abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103916325
Dag medefokkers!

Net genietend van een Matzes de verpakking van die geweldige product is gelezen.
Zit er een leuke actie op tot eind dit jaar, voor maximaal vier personen 25 % korting op de entreeprijs van Burgers' Zoo. Aangezien ik zelf gezegend ben met het mogen wonen in het mooie hoge noorden ga ik van deze actie geen gebruik maken.
Maar mocht ik iemand anders hier blij mee kunnen maken dan stuur ik ze graag naar diegene op!
Voorwaarde van de actie is twee streepjescode, die lever ik er als groot verbuiker bij :)

En nog even voor de andere fokkers in Groningen check dit:
Stadsfiets omgeving Groningen.
pi_103917348
Ik hou me aanbevolen :-))
The only thing to fear is running out of beer!!
pi_103917571
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:52 schreef bot-vld het volgende:
Ik hou me aanbevolen :-))
Ja of nee, niet aanbevolen ;)
Ze zijn er nog gewoon dus ;)
pi_104330581
DM gehad, na reactie hierop nog geen reactie retour gehad.
Korting is dus nog steeds verkrijgbaar.
pi_104360985
Ik maak er graag gebruik van. Ik woon in Arnhem, maar ben al in geen jaren meer bij Burgers' geweest :o :@

Komt omdat het zo duur is...

Dus een korting van 25% is wel aardig. Kan ik mijn vriend verrassen door hem een rondje langs onze soortgenoten te bieden ;)

Tof in elk geval!

P.S. Tot wanneer is de actie geldig?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_104366818
31 December 2011.
Ik geef charles-070 en bot-vld nog tot morgen 12:00 te reageren op mijn reacties anders gaat Sally heerlijk een dag met haar vriend naar Burgers' Zoo !
pi_104369893
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
31 December 2011.
Ik geef charles-070 en bot-vld nog tot morgen 12:00 te reageren op mijn reacties anders gaat Sally heerlijk een dag met haar vriend naar Burgers' Zoo !
Dat zou leuk zijn! *O*
pi_104386626
Nog twee kleine uurtjes dan kan Sally haar gegevens naar mij DM'en!
pi_104386657
Ik houd me ook graag aanbevolen!
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_104420908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nog twee kleine uurtjes dan kan Sally haar gegevens naar mij DM'en!
PM ook goed? :@

Ik neem aan dat zich niemand van de genoemde personen gemeld heeft?
pi_104768887
Mark, ik heb nog niets ontvangen...

Zou 't kwijtgeraakt zijn bij de post?
pi_104901687
*O* Aangekomen! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104904576
Ik was hem vergeten uit mijn binnenzak in de postbus te stoppen ;) Excuus :)
Veel plezier er mee Sally Fok ;)
pi_105606194
Sally ondertussen al een dagje met aanhang weggeweest? ;)
pi_105637345
Nee, we moeten nog een dag plannen. Is wat lastiger geworden, omdat we allebei ineens (vrijwilligers)werk hebben _O-

Maar als zijn rooster bekend is, gaan we prikken. Hij heeft het inmiddels geraden, terwijl ik niets had losgelaten over enige locatie.

Ik zei alleen dat ik hoopte dat hij die dag goed ter been was. En toen hij een beetje bedrukt keek, zei ik: "Ach, ze hebben er ongetwijfeld rolstoelen!"

En hij dacht even na, en zei toen, zomaar in 1 keer: "De dierentuin!"

_O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 16-12-2011 17:48:47 (even 'vrijwilligerswerk' neergezet) ]
pi_106688433
Hoe was het? :D
Hebben jullie een leuke dag gehad? :)
pi_106693081
JA! We gingen op de allerlaatste dag van het jaar... _O- Toevallig een zaterdag en we hoefden toen allebei niet te werken.

De regen was druilerig en de dieren daardoor veelal binnen, maar we hebben ons prima vermaakt verder. Een volgende keer als vriendlief nog z'n last heeft van z'n rug (heeft herniaoperatie gehad en nu flink wat pijnstillers), dan gaan we een elektrisch wagentje reserveren. Het is nogal heuvelachtig daar, namelijk :P En aangezien ik maar een klein tenger persoontje ben; er stond namelijk op de plattegrond bij dat als je een rolstoel wilde gebruiken dat je moest zorgen voor een goede duwer _O- - vanwege het heuvelachtig karakter van het terrein.

Maar we hebben ons dus goed vermaakt. Jammer dat de Winter Pasar Malam nou net niet was op die dag.
quote:
Kom genieten van de Winterse Avond(t)uren met Winter Pasar Malam in Burgers' Zoo!
Gepubliceerd op: vrijdag 18 november 2011

Wilt u het jaar graag sfeervol en avontuurlijk afsluiten? Kom dan gezellig met het hele gezin of met uw familie, vrienden en kennissen genieten van de Winterse Avond(t)uren met Winter Pasar Malam in Burgers' Zoo! Van dinsdag 27 december tot en met vrijdag 30 december 2011 en van maandag 2 januari tot en met zaterdag 7 januari 2012 (in totaal dus tien avonden) kunt u proeven van de bijzondere sfeer tijdens de Indische nachtmarkt in het volledig overdekte tropische regenwoud Burgers' Bush.
Er waren wel wat kraampjes open, waaronder die met Indische lekkernijen. We hebben ons tegoed gedaan aan Pisang Goreng, saté en Indische kroket (pittig!)

We hebben echt heel veel tijd doorgebracht in de Ocean, en dat vond mijn vriend het mooiste. Al vond ik de Bush het mooist. We hebben de Desert en het safarigedeelte overgeslagen. Er was gewoon geen tijd meer voor.

Heel erg bedankt voor deze mogelijkheid! O+ :*

We gaan het in de zomer overdoen - met de Arnhem Card (nu GelrePas) krijgen we ook fikse korting eens per jaar.
pi_106704675
Geen dank! Ik ging er niets mee doen en zo maak je nog is iemand blij!

Erg fijn dat jullie je zo vermaakt hebben, en volgend jaar wederom met korting heen kunnen! \
Dat van die elektrische wagentjes klinkt voor de volgende keer als een beter oplossing inderdaad!

Dan mag van mij nu dit topic dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')