abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:07:17 #101
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115577822
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef mouthman het volgende:

[..]

Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?

Maar weg van alle zotheid, heb je nog iets nodig?

Ik heb dit topic 3 keer snel gescanned, heb vast wat gemissed.
psst:
hier is up to date lijst
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_115578132
Ik heb waarschijnlijk nog wel een tosti-ijzer en een broodrooster, maar dan moet ik morgen eventjes kijken, tot die tijd "claim" ik ze even....het kan zijn dat het een spongebobtosti ijzer wordt(voor 1 lachende tosti per keer)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:28:28 #103
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115578823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een tosti-ijzer en een broodrooster, maar dan moet ik morgen eventjes kijken, tot die tijd "claim" ik ze even....het kan zijn dat het een spongebobtosti ijzer wordt(voor 1 lachende tosti per keer)
word je wel vrolijk van... spongebob die je aankijkt vanaf je bord :D
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_115578989
Billie, reageer even op je PM als je wilt ;) Woensdag valt nu af, maar donderdag kan ik nog steeds jouw kant op komen.

Wat super om zo'n lief pakketje te krijgen. Vooral ook met dingetjes die niet perse noodzakelijk zijn maar wel je huisje gewoon leuker maken.
Spoilers!
pi_115579071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Billie, reageer even op je PM als je wilt ;) Woensdag valt nu af, maar donderdag kan ik nog steeds jouw kant op komen.

Wat super om zo'n lief pakketje te krijgen. Vooral ook met dingetjes die niet perse noodzakelijk zijn maar wel je huisje gewoon leuker maken.
Ja, ze staan nu te branden :D

Sorry, was er even bij ingeschoten, had em wel gelezen maar vergeten :@
Ga het nu even doen! :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_115579111
Okido, ik lees het morgen wel. Trusten voor straks!
Spoilers!
pi_115587718
EN we hebben een spongebobtosti ijzer en een broodrooster voor billy,
Alleen moet je wel een week of 2 maximaal wachten....Wij hebben zeg maar een stuk maand over ipv loon...dus we hebben ff geen geld voor pakketje te maken :(

Kun je daar op wachten?
pi_115605457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:
*O* *O* *O* Pakjesdag!!! *O* *O* *O*

Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.

Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?

Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan. *O*

Echt heel lief! O+

Ik kreeg dus:

- Een blikopener
- Een garde
- 2 waxinelichthoudertjes
- Een doosje geurtheelichten (vanille)
- 4 reepjes melkchocolade
- Een fles Axe badschuim
- 3 plastic tassen ter opvulling maar evengoed nuttig :)

En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief O+

Dankjewel! :@
*O*
Oooh ik had vergeten gisteren te checken of het pakket was aangekomen :). Ik vond het leuk om er een beetje een feel good pakketje van te maken :).

[ Bericht 8% gewijzigd door Seraphina op 15-08-2012 18:01:05 ]
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:41:56 #109
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115621198
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:47:38 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115621599
quote:
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
Zal morgen echt eens actie gaan ondernemen. Messen set kan van t to do lijstje af. Ok ik moet m nog opsturen maar das een kwestie van tijd. ;)
Ok die stond er niet meer op maar heb een pm met adres dus hij krijgt t m alsnog. :D :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_115638785
Pan gaat vanavond op de post Billie. Ligt klaar op mijn kamer. Zometeen (16.00) de deur uit. ;)
pi_115652986
Op de post. Waarschijnlijk heb je de pan zaterdag in huis. Hij is splinternieuw, maar wel een budgetpan (Hema). :P Had er toevallig nog een in huis liggen, we gebruikten hem nauwelijks. :) De pan is 24 cm in omtrek. Hopelijk heb je er wat aan.
pi_115717203
Heb je al een koelkast ???
Zo nee als je vervoer weet te regelen vanuit franeker naar jou heb ik hier nog 1 staan moet nog wel even kijken hoe die ruikt van binnen ,maar hij is nog verders goed .
pi_116011169
Hoi mensen, sorry voor mijn (lange?) afwezigheid, ik heb een turbulente tijd achter de rug waar ik het nu liever niet over heb, laat ik het kort samenvatten door te zeggen dat ik even geen uitweg meer zag.

Daar ben ik nu flink van hersteld, al sluit ik een toekomstige dip niet uit. Maar dat zou ook onrealistisch zijn.

Maar er is ook goed nieuws! Ik heb van Lucky Strike een heel handige rugzag/karretje met handvat in 1 gekregen, samen met een pan, net zoals ik die van Jellereppe heb gekregen. Beiden, bedankt daarvoor O+

Dus qua pannen zit ik er in elk geval een stuk beter voor :) Daarnaast kan ik woensdag voor het eerst mijn eerste pakket van de voedselbank ophalen, daar is mijn maatschappelijk werkster achter aangegaan.

En ein-de-lijk, 2 oktober is het zo ver, dan heb ik een vervolgafspraak bij de schuldhulpverlening. Hopelijk krijg ik dan even een financiele "adempauze".

Asfalthooligan, Ik heb al een koelkast dankzij ridocar, dus wie weet kun je iemand anders blij maken? Of anders een oproepje doen met een eigen topic? :)

Messenset van Outpost76 is nog niet binnen overigens, maar ik heb al contact gehad met suri, die heeft een messenset over en woont volgens mij hier in de buurt dus ik denk dat die het eerdaags wel zal komen brengen. (Dat eerste gedeelte van deze zin vind ik zo stom staan, net alsof hij het "verplicht" is :S , maar zo bedoel ik het iig niet)
pi_116014452
Beter dat je er weer bent! Ik heb je gemist. (nouja, niet dat we meteen ringen moeten uitzoeken, maar je begrijpt me)

Vroeg ik mij laatst af, Welke kledingmaten heb je? Misschien handig om dat ook ergens samengevat in een post (later in de OP) te zetten. Dus schoenmaat, broekmaat (ik dacht ergens 32 in het vierkant te lezen), shirt/truimaten. Straks gaat het een stuk minder warm worden, en dan is het misschien handig om voorbereid te zijn. Heb je bijvoorbeeld een (regen)jas?
En ook qua bed. Nachtrust is belangrijk, dus enigszins comfort is geen overbodige luxe. (warme deken, iemand?)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_116015192
Graag gedaan Billie! Die rugzak/trolley stond hier al zeker 5 jaar in de kast. En dat terwijl het zo'n superhandig ding is. Ik ben blij dat ik er iemand blij mee kan maken.
Spoilers!
pi_116017367
Ik heb een dekbed over. En een quilt.
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:26:24 #118
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116087143
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 05:25 schreef Ridocar het volgende:
Beter dat je er weer bent! Ik heb je gemist. (nouja, niet dat we meteen ringen moeten uitzoeken, maar je begrijpt me)

[knip]
. Nachtrust is belangrijk, dus enigszins comfort is geen overbodige luxe. (warme deken, iemand?)
dekbed is al gebracht door yska en mij.. die was over bij Ingrid. een fijne ook nog een 4seizoenen dekbed 2 persoons.
Fokbijbel!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:09:39 #119
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_116092194
Aanbod van mij staat ook nog steeds. In November gaan wij hier een mega schoonmaak houden (we verwachten tussen de 40 en de 60 kuub weg te gooien) en ik zal dan de nodige dingen achter over drukken. Mocht het dan als nog van pas komen geef een gil.
pi_116555561
Ik heb een flinke terugval, vandaar dat ik even niet online ben geweest. Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.

Dat maakte me in het begin jaloers, en ik vroeg me af waarom dat was. Ik bleek haar leuk te vinden.

Vanaf het begin zag ik die jongen al als "bedreiging", wetende dat ze een vriend heeft.

Ik zal even verder skippen.

In de tijd dat we elkaar zagen en afspraken deden zij en ik bepaalde dingen waardoor het (voor mij in elk geval) op een relatie begon te lijken. Ze wist dat ik gevoelens had voor haar, maar dat ik geen relatiemateriaal ben voor haar, net zoals die andere jongen dat niet is.

Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.

En hier is waar ik het moeilijk mee had en heb. Het is zo, mijn sociale netwerk bestond uit enkel haar. Alle gesprekken die ik voerde, was met haar. Alle visite die hier over de vloer kwam, was zei.

Ze was het enige wat ik had.

Omdat ik het moeilijk vond om geen contact met haar te hebben, besloot ik haar toch maar te bellen. Ik kreeg haar moeder aan de lijn die niet wilde dat ik haar nog sprak, ik moest haar met rust laten en zulks.

(Dit was het moment waarop ik overwoog om uit te stappen, en de muziek voor de begrafenis aan het luisteren was)

Ik heb een week geen contact gezocht, had haar nummers verwijders, uit msn gegooid, van facebook af, alles.

Maar na die week vond ik haar nummer op een papiertje...

Ik stuurde haar een sms, en vroeg hoe het ging. Dat ik de tijd heb genomen om weer mezelf terug te vinden en dat ik hoopte dat het goed met haar gaat.

Het ging goed met haar, al had ze een drukke tijd.

Ik skip even verder...

Een paar dagen geleden sprak ik haar weer via msn, en ze vertelde me dat er iets was waar ze van vond dat ik het moest weten, maar niet zeker wist of ik er al klaar voor was.

Ik voelde de bui al hangen...

Ze blijkt nu een relatie te hebben met die jongen die ik vanaf het begin al wantrouwde, en die ik altijd als bedreiging heb gezien. Ik hoefde me nooit zorgen te maken, want ze waren vrienden, meer niet.

Daarna hadden we nog contact en ik merkte dat ik het er moeilijk mee heb. Ze is tot over haar oren verliefd, heeft de leukste tijd van haar leven nu, en ik? ... Ik ben weer terug bij af :(

Ik mis haar, ik mis dat ze me vertelt dat ze van me houdt, ik mis haar stem, haar lichaam :@

Alle leuke dingen die ik met haar wilde doen, doet HIJ straks met haar... Ik was hier altijd bang voor dat dit zou gaan gebeuren :'(

Nu hebben we besloten om tot 1 oktober geen contact te hebben, maar het maakt het verlangen niet minder.

Misschien is het beter om er definitief mee te stoppen, maar dan? Misschien is het tijdelijk, en kan ik ooit "normaal" met haar omgaan, als vriend. Maar misschien ook niet, en blijft dit steeds in mn achterhoofd als ik haar ooit weer zie. Ik weet het niet. Ik wil er ook niet weer alleen voor staan, maar achteraf sta ik dat nu al :'(

Begrijp me niet verkeerd, ik wil dat ze gelukkig is. Dat wil ik echt. Maar als het "pietje van 3 straten verop" zou zijn, of in elk geval iemand waarvan ik zn bestaan niet afwist, was het heel anders. Ik kon dit zien aankomen, en het voelt als een trap na... In de tijd dat ik geen contact met haar had kreeg zij een relatie met die andere jongen :(

Ik heb geen motivatie meer... Dagenlang lig ik in bed, en ik kom er alleen uit om boodschappen te doen. Vanavond heb ik weer een blokje gelopen, maar dat hielp ook niet echt. Ik voel me rot, verlaten, in de steek gelaten, eenzaam. Wéér een gebeurtenis in mn leven waar ik geen inspraak over had :'(

Mág ik wel een keer gelukkig zijn?
  zondag 9 september 2012 @ 08:38:44 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116556199
Contact verbreken en doorgaan met je leven, dit overkomt bijna iedereen wel een keer. En die mensen zijn er uiteindelijk ook allemaal overheen gekomen.
pi_116556523
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg :r

Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen. Er zijn nu drie mannen de dupe van haar spelletje, haar huidige vriend kan namelijk ook nooit zeker zijn dat ze hem niet aan het gebruiken is en binnenkort zat is :N Het lijkt wel een vooropgezet plan zeg, iemand vinden die zich zo bloot geeft en dringend op zoek is naar (lichamelijke) warmte is natuurlijk wel een heel makkelijk mechanisme om je eigen relatie te verneuken. Sorry hoor, ik heb er geen goed woord voor over. Jullie zullen vast iets speciaals hebben gehad ;( Kutzooi.
Liefdesverdriet suckt gewoon onwijs. Ik heb er zelf ook eens 9 maanden last van gehad, dat was echt een shitperiode. Maar uiteindelijk kom je er sterker uit maar dat klinkt natuurlijk nu als bullshit...

Anyway, Billie, ik vind het dapper dat je het opschrijft. Ik vroeg me gisteren nog af hoe het met je is. Ik speel al een tijdje met het idee om je weer eens op te zoeken maar ik heb gewoon de tijd niet, mijn agenda is te vol. Voor iedereen trouwens, niet alleen voor jou ;) Maar ik kan vast binnenkort wel een plekje vinden, alleen niet deze week.
Probeer voorlopig elke dag een taak voor jezelf te verzinnen. Boodschappen doen, 1 wasje draaien, boodschapjes doen, de afwas doen. Kleine stapjes, jezelf een beetje bezig houden.
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 09:26:42 #123
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116556542
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een misselijk mens is dat zeg :r

Om iemand die zo zwak in het leven staat zo te misbruiken en zoveel pijn te doen, echt totaal niet netjes. Sowieso ben je erg sneu als je vreemd gaat, vooral met twee mannen.
Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd :?
pi_116556562
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef billie1985 het volgende:
Afgelopen tijd heb ik best intensief contact gehad met een vrouw via FOK! (er zaten dagen tussen dat we elkaar 10 uur per dag spraken via telefoon en webcam) en we spraken regelmatig af en die "klik" was gewoon overduidelijk aanwezig. Ze sprak mij langer dan haar eigen vriend, op de weekenden na dan. Nu was er ook een andere jongen in beeld, waar ze net zo'n klik mee had als met mij. Zo niet, een nóg wat sterkere band.

Een tijdje geleden, laten we zeggen een maand, is de relatie met haar vriend beeindigd. Ze verhuiste tijdelijk naar haar moeder, die er op tegen was om nog contact met mij en die andere jongen te hebben. Niet meer bellen, geen webcam meer, niet meer langskomen.

Tot ze haar relatie beeindigde en naar haar moeder ging, had ze dus ook wat met Billie voor zover ik begrijp. En waarschijnlijk ook met die andere maar dat zal ze wel ontkennen.
Spoilers!
  zondag 9 september 2012 @ 09:43:01 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116556702
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Niet dat ik het ermee eens ben hoe ze zich gedragen heeft, maar ze ging toch niet vreemd :?
Emotioneel iig, en uiteindelijk is het een relatie geworden met een van de twee, het zal nu nog niet zo voelen maar Billie mag blij zijn dat hij niet die ene is waarmee het wel wat geworden is, dit soort streken zijn (gebrek aan) karakter en de kans is groot dat het haar nog een paar keer "overkomt".
Dan kun je beter nu teleurgesteld zijn dan na een paar jaar relatie en samenwonen.

Sterkte Billie, dit soort dingen zijn altijd &@¥§# :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')