quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef tpopml het volgende:
Ik ben op zoek naar vouchers/codes die McDonalds heeft uitgegeven tijdens de Dierentuinactie (http://www.mcdonalds.nl/dierentuin)!
We willen graag met het gezin naar Dierenpark Emmen en zo'n actie is dan uiteraard heel erg handigHeeft iemand de vouchers en geen interesse om ze zelf te gebruiken, dan zou je er een mede-fokker
enorm blij mee maken!
Is Blijdorp een van de deelnemende dierentuinen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als iemand er 1 over heeft....?
Man en ik willen graag samen naar blijdorp, maar 21 euro p.p is best pittig voor ons..
Ik heb ze alleen voor het Dolfinarium in Harderwijk gezien. Helaas!quote:
Correctie: ik blijk er nog maar 2 te hebben. Ergens 1 kwijtgeraakt in het laatje of bij 't oud papier... Foutje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Sally het volgende:
Nog steeds geldig? Ik heb er ook nog 3 liggen, vandaag nog in de hand gehad!
PM adres als je ze wilt ontvangen
Check!quote:
Je hoeft toch niets met de post te sturen? Je hebt toch de code nodig om online een 2e kaartje te bestellen (1 kopen, + 1 gratis met de code)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Check!
1 kaartje gaat het om? Ik stuur je een mailtje. Maar de envelop komt op z'n vroegst pas maandag aan, is geen probleem?
Daar kwamen we net ook achter, LOLquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hoeft toch niets met de post te sturen? Je hebt toch de code nodig om online een 2e kaartje te bestellen (1 kopen, + 1 gratis met de code)
Laat je nog even weten hoe het was?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef hopsie het volgende:
Ik ben wanhopig op zoek naar een voucher voor een dierentuinkaartje van de Mc, omdat ik morgen onverwacht richting Emmen ga. Helaas ben ik te kort geregistreerd om een pm te sturen.
zou iemand mij uit de brand kunnen helpen?
mail: michielbs apestaartje outlook punt com
Diegene heeft me vandaag een mail gestuurd met 1 (voor mij toffe) foto uit de dierentuin, weet nog niet hoe de dag zelf was, maar op de foto had hij een megagrijns op z'n gezicht! Hij zou zelf hier ook nog wat laten weten in elk geval!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Sally het volgende:
Ik ben mijn twee actiecodes kwijt aan iemand die graag met een paar vrienden naar Dierenpark Emmen gaat morgen!![]()
Geslaagde actie!![]()
FHF
Ik PM je een codequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef Robkuh het volgende:
als iemand er nog eentje kan missen, dat zou supertop zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |