In principe ligt alles op m'n oude adres maar dit kan ik wel ff meenemen naar het nieuwe adres, dan is het wat makkelijker afspreken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil ze wel hebben hoor
Moet ze dan een keer ophalen in het weekend...
Waar woonde je dan en waar woon je nu?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In principe ligt alles op m'n oude adres maar dit kan ik wel ff meenemen naar het nieuwe adres, dan is het wat makkelijker afspreken.
Nog steeds in Eindhovenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar woonde je dan en waar woon je nu?
Woon namelijk in Breda.
En het IS goedgekomen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Sally het volgende:
Zo, PM's verstuurd naar Debsterr en z80: het gaat vast goedkomen zaterdag!
Ik ben blij dat je er blij mee bent!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
En het IS goedgekomen!Vriendlief vond het dressoir:vb54 "prachtig! Hartstikke mooi!"
Eeuwig dank, z80, die helemaal vanuit Elst naar Arnhem-Zuid gereden kwam om me op te pikken, en dan samen naar Eindhoven gekard is, kast naar beneden gedragen heeft over vier trappen (twee hoog), en dan weer helemaal terug naar Arnhem-Zuid. En dan hebben we samen de kast naar de derde verdieping gebracht (dit keer met lift) en in de woonkamer geplaatst.
Alwaar ik hem kon verblijden met... welgeteld 1 glas cola !!![]()
Dank je, Debsterr voor het opwachten in je ouwe huissie, en veel plezier in je nieuwe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |