Ow daar kan ik idd morgen ook wel eens gaan kijken! Daar had ik nog niet aan gedacht!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef trovey het volgende:
Bij de Kringloop zijn ze nog ruim te krijgen, een idee?
Hhmm is niet heel erg naast de deur, zou ik moeten kijken of het vervoerstopic uitkomst kan bieden.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef sig000 het volgende:
Ik heb er nog wel 1 staan in Ede. Het is een Pioneer CT-337
Ja sorry, dat was wel handig om te vermelden. Utrecht hier.quote:
Kom je wel eens in het noorden? cq als je vervoer hebt, heb ik er wel eentje voor je..quote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm is niet heel erg naast de deur, zou ik moeten kijken of het vervoerstopic uitkomst kan bieden.
[..]
Ja sorry, dat was wel handig om te vermelden. Utrecht hier.
Er gaat niets boven Groningen.. (nou ja vlakbij dan... 15km ervandaan) en evt ook in Drachten..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef vannelle het volgende:
Waar is het Noorden? Ik kom wel eens in de buurt en onderweg naar huis is Utrecht goed te doen om ff te stoppen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef vannelle het volgende:
Waar is het Noorden? Ik kom wel eens in de buurt en onderweg naar huis is Utrecht goed te doen om ff te stoppen.
Klopt. weet ik idd.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Ireth het volgende:
[..]En je weet (als het goed is
) ook waar mijn huis woont
Hij is niet zo oud als deze (hilarische) reclame, en de mics en speakers zitten er niet meer bij, maar die zijn universeel...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef Ireth het volgende:
Mijn man staat er wel bij te kwijlenHij heeft geen flauw idee waar ie allemaal naar zit te kijken qua knopjes, maar hij vind hem wel leuk
![]()
Youve got mail...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef vannelle het volgende:
vannelle kan wel en gaat dit ook doen.
Mag ik via pm een adres en een voorstel voor een afspraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |