psst:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef mouthman het volgende:
[..]
Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?
Maar weg van alle zotheid, heb je nog iets nodig?
Ik heb dit topic 3 keer snel gescanned, heb vast wat gemissed.
word je wel vrolijk van... spongebob die je aankijkt vanaf je bordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een tosti-ijzer en een broodrooster, maar dan moet ik morgen eventjes kijken, tot die tijd "claim" ik ze even....het kan zijn dat het een spongebobtosti ijzer wordt(voor 1 lachende tosti per keer)
Ja, ze staan nu te brandenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Billie, reageer even op je PM als je wiltWoensdag valt nu af, maar donderdag kan ik nog steeds jouw kant op komen.
Wat super om zo'n lief pakketje te krijgen. Vooral ook met dingetjes die niet perse noodzakelijk zijn maar wel je huisje gewoon leuker maken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:
![]()
![]()
Pakjesdag!!!
![]()
![]()
Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.
Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?
Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan.
Echt heel lief!
Ik kreeg dus:
- Een blikopener
- Een garde
- 2 waxinelichthoudertjes
- Een doosje geurtheelichten (vanille)
- 4 reepjes melkchocolade
- Een fles Axe badschuim
- 3 plastic tassen ter opvulling maar evengoed nuttig
En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief
Dankjewel!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
psst:
hier is up to date lijst
Ok die stond er niet meer op maar heb een pm met adres dus hij krijgt t m alsnog.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd.
dekbed is al gebracht door yska en mij.. die was over bij Ingrid. een fijne ook nog een 4seizoenen dekbed 2 persoons.quote:Op zondag 26 augustus 2012 05:25 schreef Ridocar het volgende:
Beter dat je er weer bent! Ik heb je gemist. (nouja, niet dat we meteen ringen moeten uitzoeken, maar je begrijpt me)
[knip]
. Nachtrust is belangrijk, dus enigszins comfort is geen overbodige luxe. (warme deken, iemand?)
Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemdquote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg![]()
Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen.
Tot ze haar relatie beeindigde en naar haar moeder ging, had ze dus ook wat met Billie voor zover ik begrijp. En waarschijnlijk ook met die andere maar dat zal ze wel ontkennen.quote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.
Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.
Emotioneel iig, en uiteindelijk is het een relatie geworden met een van de twee, het zal nu nog niet zo voelen maar Billie mag blij zijn dat hij niet die ene is waarmee het wel wat geworden is, dit soort streken zijn (gebrek aan) karakter en de kans is groot dat het haar nog een paar keer "overkomt".quote:Op zondag 9 september 2012 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd
Dat is ook waarom ik het in eerste instantie niet wilde uitspreken. Maar als ze zo ver weg woont neem ik mijn woorden terug. Het kan inderdaad net zo goed iemand anders zijn. Hoe dan ook, het is een rotmens. En DC lijkt me best ok voor zover ik haar ken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:06 schreef Leandra het volgende:
Beetje flauw om gelijk namen te gaan noemen, FOK! Is groter dan alleen FHF en dit topic.
Daarbij is er in de afgelopen maand nog normaal gepost in dit topic en woont ze een beetje te ver weg om zo even langs te komen.
quote:Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Klote Billie
Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
toen ik begon met billie helpen was ik vrijgezel en dat ben ik nog steeds, hou je SPECULATIES even in je eigen hoofd wil je?quote:Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Klote Billie
Is het een vage gedachte dat ik dan aan die dolfina-chica moet denken, aangezien het een fokster is en zij in dit topic als enige aangeeft contact te hebben gehad met je...
is al goed!quote:Op zondag 9 september 2012 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry DC, ik werd gelijk nijdig op dat mens toen ik Billie's post las vanochtend en blijkbaar ga ik dan ook gelijk beschuldigen. Practice what you preach L_S!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 10:39 schreef dolfina-chica het volgende:
(ik werd gewoon wakker gesmst, voor dit nieuwtje)
Met een auto vol Billy's naar Billiequote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?
Enneh Cue? Wat heb jij voor Billie gedaan?
laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aubquote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Oh, en bij de weg, ik ben ook bij Billie geweest, een keer alleen met een auto vol Billy's en een keer met m'n peuter erbij om schoenen te brengen... En nu?
niks, ik volg alleen t topic een beetjequote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met een auto vol Billy's naar BillieHet klinkt best wel komisch als je het uitspreekt
Het ging me ook niet om de "wie doet het meest" vergelijking, maar wel om het feit dat wanneer je helpt je gelijk voor de vreemdgaande bitch wordt aangezien, en dan ook nog eens door iemand die kennelijk zo slecht ingelezen is dat ze zulke suggesties zo even neerplempt.quote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laten we niet gaan meten... en vergelijken.. aub
ik zit me net te bedenken, waar haal ik het geld vandaan om richting billie te gaan?quote:Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even ter verduidelijking en het is geen excuus maar ik denk dat het idee dat het om DC ging komt doordat er een aantal keer gepost is dat zij en Billie nachtelijke msn-sessies hebben gehad.
Maar laten we er verder over ophouden, die schiet geen zak op en straks voelt Billie zich nog schuldig dat hij een bitch fight heeft ontketend
Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.quote:Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
maar excuses geaccepteerd hoorquote:Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niks, ik volg alleen t topic een beetje
Ik zag een Billie-wand voor me waar ze allemaal naast elkaar Billie stonden te zijn voor Billiequote:Op zondag 9 september 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze staan door het huis verdeeld, paar in de keuken, woonkamer en nog een kamer.
Toen ik er was, stonden de billies verspreid door huis.. (als kasten, dus niet als planken)quote:Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die blijft briljant inderdaad. Ik ben best benieuwd hoe ze staan trouwens. De laatste keer dat ik iets af ging geven bij Billie was hij er zelf niet dus ik heb niet gezien hoe het nu is. Ik was er voor het laatst toen zijn laminaat net lag.
Heej Billie,quote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
[knip]
Ik heb geen motivatie meer... Dagenlang lig ik in bed, en ik kom er alleen uit om boodschappen te doen. Vanavond heb ik weer een blokje gelopen, maar dat hielp ook niet echt. Ik voel me rot, verlaten, in de steek gelaten, eenzaam. Wéér een gebeurtenis in mn leven waar ik geen inspraak over had
Mág ik wel een keer gelukkig zijn?
quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Heej Billie,
je weet dat mijn msn openstaat en eigenlijk altijd aanstaat.
Ik denk nog steeds niet dat je je geluk kan laten afhangen van ander persoon. Ik weet dat je graag geliefd wilt zijn en dat je dingen wilt ondernemen en dat liever niet alleen doet. En wat ik je ook vaker heb gezegd, je zult jezelf eerst moeten accepteren en gelukkig zijn met jezelf, voor je geluk kunt uitbreiden met een ander.
Je weet mijn mening over deze hele situatie, die ga ik niet nog een keer uitschrijven.
Het is voor jou nu belangrijk om te gaan kijken hoe JIJ positiever in het leven komt te staan, door te genieten van kleine dingetjes..
Dan volgt de rest vanzelf.
Eerst jij, dan een ander...
Je weet me te vinden en je weet dat mijn oor goed kan luisteren
Er is ook al genoeg over gezegd, en een beetje spuit 11 maar omgquote:Op zondag 9 september 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Klote Billie
Dit slaat ook wel de spijker op z'n kop. Je kan het wel steeds in externe dingen gaan zoeken, je eigen geluk. Maar uiteindelijk moet je dat zelf creëren.quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Heej Billie,
Ik denk nog steeds niet dat je je geluk kan laten afhangen van ander persoon. Ik weet dat je graag geliefd wilt zijn en dat je dingen wilt ondernemen en dat liever niet alleen doet. En wat ik je ook vaker heb gezegd, je zult jezelf eerst moeten accepteren en gelukkig zijn met jezelf, voor je geluk kunt uitbreiden met een ander.
Je weet mijn mening over deze hele situatie, die ga ik niet nog een keer uitschrijven.
Het is voor jou nu belangrijk om te gaan kijken hoe JIJ positiever in het leven komt te staan, door te genieten van kleine dingetjes..
Ik las ooit ergens de lijfspreuk: "Het is voor mij geen eer dat jij met mij wilt omgaan, het is voor jou een eer dat ik met je wil omgaan!" Maw: jijzelf bent het belangrijkste en je hebt anderen niet nodig om je gelukkig te kunnen voelen. Dat kan je alleen helemaal zelf.quote:Op zondag 9 september 2012 11:54 schreef Seraphina het volgende:
Woah, ik heb even bijgelezen.
Anyway, Billie, ik sluit me aan bij de wijze woorden van de andere mensen hier. De situatie die je omschrijft is nogal herkenbaar en hoe moeilijk het ook nu lijkt, je geluk hoeft niet afhankelijk te zijn van anderen. Zoek het in kleine dingen! Misschien kost dat nu nog veel moeite maar dat gaat vanzelf iets makkelijker. En leven is gewoon soms heel kut. Ook als je je best doet om je eigen geluk te maken.
Mijn PM/DM staat ook altijd voor je open.
dat bedoelde ik dus ook Ireth..quote:Op zondag 9 september 2012 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens de lijfspreuk: "Het is voor mij geen eer dat jij met mij wilt omgaan, het is voor jou een eer dat ik met je wil omgaan!" Maw: jijzelf bent het belangrijkste en je hebt anderen niet nodig om je gelukkig te kunnen voelen. Dat kan je alleen helemaal zelf.
Oke, genoeg filosofisch geneuzelIk ga eitjes koken
Dat. Zo ontzettend dat.quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen tekenen en dat leuk vinden.quote:Op zondag 9 september 2012 12:05 schreef dolfina-chica het volgende:
Billie, ga naar buiten overdag, ga naar een park toe.. neem een schetsboek mee, pen en papier en ga luisteren wat je er hoort... schrijf het op.. teken het uit... maar geniet van wat je hoort en ziet!!
dat is een geluksmoment!
Ik kaartte bewust tekenen of schrijven aan, omdat je dan bewust bezig bent met luisteren en kijken..quote:Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen tekenen en dat leuk vinden.
Bepaalde dingen herken ik wel in het verhaal van Billie. Soms zit je lekker in je vel, soms ook niet. Een klein dingetje kan al een grote omslag betekenen.
Het leven is kut, maar tegelijkertijd ook weer mooi. Bij jou zal het wel niet opgaan, maar ik vond het soms gewoon lekker om even met het hondebeest van mn ouders naar buiten te gaan. Zo de natuur in. Gedachten op nul; het beest zorgde voor de afleiding.
Of gewoon de fiets te pakken en een rondje doen. Ook heerlijk op zn tijd, al heb ik ook wel tijden gehad dat ik dat juist niet moest doen omdat je juist tijdens het fietsen zo heerlijk over verkeerde dingen kon nadenken.
Vroeger viste ik veel, zat ik uren aan de waterkant. Te kijken naar een dobbertje dat maar niet naar onder wilde gaan. Geeft op zekere manier ook rust in je kop... maar ik heb altijd al wat met water gehad. Om de een of andere manier brengt het me tot rust.
Sterkte, even doorbijten.
Ik ga er vanuit dat hij dat sowieso heeft en dat deze tips er bij kunnen helpen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
*goedbedoelde bemoei-modus aan*
Alle tips op zich zijn prima maar wel persoonlijk in die zin dat de één rust in zijn bol krijgt van dit en een ander van dat.
Als ik naar mezelf kijk met een niet bijster leuke jeugd, en op volwassen, vrij recente leeftijd ook járen bomvol zorgen heb gezeten en zooi helpt een dobbertje mij niet.
Mij helpt gewoon doorklunen, klussen en tuinbaggeren.
Rustig in het park gaan zitten zie ik geen brood in, persoonlijk dan. Dat bedoel ik, ieder het zijne.
Het grote verschil echter dus ook Feit is dat Billie zowiezo al in zijn bol niet lekker in zijn vel zit, het geen incidenten zijn maar het is chronisch.
Dus al die ontzettend lieve tips helpen Billie enkel onder (professionele) hulp en begeleiding.
Afgezien dat alle lieve aandacht al een enorm pluspunt is uiteraard (dus bijv. Dolfi die er voor Billie is) gaat het imho bij Billie om veel meer, hetgeen hij zelf ook aangeeft.
Dus Billie, je schrijft niet hoe het nu met de professionele begeleiding zit, heb je die nu inmiddels of niet? Want daar zit de basis qua hulp dus blijf daar achteraan zitten.
Verder vind ik iedereen die wil helpen megalief maar de basis is er imo nog niet (of niet helemaal)
Billie, het gaat je lukken joh, maar blijf contact houden/opnemen met diegenen welke je prof. hulp hebben toegezegd en neem dat als basis.
(en neem alle lieve hulp van hier en elders met twee handen aan)
Sterkte
*bemoeimodus off*![]()
Eet smakelijk Billie.quote:Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef billie1985 het volgende:
Jeutjek geloof dat ik een rel heb losgemaakt
Ik ben even eten, ondertussen lees ik de reacties vast door en daarna zal ik er op reageren.
Om even te bevestigen, het gaat hier NIET om dolfina-chica, of iemand anders uit het FHF gedeelte.
En om het nog wat ingewikkelder te maken, die jongen waar ze nu een relatie mee heeft is ook een FOK!ker...
Maar zoals Liesje al zei, we gaan hier niet speculeren om wie het gaat.
Tot zo
Ze heeft me onlangs toegegeven dat ze beiden al langer gevoelens hadden voor elkaar, maar dit allebei ontkenden naar zichzelf toe. De relatie ging over, dat bood de kans dus ik zie het niet als een rebound, eerder als een kans om dat lang gekoesterde verlangen te vervullen (niet sarcastisch bedoeld).quote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef mootie het volgende:
Wees maar heel blij dat die meid aan je deur voorbij is gegaan. Dat was echt een recipe for disaster. Die nieuwe vriend is ook alleen maar een rebound-vriendje.
Jij verdient iets stabielers en beters.
On-topic, zijn er nog kleren nodig, deze week wil ik de kasten weer eens door gaan spitten.
Welke maten draag je?quote:Op zondag 9 september 2012 22:56 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ze heeft me onlangs toegegeven dat ze beiden al langer gevoelens hadden voor elkaar, maar dit allebei ontkenden naar zichzelf toe. De relatie ging over, dat bood de kans dus ik zie het niet als een rebound, eerder als een kans om dat lang gekoesterde verlangen te vervullen (niet sarcastisch bedoeld).
En kleren zijn welkom ja! Ik heb nu 3 tshirts waar gaten in zitten, 1 broek waar een groter wordend gat in zit. Ik had een tijd geleden contact met een jongen die iets van 4-5 broeken had liggen, maar daar heb ik daarna niks meer van gehoord
Hoi, ja dat weet ik inderdaad. En je hebt ook wel gelijk met dat ik mn geluk niet moet laten afhangen van externe factoren en dat ik gelukkig moet zijn met mezelf en mezelf accepteren. Maar ik weet geeneens of ik mezelf wel of niet accepteer, ik weet niet meer wat ik wel of niet accepteer van mezelf, of wat ik moet veranderen. Ik weet niet hoe ik moet genieten van kleine dingetjes. Wanneer ik met iemand een leuk gesprek bij de bushalte heb, ben ik dat alweer vergeten wanneer ik de bus in stap.quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Heej Billie,
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32quote:
Das tofquote:Op zondag 9 september 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:
[..]Dat dus.
Het ga je goed Billie en als je zin hebt om een biertje of zo te komen drinken dan ben je altijd welkom.
Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.quote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 9 september 2012 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, L hebben we hier, en broeken 33, geloof ik.
Zal van de week eens iets uitzoeken.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Rotterdam CS dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent dan gooi ik de deur wel open.
Ik krijg een deja vuquote:Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet tegen mijn vriend zeggen! Dit is een 'secret mission'.
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.quote:Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik krijg een deja vu
Sorry, ik probeer enkel wat te relativeren nu
Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder verteldequote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe, de mijne gaat gewoon miepen als hij weet dat ik kleren van hem opruim. Als hij het niet weet merkt hij het niet eens.
Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde.quote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die zin nogal aansloot op wat ik eerder vertelde
Jepquote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehe ja, snap ik. Maar dit is van een heel andere orde.
Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?quote:Op zondag 9 september 2012 23:10 schreef billie1985 het volgende:
Dat varieert, ik zit meestal tussen M en L, en qua broek 34-32 (of 32-34, 34 is de lengte zeg maar) of 32-32
Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien.quote:Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik heb N iig z'n eigen schoenen die weg mochten nog laten uitzoeken
Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?quote:Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zij is een Fokster en haar nieuwe vriend is ook een Fokker en je leest hun posten ?
Kleding was dit nou het liefst zwart?
Broekmaat 32-34
Shirts M-L
Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.quote:Op zondag 9 september 2012 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo moet ik het hier ook doen. Dan koop ik nieuwe schoenen voor hem, en hij moet dan zelf minstens 1 van de 3 paar afgetrapte dingen weggooien.![]()
Mannen
Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
heb je nou niet eens behoorlijke kleren aan je lijf?
in een doos en opsturen?quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Qua kleren heb ik wel het een en ander. Schoeisel niet, dat wordt tot op de draad afgedraagen.![]()
Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die meuk in het verre westen krijg.
Zo nu en dan een overhemdje of shirtje scoren, geen grote gaten in stapels slaan!quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze waren niet afgetrapt, ze stonden alleen al een eeuwigheid in een kast waar hij nooit schoenen uit pakt.
Je kleding-tactiek ga ik overwegen, ik weet niet of ik dat aandurf
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het zietquote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Mirjam het volgende:
heb je nou niet eens behoorlijke kleren aan je lijf?
ja, ik kom net binnenvallen en heb niet helemaal teruggelezen, sorry, maar het gaat me wel aan het hart als je niet eens een behoorlijkl stuk stof hebt om aan te trekken.quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet
Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwequote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:
Zijn allebei FOK!kers ja, maar dat laatste stuk begrijp ik niet?
Kleur maakt niet zo heel veel uit, maar zwart vind ik wel mooi ja
Ze posten gelukkig niks over of met elkaar op dit forum, het lijkt me inderdaad pijnlijk om geconfronteerd te worden met hun "liefjespraat".quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Billie jij hebt gevoelens voor haar en het lijkt me moeilijk voor je om haar met nieuwe
vriend te zien posten.
Ja, vroeg in topic 1 al naar je kleding, weet je misschien nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |