En dat ben ikquote:Op maandag 24 juni 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
We hebben in PM een winnaar voor de droger.....
Tof! Als je tzt een eigen topic opent is de attentiewaarde nog hoger.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat ben ik![]()
Na overleg met Leandra en enige uitleg van mijn kant zou ik graag de condensdroger van Leandra willen overnemen.
Wij hebben momenteel een afvoerdroger in onze slaapkamer staan (265 cm bij 265 cm) en dat slaapt niet zo heel erg fijn. Je ruikt toch altijd op de een of andere manier nat wasgoed.
Als ik vervoer kan regelen voor de condensdroger van Leandra (die dan dus wél in mijn keuken bovenop mijn wasmachine kan!), gaat mijn afvoerdroger dus op FHF voor iemand die die weer kan gebruiken.
Het merk is een Whiteknight (het goedkopere zusje van Whirlpool) en het enige mankement is dat ie eigenlijk wel een keer een nieuwe slang mag hebben. Die is lichtelijk gehavend door het uit het raam hangen.
Dus mocht er iemand zijn die een afvoerdroger wil hebben, geef maar een PM. Zodra die van Leandra dan hier is kan de mijne opgehaald worden!!
Vooral van mijn aanstaande, want het zijn zijn spullen, mijn spullen zijn pas in september aan de beurt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tof! Als je tzt een eigen topic opent is de attentiewaarde nog hoger.![]()
En wat een mooi aanbod van Pierre Leandra
Ah oke, uit elkaar dus. Dan moet het sowieso wel passen lijkt mequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef Leandra het volgende:
Ik kan het nu even niet meten maar ik denk dat hij ongeveer 190 hoog is, kan ook net iets meer zijn.
Geen idee hoe makkelijk hij in en uit elkaar gaat, maar ik verwacht niet dat het moeilijker zal gaan dan bij andere kasten.
Ik denk niet dat hij de trap af kan als hij nog in elkaar zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |