abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115502577
Gisteren met enthousiasme in de tuin van een lieve vriendin aan de slag gegaan. 't Resultaat is al heel mooi, maar er staan 3 gigantische struiken in die niet in het formaat van de tuin passen.
Een is een taxus (denken we), een krulhazelaar die ineens ook gewone takken maakt (en echt veel te lomp is voor een achteruin) en een nog niet nader gedefinieerde struik met priktakken (lijkt wel wat op een grijze conifeer met hele kleine naaldjes) en deze drie moeten of flink gesnoeid of geruimd worden.
Dit gaat mij niet lukken, mijn vriendin ook niet dus nu doen we een beroep op een stoere, sterke FHF-er die in elk geval iets van een flinke zaag bezit en bereid is om ons te helpen.Een is fijn, meer mag altijd :)

Wat vragen we : hulp bij het snoeien/rooien en afvoeren.
Wat krijg je er voor terug : voldoende eten, drinken (liefde van de man gaat door de maag tenslotte) en hulp van 2 meiden. maar ook onuitsprekelijke dank,
Datum : NOTK maar liefst wel zo snel mogelijk uiteraard
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_115503031
Wat het afvoeren betreft ,denk erom dat je de taxus niet in de buurt van paarden weggooid als je dat van plan zou wezen ,want de taxus is giftig voor paarden als ze ervan eten en kunnen dodelijk zijn.
Wat de gewone takken in de krul hazelaar betreft dit zijn wilde takken.
De grijze conifeer met de stekels zal hoogstwaarschijnlijk een jeneverbes zijn, dit is de enigste conifeer met stekels in ons land. en deze is zeer moeilijk te snoeien.
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:54:07 #3
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_115503252
Kijk uit dat het rooien onder een kapvergunning valt.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_115503301
Ik ga deze toch sluiten, FHF is in eerste instantie bedoeld voor Fok!kers en hun naaste familie en niet voor vriendinnen van Fok!kers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115508697
Na overleg met TS weer open, het gaat hier om een Fok!ker die anoniem wil blijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115508852
er moet toch minimaal wel één persoon van de FP zijn die graag komt snoeien..

* bibroni mompelt iets met snoeihard en Djeez... :P

Voor mij te ver weg helaas, dagje bomen hakken is altijd leuk!
pi_115510451
Fijn dat ie weer open is... hopelijk komt er een stoere fokker langs die wil helpen :)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_115514364
Ik zou op zich best willen helpen, alleen nou heeft mijn huidige auto geen trekhaak :D

Hebben jullie een auto met trekhaak, voor een evt. aanhanger?
En heb je misschien een fotootje van het gevaarte?
pi_115517456
Hoi wij hebben wel 2 auto's met trekhaak dus dat is geen probleem. edit : maar geen kar :'(
En foto's ga ik vragen en die komen asap.

Wat fijn dat je wilt helpen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Muks op 13-08-2012 18:46:22 ]
pi_115523393
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef Muks het volgende:
Hoi wij hebben wel 2 auto's met trekhaak dus dat is geen probleem. edit : maar geen kar :'(
En foto's ga ik vragen en die komen asap.

Wat fijn dat je wilt helpen.
Nouja, ik wil best even langskomen hoor..
Doe anders even wat meer info via DM ofzo, ook over hoe wie wat wanneer etc.
Dan weet ik ook even wat ik mee zou moeten nemen.
pi_115545946
Hoi

Ik ga even contacten met mijn vriendin...je hoort van ons via DM !
pi_115570280
Helaas is het te ver weg, giga tuinfreak als ik ben zou het wel leuk zijn als de kop van NH iets dichterbij R'dam zou liggen, niks leuker dan in een ander zijn tuin lós mogen gaan :+ .
Even uit nieuwsgierigheid, waarom wil de vrager anoniem blijven? Is toch zeer zeker en zeer absoluut geen schande om hulp te vragen met je tuin als je dat zelf niet kunt, om welke reden dan ook?
Wellicht komt er zelfs meer hulp als het niet via een, heel lief bedoelde omweg hoeft ? Just asking :@
Waar het stinkt is het warm.
pi_115689128
Als alles lukt, komt donderdag JK1982 ons een handje helpen !!
pi_115695103
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef Muks het volgende:
Als alles lukt, komt donderdag JK1982 ons een handje helpen !!
Wat zou er niet moeten lukken? :P
pi_115707886
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:18 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Wat zou er niet moeten lukken? :P
geen idee maar heb geleerd dat een slag om de arm altijd handig is :)
pi_115707901
Via Dm heb ik nu al ettelijke keren de vraag beantwoord of het voor een zeker persoon hier is die al vaker op hulp heeft gevraagd. DIT IS NIET HET GEVAL !!!
pi_115708028
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:09 schreef Muks het volgende:

[..]

geen idee maar heb geleerd dat een slag om de arm altijd handig is :)
Komt vast goed.. het is even een stukkie rijden, dus ik zal vast niet om 8.00 voor de deur staan.
Maar ik wil wel proberen er een beetje bijtijds te zijn.. :D

ik ga zo even een nieuwe zaag halen :7

quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:11 schreef Muks het volgende:
Via Dm heb ik nu al ettelijke keren de vraag beantwoord of het voor een zeker persoon hier is die al vaker op hulp heeft gevraagd. DIT IS NIET HET GEVAL !!!
En voor de lieve lezertjes: it wasn't me die dat heeft gevraagd :P
pi_115708124
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:23 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Komt vast goed.. het is even een stukkie rijden, dus ik zal vast niet om 8.00 voor de deur staan.
Maar ik wil wel proberen er een beetje bijtijds te zijn.. :D

ik ga zo even een nieuwe zaag halen :7

[..]

En voor de lieve lezertjes: it wasn't me die dat heeft gevraagd :P
Nee jij was de enige die dat dus niet vroeg !! En we kijken uit naar Donderdag !
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:34:24 #19
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_115708140
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:11 schreef Muks het volgende:
Is dat serieus gevraagd?? :o 8)7
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_115708687
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:32 schreef Muks het volgende:

[..]

Nee jij was de enige die dat dus niet vroeg !! En we kijken uit naar Donderdag !
Ik ook! Ik bel je voor die tijd nog wel even..
Had ik eigenlijk gisterenmiddag al willen doen, maargoed..
Ik moet sowieso het adres nog even hebben ;)
pi_115708822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:34 schreef Ireth het volgende:

[..]

Is dat serieus gevraagd?? :o 8)7
Jup...
pi_115915349
Tuin is gesnoeid dus een slotje mag !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')