Die manier ken ik, maar op die manier kom ik liever niet aan een fietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef zijle het volgende:
Vanavond even een rondje over de vismarkt en je hebt zo een fiets :p
Als dat echt zo is, is dat wel erg dramatisch zeg! Naast biermans nu ook fietsmans dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:28 schreef dynamiet het volgende:
Tegenwoordig heb je ook gewoon de aan huis junk in Groningen die brengt de fiets voor 5 euro extra even bij je langs. Al keur ik fietsen kopen van junks erg af en doe er ook niet aan mee.
quote:Verkoop Politie
Bij de politie is het iedere laatste vrijdag van de maand (behalve in juli) mogelijk om een fiets te kopen. Je moet het aangiftebewijs van vermissing of diefstal meenemen. De fietsverkoop is bij de afdeling inbeslaggenomen goederen aan de Sontweg 8 te Groningen en start om 09.00 uur.
Aangifte van vermissing.... ik ben al zoveel fietsen kwijt geraakt in de stad zonder melding, misschien voor dat goede doel " de nieuwe fiets" maar is doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef loecje het volgende:
je hebt ook nog verkoop van de politie.
daarvoor moet je aangifte bewijs hebben. daar schijn je betere fietsen te kunnen kopen. ik ben er nog niet geweest.
[..]
Jammerlijk dat ook hierbij de put pas gedempt wordt.....quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef loecje het volgende:
nee er was geen schade.
die brief was een klacht over de deur fietsenstalling die niet sluit (inmiddels opgelost). en over alle andere manieren om binnen te komen zonder sleutel. met als gevolg diefstal van fietsen
Mijn fiets was niet de enige, regelmatig is er weer een fiets vermist.
Wat moesten we ook zonder jou Yskquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Met die openbare fietsenverkoop, ik ben daar halverwege september ook geweest. Wil je op die manier een fiets kopen dan moet je om 6u in de rij staan om vervolgens om half 8 een nummertje te trekken waarna de fietsverkoop om half9/kwart voor 9 begint.
Er waren die dag 120 fietsen beschikbaar maar natuurlijk niet allemaal voor 35 euro. Ik was veels te laat maar een meisje met nummertje 70 (en dat was nog zeker 70 nummers voor mij) had alleen nog maar keuze uit fietsen van 85 euro en duurder. Ik vond eigenlijk ook dat de fietsen van 35 euro eruit zagen alsof ze ook nog een tijdje in de gracht hadden gelegen
Al met al heb ik mijn fiets van 45 euro gekocht bij de kringloop aan het Boterdiep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |