Alleen jammer, Eindhoven is wat ver wegquote:
Afmeting gemonteerd product
Breedte: 155 cm
Diepte: 40 cm
Hoogte: 68 cm
Je hebt geluk, i.p.v. tot aanstaande vrijdag heb je de tijd tot 1 augustus om vervoer te regelenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:29 schreef Sally het volgende:
Wat een ontzettend gave buffetkast is dat! En nog wel vanIKEA
[..]
Alleen jammer, Eindhoven is wat ver wegvanuit Arnhem, zonder auto...
Als ik er nou nog woonde... hihi (helaas ging relatie stoek en ik ben teruggegaan naar 'Ernem')
Edit: oftewel: ik houd me warm aanbevolen daarvoor, mits er vervoer geregeld kan worden.
Tof, ik plaats meteen een oproepje in het Vervoerstopic!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt geluk, i.p.v. tot aanstaande vrijdag heb je de tijd tot 1 augustus om vervoer te regelen.
Op zich maakt het niet zoveel uit, ik heb tot die tijd nog vakantiequote:Op maandag 18 juli 2011 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Tof, ik plaats meteen een oproepje in het Vervoerstopic!![]()
Sinds de komst het doortrekken van de A50 was het een koud kunstje om de afstand Eindhoven-Noord -> Arnhem-Zuid binnen het uur te halen met personenwagen (ja, normale snelheid).
edit: welke dagen/tijden komen jou het beste uit?
Daar is al voor gePMd helaas, zodra ze zijn opgehaald haal ik ze uit de OP.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef Starzky het volgende:
Stuur je de gezelschapsspellen evt ook op?
Ah, tof. Ik had nl. dezelfde functie in gedachtenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op zich maakt het niet zoveel uit, ik heb tot die tijd nog vakantie. Dus kijk maar even voor wat opties, en dan komen we er vast wel uit! Ik ben wel vergeten te vermelden dat er op de achterste pootjes, aan de voorzijde daarvan, een schot gemonteerd is. Voordeel is dat je eventuele kabels daarachter daardoor niet meer ziet.
Oeh, durf ik zo niet te zeggen. Hij is alleen maar 1x in elkaar gezet dus dat zal niet uitmaken. Op de website kun je de handleiding downloadenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, tof. Ik had nl. dezelfde functie in gedachten![]()
En de kapotte achterwand is ook nog wel te repareren met een nieuw stuk hardboard.
Ivm het vervoeren: is het nog uit elkaar te halen?
IKEA-spul kan wel een aantal keer in- en uit elkaar gehaald worden, maar er is een grens, uiteraard
Maar als bv. de poten eronderuit kunnen, zou het alweer wat in ruimte schelen, toch?
Vast wel, mits het allemaal gaat lukkenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, durf ik zo niet te zeggen. Hij is alleen maar 1x in elkaar gezet dus dat zal niet uitmaken. Op de website kun je de handleiding downloadenis misschien wel handig?
Maten zijn:quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef z80 het volgende:
Als de kast uit elkaar kan, of max 2 meter lang is wil ik wel rijden.
het beste komt mij uit of op een zaterdag middag/avond of op een zondag.
En wrs kunnen de poten er onderuit geschroefd worden, dus dat scheelt al een cm of 15 (Debsterr?) in de hoogte.quote:Afmeting gemonteerd product
Breedte: 155 cm
Diepte: 40 cm
Hoogte: 68 cm
20 cm zelfs wel denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef Sally het volgende:
Ha'ske mooi!!!
[..]
Maten zijn:
[..]
En wrs kunnen de poten er onderuit geschroefd worden, dus dat scheelt al een cm of 15 (Debsterr?) in de hoogte.
Poeh, ligt aan de tijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20 cm zelfs wel denk ik. Die kun je er zo onderuit draaien, die plaat ff los en dan gaat het prima! Komende zaterdag kan meteen als jullie ook kunnen?
mee rijden mag, ik ben zaterdag tot 16:00 uur in Elst.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Poeh, ligt aan de tijd.
Ik ga om 11 uur m'n moeder weer ophalen van De Zonnebloemboot.. Even geen idee precies hoe laat ik dan beschikbaar ben... Ergens in de middag vanaf 15 uur ofzo?
Wat had je in gedachten: kastje bij jou ophalen, en dan ik hier ontvangen? Of is het de bedoeling dat ik meerijd?
Dat doe ik ook maar: morgen weer een dag!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef z80 het volgende:
ik leest het morgen avond wel. ik ga nu ook richting bed.
Dressoir is al weg, de speakers kan ik zo ff kijken of er een typenummer op staatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
tvp voor autospeakers en dressoir.
Kun je zeggen welk type autospeakers en hoe groot ze zijn?
In principe ligt alles op m'n oude adres maar dit kan ik wel ff meenemen naar het nieuwe adres, dan is het wat makkelijker afspreken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil ze wel hebben hoor
Moet ze dan een keer ophalen in het weekend...
Waar woonde je dan en waar woon je nu?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In principe ligt alles op m'n oude adres maar dit kan ik wel ff meenemen naar het nieuwe adres, dan is het wat makkelijker afspreken.
Nog steeds in Eindhovenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar woonde je dan en waar woon je nu?
Woon namelijk in Breda.
En het IS goedgekomen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Sally het volgende:
Zo, PM's verstuurd naar Debsterr en z80: het gaat vast goedkomen zaterdag!
Ik ben blij dat je er blij mee bent!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
En het IS goedgekomen!Vriendlief vond het dressoir:vb54 "prachtig! Hartstikke mooi!"
Eeuwig dank, z80, die helemaal vanuit Elst naar Arnhem-Zuid gereden kwam om me op te pikken, en dan samen naar Eindhoven gekard is, kast naar beneden gedragen heeft over vier trappen (twee hoog), en dan weer helemaal terug naar Arnhem-Zuid. En dan hebben we samen de kast naar de derde verdieping gebracht (dit keer met lift) en in de woonkamer geplaatst.
Alwaar ik hem kon verblijden met... welgeteld 1 glas cola !!![]()
Dank je, Debsterr voor het opwachten in je ouwe huissie, en veel plezier in je nieuwe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |