Misschien heb je hier geluk? [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:13 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat je bankstel een mooi plekje krijg, Cat22. Ik vind het nog steeds heel jammer dat ik mijn vriend niet kon overtuigen de reis te maken.
Japs.quote:
Help me eraan denken dat ik hem morgen opmeet. Hij staat nu in de berging, dus ik kan er niet zo makkelijk bij.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:34 schreef Sally het volgende:
Oooh, wat een tof kleurtjePast echt helemaal in mijn huisje!
Maar... het vervoer van Weert naar Arnhem moet ik proberen te regelen :S
Cat, hoe breed en hoog is de bank? (ivm vervoer)
Edit2: Lief trouwens Cat, dat je het in FHF zet!
Ik zal je wel om 't uur DM'enquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Help me eraan denken dat ik hem morgen opmeet. Hij staat nu in de berging, dus ik kan er niet zo makkelijk bij.
Bank ruilen voor vriendje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Tink89 het volgende:
Issie al weg? Ik vind hem geweldig!
Edit: Vriendjelief vindt hem afschuwelijk en helaas heeft die ook iets te zeggen.
He gets! Ik stond op het punt de kringloop te bellen (en dat jou te laten weten) maar wellicht dat ze met een week of 2 weet of ze wil en kan rijden?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef Sally het volgende:
Hoi Cat, even een update. Ik heb vervoer, maar er zit een 'maar' aan... De dame die wel wil rijden, heeft een overlijden in de familie.Dus ik weet niet of ze het nog wil doen, laat staan wanneer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |