Ik kan de tekst prima lezen, misschien geldt het wel voor jezelf?quote:
AH reageert vast zelf wel met een foto, locatie was misschien al wel een beetje uit de OP te halen: noordwest frieslandquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:26 schreef some1_eddy het volgende:
Foto's van de schade?
Misschien valt het te repareren.
En welke locatie ongeveer?
Kosten zijn dus ongeveer ¤ 225,- als je een nieuwe voorvork door een erkende dealer laat monteren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Overzicht van de onderdelen nieuw qa prijs
kroonstuk 120/150 euro
balhoofdlagerset compleet 20/25euro
bij zelf strippen en dan montage dealer 50 euro
Zijn de poten krom word het nog duurder.
quote:
Daarmee zitten we al op 140quote:
En uit betrouwbare bron vernomen dat asfalt recent ook nog iets gestort heeft gekregenquote:
Is dat ook noemenswaardig voor de tussenstand, of goed voor een volle tank met peut? Indien het laatste van toepassing is, dan is de tussenstand nog steeds 140quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En uit betrouwbare bron vernomen dat asfalt recent ook nog iets gestort heeft gekregen
Kweeniequote:Op maandag 19 december 2011 00:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is dat ook noemenswaardig voor de tussenstand, of goed voor een volle tank met peut? Indien het laatste van toepassing is, dan is de tussenstand nog steeds 140
Bij mijn auto ruim 80 euro, maar een scooter een euro'tje of 15 misschien?quote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
KweenieWat doet een volle tank tegenwoordig
Thuh internet zegt dat het een tank heeft van 6.8 liter (viel mij nog tegen) met die huidige benzine prijzen + af en toe een liter extra smeer a 10/15 euro (geen flauw idee wat er in moet en wat er met die prijzen zijn gebeurd sinds dat ik 18 ben gewordenquote:Op maandag 19 december 2011 00:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij mijn auto ruim 80 euro, maar een scooter een euro'tje of 15 misschien?
Kanonne, ik neem ook een scooterquote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Thuh internet zegt dat het een tank heeft van 6.8 liter (viel mij nog tegen) met die huidige benzine prijzen + af en toe een liter extra smeer a 10/15 euro (geen flauw idee wat er in moet en wat er met die prijzen zijn gebeurd sinds dat ik 18 ben geworden) zal het gemiddeld wel op een eurootje 15 voor een volle tank zijn. Wat voor Asfalt wel betekend dat hij weer een kilometer of 300 kan kachelen
Mits voorvork dusquote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Thuh internet zegt dat het een tank heeft van 6.8 liter (viel mij nog tegen) met die huidige benzine prijzen + af en toe een liter extra smeer a 10/15 euro (geen flauw idee wat er in moet en wat er met die prijzen zijn gebeurd sinds dat ik 18 ben geworden) zal het gemiddeld wel op een eurootje 15 voor een volle tank zijn. Wat voor Asfalt wel betekend dat hij weer een kilometer of 300 kan kachelen
Ja die voorvork is wel een essentieel onderdeel voor het rondkachelen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |