ja toch wel...quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef billie1985 het volgende:
Hallo allemaal,
Even een kort berichtje, gisteren had ik een goede up moment, maar vandaag zit het tegen.
Suri, ik heb inderdaad belang bij een messenset! Kunnen we via PM afspreken wanneer die deze kant op komt?
Leandra, mijn schoenmaat is 44-45, maar dat hangt meestal af van het merk.
Ik kreeg goed nieuws, ook de vriezer mag van de lijst af!!Hoef ik geen rekening meer te houden met snel opeten van versproducten!
Dank je wel Rucky voor het regelen van een vriezertje en een luie stoel!
Hoop wel dat het een beetje energiezuinig dingetje is dan.quote:Op maandag 10 september 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
als het goed is... heef Rucky die kunnen regelen...
dat weet ik eerlijk gezegd niet...quote:Op maandag 10 september 2012 00:15 schreef Mirjam het volgende:
Cool, dan moet die nog die kant op. Is daar al een mogelijkheid voor?
Die vriezer komt wel goed.quote:Op maandag 10 september 2012 00:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat weet ik eerlijk gezegd niet...
ruckyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy??
Heb je enig idee wanneer die vriezer die kant op gaat? Of moet daar nog iets voor geregeld worden?quote:
Dat moet ik nog even met Billie kortsluiten.quote:Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heb je enig idee wanneer die vriezer die kant op gaat? Of moet daar nog iets voor geregeld worden?
Ga je dingetjes bakken?quote:Op maandag 10 september 2012 00:28 schreef Mirjam het volgende:
Graag, als die vriezer daar is kan ik ook wat voor Billie doen.
Nee die is er nog niet, maar ik drink zelf geen koffie dus dat heeft voor mij ook niet echt prioriteit. maar mocht iemand er 1 over hebben dan hou ik me wel aanbevolenquote:Op maandag 10 september 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
Is het koffiezetapparaat er trouwens al?
woon je ook dichtbij mij??quote:Op maandag 10 september 2012 00:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Een mens moet eten, dagen zonder eten zitten kan gewoon niet.
quote:Op maandag 10 september 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
woon je ook dichtbij mij??![]()
lijkt me lekker
Als je 250 km verschil dichtbij noemt dan is dat dus geen probleem.quote:
Heb je serieus maar één T-shirt?quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik draag nu op dit moment 1 goede spijkerbroek en een tshirt met (kijkt naar schouders) tot nu toe 6 zichtbare kleine gaatjes, maar omdat ik binnen zit maakt dat niet uit. En mocht ik snel naar buiten moeten, kan ik mn vest er overheen aandoen zodat niemand het ziet
Nee, ongeveer 10 tshirts, inclusief van mn exwerkgever met logo, en een aantal met gatenquote:Op maandag 10 september 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je serieus maar één T-shirt?
Want dan heb ik er hier nog wel een paar liggen voor je, stuk of 8.
Ah.. ik schrok al met 1 T-shirtquote:Op maandag 10 september 2012 00:55 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Nee, ongeveer 10 tshirts, inclusief van mn exwerkgever met logo, en een aantal met gaten
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen...quote:Op maandag 10 september 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké T-shirt gaan op de post, ik zal ze eerst nog effe door de spoelwas gooien zodat ze lekker ruiken
als ze aankomen !
Geen dank, graag gedaan !quote:Op maandag 10 september 2012 01:18 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen...
Respect!
Of nouja, 2... Dankjewel![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die werkjas lijkt me ideaal voor de winter straks!
Billy je hebt een PM met het Track en Trace nummer van je pakket, meestal worden pakkettenquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 09:52 schreef gridjuh het volgende:
billie, ik vergeet heel de tijd jou doosje op te sturen met broodrooster en tosti ijzer...
Heeft het haast of niet?
*vind ik leuk*quote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja want dan kan hij als zijn halfje brood een dag oud is, broodjes roosteren en de volgende
dag nog tosti's maken !
Billie durft vast niet te zeggen dat het haast heeft, dus zeg ik het maar effe
![]()
Als je toch van plan bent om te sturen, waarom niet morgen
en geroosterd brood is ook lekkerquote:Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*vind ik leuk*
zit wat in natuurlijk, tosti maken van wat ouder brood is beter dan droog brood met beleg
Je bedoeld met die iemand mij zeker?quote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Is er nu eigenlijk eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spullen en die van scrub_nurse en nog van iemand? Ik heb begrepen dat er al een paar maanden geprobeerd wordt om een afspraak te maken? Volgens mij zei scrub_nurse ook dat ze het wel hier in de buurt naar iemand zou brengen omdat ze niet op de goede gok naar Rotterdam wilt rijden vanuit Limburg (en terecht)
quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en geroosterd brood is ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bedoeld met die iemand mij zeker?![]()
Zou ook wel willen weten hoe dat gaat verlopen
[..]Ja klopt, ik wist alleen je username ff niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
Geeft niksquote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ja klopt, ik wist alleen je username ff niet meer
Ik heb je geprobeerd een pm terug te sturen, maar ik kreeg een foutmelding dat je inbox niet beschikbaar was ofzo? Anyway, ENORM bedankt!quote:Op maandag 10 september 2012 01:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen dank, graag gedaan !![]()
Broeken en schoenen moeten van andere komen want die maat heb ik niet voor je![]()
Ik ga effe een wasje draaien !
Mijn PM zit dichtquote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb je geprobeerd een pm terug te sturen, maar ik kreeg een foutmelding dat je inbox niet beschikbaar was ofzo? Anyway, ENORM bedankt!
Ridocar, wat kan ik hier nou op zeggen?quote:Op maandag 10 september 2012 06:13 schreef Ridocar het volgende:
Ik zal vanmiddag even m'n kledingkast uitruimen. Even kijken of er nog wat tussenzit dat opgestuurd kan worden. Ik heb zelf schoenmaat 41, dus dat gaat 'm niet worden, maar broeken, shirts, hemden en vesten genoeg.
Oja, misschien vind je het niks, maar ik heb ook een werkjas, donkerblauw, lang model, met afritsbare capuchon en uitritsbare binnenvoering.
Deze:
[ afbeelding ]
Die draag ik niet meer sinds signaalkleding verplicht is op m'n werk. 't is dus niet omdat 'ie versleten is. Voor zover ik kan zien zitten er ook geen gaten in.
Ik heb een pm gestuurd naar (ik dacht) scrubnurse, met de vraag of we een nieuwe afspraak konden maken, maar ik dacht dat ze daar nog niet op gereageerd had. Ik zal zo nog eens mijn pm box checken of het waar is wat ik zeg, want nu begin ik te twijfelenquote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Is er nu eigenlijk eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn spullen en die van scrub_nurse en nog van iemand? Ik heb begrepen dat er al een paar maanden geprobeerd wordt om een afspraak te maken? Volgens mij zei scrub_nurse ook dat ze het wel hier in de buurt naar iemand zou brengen omdat ze niet op de goede gok naar Rotterdam wilt rijden vanuit Limburg (en terecht)
Zover ik weet in Zuid-Limburg. Helaas is mijn postduif niet berekend om zwaardere lasten dan 25gram te vervoeren anders had ik het graag per luchtpost laten overkomenquote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
logistieke vraag, die spullen van zwarte doos, nurse en sneezeechu waar staat die??
Ohja, dat vroeg iemand anders ook al, helemaal vergeten. Het is niet zo dat ik er niet op in wil gaan hoorquote:Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef komrad het volgende:
billie, ik weet niet dit de plek is maar ik stel de vraag toch maar. is er al voortgang met de maatschappelijke hulp en de schuldhulp? ik kan me voorstellen dat je hier niet op in wilt gaan hoor. ik hoop voor je dat dat ook vootspoedig gaat zodat je straks helemaal op de rit staat
ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...quote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef zwartedoos het volgende:
Nou het gaat om een auto vol met spullen/meubels...Dus misschien kan je dan wat losse spullen meenemen dat zou te gek al zijn. De spullen staan in Sittard bij scrub_nurse..quote:Op dinsdag 11 september 2012 06:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik rijd toevallig zaterdag van zuid limburg naar Rotterdam...
maat dan moet iemand die doos op komen halen op de locatie waar ik smiddags/savonds ben.
is dat een optie?
waar staat die doos nu? pm anders even om te kijken of iemand de doos bij mij kan brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |