Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.quote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 9 september 2012 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.
Zal van de week eens iets uitzoeken.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open.
Ik krijg een deja vuquote:Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet tegen mijn vriend zeggen! Dit is een 'secret mission'.
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.quote:Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik krijg een deja vu
Sorry, ik probeer enkel wat te relativeren nu
Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder verteldequote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde.quote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder vertelde
Jepquote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde.
Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?quote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef billie1985 het volgende:
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien.quote:Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik heb N iig z'n eigen schoenen die weg mochten nog laten uitzoeken
Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?quote:Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?
Kleding was dit nou het liefst zwart?
Broekmaat 32-34
Shirts M-L
Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.quote:Op zondag 9 september 2012 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien.![]()
Mannen
Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
heb je nou niet eens behoorlijke kleren aan je lijf?
in een doos en opsturen?quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen.![]()
Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die meuk in het verre westen krijg.
Zo nu en dan een overhemdje of shirtje scoren, geen grote gaten in stapels slaan!quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.
Je kleding-tactiek ga ik overwegen, ik weet niet of ik dat aandurf
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het zietquote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
heb je nou niet eens behoorlijke kleren aan je lijf?
ja, ik kom net binnenvallen en heb niet helemaal teruggelezen, sorry, maar het gaat me wel aan het hart als je niet eens een behoorlijkl stuk stof hebt om aan te trekken.quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet
Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwequote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:
Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?
Kleur maakt niet zo heel veel uit, maar zwart vind ik wel mooi ja
Ze posten gelukkig niks over of met elkaar op dit forum, het lijkt me inderdaad pijnlijk om geconfronteerd te worden met hun "liefjespraat".quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwe
vriend te zien posten.
Ja, vroeg in topic 1 al naar je kleding, weet je misschien nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |