Gelukkig maar!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog even gesproken, maar hij was alweer wat positiever dan de nacht ervoor!
Dank je dat je me even hebt geholpen, erg liefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
door de lijst heen geworsteld!! Maar het is gelukt:
Dit is de up to date lijst:
*koffiezetap Rucky (komt nog)
Fiets
Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen.
Grote rugzak om boodschappen in te vervoeren, is handiger dan tassen aan hand
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Vlees, wok en aardappel pan aanwezig
Messenset, 1 goed mes aanwezig, plus klein scherp mesje
Garde/mixer
Bezem is handig, voor balkon
Broodrooster
Tosti ijzer
TV meubel evt bij muhahaha of franknfurter
Heeft iemand een idee, wat Billie kan doen, met de stofzuiger? Hij zuigt namelijk valse lucht bij de aansluiting vanaf deksel naar zak.
Een een vraag over de expidit kast: Zijn de schroeven misschien al ergens boven water gekomen?
en dat momentje aanhouden!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:25 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dank je dat je me even hebt geholpen, erg lief
Nu eindelijk even een sterk momentje
Of de tas met mixer, messenset, en blikopener die Ehhe en ik hadden mee gegeven? Die mist ook nog steeds namelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
.
Een een vraag over de expidit kast: Zijn de schroeven misschien al ergens boven water gekomen?
Ik heb toevallig gisteren van alles uitgezocht, ook op zolder. En ik ben het niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fiets
Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen.
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer
Heeft iemand een idee, wat Billie kan doen, met de stofzuiger? Hij zuigt namelijk valse lucht bij de aansluiting vanaf deksel naar zak.
als die leeg is ingeleverd, waar is hij leeg gehaald dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef vannelle het volgende:
Schroevenset: Geen idee.
Ligt niet in Assen iig.
Tas met spullen: Is in het wagentje gegaan zegt Ehhe en die hebben we absoluut leeg ingeleverd.
Oftewel: Ook geen idee.
Staat in de OP en ik heb de TT ook wat aangepast, die was (gelukkigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fiets
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer
Dank je!! De TT heeft volgens mij niemand aan gedachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staat in de OP en ik heb de TT ook wat aangepast, die was (gelukkig) ook niet meer upto date. Als het niet goed is hoor ik het wel.
Het viel me een paar dagen geleden op, maar toen leek het me handiger om op de inventaris update te wachten om te kijken of de nieuwe TT wel ging kloppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dank je!! De TT heeft volgens mij niemand aan gedacht
Dat zal wel in een prullenbak verdwenen zijn, omdat jullie de verpakking van eterij en drinkerij voor onderweg er misschien op hadden gelegd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:34 schreef vannelle het volgende:
Bij Rucky maar die heeft geloof ik ook al thuis gezocht.
Zal wel een mysterie blijven.....
Uitgesloten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zal wel in een prullenbak verdwenen zijn, omdat jullie de verpakking van eterij en drinkerij voor onderweg er misschien op hadden gelegd?
Hoe weet je dat zo zeker? Vannelle zegt net dat de huurbus leeg is ingeleverd, hij ligt niet bij jou, dus waar is hij dan wel?quote:
Ik weet dat zo zeker omdat ik alle mogelijkheden ben na gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Vannelle zegt net dat de huurbus leeg is ingeleverd, hij ligt niet bij jou, dus waar is hij dan wel?
Is hij per ongeluk bij een andere FOK!ker terecht gekomen?
OP aangepast!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Seraphina het volgende:
Ik claim de GARDE en de BLIKOPENER!
Dank je! Wie moet ik benaderen voor een adres om het heen te sturen? Ik heb Billie zelf even een berichtje gestuurd, maar kan me zo voorstellen dat die niet zoveel op Fok! te vinden is.quote:
Overleg het even met Dolfina. Die heeft regelmatig contact met hem en kan wellicht iets betekenen. (en als ik je nu dingen toebedeel waar je niet aan wil beginnen Dolfie, excuusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Dank je! Wie moet ik benaderen voor een adres om het heen te sturen? Ik heb Billie zelf even een berichtje gestuurd, maar kan me zo voorstellen dat die niet zoveel op Fok! te vinden is.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Seraphina het volgende:
Ik claim de GARDE en de BLIKOPENER!
is goed hoor... ik heb al overleg gehad met Billie en dat is goed hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Overleg het even met Dolfina. Die heeft regelmatig contact met hem en kan wellicht iets betekenen. (en als ik je nu dingen toebedeel waar je niet aan wil beginnen Dolfie, excuus)
Waar is je secretaressepakje met bijbehorende bril dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Groetjes,
Persoonlijk secretaresse van Billie
Bril heb ik op, maar die zie je nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Waar is je secretaressepakje met bijbehorende bril dan?
Doe maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Bril heb ik op, maar die zie je niet
pakje heb ik niet, ik fok! naakt
Stond hier toevallig iets over kleding?quote:
Super, dankjewelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef Seraphina het volgende:
Er is een pakketje met blikopener en garde en misschien nog wel wat onderweg naar Billie
Ik heb wel een stuk of 4/5 (non merk) jeans voor je in de maat 32-32. DM maar bij interessequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:00 schreef billie1985 het volgende:
Ik schreef een tijdje geleden over een spijkerbroek die ik heb, waarvan ik dacht dat ie nog wel ruim een jaar mee kon gaan. Daar zitten dus sinds enkele weken 2 beginnende gaten in, de 1 een stuk groter dan de ander (rechter bovenbeen en linker broekzak, niet echt handig dus). Dus ik hou me aanbevolen voor wat je kunt missen, of klinkt dat heel erg uh... "veeleisend"? Maten varieren bij mij per merk, M/L heb ik en qua broek W32-L32
Bezem kan ik er ook wel bij doen. Stuur maar een PM naar dit account Billie. Verkeerde account.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:24 schreef Prive1990 het volgende:
Kan eventueel wel een nieuwe pan jouw kant opsturen. DM/PM dan gaat de pan deze week jouw kant op.Sterkte.
Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:
![]()
![]()
Pakjesdag!!!
![]()
![]()
Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.
Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?
Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan.
Echt heel lief!
Ik kreeg dus:
- Een blikopener
- Een garde
- 2 waxinelichthoudertjes
- Een doosje geurtheelichten (vanille)
- 4 reepjes melkchocolade
- Een fles Axe badschuim
- 3 plastic tassen ter opvulling maar evengoed nuttig
En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief
Dankjewel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |