heb ik er hier nog wel een paar liggen voor je, stuk of 8.
Nee, ongeveer 10 tshirts, inclusief van mn exwerkgever met logo, en een aantal met gaten
pi_116590485
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:55 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Nee, ongeveer 10 tshirts, inclusief van mn exwerkgever met logo, en een aantal met gaten
Ah.. ik schrok al met 1 T-shirt :o
heb je nog T-shirts nodig (ik heb geen zwarte) dat dan weer niet :P
pi_116590742
Oké T-shirt gaan op de post, ik zal ze eerst nog effe door de spoelwas gooien zodat ze lekker ruiken
als ze aankomen ! :+
pi_116590775
O+
pi_116590799
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké T-shirt gaan op de post, ik zal ze eerst nog effe door de spoelwas gooien zodat ze lekker ruiken
als ze aankomen ! :+
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen...

Respect!

Of nouja, 2... Dankjewel O+ :* :@
pi_116590841
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 01:18 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik kan hier maar 1 ding op zeggen...

Respect!

Of nouja, 2... Dankjewel O+ :* :@
Geen dank, graag gedaan ! :*

Broeken en schoenen moeten van andere komen want die maat heb ik niet voor je :P
Ik ga effe een wasje draaien ! (8>
pi_116591576
Ik zal vanmiddag even m'n kledingkast uitruimen. Even kijken of er nog wat tussenzit dat opgestuurd kan worden. Ik heb zelf schoenmaat 41, dus dat gaat 'm niet worden, maar broeken, shirts, hemden en vesten genoeg.
Oja, misschien vind je het niks, maar ik heb ook een werkjas, donkerblauw, lang model, met afritsbare capuchon en uitritsbare binnenvoering.
Deze:

Die draag ik niet meer sinds signaalkleding verplicht is op m'n werk. 't is dus niet omdat 'ie versleten is. Voor zover ik kan zien zitten er ook geen gaten in.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ridocar op 10-09-2012 06:26:10 ]
pi_116592835
Die werkjas lijkt me ideaal voor de winter straks!
Spoilers!
pi_116593558
billie, ik vergeet heel de tijd jou doosje op te sturen met broodrooster en tosti ijzer...
Heeft het haast of niet?
pi_116598262
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die werkjas lijkt me ideaal voor de winter straks!
:Y
pi_116598921
:)

ik zelf ben werkzaam in regio emmen, maar woonachtig in hellevoetsluis.
als ik als postbode kan dienen....

lama weten
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_116599799
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 01:18 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Billy je hebt een PM met het Track en Trace nummer van je pakket, meestal worden pakketten
al de volgende dag bezorgd dus hopelijk heb je het morgen, ik had het vannacht nog effe
een half uurtje in de droger gedaan en de hitte hier binnen deed de rest, dus vanmorgen was
alles droog :P

Hopelijk past het allemaal een beetje... maar dat zien we morgen wel :D
  maandag 10 september 2012 @ 18:12:36 #235
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116609819
Is er nu eigenlijk eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spullen en die van scrub_nurse en nog van iemand? Ik heb begrepen dat er al een paar maanden geprobeerd wordt om een afspraak te maken? Volgens mij zei scrub_nurse ook dat ze het wel hier in de buurt naar iemand zou brengen omdat ze niet op de goede gok naar Rotterdam wilt rijden vanuit Limburg (en terecht)
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 10 september 2012 @ 18:34:15 #236
154407 Rucky
pi_116610728
Een vriezertje is geregeld btw. Ik moet alleen nog even met Billie kortsluiten wanneer hij bezorgt kan worden. (dat kan deze week al zijn)
pi_116611826
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:52 schreef gridjuh het volgende:
billie, ik vergeet heel de tijd jou doosje op te sturen met broodrooster en tosti ijzer...
Heeft het haast of niet?
:Y Ja want dan kan hij als zijn halfje brood een dag oud is, broodjes roosteren en de volgende
dag nog tosti's maken !

:') Billie durft vast niet te zeggen dat het haast heeft, dus zeg ik het maar effe :P

Als je toch van plan bent om te sturen, waarom niet morgen *O*
  maandag 10 september 2012 @ 19:34:23 #238
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116613540
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:Y Ja want dan kan hij als zijn halfje brood een dag oud is, broodjes roosteren en de volgende
dag nog tosti's maken !

:') Billie durft vast niet te zeggen dat het haast heeft, dus zeg ik het maar effe :P

*vind ik leuk*
zit wat in natuurlijk, tosti maken van wat ouder brood is beter dan droog brood met beleg
Fokbijbel!
pi_116616019
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

*vind ik leuk*
zit wat in natuurlijk, tosti maken van wat ouder brood is beter dan droog brood met beleg
en geroosterd brood is ook lekker :9
pi_116616549
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Is er nu eigenlijk eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spullen en die van scrub_nurse en nog van iemand? Ik heb begrepen dat er al een paar maanden geprobeerd wordt om een afspraak te maken? Volgens mij zei scrub_nurse ook dat ze het wel hier in de buurt naar iemand zou brengen omdat ze niet op de goede gok naar Rotterdam wilt rijden vanuit Limburg (en terecht)
Je bedoeld met die iemand mij zeker? :@

Zou ook wel willen weten hoe dat gaat verlopen :Y

quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

en geroosterd brood is ook lekker :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 september 2012 @ 20:53:58 #241
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116618409
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Je bedoeld met die iemand mij zeker? :@

Zou ook wel willen weten hoe dat gaat verlopen :Y

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, ik wist alleen je username ff niet meer :@
pi_116618475
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Ja klopt, ik wist alleen je username ff niet meer :@
Geeft niks O+ Vind het namelijk ene beetje zonde als het zo staat te verstoffen ;(
pi_116626502
quote:
12s.gif Op maandag 10 september 2012 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Geen dank, graag gedaan ! :*

Broeken en schoenen moeten van andere komen want die maat heb ik niet voor je :P
Ik ga effe een wasje draaien ! (8>
Ik heb je geprobeerd een pm terug te sturen, maar ik kreeg een foutmelding dat je inbox niet beschikbaar was ofzo? Anyway, ENORM bedankt! :*
pi_116626555
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik heb je geprobeerd een pm terug te sturen, maar ik kreeg een foutmelding dat je inbox niet beschikbaar was ofzo? Anyway, ENORM bedankt! :*
Mijn PM zit dicht :')

alleen mijn DM doet ut :P maar héél graag gedaan in elk geval :Y
pi_116626596
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 06:13 schreef Ridocar het volgende:
Ik zal vanmiddag even m'n kledingkast uitruimen. Even kijken of er nog wat tussenzit dat opgestuurd kan worden. Ik heb zelf schoenmaat 41, dus dat gaat 'm niet worden, maar broeken, shirts, hemden en vesten genoeg.
Oja, misschien vind je het niks, maar ik heb ook een werkjas, donkerblauw, lang model, met afritsbare capuchon en uitritsbare binnenvoering.
Deze:
[ afbeelding ]
Die draag ik niet meer sinds signaalkleding verplicht is op m'n werk. 't is dus niet omdat 'ie versleten is. Voor zover ik kan zien zitten er ook geen gaten in.
Ridocar, wat kan ik hier nou op zeggen? :@ Het is een mooie en vast hele warme jas, maar je hébt al zo veel gegeven :@ Een koelkast, een wasmachine/droger, een boek... Ik weet even niet wat ik er op moet zeggen sorry :@
pi_116626774
quote:
Ik heb een pm gestuurd naar (ik dacht) scrubnurse, met de vraag of we een nieuwe afspraak konden maken, maar ik dacht dat ze daar nog niet op gereageerd had. Ik zal zo nog eens mijn pm box checken of het waar is wat ik zeg, want nu begin ik te twijfelen
pi_116627208
Oke, het klopt. 10 augustus had ik scrub nurse voor het laatst een pm gestuurd, maar geen reactie daarop gekregen
  maandag 10 september 2012 @ 23:18:49 #248
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116627628
logistieke vraag, die spullen van zwarte doos, nurse en sneezeechu waar staat die??
Fokbijbel!
pi_116629177
billie, ik weet niet dit de plek is maar ik stel de vraag toch maar. is er al voortgang met de maatschappelijke hulp en de schuldhulp? ik kan me voorstellen dat je hier niet op in wilt gaan hoor. ik hoop voor je dat dat ook vootspoedig gaat zodat je straks helemaal op de rit staat :Y
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_116630481
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
logistieke vraag, die spullen van zwarte doos, nurse en sneezeechu waar staat die??
Zover ik weet in Zuid-Limburg. Helaas is mijn postduif niet berekend om zwaardere lasten dan 25gram te vervoeren anders had ik het graag per luchtpost laten overkomen ;(
pi_116630505
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef komrad het volgende:
billie, ik weet niet dit de plek is maar ik stel de vraag toch maar. is er al voortgang met de maatschappelijke hulp en de schuldhulp? ik kan me voorstellen dat je hier niet op in wilt gaan hoor. ik hoop voor je dat dat ook vootspoedig gaat zodat je straks helemaal op de rit staat :Y
Ohja, dat vroeg iemand anders ook al, helemaal vergeten. Het is niet zo dat ik er niet op in wil gaan hoor :)

Maar ik heb een aantal gesprekken gehad met maatschappelijk werkster, woensdag komt ze voor het eerst thuis dan gaan we wat aan de administratie doen en begin oktober, ik geloof de 2e, heb ik een afspraak bij schuldhulpverlening en wat ik daar van kan verwachten weet ik nog niet exact, maar dat hoor ik tijdens de afspraak.

Verder heb ik afgelopen woensdag voor de 2e keer een voedselpakket opgehaald bij de voedselbank hier, daar heeft maatschappelijk werk voor gezorgd dus daar ben ik blij mee :) Ik heb er een foto van gemaakt wat ik kreeg, ik zal hem zo even posten als het me lukt.

Verder ups en downs hier, had vanmorgen een flinke down en momenteel even een (geen down)momentje, soort van neutraal
pi_116630687
goed te horen dat de afspraken er zijn!

en ik wil je vooral ook stimuleren door te zetten en als je er aan toe bent in te gaan op de 'aanbiedingen' voor contact hier. :Y Gesprekken met anderen, al gaat het over koetjes en kalfjes, kunnen je denk ik echt helpen!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 september 2012 @ 06:55:46 #253
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_116632918
quote:
ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...
maat dan moet iemand die doos op komen halen op de locatie waar ik smiddags/savonds ben.

is dat een optie?

waar staat die doos nu? pm anders even om te kijken of iemand de doos bij mij kan brengen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 11 september 2012 @ 07:45:46 #254
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_116633229
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 06:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...
maat dan moet iemand die doos op komen halen op de locatie waar ik smiddags/savonds ben.

is dat een optie?

waar staat die doos nu? pm anders even om te kijken of iemand de doos bij mij kan brengen?
Nou het gaat om een auto vol met spullen/meubels...Dus misschien kan je dan wat losse spullen meenemen dat zou te gek al zijn. De spullen staan in Sittard bij scrub_nurse..
pi_116648771
Hoi allemaal!

Even een ontroerend momentje... :@ Ik weet niet wat het is, maar elke keer als ik een pakketje binnenkrijg en openmaak voelt het fijn... Het gevoel van... Dat iemand aan je denkt, met je meeleeft en de moeite doet om je te helpen, ook al kent diegene je niet eens. Het is een... Liefdevol gevoel, en dat voelt erg fijn :@

Ik maakte net het pakketje van Fann open, wat me dankzij de goede verpakking een minuut of 10 heeft gekost :P , en zag dat ze naast de shirts nog andere dingen er bij heeft gedaan. Onbeschrijflijk lief! O+

Maar het meest waardevolle van alles vind ik misschien nog wel het kaartje wat er bij zat, en om eerlijk te zijn voelde ik mn tranen branden, maar ik kon het binnenhouden.
Meerdere mensen hebben er eerder een kaartje bijgedaan, en je mag me geloven als ik zeg dat, elke keer als je de teksten weer terugleest, er een warm gevoel ontstaat :@

Fann, dankjewel! Ook je tas is heel erg welkom O+ :* :@

...

Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan, en ik gok dat ik nu inmiddels zo'n 35 uur wakker ben. Het is dat ik een afspraak met de sociale dienst en de psycholoog had, anders was ik mn bed weer ingedoken. En dat is iets wat ik nu ga doen, ik heb even wat gegeten in de tijd dat ik dit berichtje schreef en ik ga zo lekker mn bed in, tot morgenochtend vroeg, want zoals ik me nu voel kan ik wel een aardig poosje slapen.

Misschien dat ik nog even online ben, ik kan het niet beloven maar ik zal zodadelijk wel offline zijn, mocht iemand me een pm/dm sturen.

Groetjes, Billie
pi_116648918
Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
pi_116649026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef Mirjam het volgende:
Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
Meerdere factoren... Door wat er afgelopen tijd is gebeurd (wat ik een paar dagen eerder postte) pieker ik regelmatig, en je hebt wel eens van die momenten dat je een keer niet kunt slapen, dan val je halverwege de dag erna bijna om (dat heb ik zelf iig) dus ga je vroeg naar bed, dat herhaalt zich een paar keer en weg is je dag/nacht ritme. Maar als ik zometeen naar bed ga, probeer ik tot een uurtje of 8 morgen door te slapen, dan meteen eruit en hopelijk krijg ik zo mn ritme weer een beetje terug
pi_116649149
Bespreek dit eens met je huisarts, misschien kan hij je wat inslapers voorschrijven, voor die nachten dat je echt niet in slaap komt.
pi_116649220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:11 schreef Mirjam het volgende:
Bespreek dit eens met je huisarts, misschien kan hij je wat inslapers voorschrijven, voor die nachten dat je echt niet in slaap komt.
Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnen :)
pi_116651297
Hoi, ik heb niet alles in dit topic gelezen (paginas 1-3 en 9-11) dus ik weet niet precies wat er allemaal wel/niet aanwezig is... Maar ik heb evt een DVD-speler over. Ik zit op dit moment nog even na te denken over wat nog meer... Volgens mij heb ik ook skeelers (mijn ex paste ze, die heeft maat 43 geloof ik), maar ik weet niet of dat zin heeft? (Onder ons gezegd: ik ben 22 jaar, woon nu zo'n 2 jaar volledig op mezelf, en mijn 30m2 raakt snel vol! Ik kijk dus altijd naar wat écht nodig is ;))

Hhmmm... Even denken... Ik heb dus:
- een dvd-speler (volgens mij heb ik ook een scartkabel voor aan de tv)
- skeelers...?
- een gasstel, maar die heb je zeker weten al wel :p
- een Hema-slaapzak (waarvan een rits afgebroken is, dus die kan niet meer dicht)

*kijkt om zich heen*
Vrouwenkleding is vast niet je ding? ;)

Heb je die fiets trouwens al? Zo niet, wellicht hebben we er bij m'n ouders wel een extra staan. M'n zus heeft ook op kamers gezeten en woont al weer thuis :)
M'n senseo krijg je niet als je zelf geen koffie drinkt (ben ik even heel eerlijk in, als koffieliefhebber) :9

*belt vriend even om te vragen of hij iets over heeft*

M'n vriend heeft:
- Lacoste schoenen, maar 1x gedragen(!!!!!) en die zijn maat 44...? (was een maat te klein voor hem) en slippers in maat 45.
- 2 potjes L'oreal gezichtscrème, beide hydraterend (eentje intensief) en die zijn ook eenmalig gebruikt maar bevielen hem niet.
- electriciteitshaspel (soort UFO-vorm met 4 stopcontacten)
- een lamp (plafondlamp, aluminiumrand met bollend matglas)

Mochten schoenen echt nog nodig zijn, dan kan ik m'n vader altijd nog vragen. Hij heeft volgens mij maat 42/43. Laat maar weten :)
pi_116651671
Is iedereen al bekend met www.gratisaftehalen.nl / www.gratisoptehalen.nl / www.haalgratisaf.nl? :)

Ik kan overigens gratis reizen doordeweeks ivm studentenov. Ik heb dagelijks college in Utrecht en kom zelf uit Delft. Ik zou vanuit Utrecht spullen naar R'dam kunnen brengen, mits het in de trein past :)

[ Bericht 29% gewijzigd door Yaay op 11-09-2012 18:31:21 (Informatie toevoegen) ]
pi_116652447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Mja, tis een terugkerend iets bij mij, ik moet eigenlijk wat actiever zijn. Ik heb al een tijdje niet meer gelopen, laat ik daar morgenavond eens mee beginnen :)
Dat lijkt me een goed plan Billie!
Heel lief om te lezen dat je zo blij bent met mijn pakketje en ik heb het echt met alle liefde voor je
gedaan hoor :* en zo te lezen komt er nog veel meer jou kant op dus er leven heel wat mensen
met je mee !

Ik hoop eigenlijk dat je vanavond niet meer online komt :@ dat klinkt onaardig, maar zo
bedoel ik het zeker niet ! Het zou namelijk betekenen dat je eindelijk slaapt want 35 uur
achter elkaar wakker? :o

Als het lopen niet helpt, dan maar wat Mirjam zegt, naar de huisdokter voor inslapers ! :Y

Maar hopelijk slaap je al .... oO<
pi_116653321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Toen ik in een depressie zat, kwam ik een paar dagen m'n bed niet uit... Ik sliep echt heel veel. Bij jou werkt dit schijnbaar anders, heb je niet toevallig ADD of ADHD? Een "normaal" persoon heeft baat bij 0,5 mg Melatonine. Ik heb zelf 3 mg nu (maximale te koop) maar ADD'ers en ADHD'ers hebben wel 5 mg nodig (op recept, heb ik ook klaar liggen ivm zelf ADHD-hebbende :)). Misschien handig om eens uit te proberen? :)
pi_116658064
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

dag nog tosti's maken !

Dan ga ik het proberen na mijn vakantie, ben de 24ste terug, dus vandaar....
Het staat in ieder geval al in een doosje klaar :)

Ik denk dat als het mee zit, het uiterlijk de 27ste verstuurd gaat worden.
pi_116658179
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Dan ga ik het proberen na mijn vakantie, ben de 24ste terug, dus vandaar....
Het staat in ieder geval al in een doosje klaar :)

Ik denk dat als het mee zit, het uiterlijk de 27ste verstuurd gaat worden.
Top ! :D
pi_116658261
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Top ! :D
Het komt er wel, duurt eventjes. Vorige keer had ik geen geld om het te versturen, nu ben ik bijna op vakantie en amper thuis dus komt het er niet van.
Maar wil het doosje nog met wat kleine dingetjes, die wij niet gebruiken vullen. Je weet het nooit en anders gooit billie het maar weg of geeft tie het weg.
pi_116658346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Het komt er wel, duurt eventjes. Vorige keer had ik geen geld om het te versturen, nu ben ik bijna op vakantie en amper thuis dus komt het er niet van.
Maar wil het doosje nog met wat kleine dingetjes, die wij niet gebruiken vullen. Je weet het nooit en anders gooit billie het maar weg of geeft tie het weg.
leuk, gewoon niet zeggen wat je erbij doet, des te groter is de verrassing :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:34:24 #268
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116658474
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Yaay het volgende:

[..]

Toen ik in een depressie zat, kwam ik een paar dagen m'n bed niet uit... Ik sliep echt heel veel. Bij jou werkt dit schijnbaar anders, heb je niet toevallig ADD of ADHD? Een "normaal" persoon heeft baat bij 0,5 mg Melatonine. Ik heb zelf 3 mg nu (maximale te koop) maar ADD'ers en ADHD'ers hebben wel 5 mg nodig (op recept, heb ik ook klaar liggen ivm zelf ADHD-hebbende :)). Misschien handig om eens uit te proberen? :)
en bij sommige werkt 10mg niet eens O-) (add'er)

Je kan melatonine gewoon kopen, maar ja.. als je geen geld hebt..
Billie, vraag je huisarts er eens naar... dan wordt ie vergoed...
Gewoon achter de hand houden..
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:36:00 #269
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116658583
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

leuk, gewoon niet zeggen wat je erbij doet, des te groter is de verrassing :P
zo kreeg ik een tijdje terug een dm...
denk je dat billie het leuk vindt....

wel grappig!

En het is altijd leuk om wat te krijgen.. En ook om weg te geven :D
Fokbijbel!
pi_116658741
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

wel grappig!

Het was mij in ieder geval een groot genoegen ! :Y

Ik blijf jullie volgen ;)
pi_116659035
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik blijf jullie volgen ;)
Tja ik heb zelf hier toch in de loop der jaren een boel zooi verzameld hoor, dus vandaar....ga gewoon nog een rondje doen :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:43:43 #272
162917 tuinfluiter
pi_116659267
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Bedankt Fann, heel lief van je.
Je bent toch niet nu door je rol plakband heen? >:)
pi_116659302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bedankt Fann, heel lief van je.
Je bent toch niet nu door je rol plakband heen? >:)
:D ik heb nog een halve rol over :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:45:13 #274
154407 Rucky
pi_116659358
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

wel grappig!

Dat vond ik ook super toen ik met een andere fhf actie bezig was. Toen kwamen er mensen iets brengen met de mededeling; o ja ik heb er ook nog dit en dat bij gedaan dat kan diegene vast ook wel gebruiken.
_O_
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:05:49 #275
162917 tuinfluiter
pi_116660797
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:15 schreef Yaay het volgende:

*belt vriend even om te vragen of hij iets over heeft*

- Lacoste schoenen, maar 1x gedragen(!!!!!) en die zijn maat 44...? en slippers in maat 45.

Heb je die fiets trouwens al? Zo niet, wellicht hebben we er bij m'n ouders wel een extra staan.

-
Billie heeft schoenmaat 44/45, welke kleur zijn de schoenen?

Onder en boven posten. :) O+

Welterusten Billie.

quote:

Heej Billie,

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:49 schreef Ehhe het volgende:

Kop op billie :*. Mijn DM/PM staat ook voor je open als je 'n babbeltje nodig hebt of gewoon ff je verhaal wil spuien. :*
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Seraphina het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:

[..]

dinsdag 11 september 2012 @ 21:12:43 #276
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116661206
ik denk, ik word geroepen ;)
Maar valt mee :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:05 schreef tuinfluiter het volgende:

[.knip.]

:6
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:20:41 #277
162917 tuinfluiter
pi_116661721
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
ik denk, ik word geroepen ;)
Maar valt mee :D

[..]

:6
Je was quote-alert. B-) Sorry.

Nou Billie lekker slapen en binnenkort je vriezertje lekker met eten.
pi_116662002
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

en bij sommige werkt 10mg niet eens O-) (add'er)

Je kan melatonine gewoon kopen, maar ja.. als je geen geld hebt..
Billie, vraag je huisarts er eens naar... dan wordt ie vergoed...
Gewoon achter de hand houden..
nee, helaas, melatonine moet je zelf betalen als je het voorgeschreven krijgt. Goedkoper is het dan om bij de Tuinen een pot van het eigen merk te halen, heb je vijfhonderd tabletjes voor iets van tien euro
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:27:09 #279
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116662122
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, helaas, melatonine moet je zelf betalen als je het voorgeschreven krijgt. Goedkoper is het dan om bij de Tuinen een pot van het eigen merk te halen, heb je vijfhonderd tabletjes voor iets van tien euro
}:|

Verkeerd gedacht! :@ foutje bedankt
Ik krijg ook geen melatonine meer, omdat het bij mij niet werkt.. Te lang geleden om me dus te herinneren of ik het vergoed kreeg ja of nee..
Er zijn wel andere inslapers die vergoed worden, dus misschien dat een optie?
Fokbijbel!
pi_116662301
Volgens mij wordt bijna niks qua 'pammetjes' nog vergoed, maar bij serieuze inslaappriblemen zou ik toch die paar euro e voor neer leggen.
Billie, je had het ook over depressie. Is et al aan medicijnen gedacht, of loopt dat al? op dat gebied , samen met de slaapproblemen, is eventueel Mirtazapine een tip, maar dat moet je eerst goed met je huisarts of psycholoog overleggen. (liefst psychiater).
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:03:34 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_116664818
Een vriendin van mij heeft een hele zooi kookspullen en zelfs een matras beschikbaar. Qua kookshizzle is het echt genoeg voor een heel leven...Ook mannenkleding (nieuw) en stapels houdbaar voer + lekkers en een dvd speler! Als er iemand binnenkort vanuit Utrecht naar hem toe gaat breng ik jullie met elkaar in contact!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_116665089
Mag ik één klein ideetje opperen? :@

Ja, natuurlijk mag dat FANN (8>

Oké oO<

Nou, wat ik dus zat te denken....
Billie zit in de schuldsanering, dat duurt dus nog wel even, nu had ik mijn spullen in een sporttas
verpakt ten eerste omdat ik geen doos bij de hand had, en ten tweede omdat ik dacht die tas komt
ook wel van pas, nu had ik bij alle spulletjes een tandenborstel en tandpasta gedaan, ik wilde er
eigenlijk nog shampoo enzo bijproppen, maar die tas zat al behoorlijk vol en ik wilde onder de
10 kg blijven, dan kost het namelijk maar 6,75 euro om te verzenden dus daar gaat ook niemand
dood aan. :P maar eigenlijk heb ik een beetje spijt dat ik er niet nog een flesje shampoo heb
bijgepropt.

Mijn idee was dus, dat iedereen die vanaf nu een pakketje stuurt er een stuk zeep, flesje shampoo,
badschuim, zeepje, tandpasta of iets dergelijks bij doet.

Niet alles tegelijk natuurlijk, maar al is het maar één stukje zeep of één tube tandpasta, dit soort
dingen komen, net als eten, toch iedere keer weer terug en ik vind dat persoonlijk eigenlijk ook
wel onder de ''basis behoefte'' vallen. :@

Is dat een goed idee? oO<
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:18:23 #283
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116665983
Fan!! Dat is een mega idee!!

Ik zal ook gelijk eens kijken wat ik nog in de kast heb (voorraadje is altijd handig)
maar inderdaad, als je toch wat stuurt..
een zakje macaroni mix... enz.. kan net zo goed!!!
Fokbijbel!
pi_116666067
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef dolfina-chica het volgende:
Fan!! Dat is een mega idee!!

Ik zal ook gelijk eens kijken wat ik nog in de kast heb (voorraadje is altijd handig)
maar inderdaad, als je toch wat stuurt..
een zakje macaroni mix... enz.. kan net zo goed!!!
:D Gelukkig ! *O* ik vond het ook wel een goed idee :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:20:52 #285
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116666167
ik moet zeggen, ik heb dan gehoord van een pakketje, waar dan inderdaad theelichtjes bij zat enz. En inderdaad wat je zegt, of je nou 4 kilo stuurt of 9,5.. prijs blijft hetzelfde :D

Ik vind het een strak plan!
Fokbijbel!
pi_116666471
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet zeggen, ik heb dan gehoord van een pakketje, waar dan inderdaad theelichtjes bij zat enz. En inderdaad wat je zegt, of je nou 4 kilo stuurt of 9,5.. prijs blijft hetzelfde :D

Ik vind het een strak plan!
Mooi ! :D

ik twijfelde nog of ik het hier zou neerzetten, maar het zat nu eenmaal in mijn hoofd :+

eh... niet vergeten... scheerschuim, scheermesjes, deodorant, al dat soort dingen
komen steeds terug, ik had er verdorie best nog wat meer in kunnen proppen :@
maar goed, een ideetje in ieder geval voor de volgende die iets stuurt.

Zijn T-shirt ruiken lekker, maar Billie moet natuurlijk ook lekker ruiken :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:37:39 #287
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116667444
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mooi ! :D

ik twijfelde nog of ik het hier zou neerzetten, maar het zat nu eenmaal in mijn hoofd :+

eh... niet vergeten... scheerschuim, scheermesjes, deodorant, al dat soort dingen
komen steeds terug, ik had er verdorie best nog wat meer in kunnen proppen :@
maar goed, een ideetje in ieder geval voor de volgende die iets stuurt.

Zijn T-shirt ruiken lekker, maar Billie moet natuurlijk ook lekker ruiken :+
geeft niets, je hebt mensen op ideeën gebracht :) :D
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:45:14 #288
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116667950
Ik vind dit een heel leuk idee Fan! Wij hebben het ook niet breed (understatement :P ) maar het is zo lekker om dat soort dingen idd op voorraad te hebben staan :Y

Ik ga eens kijken als mijn roeibootje (een schip kan ik het niet noemen ;) ) met geld weer binnen is of ik ook iets kan sturen!

Misschien dat er iemand in Utrecht woont die dit ook wil doen? Dan kunnen we samen een pakketje maken, scheelt weer in de verzendkosten??
pi_116668044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ik vind dit een heel leuk idee Fan! Wij hebben het ook niet breed (understatement :P ) maar het is zo lekker om dat soort dingen idd op voorraad te hebben staan :Y

Ik ga eens kijken als mijn roeibootje (een schip kan ik het niet noemen ;) ) met geld weer binnen is of ik ook iets kan sturen!

Misschien dat er iemand in Utrecht woont die dit ook wil doen? Dan kunnen we samen een pakketje maken, scheelt weer in de verzendkosten??
Cool ! :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:50:05 #290
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116668296
Heb me weer even door de lijst heen geworsteld!!
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Bezem kan ik er ook wel bij doen. Stuur maar een PM naar dit account Billie. Verkeerde account.
is dit trouwens gelukt???
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:55:20 #291
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116668659
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
Heb me weer even door de lijst heen geworsteld!!

[..]

is dit trouwens gelukt???
Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen. :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:57:51 #292
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116668849
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Best leuk, die quote alert O-)

Is dit ook gelukt?
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:00:02 #293
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116669007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Billie heeft van mij een nieuwe pan gekregen, maar geen bezem. Had er maar 1 in huis liggen, vandaar. Helaas sindsdien niet de bevestiging van Billie gekregen dat hij de pan in goede orde heeft ontvangen. :)
Er staat mij wel iets van bij van de pan, maar ik weet het niet meer...
Sommige dingen moet ik toch gaan opschrijven ;)
Ik ga er vanuit dat Billie morgen weer online is, dus dat we een reactie krijgen :)
Fokbijbel!
pi_116669036
Ik ben sowieso van plan om begin volgende week, maar dta ga ik eerst goed overleggen met Billie, een zut huisgekookte maaltijden langs e brengen voor in de vriezer. En daarbij lang houdbaar spul zoals pasta en rijst enzo. Maar als ik an toch ga, en mensen willen graag wat bijdragen, kan ik er eventueel ook namens anderen verzorgingsspullen etc. Bij doen?
Het is maar een idee hoor, maar als ik dan toch ga? Scheelt weer zeven euro verzendkosten als je toch al van plan was om wat op te sturen, en daar kan dan weer extra shampoo, tandpasta, douchegel etc. Van ekocht worden
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:02:18 #295
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116669159
Ow dat zou natuurlijk ook kunnen Mirjam!
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:03:23 #296
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116669233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

quote:
Maar er is ook goed nieuws! Ik heb van Lucky Strike een heel handige rugzag/karretje met handvat in 1 gekregen, samen met een pan, net zoals ik die van Jellereppe heb gekregen. Beiden, bedankt daarvoor
oops, ik moet eerst verder lezen voor ik vragen stel :D
Fokbijbel!
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:04:17 #297
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116669302
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Er staat mij wel iets van bij van de pan, maar ik weet het niet meer...
Sommige dingen moet ik toch gaan opschrijven ;)
Ik ga er vanuit dat Billie morgen weer online is, dus dat we een reactie krijgen :)
Haha, geen probleem. Ik vind het niet erg. Je weet nooit hoe het leven loopt en waarom iemand een tijdje niet reageert. Hopelijk heeft hij wat aan de kookpan gehad.
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:04:41 #298
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116669330
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

[..]

oops, ik moet eerst verder lezen voor ik vragen stel :D
De pan is er iig :Y
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:04:43 #299
154407 Rucky
pi_116669331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben sowieso van plan om begin volgende week, maar dta ga ik eerst goed overleggen met Billie, een zut huisgekookte maaltijden langs e brengen voor in de vriezer. En daarbij lang houdbaar spul zoals pasta en rijst enzo. Maar als ik an toch ga, en mensen willen graag wat bijdragen, kan ik er eventueel ook namens anderen verzorgingsspullen etc. Bij doen?
Het is maar een idee hoor, maar als ik dan toch ga? Scheelt weer zeven euro verzendkosten als je toch al van plan was om wat op te sturen, en daar kan dan weer extra shampoo, tandpasta, douchegel etc. Van ekocht worden
Ho Ho die vriezer moet nog eerst bij Billie zijn.
Die gaat één deze dagen komen dat dan wel weer. :@
pi_116669424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ho Ho die vriezer moet nog eerst bij Billie zijn.
Die gaat één deze dagen komen dat dan wel weer. :@
Donderdag toch? :D
Daar ging ik in ieder geval we van uit, mwhiihi.
Maar als die er niet is ga ik natuurlijk later :*
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:06:07 #301
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116669428
Ah, Billie heeft de pan ontvangen. Mooi. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')