abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98643393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef DeZoektocht het volgende:
Ps2 vergeven aan SoDimmetje :Y
Waarvoor veel dank en respect , kan helaas nog niet zo leuke foto er bij doen van mijn zoontje want die zie ik volgende week pas weer maar de blijdschap is er niet minder om.

Dat er nog mensen bestaan die een ander wat gunnen....tsjeetje

*hoop gaat weer leven*
pi_98651599
Mooie actie weer. Geniet ervan SoDimmetje!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98663832
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Mooie actie weer. Geniet ervan SoDimmetje!
Doet ik al met volle teugen , dankzij iemand anders de mogelijkheid om Killzone eindelijk te spelen. Dit maakt het tot een combo die mij heel gelukkig maakt... en mijn zoontje ook ( nee die mag niet met Killzone spelen :) )

Kan nog steeds niet helemaal begrijpen waarom iemand dit zo maar weg doet....maar toch......beste nieuws van het afgelopen jaar.....klikt overdreven maar het is toch echt waar
  zondag 26 juni 2011 @ 04:03:19 #104
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_98669846
Socios was op zoek naar buddy's om wat leuks mee te doen. Van het één kwam het ander en uiteindelijk werd het een:

Het was een leuke avond die zeker herhaalt gaat worden. :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door Rucky op 26-06-2011 04:10:24 ]
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_98966578
Wat is dit toch hartverwarmend allemaal O+ Ik hoop zo dat ik ook een beetje hulp kan krijgen :@
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_99859838
[Aangeboden] Kerstboom, gezelschapsspellen, contactgrill, losse spul

En speciale dank voor z80, die helemaal gratis en voor niets drie uur van zijn tijd en een tank brandstof (schat ik) tot onze beschikking stelde, en een babbelkous naast zich heeft geduld.

En dat alles voor maar 1 glas cola!! :o

*O*

_O_

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:26:22 #107
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_100503573
Scrubnurse had een stapel tijdschriften liggen waar ze niets meer mee deed en aangezien ik pas geopereerd ben en rust moet houden, ben ik er heel erg blij mee *O*
Er staat hier nu dus een doos toffe tijdschriften naast me, met ook nog een heel lief kaartje erbij O+

Nogmaals heel erg bedankt dus :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_100619987
rewimo en qltel boden in fhf een kampeervakantie aan bij hun .
Samen met hun zoon hebben ze er voor gezorgd dat de vakantie van mij en miss ah echt meer dan top was en onvergetelijk super ^O^
pi_101319146
MIJN VERHUIZING *O*

sorry hoofdletters waren genoodzaakt.

Mijn tuin komt nog!

Met dank aan: Vannelle, Coastin, DZK, Grindfreakje& vriendin, Drommeldaris, VGA4xZoom, Cat22, Loecje en Psy-Freak En natuurlijk alle mense die wilden helpen maar waarvan de hulp niet nodig bleek ivm met de vrachtwagen op het laatste moment O+

Mijn dank is Groot _O_
pi_101321727
quote:
17s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
MIJN VERHUIZING *O*

sorry hoofdletters waren genoodzaakt.

Mijn tuin komt nog!

Met dank aan: Vannelle, Coastin, DZK, Grindfreakje& vriendin, Drommeldaris, VGA4xZoom, Cat22, Loecje en Psy-Freak En natuurlijk alle mense die wilden helpen maar waarvan de hulp niet nodig bleek ivm met de vrachtwagen op het laatste moment O+

Mijn dank is Groot _O_
Heerlijk O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 7 september 2011 @ 12:34:24 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101668850
vanmorgen stond TeenageDirtBag voor de deur met een kinderstoel én een tas vol kleding voor de jongens. Jan, die nog in pyama was ( :@ ) had toen ze weer weg waren, binnen no time z'n pyama uit dit aangetrokken:

Meneer is helemaal verzot op Bob de Bouwer, en de zak met kleding is dus één grote hit!

Meis dank je wel :* :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101675349
Heel erg graag gedaan en je hebt schatjes van knullen!! Wat een mannetjes :*
pi_101677444
Al mijn tijdschriften (en Boomerang kaarten) zijn vergeven! Een groot deel via fok (o.a. Kahlie en Sweetdancegirl blij kunnen maken met stapels leesvoer en Leay met een grote berg boomerangkaarten) en een aantal via andere wegen, maar in ieder geval dus zeer geslaagd! ondanks het heavy berichtje dat ik tussendoor ook nog heb ontvangen

Lieve Modjes; Mijn topic mag dus dicht! Aangeboden: Stapels tijdschriften! (oa VTWonen, 101Woonideeen, ...)
pi_102416169
Deze mag dicht: [Aangeboden] stapel kookboeken
De boeken gaan naar een goed nieuw thuis!
pi_104330099
Mag ik even een dikke _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ doen voor PierreBetfair

Echt fantastisch dat je zo'n prijs weggeeft alleen al, en dat je hem nog verdubbelt ook _O_ O+

Diep respect!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_104330879
dit topic mocht ook wel weer een kick hebben ja :D
pi_104331387
De actie van Pierre *O* WOOHOOO *O*
pi_104331728
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
Mag ik even een dikke _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ doen voor PierreBetfair

Echt fantastisch dat je zo'n prijs weggeeft alleen al, en dat je hem nog verdubbelt ook _O_ O+

Diep respect!
Ik doe met je mee!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Petje af voor Pierre. ^O^
pi_104426296
Bij deze wil ik graag het mooie gebaar laten weten wat mede fokker RBWO heeft gedaan....geheel kosteloos heb ik een mooie Sony Psp mogen ontvangen met 6 spellen erbij waar ik dan ook heel erg blij mee ben.

RBWO heeft mijn dag erg goed gemaakt met deze actie waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank
  maandag 21 november 2011 @ 21:28:09 #120
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_104651589
Dankzij Scrub_Nurse kreeg mijn dochter vandaag het Pietendiploma in de bus en gaan we komend weekend naar Saar kijken! O+

[GEVR] C1000 pietendiploma?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 28 november 2011 @ 10:16:54 #121
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_104913670
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Scrub_Nurse kreeg mijn dochter vandaag het Pietendiploma in de bus en gaan we komend weekend naar Saar kijken! O+

[GEVR] C1000 pietendiploma?
Hij was meer dan geslaagd! :Y O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 december 2011 @ 13:59:02 #122
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_105451151
Ik heb net een PC gehaald bij Rucky.
Rucky bedankt!

^O^
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 12 december 2011 @ 15:15:16 #123
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105494168
Ik wil hier nogmaals even mijn immens grote dank aan Pierre betuigen!

Zaterdag 3-12 zou mijn goeie vriend weer langskomen, dus ik had wat rondgebeld en de meeste restaurants geven aan dat ze wel plek hadden voor 2.
Dus ik ging met vriend het centrum van Enschede in, waarbij ik hem de keuze liet om ergens te gaan eten.
Ik heb hem het budget voorgelegd en het eerste wat hij riep was dat hij niet zo duur uit eten wou en dat hij vond dat we ook voor de helft wel uit eten konden. Want hij was van mening dat mijn ouders ook een etentje verdienden (ik, stiekem ook, maar ik had niet gedacht dat te kunnen betalen)
Daarna zijn we op zijn idee bij Humphreys gaan eten omdat we daar binnen de 50 euro konden blijven.
We hebben heerlijk gegeten, een goed gesprek gehad, veel gelachen en besloten dat we van 2012 een beter jaar gaan maken (zijn jaar was ook niet al te makkelijk)
Het kleine beetje dat we over de 50 euro zaten (door de drankjes) hebben we samen betaald en de voor de andere 50 euro heb ik mijn ouders samen uit eten gestuurd terwijl ik in hun huis aan het puppysitten was.
  maandag 12 december 2011 @ 21:20:27 #124
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105510864
FHF is gaaf :Y
Ik zit nu met een probleem maar dat wordt per pm geregeld. Toch ontzettend fijn dat je een beetje het gevoel hebt dat je er niet alleen voor staat.
*;
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_105513975
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:15 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil hier nogmaals even mijn immens grote dank aan Pierre betuigen!

Zaterdag 3-12 zou mijn goeie vriend weer langskomen, dus ik had wat rondgebeld en de meeste restaurants geven aan dat ze wel plek hadden voor 2.
Dus ik ging met vriend het centrum van Enschede in, waarbij ik hem de keuze liet om ergens te gaan eten.
Ik heb hem het budget voorgelegd en het eerste wat hij riep was dat hij niet zo duur uit eten wou en dat hij vond dat we ook voor de helft wel uit eten konden. Want hij was van mening dat mijn ouders ook een etentje verdienden (ik, stiekem ook, maar ik had niet gedacht dat te kunnen betalen)
Daarna zijn we op zijn idee bij Humphreys gaan eten omdat we daar binnen de 50 euro konden blijven.
We hebben heerlijk gegeten, een goed gesprek gehad, veel gelachen en besloten dat we van 2012 een beter jaar gaan maken (zijn jaar was ook niet al te makkelijk)
Het kleine beetje dat we over de 50 euro zaten (door de drankjes) hebben we samen betaald en de voor de andere 50 euro heb ik mijn ouders samen uit eten gestuurd terwijl ik in hun huis aan het puppysitten was.
Wat goed van jullie, nu hebben 4 mensen er plezier van gehad inplaats van 2 ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')