Miele onderdelen zijn vaak prijzig....ik zou eerst informeren naar de prijs.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:06 schreef hinkepink het volgende:
Beste Diemux en z80,
Het is een Miele excellent SC, en hij is al heel oud.
Hij verwarmt het water niet meer, maar hij loopt nog wel het programma af.
Ik denk het verwarmingselement.
En jij gaat kijken of je het kan verhelpen ... ?!?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:03 schreef Diemux het volgende:
Klinkt eerder als een verstopte leiding in de vaatwasser.
http://www.klusidee.nl/Forum/about3618.html&highlight=
Element zal wel niet stuk zijn, gebeurd niet zo vaak. Als die wel stuk is dan is het afgelopen, element kost 164 euro...
Ik kom niet echt omgeving uit utrechtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:19 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
En jij gaat kijken of je het kan verhelpen ... ?!?
Even bellen en je weet het. Niet iedereen op marktplaats is een hufter.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
Vanaf 50 euro en dan bezorgen van Amsterdam naar Utrecht... gok dat ie dan op minimaal 150 euro terecht komt...
zodra ik morgen ochtend wakker word staat er al een sms klaar om naar de verkoper te verzenden met het verzoek om in dit topic te kijken. Ik woon er pal achter, heel misschien zou ik nog wat als tussenopslag kunnen betekenen, maar dan moet hij ook hier rap vandaan gehaald worden, aangezien ik niet over eindeloze opslagruimte beschik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:09 schreef tombolafan het volgende:
Misschien dat dit iets voor jou is?
vaatwasser
Wel in Rotterdam en haast geboden, maar wel gratis
Ja ben je wakker??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
zodra ik morgen ochtend wakker word staat er al een sms klaar om naar de verkoper te verzenden met het verzoek om in dit topic te kijken. Ik woon er pal achter, heel misschien zou ik nog wat als tussenopslag kunnen betekenen, maar dan moet hij ook hier rap vandaan gehaald worden, aangezien ik niet over eindeloze opslagruimte beschik.
En dan zorg ik dat ik ook bij hinkepink ben voor de koffie en lekkers te verzorgen terwijl hij aangsloten wordt en zorg ik voor een flink pak vaatwastabletten!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:49 schreef vannelle het volgende:
Als ie bij jou staat haal ik em op en breng em naar Utrecht.
Kun je'm wel bij je thuis krijgen mocht hij gegund worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef DJMO het volgende:
m'n sms is afgeleverd, maar meer weet ik dus ook niet. Beltegoed heb ik niet helaas ...
Ik heb net ff gebeld; de vaatwasser wordt vanmiddag door iemand opgehaald... Toevallig iemand van hier?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef DJMO het volgende:
m'n sms is afgeleverd, maar meer weet ik dus ook niet. Beltegoed heb ik niet helaas ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |