Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemdquote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg![]()
Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen.
Tot ze haar relatie beeindigde en naar haar moeder ging, had ze dus ook wat met Billie voor zover ik begrijp. En waarschijnlijk ook met die andere maar dat zal ze wel ontkennen.quote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.
Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.
Emotioneel iig, en uiteindelijk is het een relatie geworden met een van de twee, het zal nu nog niet zo voelen maar Billie mag blij zijn dat hij niet die ene is waarmee het wel wat geworden is, dit soort streken zijn (gebrek aan) karakter en de kans is groot dat het haar nog een paar keer "overkomt".quote:Op zondag 9 september 2012 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd
Dat is ook waarom ik het in eerste instantie niet wilde uitspreken. Maar als ze zo ver weg woont neem ik mijn woorden terug. Het kan inderdaad net zo goed iemand anders zijn. Hoe dan ook, het is een rotmens. En DC lijkt me best ok voor zover ik haar ken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
Beetje flauw om gelijk namen te gaan noemen, FOK! Is groter dan alleen FHF en dit topic.
Daarbij is er in de afgelopen maand nog normaal gepost in dit topic en woont ze een beetje te ver weg om zo even langs te komen.
quote:Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Klote Billie
Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
toen ik begon met billie helpen was ik vrijgezel en dat ben ik nog steeds, hou je SPECULATIES even in je eigen hoofd wil je?quote:Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Klote Billie
Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
is al goed!quote:Op zondag 9 september 2012 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry DC, ik werd gelijk nijdig op dat mens toen ik Billie's post las vanochtend en blijkbaar ga ik dan ook gelijk beschuldigen. Practice what you preach L_S!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef dolfina-chica het volgende:
(ik werd gewoon wakker gesmst, voor dit nieuwtje)
Met een auto vol Billy's naar Billiequote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?
Enneh Cue? Wat heb jij voor Billie gedaan?
laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aubquote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?
niks, ik volg alleen t topic een beetjequote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met een auto vol Billy's naar BillieHet klinkt best wel komisch als je het uitspreekt
Het ging me ook niet om de "wie doet het meest" vergelijking, maar wel om het feit dat wanneer je helpt je gelijk voor de vreemdgaande bitch wordt aangezien, en dan ook nog eens door iemand die kennelijk zo slecht ingelezen is dat ze zulke suggesties zo even neerplempt.quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aub
ik zit me net te bedenken, waar haal ik het geld vandaan om richting billie te gaan?quote:Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even ter verduidelijking en het is geen excuus maar ik denk dat het idee dat het om DC ging komt doordat er een aantal keer gepost is dat zij en Billie nachtelijke msn-sessies hebben gehad.
Maar laten we er verder over ophouden, die schiet geen zak op en straks voelt Billie zich nog schuldig dat hij een bitch fight heeft ontketend
Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.quote:Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
maar excuses geaccepteerd hoorquote:Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niks, ik volg alleen t topic een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |