JA! We gingen op de allerlaatste dag van het jaar...

Toevallig een zaterdag en we hoefden toen allebei niet te werken.
De regen was druilerig en de dieren daardoor veelal binnen, maar we hebben ons prima vermaakt verder. Een volgende keer als vriendlief nog z'n last heeft van z'n rug (heeft herniaoperatie gehad en nu flink wat pijnstillers), dan gaan we een elektrisch wagentje reserveren. Het is nogal heuvelachtig daar, namelijk

En aangezien ik maar een klein tenger persoontje ben; er stond namelijk op de plattegrond bij dat als je een rolstoel wilde gebruiken dat je moest zorgen voor een goede duwer

- vanwege het heuvelachtig karakter van het terrein.
Maar we hebben ons dus goed vermaakt. Jammer dat de Winter Pasar Malam nou
net niet was op die dag.
quote:
Kom genieten van de Winterse Avond(t)uren met Winter Pasar Malam in Burgers' Zoo!
Gepubliceerd op: vrijdag 18 november 2011
Wilt u het jaar graag sfeervol en avontuurlijk afsluiten? Kom dan gezellig met het hele gezin of met uw familie, vrienden en kennissen genieten van de Winterse Avond(t)uren met Winter Pasar Malam in Burgers' Zoo! Van dinsdag 27 december tot en met vrijdag 30 december 2011 en van maandag 2 januari tot en met zaterdag 7 januari 2012 (in totaal dus tien avonden) kunt u proeven van de bijzondere sfeer tijdens de Indische nachtmarkt in het volledig overdekte tropische regenwoud Burgers' Bush.
Er waren wel wat kraampjes open, waaronder die met Indische lekkernijen. We hebben ons tegoed gedaan aan Pisang Goreng, saté en Indische kroket
(pittig!)We hebben echt heel veel tijd doorgebracht in de Ocean, en dat vond mijn vriend het mooiste. Al vond ik de Bush het mooist. We hebben de Desert en het safarigedeelte overgeslagen. Er was gewoon geen tijd meer voor.
Heel erg bedankt voor deze mogelijkheid!

We gaan het in de zomer overdoen - met de Arnhem Card (nu GelrePas) krijgen we ook fikse korting eens per jaar.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@