abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:07:17 #101
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115577822
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef mouthman het volgende:

[..]

Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?

Maar weg van alle zotheid, heb je nog iets nodig?

Ik heb dit topic 3 keer snel gescanned, heb vast wat gemissed.
psst:
hier is up to date lijst
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_115578132
Ik heb waarschijnlijk nog wel een tosti-ijzer en een broodrooster, maar dan moet ik morgen eventjes kijken, tot die tijd "claim" ik ze even....het kan zijn dat het een spongebobtosti ijzer wordt(voor 1 lachende tosti per keer)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:28:28 #103
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115578823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een tosti-ijzer en een broodrooster, maar dan moet ik morgen eventjes kijken, tot die tijd "claim" ik ze even....het kan zijn dat het een spongebobtosti ijzer wordt(voor 1 lachende tosti per keer)
word je wel vrolijk van... spongebob die je aankijkt vanaf je bord :D
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_115578989
Billie, reageer even op je PM als je wilt ;) Woensdag valt nu af, maar donderdag kan ik nog steeds jouw kant op komen.

Wat super om zo'n lief pakketje te krijgen. Vooral ook met dingetjes die niet perse noodzakelijk zijn maar wel je huisje gewoon leuker maken.
Spoilers!
pi_115579071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Billie, reageer even op je PM als je wilt ;) Woensdag valt nu af, maar donderdag kan ik nog steeds jouw kant op komen.

Wat super om zo'n lief pakketje te krijgen. Vooral ook met dingetjes die niet perse noodzakelijk zijn maar wel je huisje gewoon leuker maken.
Ja, ze staan nu te branden :D

Sorry, was er even bij ingeschoten, had em wel gelezen maar vergeten :@
Ga het nu even doen! :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_115579111
Okido, ik lees het morgen wel. Trusten voor straks!
Spoilers!
pi_115587718
EN we hebben een spongebobtosti ijzer en een broodrooster voor billy,
Alleen moet je wel een week of 2 maximaal wachten....Wij hebben zeg maar een stuk maand over ipv loon...dus we hebben ff geen geld voor pakketje te maken :(

Kun je daar op wachten?
pi_115605457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:
*O* *O* *O* Pakjesdag!!! *O* *O* *O*

Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.

Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?

Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan. *O*

Echt heel lief! O+

Ik kreeg dus:

- Een blikopener
- Een garde
- 2 waxinelichthoudertjes
- Een doosje geurtheelichten (vanille)
- 4 reepjes melkchocolade
- Een fles Axe badschuim
- 3 plastic tassen ter opvulling maar evengoed nuttig :)

En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief O+

Dankjewel! :@
*O*
Oooh ik had vergeten gisteren te checken of het pakket was aangekomen :). Ik vond het leuk om er een beetje een feel good pakketje van te maken :).

[ Bericht 8% gewijzigd door Seraphina op 15-08-2012 18:01:05 ]
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:41:56 #109
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115621198
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:47:38 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115621599
quote:
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd. ;)
Ok die stond er niet meer op maar heb een pm met adres dus hij krijgt t m alsnog. :D :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_115638785
Pan gaat vanavond op de post Billie. Ligt klaar op mijn kamer. Zometeen (16.00) de deur uit. ;)
pi_115652986
Op de post. Waarschijnlijk heb je de pan zaterdag in huis. Hij is splinternieuw, maar wel een budgetpan (Hema). :P Had er toevallig nog een in huis liggen, we gebruikten hem nauwelijks. :) De pan is 24 cm in omtrek. Hopelijk heb je er wat aan.
pi_115717203
Heb je al een koelkast ???
Zo nee als je vervoer weet te regelen vanuit franeker naar jou heb ik hier nog 1 staan moet nog wel even kijken hoe die ruikt van binnen ,maar hij is nog verders goed .
pi_116011169
Hoi mensen, sorry voor mijn (lange?) afwezigheid, ik heb een turbulente tijd achter de rug waar ik het nu liever niet over heb, laat ik het kort samenvatten door te zeggen dat ik even geen uitweg meer zag.

Daar ben ik nu flink van hersteld, al sluit ik een toekomstige dip niet uit. Maar dat zou ook onrealistisch zijn.

Maar er is ook goed nieuws! Ik heb van Lucky Strike een heel handige rugzag/karretje met handvat in 1 gekregen, samen met een pan, net zoals ik die van Jellereppe heb gekregen. Beiden, bedankt daarvoor O+

Dus qua pannen zit ik er in elk geval een stuk beter voor :) Daarnaast kan ik woensdag voor het eerst mijn eerste pakket van de voedselbank ophalen, daar is mijn maatschappelijk werkster achter aangegaan.

En ein-de-lijk, 2 oktober is het zo ver, dan heb ik een vervolgafspraak bij de schuldhulpverlening. Hopelijk krijg ik dan even een financiele "adempauze".

Asfalthooligan, Ik heb al een koelkast dankzij ridocar, dus wie weet kun je iemand anders blij maken? Of anders een oproepje doen met een eigen topic? :)

Messenset van Outpost76 is nog niet binnen overigens, maar ik heb al contact gehad met suri, die heeft een messenset over en woont volgens mij hier in de buurt dus ik denk dat die het eerdaags wel zal komen brengen. (Dat eerste gedeelte van deze zin vind ik zo stom staan, net alsof hij het "verplicht" is :S , maar zo bedoel ik het iig niet)
pi_116014452
Beter dat je er weer bent! Ik heb je gemist. (nouja, niet dat we meteen ringen moeten uitzoeken, maar je begrijpt me)

Vroeg ik mij laatst af, Welke kledingmaten heb je? Misschien handig om dat ook ergens samengevat in een post (later in de OP) te zetten. Dus schoenmaat, broekmaat (ik dacht ergens 32 in het vierkant te lezen), shirt/truimaten. Straks gaat het een stuk minder warm worden, en dan is het misschien handig om voorbereid te zijn. Heb je bijvoorbeeld een (regen)jas?
En ook qua bed. Nachtrust is belangrijk, dus enigszins comfort is geen overbodige luxe. (warme deken, iemand?)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_116015192
Graag gedaan Billie! Die rugzak/trolley stond hier al zeker 5 jaar in de kast. En dat terwijl het zo'n superhandig ding is. Ik ben blij dat ik er iemand blij mee kan maken.
Spoilers!
pi_116017367
Ik heb een dekbed over. En een quilt.
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:26:24 #118
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116087143
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 05:25 schreef Ridocar het volgende:
Beter dat je er weer bent! Ik heb je gemist. (nouja, niet dat we meteen ringen moeten uitzoeken, maar je begrijpt me)

[knip]
. Nachtrust is belangrijk, dus enigszins comfort is geen overbodige luxe. (warme deken, iemand?)
dekbed is al gebracht door yska en mij.. die was over bij Ingrid. een fijne ook nog een 4seizoenen dekbed 2 persoons.
Fokbijbel!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:09:39 #119
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_116092194
Aanbod van mij staat ook nog steeds. In November gaan wij hier een mega schoonmaak houden (we verwachten tussen de 40 en de 60 kuub weg te gooien) en ik zal dan de nodige dingen achter over drukken. Mocht het dan als nog van pas komen geef een gil.
pi_116555561
Ik heb een flinke terugval, vandaar dat ik even niet online ben geweest. Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.

Dat maakte me in het begin jaloers, en ik vroeg me af waarom dat was. Ik bleek haar leuk te vinden.

Vanaf het begin zag ik die jongen al als "bedreiging", wetende dat ze een vriend heeft.

Ik zal even verder skippen.

In de tijd dat we elkaar zagen en afspraken deden zij en ik bepaalde dingen waardoor het (voor mij in elk geval) op een relatie begon te lijken. Ze wist dat ik gevoelens had voor haar, maar dat ik geen relatiemateriaal ben voor haar, net zoals die andere jongen dat niet is.

Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.

En hier is waar ik het moeilijk mee had en heb. Het is zo, mijn sociale netwerk bestond uit enkel haar. Alle gesprekken die ik voerde, was met haar. Alle visite die hier over de vloer kwam, was zei.

Ze was het enige wat ik had.

Omdat ik het moeilijk vond om geen contact met haar te hebben, besloot ik haar toch maar te bellen. Ik kreeg haar moeder aan de lijn die niet wilde dat ik haar nog sprak, ik moest haar met rust laten en zulks.

(Dit was het moment waarop ik overwoog om uit te stappen, en de muziek voor de begrafenis aan het luisteren was)

Ik heb een week geen contact gezocht, had haar nummers verwijders, uit msn gegooid, van facebook af, alles.

Maar na die week vond ik haar nummer op een papiertje...

Ik stuurde haar een sms, en vroeg hoe het ging. Dat ik de tijd heb genomen om weer mezelf terug te vinden en dat ik hoopte dat het goed met haar gaat.

Het ging goed met haar, al had ze een drukke tijd.

Ik skip even verder...

Een paar dagen geleden sprak ik haar weer via msn, en ze vertelde me dat er iets was waar ze van vond dat ik het moest weten, maar niet zeker wist of ik er al klaar voor was.

Ik voelde de bui al hangen...

Ze blijkt nu een relatie te hebben met die jongen die ik vanaf het begin al wantrouwde, en die ik altijd als bedreiging heb gezien. Ik hoefde me nooit zorgen te maken, want ze waren vrienden, meer niet.

Daarna hadden we nog contact en ik merkte dat ik het er moeilijk mee heb. Ze is tot over haar oren verliefd, heeft de leukste tijd van haar leven nu, en ik? ... Ik ben weer terug bij af :(

Ik mis haar, ik mis dat ze me vertelt dat ze van me houdt, ik mis haar stem, haar lichaam :@

Alle leuke dingen die ik met haar wilde doen, doet HIJ straks met haar... Ik was hier altijd bang voor dat dit zou gaan gebeuren :'(

Nu hebben we besloten om tot 1 oktober geen contact te hebben, maar het maakt het verlangen niet minder.

Misschien is het beter om er definitief mee te stoppen, maar dan? Misschien is het tijdelijk, en kan ik ooit "normaal" met haar omgaan, als vriend. Maar misschien ook niet, en blijft dit steeds in mn achterhoofd als ik haar ooit weer zie. Ik weet het niet. Ik wil er ook niet weer alleen voor staan, maar achteraf sta ik dat nu al :'(

Begrijp me niet verkeerd, ik wil dat ze gelukkig is. Dat wil ik echt. Maar als het "pietje van 3 straten verop" zou zijn, of in elk geval iemand waarvan ik zn bestaan niet afwist, was het heel anders. Ik kon dit zien aankomen, en het voelt als een trap na... In de tijd dat ik geen contact met haar had kreeg zij een relatie met die andere jongen :(

Ik heb geen motivatie meer... Dagenlang lig ik in bed, en ik kom er alleen uit om boodschappen te doen. Vanavond heb ik weer een blokje gelopen, maar dat hielp ook niet echt. Ik voel me rot, verlaten, in de steek gelaten, eenzaam. Wéér een gebeurtenis in mn leven waar ik geen inspraak over had :'(

Mág ik wel een keer gelukkig zijn?
  zondag 9 september 2012 @ 08:38:44 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116556199
Contact verbreken en doorgaan met je leven, dit overkomt bijna iedereen wel een keer. En die mensen zijn er uiteindelijk ook allemaal overheen gekomen.
pi_116556523
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg :r

Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen. Er zijn nu drie mannen de dupe van haar spelletje, haar huidige vriend kan namelijk ook nooit zeker zijn dat ze hem niet aan het gebruiken is en binnenkort zat is :N Het lijkt wel een vooropgezet plan zeg, iemand vinden die zich zo bloot geeft en dringend op zoek is naar (lichamelijke) warmte is natuurlijk wel een heel makkelijk mechanisme om je eigen relatie te verneuken. Sorry hoor, ik heb er geen goed woord voor over. Jullie zullen vast iets speciaals hebben gehad ;( Kutzooi.
Liefdesverdriet suckt gewoon onwijs. Ik heb er zelf ook eens 9 maanden last van gehad, dat was echt een shitperiode. Maar uiteindelijk kom je er sterker uit maar dat klinkt natuurlijk nu als bullshit...

Anyway, Billie, ik vind het dapper dat je het opschrijft. Ik vroeg me gisteren nog af hoe het met je is. Ik speel al een tijdje met het idee om je weer eens op te zoeken maar ik heb gewoon de tijd niet, mijn agenda is te vol. Voor iedereen trouwens, niet alleen voor jou ;) Maar ik kan vast binnenkort wel een plekje vinden, alleen niet deze week.
Probeer voorlopig elke dag een taak voor jezelf te verzinnen. Boodschappen doen, 1 wasje draaien, boodschapjes doen, de afwas doen. Kleine stapjes, jezelf een beetje bezig houden.
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 09:26:42 #123
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116556542
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg :r

Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen.
Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd :?
pi_116556562
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.

Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.

Tot ze haar relatie beeindigde en naar haar moeder ging, had ze dus ook wat met Billie voor zover ik begrijp. En waarschijnlijk ook met die andere maar dat zal ze wel ontkennen.
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 09:43:01 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116556702
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd :?
Emotioneel iig, en uiteindelijk is het een relatie geworden met een van de twee, het zal nu nog niet zo voelen maar Billie mag blij zijn dat hij niet die ene is waarmee het wel wat geworden is, dit soort streken zijn (gebrek aan) karakter en de kans is groot dat het haar nog een paar keer "overkomt".
Dan kun je beter nu teleurgesteld zijn dan na een paar jaar relatie en samenwonen.

Sterkte Billie, dit soort dingen zijn altijd &@¥§# :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 9 september 2012 @ 09:56:58 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116556850
Klote Billie :(

Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
pi_116556881
Daar moest ik ook gelijk aan denken...
Spoilers!
pi_116556945
Sterkte Billie :* rot voor je.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 9 september 2012 @ 10:06:17 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116556948
Beetje flauw om gelijk namen te gaan noemen, FOK! Is groter dan alleen FHF en dit topic.

Daarbij is er in de afgelopen maand nog normaal gepost in dit topic en woont ze een beetje te ver weg om zo even langs te komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116557038
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
Beetje flauw om gelijk namen te gaan noemen, FOK! Is groter dan alleen FHF en dit topic.

Daarbij is er in de afgelopen maand nog normaal gepost in dit topic en woont ze een beetje te ver weg om zo even langs te komen.
Dat is ook waarom ik het in eerste instantie niet wilde uitspreken. Maar als ze zo ver weg woont neem ik mijn woorden terug. Het kan inderdaad net zo goed iemand anders zijn. Hoe dan ook, het is een rotmens. En DC lijkt me best ok voor zover ik haar ken.
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 10:27:01 #131
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116557193
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:

Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
:o

So dan! Dan vind ik nog wel erg eehh.. cru om met namen te gaan strooien! Helemaal omdat DC juist heel veel voor Billie heeft gedaan!

Even voor de duidelijkheid: DC heeft geen vriend gehad die ze kon bedriegen en ze is ook absoluut niet op hangende pootjes naar haar moeder terug gegaan. :N
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 9 september 2012 @ 10:32:46 #132
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557256
quote:

toen ik begon met billie helpen was ik vrijgezel en dat ben ik nog steeds, hou je SPECULATIES even in je eigen hoofd wil je?
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:33:49 #133
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557271
Ten eerste, vergeten we even niet, dat billie een kloon is???
Dus meer doet op fok dan fhf alleen???

kom op zeg!!
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:35:41 #134
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557298
lucky? jij kwam toch ook spullen brengen bij billie??

Snap je wat ik nu doe?
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:35:50 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116557300
Gewoon ronduit asociaal van Cue om dat soort suggesties te posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116557301
Sorry DC, ik werd gelijk nijdig op dat mens toen ik Billie's post las vanochtend en blijkbaar ga ik dan ook gelijk beschuldigen. Practice what you preach L_S!

:@ :@ 8)7
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 10:39:02 #137
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557347
Ik heb inderdaad goede gesprekken gehad met Billie en inderdaad ik weet wel om wie het gaat..
Ik ben zeggen en schrijven 1 keer bij Billie geweest waar Yska bij was... dus veel zou er niet gebeurd, lijkt mij...

maar goed... laten we maar niet gaan speculeren, daar is niemand mee geholpen..

(ik werd gewoon wakker gesmst, voor dit nieuwtje :D)
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:39:30 #138
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557357
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry DC, ik werd gelijk nijdig op dat mens toen ik Billie's post las vanochtend en blijkbaar ga ik dan ook gelijk beschuldigen. Practice what you preach L_S!

:@ :@ 8)7
is al goed!
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:40:11 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116557368
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?

Enneh Cue? Wat heb jij voor Billie gedaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 september 2012 @ 10:40:29 #140
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116557374
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef dolfina-chica het volgende:

(ik werd gewoon wakker gesmst, voor dit nieuwtje :D)
:o
Het is half 11 geweest! Slaapkop! :D
  zondag 9 september 2012 @ 10:41:14 #141
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116557388
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?

Met een auto vol Billy's naar Billie :D Het klinkt best wel komisch als je het uitspreekt :D
  zondag 9 september 2012 @ 10:41:44 #142
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557400
quote:

laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aub
Fokbijbel!
pi_116557437
Even ter verduidelijking en het is geen excuus maar ik denk dat het idee dat het om DC ging komt doordat er een aantal keer gepost is dat zij en Billie nachtelijke msn-sessies hebben gehad.

Maar laten we er verder over ophouden, die schiet geen zak op en straks voelt Billie zich nog schuldig dat hij een bitch fight heeft ontketend :D
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 10:43:49 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116557442
quote:
niks, ik volg alleen t topic een beetje :)
pi_116557473
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:

[..]

Met een auto vol Billy's naar Billie :D Het klinkt best wel komisch als je het uitspreekt :D
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
Spoilers!
  One tough cookie zondag 9 september 2012 @ 10:45:44 #146
169210 liesje1979
pi_116557484
We gaan hier niet verder speculeren om wie het gaat.
  zondag 9 september 2012 @ 10:47:38 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116557518
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aub
Het ging me ook niet om de "wie doet het meest" vergelijking, maar wel om het feit dat wanneer je helpt je gelijk voor de vreemdgaande bitch wordt aangezien, en dan ook nog eens door iemand die kennelijk zo slecht ingelezen is dat ze zulke suggesties zo even neerplempt.
Als je zo slecht op de hoogte bent dan vraag ik me af of je zelf überhaupt wel wat gedaan hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 september 2012 @ 10:49:29 #148
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557556
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even ter verduidelijking en het is geen excuus maar ik denk dat het idee dat het om DC ging komt doordat er een aantal keer gepost is dat zij en Billie nachtelijke msn-sessies hebben gehad.

Maar laten we er verder over ophouden, die schiet geen zak op en straks voelt Billie zich nog schuldig dat hij een bitch fight heeft ontketend :D
ik zit me net te bedenken, waar haal ik het geld vandaan om richting billie te gaan?
ik heb een woning van mezelf... waarom zou ik naar mijn moeder gaan? ;)

ik snap best dat je je even laat meeslepen.. alleen en dit is algemeen bedoeld, ik vind het zo jammer dat er gelijk oordelen komen en dat terwijl je iemand niet kent..

maar goed, we gaan weer verder waar het wel omgaat ;)
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 10:50:17 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116557571
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 september 2012 @ 10:51:04 #150
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557587
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

niks, ik volg alleen t topic een beetje :)
maar excuses geaccepteerd hoor :6

heb een dubbelleven waar zelfs ik niets van weet
Fokbijbel!
pi_116557592
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.
Ik zag een Billie-wand voor me waar ze allemaal naast elkaar Billie stonden te zijn voor Billie :+
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 10:53:33 #152
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557632
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Toen ik er was, stonden de billies verspreid door huis.. (als kasten, dus niet als planken)
Staat 1 in de keuken, 1 in de huiskamer, slaapkamers

wat mij verbaasde, mijn woning heeft allemaal inbouwkasten, maar bij had dus echt geen kastruimte in de woning zelf..
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 11:03:36 #153
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116557788
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
[knip]
Ik heb geen motivatie meer... Dagenlang lig ik in bed, en ik kom er alleen uit om boodschappen te doen. Vanavond heb ik weer een blokje gelopen, maar dat hielp ook niet echt. Ik voel me rot, verlaten, in de steek gelaten, eenzaam. Wéér een gebeurtenis in mn leven waar ik geen inspraak over had :'(

Mág ik wel een keer gelukkig zijn?
Heej Billie,
je weet dat mijn msn openstaat en eigenlijk altijd aanstaat.

Ik denk nog steeds niet dat je je geluk kan laten afhangen van ander persoon. Ik weet dat je graag geliefd wilt zijn en dat je dingen wilt ondernemen en dat liever niet alleen doet. En wat ik je ook vaker heb gezegd, je zult jezelf eerst moeten accepteren en gelukkig zijn met jezelf, voor je geluk kunt uitbreiden met een ander.

Je weet mijn mening over deze hele situatie, die ga ik niet nog een keer uitschrijven.
Het is voor jou nu belangrijk om te gaan kijken hoe JIJ positiever in het leven komt te staan, door te genieten van kleine dingetjes..
Dan volgt de rest vanzelf.
Eerst jij, dan een ander...

Je weet me te vinden en je weet dat mijn oor goed kan luisteren ;)

:*
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 11:16:14 #154
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_116558026
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Heej Billie,

Ik denk nog steeds niet dat je je geluk kan laten afhangen van ander persoon. Ik weet dat je graag geliefd wilt zijn en dat je dingen wilt ondernemen en dat liever niet alleen doet. En wat ik je ook vaker heb gezegd, je zult jezelf eerst moeten accepteren en gelukkig zijn met jezelf, voor je geluk kunt uitbreiden met een ander.

Je weet mijn mening over deze hele situatie, die ga ik niet nog een keer uitschrijven.
Het is voor jou nu belangrijk om te gaan kijken hoe JIJ positiever in het leven komt te staan, door te genieten van kleine dingetjes..

^O^ Dat dus.
Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 9 september 2012 @ 11:47:32 #155
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116558741
quote:

Er is ook al genoeg over gezegd, en een beetje spuit 11 maar omg :'). Echt, wat een akelige opmerking is dit! Excuses zijn wel op hun plek lijkt me.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 9 september 2012 @ 11:49:57 #156
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116558803
quote:

[..]

Heej Billie,

Dit slaat ook wel de spijker op z'n kop. Je kan het wel steeds in externe dingen gaan zoeken, je eigen geluk. Maar uiteindelijk moet je dat zelf creëren.

Kop op billie :*. Mijn DM/PM staat ook voor je open als je 'n babbeltje nodig hebt of gewoon ff je verhaal wil spuien. :*
pi_116558937
Woah, ik heb even bijgelezen.

Anyway, Billie, ik sluit me aan bij de wijze woorden van de andere mensen hier. De situatie die je omschrijft is nogal herkenbaar en hoe moeilijk het ook nu lijkt, je geluk hoeft niet afhankelijk te zijn van anderen. Zoek het in kleine dingen! Misschien kost dat nu nog veel moeite maar dat gaat vanzelf iets makkelijker. En leven is gewoon soms heel kut. Ook als je je best doet om je eigen geluk te maken.

Mijn PM/DM staat ook altijd voor je open.
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
  zondag 9 september 2012 @ 12:05:34 #158
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116559285
Billie, ga naar buiten overdag, ga naar een park toe.. neem een schetsboek mee, pen en papier en ga luisteren wat je er hoort... schrijf het op.. teken het uit... maar geniet van wat je hoort en ziet!!
dat is een geluksmoment!
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 12:09:50 #159
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_116559407
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Seraphina het volgende:
Woah, ik heb even bijgelezen.

Anyway, Billie, ik sluit me aan bij de wijze woorden van de andere mensen hier. De situatie die je omschrijft is nogal herkenbaar en hoe moeilijk het ook nu lijkt, je geluk hoeft niet afhankelijk te zijn van anderen. Zoek het in kleine dingen! Misschien kost dat nu nog veel moeite maar dat gaat vanzelf iets makkelijker. En leven is gewoon soms heel kut. Ook als je je best doet om je eigen geluk te maken.

Mijn PM/DM staat ook altijd voor je open.
Ik las ooit ergens de lijfspreuk: "Het is voor mij geen eer dat jij met mij wilt omgaan, het is voor jou een eer dat ik met je wil omgaan!" Maw: jijzelf bent het belangrijkste en je hebt anderen niet nodig om je gelukkig te kunnen voelen. Dat kan je alleen helemaal zelf.

Oke, genoeg filosofisch geneuzel :P Ik ga eitjes koken :D
  zondag 9 september 2012 @ 12:17:42 #160
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116559640
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:09 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik las ooit ergens de lijfspreuk: "Het is voor mij geen eer dat jij met mij wilt omgaan, het is voor jou een eer dat ik met je wil omgaan!" Maw: jijzelf bent het belangrijkste en je hebt anderen niet nodig om je gelukkig te kunnen voelen. Dat kan je alleen helemaal zelf.

Oke, genoeg filosofisch geneuzel :P Ik ga eitjes koken :D
dat bedoelde ik dus ook Ireth..

je hele leven moet je met jezelf door 1 deur!
andere dingen/mensen zijn bijzaak!
en wie niet met zichzelf kan leven, moet met zichzelf aan het werk, tot ie het wel kan.
Fokbijbel!
  zondag 9 september 2012 @ 12:35:39 #161
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_116560222
quote:

[..]

Dat. Zo ontzettend dat. :Y
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zondag 9 september 2012 @ 13:47:37 #162
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116562537
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 12:05 schreef dolfina-chica het volgende:
Billie, ga naar buiten overdag, ga naar een park toe.. neem een schetsboek mee, pen en papier en ga luisteren wat je er hoort... schrijf het op.. teken het uit... maar geniet van wat je hoort en ziet!!
dat is een geluksmoment!
Moet je wel kunnen tekenen en dat leuk vinden.

Bepaalde dingen herken ik wel in het verhaal van Billie. Soms zit je lekker in je vel, soms ook niet. Een klein dingetje kan al een grote omslag betekenen.

Het leven is kut, maar tegelijkertijd ook weer mooi. Bij jou zal het wel niet opgaan, maar ik vond het soms gewoon lekker om even met het hondebeest van mn ouders naar buiten te gaan. Zo de natuur in. Gedachten op nul; het beest zorgde voor de afleiding.

Of gewoon de fiets te pakken en een rondje doen. Ook heerlijk op zn tijd, al heb ik ook wel tijden gehad dat ik dat juist niet moest doen omdat je juist tijdens het fietsen zo heerlijk over verkeerde dingen kon nadenken.

Vroeger viste ik veel, zat ik uren aan de waterkant. Te kijken naar een dobbertje dat maar niet naar onder wilde gaan. Geeft op zekere manier ook rust in je kop... maar ik heb altijd al wat met water gehad. Om de een of andere manier brengt het me tot rust.

Sterkte, even doorbijten.
Ook hoi !
  zondag 9 september 2012 @ 15:48:03 #163
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116566348
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Moet je wel kunnen tekenen en dat leuk vinden.

Bepaalde dingen herken ik wel in het verhaal van Billie. Soms zit je lekker in je vel, soms ook niet. Een klein dingetje kan al een grote omslag betekenen.

Het leven is kut, maar tegelijkertijd ook weer mooi. Bij jou zal het wel niet opgaan, maar ik vond het soms gewoon lekker om even met het hondebeest van mn ouders naar buiten te gaan. Zo de natuur in. Gedachten op nul; het beest zorgde voor de afleiding.

Of gewoon de fiets te pakken en een rondje doen. Ook heerlijk op zn tijd, al heb ik ook wel tijden gehad dat ik dat juist niet moest doen omdat je juist tijdens het fietsen zo heerlijk over verkeerde dingen kon nadenken.

Vroeger viste ik veel, zat ik uren aan de waterkant. Te kijken naar een dobbertje dat maar niet naar onder wilde gaan. Geeft op zekere manier ook rust in je kop... maar ik heb altijd al wat met water gehad. Om de een of andere manier brengt het me tot rust.

Sterkte, even doorbijten.
Ik kaartte bewust tekenen of schrijven aan, omdat je dan bewust bezig bent met luisteren en kijken..

ik snap wat jij bedoelt hoor, maar ik weet ook hoe gedachten af kunnen dwalen als je dus fietst, loop en/of naar een dobber zit te kijken, want dan kan je ook met je "ellende" bezig zijn.
Fokbijbel!
pi_116566845
*goedbedoelde bemoei-modus aan*
Alle tips op zich zijn prima maar wel persoonlijk in die zin dat de één rust in zijn bol krijgt van dit en een ander van dat.
Als ik naar mezelf kijk met een niet bijster leuke jeugd, en op volwassen, vrij recente leeftijd ook járen bomvol zorgen heb gezeten en zooi helpt een dobbertje mij niet.
Mij helpt gewoon doorklunen, klussen en tuinbaggeren.
Rustig in het park gaan zitten zie ik geen brood in, persoonlijk dan. Dat bedoel ik, ieder het zijne.
Het grote verschil echter dus ook Feit is dat Billie zowiezo al in zijn bol niet lekker in zijn vel zit, het geen incidenten zijn maar het is chronisch.
Dus al die ontzettend lieve tips helpen Billie enkel onder (professionele) hulp en begeleiding.
Afgezien dat alle lieve aandacht al een enorm pluspunt is uiteraard (dus bijv. Dolfi die er voor Billie is) gaat het imho bij Billie om veel meer, hetgeen hij zelf ook aangeeft.
Dus Billie, je schrijft niet hoe het nu met de professionele begeleiding zit, heb je die nu inmiddels of niet? Want daar zit de basis qua hulp dus blijf daar achteraan zitten.
Verder vind ik iedereen die wil helpen megalief maar de basis is er imo nog niet (of niet helemaal)

Billie, het gaat je lukken joh, maar blijf contact houden/opnemen met diegenen welke je prof. hulp hebben toegezegd en neem dat als basis.
(en neem alle lieve hulp van hier en elders met twee handen aan)
Sterkte
*bemoeimodus off* :@
Waar het stinkt is het warm.
  zondag 9 september 2012 @ 18:07:54 #165
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116570378
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
*goedbedoelde bemoei-modus aan*
Alle tips op zich zijn prima maar wel persoonlijk in die zin dat de één rust in zijn bol krijgt van dit en een ander van dat.
Als ik naar mezelf kijk met een niet bijster leuke jeugd, en op volwassen, vrij recente leeftijd ook járen bomvol zorgen heb gezeten en zooi helpt een dobbertje mij niet.
Mij helpt gewoon doorklunen, klussen en tuinbaggeren.
Rustig in het park gaan zitten zie ik geen brood in, persoonlijk dan. Dat bedoel ik, ieder het zijne.
Het grote verschil echter dus ook Feit is dat Billie zowiezo al in zijn bol niet lekker in zijn vel zit, het geen incidenten zijn maar het is chronisch.
Dus al die ontzettend lieve tips helpen Billie enkel onder (professionele) hulp en begeleiding.
Afgezien dat alle lieve aandacht al een enorm pluspunt is uiteraard (dus bijv. Dolfi die er voor Billie is) gaat het imho bij Billie om veel meer, hetgeen hij zelf ook aangeeft.
Dus Billie, je schrijft niet hoe het nu met de professionele begeleiding zit, heb je die nu inmiddels of niet? Want daar zit de basis qua hulp dus blijf daar achteraan zitten.
Verder vind ik iedereen die wil helpen megalief maar de basis is er imo nog niet (of niet helemaal)

Billie, het gaat je lukken joh, maar blijf contact houden/opnemen met diegenen welke je prof. hulp hebben toegezegd en neem dat als basis.
(en neem alle lieve hulp van hier en elders met twee handen aan)
Sterkte
*bemoeimodus off* :@
Ik ga er vanuit dat hij dat sowieso heeft en dat deze tips er bij kunnen helpen.
pi_116582354
Jeutje :{ k geloof dat ik een rel heb losgemaakt :o

Ik ben even eten, ondertussen lees ik de reacties vast door en daarna zal ik er op reageren.

Om even te bevestigen, het gaat hier NIET om dolfina-chica, of iemand anders uit het FHF gedeelte.

En om het nog wat ingewikkelder te maken, die jongen waar ze nu een relatie mee heeft is ook een FOK!ker...

Maar zoals Liesje al zei, we gaan hier niet speculeren om wie het gaat.

Tot zo
pi_116583724
Jij hebt zeker geen rel losgemaakt, dat was slechts één niet geheel wakker/ingelezen creatuur ( }:| ) dus jij hebt geen schuld behalve dat relschoppertje. Negeren!
De wakkeren trappen niet in stomme, nergens op slaande stupide opmerkingen/insinuaties dus maak je er niet druk over en vergeet dat gewoon meteen.
Eet smakelijk :Y)
Waar het stinkt is het warm.
  zondag 9 september 2012 @ 22:21:40 #168
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_116583874
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef billie1985 het volgende:
Jeutje :{ k geloof dat ik een rel heb losgemaakt :o

Ik ben even eten, ondertussen lees ik de reacties vast door en daarna zal ik er op reageren.

Om even te bevestigen, het gaat hier NIET om dolfina-chica, of iemand anders uit het FHF gedeelte.

En om het nog wat ingewikkelder te maken, die jongen waar ze nu een relatie mee heeft is ook een FOK!ker...

Maar zoals Liesje al zei, we gaan hier niet speculeren om wie het gaat.

Tot zo
Eet smakelijk Billie.
pi_116585046
Oke, ik moet even wat dingen rechtzetten / nuanceren:

Toen ik haar leerde kennen, had ze al 15 jaar lang een vriend. Ze is overigens 8 jaar ouder dan ik, 34. Maar, in die relatie was ze niet echt gelukkig. Dat besefte ze zelf niet echt, omdat het haar eerste echte relatie was, dus ze had geen vergelijkingsmateriaal.
In de tijd dat we elkaar leerde kennen, leerde ze nog meer mensen kennen. Waaronder die jongen waar ze nu een relatie mee heeft.
Ze besefte dat haar huidige vriend haar huidige vriend haar emotionele verlangens niet vervulde. Ze hadden nooit echt diepgaande gesprekken, iets wat ze bij mij en die andere jongen wél had, en op een hoog level ook nog denk ik wel.
't Punt is, haar vriend begon haar kwijt te raken op dat vlak waar die jongen en ik haar aanvulden.

Ik ben het met jullie eens, ze is vreemdgegaan terwijl ze een relatie had. En ook ik ben daar schuldig aan. Ik had tegen haar kunnen zeggen, "dit moeten we niet doen". Maar ik deed het niet,
Vooraf (ik wist dat onze ontmoetingen uit de hand konden lopen) struggelde ik met het feit of ik het moest toelaten of niet. Ik besloot het toe te laten, omdat als het bij mij niet zou gebeuren, dan wel bij iemand anders.

Ze heeft me wel eens huilend opgebeld, toen haar vriend aan het werk was. Dat ze erg gemotiveerd was om haar spullen te pakken en te vertrekken bij haar vriend. Ik zou haar zonder nadenken direct in huis nemen. Zonder twijfel. Maar ik overtuigde haar dat ze bij haar vriend moest blijven. Je mag geloven als ik zeg dat het me verdriet deed om dat te moeten zeggen, maar ik wilde niet de schuld van hun break krijgen, en ik vond dat ze (ze zat in een depressie) niet in staat was om zulke grote beslissingen te nemen op dat moment.

Het was en is een verwarrende tijd, enerzijds wist ik dat ik haar als relatiemateriaal nooit meer zou kunnen vertrouwen, en dat we "slechts" vrienden waren. Anderzijds, we hadden wel momenten waarin het op een relatie leek. We hadden "ons liedje", en later kwam ze zelf met Hero - Toen ik je zag. Vooral dat laatste liedje was met haar heel erg van toepassing.

En ik blijf er in geloven dat ze me geen pijn wilde of wil doen. Ze is altijd eerlijk tegen me geweest, iets waarmee je bij mij vrij snel respect verdient. Ze was eerlijk toen ze me vertelde geen gevoelens voor me te hebben behalve sterke vriendschap. Als ze me pijn wilde doen, zei ze iets anders.

Het pijnlijkste is nu dat ik haar kwijt lijk te zijn, en dat die jongen nu tussen ons in is gekomen.

Alhoewel... Het pijnlijkste is nu misschien wel dat zij de leukste tijd van de wereld lijkt te hebben, ze is stapelverliefd, haar wereld kan niet meer stuk en ze is gelukkiger dan ooit tevoren. Terwijl ik haar dat allemaal gun, doet specifiek dát me pijn :'(
pi_116585608
Wees maar heel blij dat die meid aan je deur voorbij is gegaan. Dat was echt een recipe for disaster. Die nieuwe vriend is ook alleen maar een rebound-vriendje.
Jij verdient iets stabielers en beters.

On-topic, zijn er nog kleren nodig, deze week wil ik de kasten weer eens door gaan spitten.
pi_116586008
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef mootie het volgende:
Wees maar heel blij dat die meid aan je deur voorbij is gegaan. Dat was echt een recipe for disaster. Die nieuwe vriend is ook alleen maar een rebound-vriendje.
Jij verdient iets stabielers en beters.

On-topic, zijn er nog kleren nodig, deze week wil ik de kasten weer eens door gaan spitten.
Ze heeft me onlangs toegegeven dat ze beiden al langer gevoelens hadden voor elkaar, maar dit allebei ontkenden naar zichzelf toe. De relatie ging over, dat bood de kans dus ik zie het niet als een rebound, eerder als een kans om dat lang gekoesterde verlangen te vervullen (niet sarcastisch bedoeld).

En kleren zijn welkom ja! Ik heb nu 3 tshirts waar gaten in zitten, 1 broek waar een groter wordend gat in zit. Ik had een tijd geleden contact met een jongen die iets van 4-5 broeken had liggen, maar daar heb ik daarna niks meer van gehoord
pi_116586161
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:56 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ze heeft me onlangs toegegeven dat ze beiden al langer gevoelens hadden voor elkaar, maar dit allebei ontkenden naar zichzelf toe. De relatie ging over, dat bood de kans dus ik zie het niet als een rebound, eerder als een kans om dat lang gekoesterde verlangen te vervullen (niet sarcastisch bedoeld).

En kleren zijn welkom ja! Ik heb nu 3 tshirts waar gaten in zitten, 1 broek waar een groter wordend gat in zit. Ik had een tijd geleden contact met een jongen die iets van 4-5 broeken had liggen, maar daar heb ik daarna niks meer van gehoord
Welke maten draag je?
pi_116586542
quote:

[..]

Heej Billie,

Hoi, ja dat weet ik inderdaad. En je hebt ook wel gelijk met dat ik mn geluk niet moet laten afhangen van externe factoren en dat ik gelukkig moet zijn met mezelf en mezelf accepteren. Maar ik weet geeneens of ik mezelf wel of niet accepteer, ik weet niet meer wat ik wel of niet accepteer van mezelf, of wat ik moet veranderen. Ik weet niet hoe ik moet genieten van kleine dingetjes. Wanneer ik met iemand een leuk gesprek bij de bushalte heb, ben ik dat alweer vergeten wanneer ik de bus in stap.

Elke keer wanneer ik een vriendschap sluit met iemand, gaat het wel stuk. Ik poog elke keer weer om mensen te whatsappen om op de zaterdag bij me op visite te komen, maar verjaardag dit, werken dat, moe zus en zo, er zit geen voortgang in...

En ja, dat maakt me moedeloos, want het voelt alsof (en in een aantal gevallen ben ik er van overtuigd dat het zo is) ze een reden verzinnen om niet langs te HOEVEN komen, omdat ze er gewoonweg geen zin in hebben ;(
pi_116586616
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Welke maten draag je?
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
pi_116586650
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:

[..]

^O^ Dat dus.
Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom. :Y
Das tof :)
pi_116586748
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.
Zal van de week eens iets uitzoeken. :Y
  zondag 9 september 2012 @ 23:17:04 #177
154407 Rucky
pi_116586902
quote:

[..]

Das tof :)
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open. :D
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_116587012
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.
Zal van de week eens iets uitzoeken. :Y
Dankjewel :@
pi_116587029
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open. :D
:)
pi_116587549
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:19 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Dankjewel :@
Niet tegen mijn vriend zeggen! Dit is een 'secret mission'. :o
pi_116587607
quote:
11s.gif Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik krijg een deja vu :')

Sorry, ik probeer enkel wat te relativeren nu :@
pi_116587699
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik krijg een deja vu :')

Sorry, ik probeer enkel wat te relativeren nu :@
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
pi_116587758
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder vertelde :)
  zondag 9 september 2012 @ 23:37:46 #184
154407 Rucky
pi_116587777
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:

[..]

:D
pi_116587780
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder vertelde :)
Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde. :P
  zondag 9 september 2012 @ 23:40:48 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116587898
quote:
11s.gif Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef mootie het volgende:

[..]

LOL, ik heb N iig z'n eigen schoenen die weg mochten nog laten uitzoeken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116587910
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde. :P
Jep :)
  zondag 9 september 2012 @ 23:41:50 #188
162917 tuinfluiter
pi_116587943
quote:

Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?

Kleding was dit nou het liefst zwart?

Broekmaat 32-34
Shirts M-L
pi_116587971
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

LOL, ik heb N iig z'n eigen schoenen die weg mochten nog laten uitzoeken :')
Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien. :')

Mannen :')
pi_116588048
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?

Kleding was dit nou het liefst zwart?

Broekmaat 32-34
Shirts M-L
Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?

Kleur maakt niet zo heel veel uit, maar zwart vind ik wel mooi ja :)
pi_116588101
heb je nou niet eens behoorlijke kleren aan je lijf?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 9 september 2012 @ 23:48:07 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116588235
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien. :')

Mannen :')
Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.
Je kleding-tactiek ga ik overwegen, ik weet niet of ik dat aandurf :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116588265
quote:
5s.gif Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen. :(

Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die meuk in het verre westen krijg. :o
pi_116588313
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen. :(

Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die meuk in het verre westen krijg. :o
in een doos en opsturen?
pi_116588323
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.
Je kleding-tactiek ga ik overwegen, ik weet niet of ik dat aandurf :')
Zo nu en dan een overhemdje of shirtje scoren, geen grote gaten in stapels slaan!

Mijn eventuele excuus: Jah, mama is net geweest en je weet hoe die is he........ die gooit heel makkelijk dingen weg. >:O
pi_116588325
quote:
5s.gif Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet :)
pi_116588368
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet :)
ja, ik kom net binnenvallen en heb niet helemaal teruggelezen, sorry, maar het gaat me wel aan het hart als je niet eens een behoorlijkl stuk stof hebt om aan te trekken.
dus wat heb je, en wat kunnen wij?
  zondag 9 september 2012 @ 23:53:05 #198
162917 tuinfluiter
pi_116588469
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:

Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?

Kleur maakt niet zo heel veel uit, maar zwart vind ik wel mooi ja :)
Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwe
vriend te zien posten.

Ja, vroeg in topic 1 al naar je kleding, weet je misschien nog wel.
pi_116588545
Morgen zal ik een bergje kleding verzamelen, met de bekers en bestek, dat gaat dan morgen/dins- of woensdag op de post.
pi_116588844
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwe
vriend te zien posten.

Ja, vroeg in topic 1 al naar je kleding, weet je misschien nog wel.
Ze posten gelukkig niks over of met elkaar op dit forum, het lijkt me inderdaad pijnlijk om geconfronteerd te worden met hun "liefjespraat".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')