Miele onderdelen zijn vaak prijzig....ik zou eerst informeren naar de prijs.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:06 schreef hinkepink het volgende:
Beste Diemux en z80,
Het is een Miele excellent SC, en hij is al heel oud.
Hij verwarmt het water niet meer, maar hij loopt nog wel het programma af.
Ik denk het verwarmingselement.
En jij gaat kijken of je het kan verhelpen ... ?!?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:03 schreef Diemux het volgende:
Klinkt eerder als een verstopte leiding in de vaatwasser.
http://www.klusidee.nl/Forum/about3618.html&highlight=
Element zal wel niet stuk zijn, gebeurd niet zo vaak. Als die wel stuk is dan is het afgelopen, element kost 164 euro...
Ik kom niet echt omgeving uit utrechtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:19 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
En jij gaat kijken of je het kan verhelpen ... ?!?
Even bellen en je weet het. Niet iedereen op marktplaats is een hufter.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
Vanaf 50 euro en dan bezorgen van Amsterdam naar Utrecht... gok dat ie dan op minimaal 150 euro terecht komt...
zodra ik morgen ochtend wakker word staat er al een sms klaar om naar de verkoper te verzenden met het verzoek om in dit topic te kijken. Ik woon er pal achter, heel misschien zou ik nog wat als tussenopslag kunnen betekenen, maar dan moet hij ook hier rap vandaan gehaald worden, aangezien ik niet over eindeloze opslagruimte beschik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:09 schreef tombolafan het volgende:
Misschien dat dit iets voor jou is?
vaatwasser
Wel in Rotterdam en haast geboden, maar wel gratis
Ja ben je wakker??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
zodra ik morgen ochtend wakker word staat er al een sms klaar om naar de verkoper te verzenden met het verzoek om in dit topic te kijken. Ik woon er pal achter, heel misschien zou ik nog wat als tussenopslag kunnen betekenen, maar dan moet hij ook hier rap vandaan gehaald worden, aangezien ik niet over eindeloze opslagruimte beschik.
En dan zorg ik dat ik ook bij hinkepink ben voor de koffie en lekkers te verzorgen terwijl hij aangsloten wordt en zorg ik voor een flink pak vaatwastabletten!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:49 schreef vannelle het volgende:
Als ie bij jou staat haal ik em op en breng em naar Utrecht.
Kun je'm wel bij je thuis krijgen mocht hij gegund worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef DJMO het volgende:
m'n sms is afgeleverd, maar meer weet ik dus ook niet. Beltegoed heb ik niet helaas ...
Ik heb net ff gebeld; de vaatwasser wordt vanmiddag door iemand opgehaald... Toevallig iemand van hier?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef DJMO het volgende:
m'n sms is afgeleverd, maar meer weet ik dus ook niet. Beltegoed heb ik niet helaas ...
niet door mij, ik heb ook geen reactie gehad op m'n smsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net ff gebeld; de vaatwasser wordt vanmiddag door iemand opgehaald... Toevallig iemand van hier?
Hou die gedachte vast.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:19 schreef hinkepink het volgende:
Heel fijn dat jullie zo je best doen voor me.
Welke informatie mis je nog?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
Soms is wat meer informatie verstrekken ook beter dan alleen af en toe "Kick" te roepen
Met name datgene dat ik enkele posts hierboven al vroeg:quote:
Ik doneer met alle plezier een vaatwasser, maar ik vraag me serieus af of TS dit niet in eerste instantie met haar naasten kan regelen, gezien de beperkingen die zij heeft en deze uiteraard ook bij hun bekend zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:35 schreef Papabear het volgende:
Ik heb even wat 2e hands witgoedzaken bezocht en zie prijzen tussen de 75 en 150 euro voor een AEG | Siemens | Bosch machine. Valt best mee dus en die apparaten zijn dan helemaal opgeknapt en komen nog met een paar maanden garantie.
Ik zou je met alle liefde en plezier willen helpen, maar ik ben toch wel nieuwsgierig of je dit probleem al met je ouders/familie/vrienden/buren hebt besproken. Zij weten natuurlijk ook dat jij niet zonder kan, toch?
Weet je? Ik snap je.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met name datgene dat ik enkele posts hierboven al vroeg:
[..]
Ik doneer met alle plezier een vaatwasser, maar ik vraag me serieus af of TS dit niet in eerste instantie met haar naasten kan regelen, gezien de beperkingen die zij heeft en deze uiteraard ook bij hun bekend zijn.
Geweldig gebaar maar mijn gevoel zegt nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:37 schreef Papabear het volgende:
Ik doneer met alle plezier een vaatwasser,
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
Soms is wat meer informatie verstrekken ook beter dan alleen af en toe "Kick" te roepen
Lijkt me een goed plan. Ik zou graag wat meer informatie willen van Hinkepinkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom deze discussie hier opeens ontstaat? In andere topics heb ik die vraag nooit gezien. Ik denk dat het goed is om af te wachten tot Hinkepink weer kan reageren jullie vragen kan beantwoorden. Want er dreigen nu aannames gemaakt te worden die wellicht helemaal niet kloppen.
Geen geldinzamelingen in topics.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef frederik het volgende:
Mag het nu wel of niet, geld spenderen? Uit feedback maakte ik juist op dat dat niet toegestaan is?
Excuus voor een discussie binnen een vraagtopic, maar zie je dat echt niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom deze discussie hier opeens ontstaat? In andere topics heb ik die vraag nooit gezien. Ik denk dat het goed is om af te wachten tot Hinkepink weer kan reageren jullie vragen kan beantwoorden. Want er dreigen nu aannames gemaakt te worden die wellicht helemaal niet kloppen.
Oké, inzamelingsactie voor Frederik. Ik ben voorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Excuus voor een discussie binnen een vraagtopic, maar zie je dat echt niet?
Ik zie het wel, ik zie een trend ontstaan en eerlijk gezegd bevalt me dat voor geen ene meter.
Frederik is blijkbaar in een goede positie en gezegend met een goed hart.
Uit bovenstaande reactie van hem blijkt ook weer dat hij bereid is geld uit te geven en DAMN, ik wou dat ik ook in die positie was. Ben. Zou willen zijn.
Frederik is top, kunnen we het over eens zijn, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat heel FHF afhankelijk is van 1 weldoener?
Ik gun het iedereen en ik kan natuurlijk niet in de portemonnee van frederik kijken, ik weet alleen dat het een vent is met het hart op de goede plek.
Love you man!
Kom op mensen, laten we het samen doen en Frederik eens wat aanbieden.
Topper!
Help me even: Frederik = papabear?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Excuus voor een discussie binnen een vraagtopic, maar zie je dat echt niet?
Ik zie het wel, ik zie een trend ontstaan en eerlijk gezegd bevalt me dat voor geen ene meter.
Frederik is blijkbaar in een goede positie en gezegend met een goed hart.
Uit bovenstaande reactie van hem blijkt ook weer dat hij bereid is geld uit te geven en DAMN, ik wou dat ik ook in die positie was. Ben. Zou willen zijn.
Frederik is top, kunnen we het over eens zijn, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat heel FHF afhankelijk is van 1 weldoener?
Ik gun het iedereen en ik kan natuurlijk niet in de portemonnee van frederik kijken, ik weet alleen dat het een vent is met het hart op de goede plek.
Love you man!
Kom op mensen, laten we het samen doen en Frederik eens wat aanbieden.
Topper!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |