Inderdaad, lijkt me sterk dat de betreffende persoon hier vraagt om spullen die niet strikt noodzakelijk zijn. Mooi toch dat hij op deze manier iets extra's krijgt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Denk haast dat het gourmetstel aangeboden is door iemand en niet dat hij er om gevraagd heeft.
Maar andere dingen in het lijstje lijken me idd een beetje overbodig zoals ene tosti-ijzer (kun je prima in een koekenpan klaarmaken) en een droger.
Dat heb je wel eens he, bij het openen van een nieuw topic.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef Ridocar het volgende:
Ojee, daar zijn de newtopic-posters weer...
Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen. Het gebeurt altijd bij een pas geopend topic in deze reeks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens he, bij het openen van een nieuw topic.
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, nog een keertje dan.
Ten eerste is het lijstje uit de OP gemaakt door iemand anders (en zwaar verouderd) en heeft TS het alleen gekopieerd omdat hij zelf niet zo goed wist wat hij nodig had. Het moge duidelijk zijn dat gebaksvorkjes minder belangrijk zijn dan een koelkast.
Ten tweede heeft TS financieel zijn zaakjes inderdaad niet op orde door diverse omstandigheden. Dat zou hij wel moeten hebben, hij krijgt daar nu hulp voor dus dat komt op termijn wel goed. 'Eigen schuld' of niet, dat neemt niet weg dat TS tot voor kort alleen een luchtbed had. Als wij hem dus uit eigen vrije wil helpen, zorgt dat er mede voor dat hij niet dieper in de shit komt te zitten en geen grote 'last/profiteur/hoejehetwiltnoemenmetjebeperktegeest' voor de maatschappij zal worden. Zo is hij geholpen en de maatschappij uiteindelijk ook.
Ten derde heeft TS nu veel spullen gekregen/in de planning en wordt dit topic denk ik alleen gebruikt om de puntjes op de i te zetten.
En nou wegwezen als je niet constructief kunt zijn.
Ook dat is niet raar. Maar had dat stukje tekst gewoon even in de OP geplakt danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen. Het gebeurt altijd bij een pas geopend topic in deze reeks.
Dus voor al die users nog een keertje:
[..]
^^ Dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook dat is niet raar. Maar had dat stukje tekst gewoon even in de OP geplakt dan
Dit idd!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
En als TS toen niet wist wat-ie nodig had, weet-ie dat nu toch wel? Oftewel update de lijst eens!
Maar neemt niet weg dat TS na al die tijd best eens een blikopener van een euro had kunnen kopen, goedkoper dan dat kan je niet eten dus dat is snel terugverdiend.
En om nou om theelepeltjes te vragen... die kosten nog steeds minder dan een postzegel per 6 bij de Action bijvoorbeeld.
^^ Dat. Wat bezielt de "beroepshelpers" om mensen met terechte opmerkingen zo af te schrikken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar buiten dat voel ik me als niet regelmatige bezoeker van fhf altijd erg onwelkom in zulke topics...
Is ook lastig. Veel opmerkingen zijn al zo vaak langsgekomen dat we er een beetje moe van worden en kortaf reageren. Ondertussen hebben jullie eigenlijk geen idee wat er speelt zonder dat je 4 topics doorleest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit idd!
Ik dacht ook meteen ondertussen kan TS de lijst toch wel aanpassen met hulp van mensen hier.
Maar buiten dat voel ik me als niet regelmatige bezoeker van fhf altijd erg onwelkom in zulke topics...
Terwijl er hier weer gedacht wordt: "wat bezielt mensen die de situatie niet kennen om zo snel een oordeel te vellen?".quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat. Wat bezielt de "beroepshelpers" om mensen met terechte opmerkingen zo af te schrikken?
Dat begrijp ik maar als er een topic wordt geopend met een OP die behoorlijk veroudert is wordt daar natuurlijk een beetje om gevraagd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is ook lastig. Veel opmerkingen zijn al zo vaak langsgekomen dat we er een beetje moe van worden en kortaf reageren. Ondertussen hebben jullie eigenlijk geen idee wat er speelt zonder dat je 4 topics doorleest.
Ja, dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar als er een topic wordt geopend met een OP die behoorlijk veroudert is wordt daar natuurlijk een beetje om gevraagd.
En dan nog hoeft er niet meteen over newbies geklaagd te worden lijkt me.. Voelt toch een beetje lullig.
Werd niet echt een oordeel geveld toch? Dat lijstje is ook een beetje raar, dat mag toch gezegd worden. Ik vind niet dat ik ts nou persoonlijk aangevallen heb ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Terwijl er hier weer gedacht wordt: "wat bezielt mensen die de situatie niet kennen om zo snel een oordeel te vellen?".
Heb het zelf ondertussen wel beetje gevolgd, maar post niet mee. Natuurlijk top als mensen hem willen helpen, maar soms gaat het mijn pet te boven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is ook lastig. Veel opmerkingen zijn al zo vaak langsgekomen dat we er een beetje moe van worden en kortaf reageren. Ondertussen hebben jullie eigenlijk geen idee wat er speelt zonder dat je 4 topics doorleest.
Nee, klopt. Maar er zijn heel veel mensen die dat in vorige topics wel hebben gedaan en vervolgens komt elke 'newbie' post hier over dit onderwerp zo over.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Werd niet echt een oordeel geveld toch? Dat lijstje is ook een beetje raar, dat mag toch gezegd worden. Ik vind niet dat ik ts nou persoonlijk aangevallen heb ofzo.
ik snap wat je bedoeld, al staat er duidelijk deel 4quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar als er een topic wordt geopend met een OP die behoorlijk veroudert is wordt daar natuurlijk een beetje om gevraagd.
En dan nog hoeft er niet meteen over newbies geklaagd te worden lijkt me.. Voelt toch een beetje lullig.
Snap ik, het punt is alleen, dat Billie dit account alleen gebruikt om af te reageren en voor dit topic, dus wordt ie vergeten..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het zelf ondertussen wel beetje gevolgd, maar post niet mee. Natuurlijk top als mensen hem willen helpen, maar soms gaat het mijn pet te boven.
TS (de officiele dan) zit in financiele problemen maar vraagt/krijgt wel electronische spullen die hij niet nodig heeft en enkel geld kosten.
Had zelf gehoopt dat het topic meer zou gaan om het evt helpen van TS in andere wegen, nadat hij de basisspullen wel had (wat natuurlijk zeer goed is van iedereen dat ze hem hebben geholpen ermee). Maar vervolgens is TS voornamelijk afwezig, geeft een beperkte update en gaat het vaak enkel nog over spullen. Vind ik vooral jammer.
Dus misschien tijd om de OP eens aan te passen en sowieso de lijst eruit te halen?
Tuurlijk, maar ondertussen staan er spullen bij als een gourmetstel enzo. Niet als gewenst maar als gekregen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het vreemd overkomt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef dolfina-chica het volgende:
Strike, het lijstje is in zoverre raar, dat het een lijst is van internet.. en ik (want oorspronkelijk komt ie ergens bij mij vandaan) had zoiets van.. gewoon laten staan en kijken wat er gebeurd.
klopt, ik zei al.. dat moeten we even gaan doen, want dit is niet duidelijk meer.. hij zei al: ik kom er zelf niet aan toe, ik kan me er niet toe zetten.. is te onoverzichtelijk.. wat ik me kan voorstellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ondertussen staan er spullen bij als een gourmetstel enzo. Niet als gewenst maar als gekregen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het vreemd overkomt.
Anyway, goed dat jullie samen de boel nog eens door gaan lopen. Handig voor hier, maar veel handiger en belangrijker voor Billie zelf
Regio Rotterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Weet niet waar Billie woont, maar hij kan een keer bij mijn vereniging komen kijken (net achter Arnhem).
Wij stikken de moord van pannen/potjes/deksels/bestek.
Hele verhaal gelezen, maar daar dan weer glad overheen kijkenquote:
Super aanbod!! We komen hier zeker weten op terug!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen, maar daar dan weer glad overheen kijken![]()
Maar mocht hij in staat zijn deze kant op te komen (ben zelf niet echt in staat die kant op te gaan en versturen is ook weer zoiets): stuur even een pm, dan kunnen we wat afspreken. Logischerwijs is het allemaal niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar voor een beginnende zelfstandige natuurlijk helemaal van pas.
Tof aanbod!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik heb met Billie afgesproken dat we donderdag samen de topics doorspitten om te kijken wat ie wel en niet heeft, wat ie wel en niet nodig heeft..
Ridocar, je hebt gelijk hoor.. sterker komt ie eruit! Al ziet hij dat op dit moment zelf nog niet.
[..]
ik snap wat je bedoeld, al staat er duidelijk deel 4
Deel 3 werd van tijd tot tijd een keertje omhoog geschopt met een vraag oid. Dan zou ik ook mensen verwachten als het topic in je Actieve lijst komt.
Ik ga donderdag met Billie kijken wat wel en wat niet..
En tuurlijk in de lijst staan ook niet prio dingen, maar ja, als iemand ze over heeft...
Verder is alles wel gezegd, maar hier wil ik even op terug komen. Nee, dat mag je niet verwachten omdat iedereen een verschillende achtergrond heeft en natuurlijk ook verschillende inkomens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:51 schreef LittleLady het volgende:
Ergens moet ik de sociale dienst wel gelijk geven, met je 26ste mag je toch wel van mensen verwachten dat ze spaargeld hebben om op zichzelf te gaan wonen en een flinke uitzet bij elkaar hebben gespaard.
Ja hallo, hij is toch ook eens jarig? Vraag je dan dingen voor je uitzet, nu ook nichtjes en neefjes die thuis wonen krijgen dingen voor hun uitzet, ook mijn jongste broertje die gaat straks dingen voor zijn uitzet krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Verder is alles wel gezegd, maar hier wil ik even op terug komen. Nee, dat mag je niet verwachten omdat iedereen een verschillende achtergrond heeft en natuurlijk ook verschillende inkomens.
Sorry Liesje en Cat![]()
Ja blaat, dingen zijn zoals ze zijn en dat is bij Billie door omstandigheden niet gebeurd, wat wil je er aan veranderen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja hallo, hij is toch ook eens jarig? Vraag je dan dingen voor je uitzet, nu ook nichtjes en neefjes die thuis wonen krijgen dingen voor hun uitzet, ook mijn jongste broertje die gaat straks dingen voor zijn uitzet krijgen.
Ook moet je sparen, mijn moeder zei altijd,sparen of wil je een kratjes meubilair.
En kom op als je 26 bent en je woont thuis dan kun je best sparen en dingen regelen voor als je uit huis gaat, want als pa niet depressief was geworden was die dan bij zijn pa blijven wonen tot zijn 45ste?
Zulke dingen doe je meestal onder 'dwang' van je ouders. Mijn moeder verplichte me al sinds mijn 10e om een klein deel van mijn zakgeld en later salaris op mijn spaarrekening te zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja hallo, hij is toch ook eens jarig? Vraag je dan dingen voor je uitzet, nu ook nichtjes en neefjes die thuis wonen krijgen dingen voor hun uitzet, ook mijn jongste broertje die gaat straks dingen voor zijn uitzet krijgen.
Ook moet je sparen, mijn moeder zei altijd,sparen of wil je een kratjes meubilair.
En kom op als je 26 bent en je woont thuis dan kun je best sparen en dingen regelen voor als je uit huis gaat, want als pa niet depressief was geworden was die dan bij zijn pa blijven wonen tot zijn 45ste?
Dat fenomeen is mij volstrekt onbekend.quote:Ik heb het over users die nooit hier komen, en opeens met gestrekt been het topic binnenkomen, zonder de reeks te hebben gelezen.
Geen probleem. Wij hebben hier voor een goede 200man aan spullen liggen, dat hebben wij echt niet nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Super aanbod!! We komen hier zeker weten op terug!!
hoe bedoel je dat? globaler gaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Geen probleem. Wij hebben hier voor een goede 200man aan spullen liggen, dat hebben wij echt niet nodig.
Maar is dit verhaal niet een initiatief waard om wat globaler (ok, wel binnen NL) aan de gang te gaan?
Heb er zelf totaal geen tijd voor om er echt actief in te zijn, maar ken genoeg mensen waar dingen te ''regelen'' zijn.
Dit is wel heel simpel gesteld, je gaat hier uit van het beste geval. Als dit zo is kan je natuurlijk alle sociale voorzieningen wel opdoeken. Stel dat je vader overleden is en je moeder al het geld uitgeeft aan alcohol, drugs of andere onzin. Dan heb je niet bepaald een stabiele basis gehad, en is het behoorlijk lastig om naast de problematiek en school ook nog rustig een baantje te nemen om iets op te bouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja, een soort FHF Kringloop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef Inlognaam het volgende:
Denk een beetje het idee van een spullenbank waar mensen terecht kunnen?
Klinkt wel leuk maar is waarschijnlijk lastig te realiseren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, een soort FHF Kringloop.
Geen idee hoe je dit zou moeten opzetten (en of er uberhaubt animo voor is), maar lijkt mij ergens wel tof
Het idee is leuk, maar ik denk moeilijk te realiseren voor het handjevol mensen wat hier zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit zou moeten opzetten (en of er uberhaubt animo voor is), maar lijkt mij ergens wel tof
Leuke gedachte, echt waar, maar in de praktijk niet uitvoerbaar voor FHF.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog even gesproken, maar hij was alweer wat positiever dan de nacht ervoor!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke gedachte, echt waar, maar in de praktijk niet uitvoerbaar voor FHF.
Ik denk terug aan de kerstpakkettenactie van vorig jaar... die we goedkoper wilden organiseren door centrale kadoverzamelpunten te maken. Dat was géén succes en uiteindelijk heeft iedereen zelf hun pakketten bezorgd, opgestuurd of via het vervoerstopic een lift ervoor gevonden. Werkte prima.
FHF gaat geen centrale zaken organiseren, het is en blijft van user tot user waarbij men elkaar
natuurlijk wel kan vinden om zaken van A naar B te beozrgen.
En verder is dit offtopic, het topic gaat om Billie.![]()
Hoe gaat het nu met je Billie?
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik heb hem vannacht nog even gesproken, maar hij was alweer wat positiever dan de nacht ervoor!
Dank je dat je me even hebt geholpen, erg liefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
door de lijst heen geworsteld!! Maar het is gelukt:
Dit is de up to date lijst:
*koffiezetap Rucky (komt nog)
Fiets
Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen.
Grote rugzak om boodschappen in te vervoeren, is handiger dan tassen aan hand
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Vlees, wok en aardappel pan aanwezig
Messenset, 1 goed mes aanwezig, plus klein scherp mesje
Garde/mixer
Bezem is handig, voor balkon
Broodrooster
Tosti ijzer
TV meubel evt bij muhahaha of franknfurter
Heeft iemand een idee, wat Billie kan doen, met de stofzuiger? Hij zuigt namelijk valse lucht bij de aansluiting vanaf deksel naar zak.
Een een vraag over de expidit kast: Zijn de schroeven misschien al ergens boven water gekomen?
en dat momentje aanhouden!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:25 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Dank je dat je me even hebt geholpen, erg lief
Nu eindelijk even een sterk momentje
Of de tas met mixer, messenset, en blikopener die Ehhe en ik hadden mee gegeven? Die mist ook nog steeds namelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
.
Een een vraag over de expidit kast: Zijn de schroeven misschien al ergens boven water gekomen?
Ik heb toevallig gisteren van alles uitgezocht, ook op zolder. En ik ben het niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fiets
Vriezer normaal niet noodzakelijk, maar aangezien via voedselbank vrij vaak vers voedsel aangeboden wordt, kan je het invriezen.
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer
Heeft iemand een idee, wat Billie kan doen, met de stofzuiger? Hij zuigt namelijk valse lucht bij de aansluiting vanaf deksel naar zak.
als die leeg is ingeleverd, waar is hij leeg gehaald dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef vannelle het volgende:
Schroevenset: Geen idee.
Ligt niet in Assen iig.
Tas met spullen: Is in het wagentje gegaan zegt Ehhe en die hebben we absoluut leeg ingeleverd.
Oftewel: Ook geen idee.
Staat in de OP en ik heb de TT ook wat aangepast, die was (gelukkigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fiets
Oven
Theelepeltjes
Blikopener
Pannen en potjes
Garde/mixer
Broodrooster
Tosti ijzer
Dank je!! De TT heeft volgens mij niemand aan gedachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staat in de OP en ik heb de TT ook wat aangepast, die was (gelukkig) ook niet meer upto date. Als het niet goed is hoor ik het wel.
Het viel me een paar dagen geleden op, maar toen leek het me handiger om op de inventaris update te wachten om te kijken of de nieuwe TT wel ging kloppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dank je!! De TT heeft volgens mij niemand aan gedacht
Dat zal wel in een prullenbak verdwenen zijn, omdat jullie de verpakking van eterij en drinkerij voor onderweg er misschien op hadden gelegd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:34 schreef vannelle het volgende:
Bij Rucky maar die heeft geloof ik ook al thuis gezocht.
Zal wel een mysterie blijven.....
Uitgesloten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zal wel in een prullenbak verdwenen zijn, omdat jullie de verpakking van eterij en drinkerij voor onderweg er misschien op hadden gelegd?
Hoe weet je dat zo zeker? Vannelle zegt net dat de huurbus leeg is ingeleverd, hij ligt niet bij jou, dus waar is hij dan wel?quote:
Ik weet dat zo zeker omdat ik alle mogelijkheden ben na gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Vannelle zegt net dat de huurbus leeg is ingeleverd, hij ligt niet bij jou, dus waar is hij dan wel?
Is hij per ongeluk bij een andere FOK!ker terecht gekomen?
OP aangepast!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Seraphina het volgende:
Ik claim de GARDE en de BLIKOPENER!
Dank je! Wie moet ik benaderen voor een adres om het heen te sturen? Ik heb Billie zelf even een berichtje gestuurd, maar kan me zo voorstellen dat die niet zoveel op Fok! te vinden is.quote:
Overleg het even met Dolfina. Die heeft regelmatig contact met hem en kan wellicht iets betekenen. (en als ik je nu dingen toebedeel waar je niet aan wil beginnen Dolfie, excuusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Dank je! Wie moet ik benaderen voor een adres om het heen te sturen? Ik heb Billie zelf even een berichtje gestuurd, maar kan me zo voorstellen dat die niet zoveel op Fok! te vinden is.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:16 schreef Seraphina het volgende:
Ik claim de GARDE en de BLIKOPENER!
is goed hoor... ik heb al overleg gehad met Billie en dat is goed hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Overleg het even met Dolfina. Die heeft regelmatig contact met hem en kan wellicht iets betekenen. (en als ik je nu dingen toebedeel waar je niet aan wil beginnen Dolfie, excuus)
Waar is je secretaressepakje met bijbehorende bril dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Groetjes,
Persoonlijk secretaresse van Billie
Bril heb ik op, maar die zie je nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Waar is je secretaressepakje met bijbehorende bril dan?
Doe maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Bril heb ik op, maar die zie je niet
pakje heb ik niet, ik fok! naakt
Stond hier toevallig iets over kleding?quote:
Super, dankjewelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:05 schreef Seraphina het volgende:
Er is een pakketje met blikopener en garde en misschien nog wel wat onderweg naar Billie
Ik heb wel een stuk of 4/5 (non merk) jeans voor je in de maat 32-32. DM maar bij interessequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:00 schreef billie1985 het volgende:
Ik schreef een tijdje geleden over een spijkerbroek die ik heb, waarvan ik dacht dat ie nog wel ruim een jaar mee kon gaan. Daar zitten dus sinds enkele weken 2 beginnende gaten in, de 1 een stuk groter dan de ander (rechter bovenbeen en linker broekzak, niet echt handig dus). Dus ik hou me aanbevolen voor wat je kunt missen, of klinkt dat heel erg uh... "veeleisend"? Maten varieren bij mij per merk, M/L heb ik en qua broek W32-L32
Bezem kan ik er ook wel bij doen. Stuur maar een PM naar dit account Billie. Verkeerde account.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:24 schreef Prive1990 het volgende:
Kan eventueel wel een nieuwe pan jouw kant opsturen. DM/PM dan gaat de pan deze week jouw kant op.Sterkte.
Je weet wat je met die waxinelichthouders moet doen toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef billie1985 het volgende:
![]()
![]()
Pakjesdag!!!
![]()
![]()
Vanmiddag lag er een briefje in de bus dat er een pakketje voor mij bij de buren is afgeleverd. Die heb ik opgehaald en deze bleek van Seraphina af te komen.
Alleen... Het pakketje voelde wel erg zwaar aan voor "enkel" een blikopener en een garde?
Vol spanning maakte ik het pakketje open en zag dat ze er nog wat kleine spulletjes bij heeft gedaan.
Echt heel lief!
Ik kreeg dus:
- Een blikopener
- Een garde
- 2 waxinelichthoudertjes
- Een doosje geurtheelichten (vanille)
- 4 reepjes melkchocolade
- Een fles Axe badschuim
- 3 plastic tassen ter opvulling maar evengoed nuttig
En dit raakte me echt. Het gebaar wat ze hier mee maakte vond en vind ik erg lief
Dankjewel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |