Ik kan de tekst prima lezen, misschien geldt het wel voor jezelf?quote:
AH reageert vast zelf wel met een foto, locatie was misschien al wel een beetje uit de OP te halen: noordwest frieslandquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:26 schreef some1_eddy het volgende:
Foto's van de schade?
Misschien valt het te repareren.
En welke locatie ongeveer?
Kosten zijn dus ongeveer ¤ 225,- als je een nieuwe voorvork door een erkende dealer laat monteren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Overzicht van de onderdelen nieuw qa prijs
kroonstuk 120/150 euro
balhoofdlagerset compleet 20/25euro
bij zelf strippen en dan montage dealer 50 euro
Zijn de poten krom word het nog duurder.
quote:
Daarmee zitten we al op 140quote:
En uit betrouwbare bron vernomen dat asfalt recent ook nog iets gestort heeft gekregenquote:
Is dat ook noemenswaardig voor de tussenstand, of goed voor een volle tank met peut? Indien het laatste van toepassing is, dan is de tussenstand nog steeds 140quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En uit betrouwbare bron vernomen dat asfalt recent ook nog iets gestort heeft gekregen
Kweeniequote:Op maandag 19 december 2011 00:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is dat ook noemenswaardig voor de tussenstand, of goed voor een volle tank met peut? Indien het laatste van toepassing is, dan is de tussenstand nog steeds 140
Bij mijn auto ruim 80 euro, maar een scooter een euro'tje of 15 misschien?quote:Op maandag 19 december 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
KweenieWat doet een volle tank tegenwoordig
Thuh internet zegt dat het een tank heeft van 6.8 liter (viel mij nog tegen) met die huidige benzine prijzen + af en toe een liter extra smeer a 10/15 euro (geen flauw idee wat er in moet en wat er met die prijzen zijn gebeurd sinds dat ik 18 ben gewordenquote:Op maandag 19 december 2011 00:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij mijn auto ruim 80 euro, maar een scooter een euro'tje of 15 misschien?
Kanonne, ik neem ook een scooterquote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Thuh internet zegt dat het een tank heeft van 6.8 liter (viel mij nog tegen) met die huidige benzine prijzen + af en toe een liter extra smeer a 10/15 euro (geen flauw idee wat er in moet en wat er met die prijzen zijn gebeurd sinds dat ik 18 ben geworden) zal het gemiddeld wel op een eurootje 15 voor een volle tank zijn. Wat voor Asfalt wel betekend dat hij weer een kilometer of 300 kan kachelen
Mits voorvork dusquote:Op maandag 19 december 2011 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Thuh internet zegt dat het een tank heeft van 6.8 liter (viel mij nog tegen) met die huidige benzine prijzen + af en toe een liter extra smeer a 10/15 euro (geen flauw idee wat er in moet en wat er met die prijzen zijn gebeurd sinds dat ik 18 ben geworden) zal het gemiddeld wel op een eurootje 15 voor een volle tank zijn. Wat voor Asfalt wel betekend dat hij weer een kilometer of 300 kan kachelen
Ja die voorvork is wel een essentieel onderdeel voor het rondkachelen!quote:
Als we uitgaan van bovenstaande berekening, dan komen we nog zo'n 50 euro tekort, maar het is natuurlijk nog even wachten op de berekening van de dealer.quote:Op maandag 19 december 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En uit betrouwbare bron vernomen dat asfalt recent ook nog iets gestort heeft gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Als de rest het ermee eens is, dan kunnen we dat wat mij betreft prima redden. Ik ben vanmiddag bereikbaarquote:Op maandag 19 december 2011 10:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik heb het genoteerd
Was van plan om de bon te fotograveren en meteen te mailen
Zodra ik bij de dealer sta kan ik jou dan bellen voor overleg
Vermoed dat het kroonstuk krom is en niet de poten
Probleem is wel dealer moet het bestellen en heeft een paar dagen wacht tijd
ben daar tussen 2 en half 4 en heb tot ong half 6 om de opdracht te geven voor reparatie
Vermoed vandaag bestellen voor vrijdag weer rijden en ander pas na 2 januarie Hij propt me er vaak even tussen zodat ik weer snel mobiel ben
Als jij vanmiddag de praktische afhandeling per telefoon/mail wilt doen met asfalt, dan wil ik de financiële afhandeling wel op me nemen.quote:Op maandag 19 december 2011 10:37 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik dan ook het verzamelpunt zijn en afrekenen met de dealer, of wil iemand anders dat graag / liever op zich nemen?
quote:Op maandag 19 december 2011 11:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als jij vanmiddag de praktische afhandeling per telefoon/mail wilt doen met asfalt, dan wil ik de financiële afhandeling wel op me nemen.
Maar Asfalt jij bent ook zo'n schatje, en J. is ook zo'n schatje het kan toch niet dat jullie elkaar niet zienquote:Op maandag 19 december 2011 10:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Even de stand van zaken er is nu in totaal 220 euro sowieso
en echt ben nog steeds onderste boven van alles ben vorig jaar zo verwend en goed op weg geholpen dat ik me dit jaar meer op de achtergrond hield nu is een ander dit jaar aan de beurt vond ik om verwend te worden kerstpaketten te ontvangen en dan ineens deze actie pfffff
Idem, alleen ben ik wsch pas om 22.00 vanavond thuis, maar dan maak ik het overquote:Op maandag 19 december 2011 13:08 schreef Papabear het volgende:
Akkoord!![]()
Zodra ik vanavond thuis ben zal ik me weer melden om te kijken naar welke rekening ik het mag overmaken. Dan stort ik het gelijk.
Als je me je rekeningnummer PM-t, dan maak ik het aan je over.quote:Op maandag 19 december 2011 11:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als jij vanmiddag de praktische afhandeling per telefoon/mail wilt doen met asfalt, dan wil ik de financiële afhandeling wel op me nemen.
Zou op zich geen probleem zijn, maar ik ben zo tussen 16u en 23u niet bereikbaar vandaag.quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je me je rekeningnummer PM-t, dan maak ik het aan je over.
Is het dan ook niet handig als jij de afspraak maakt met de dealer? Als in: dat je even je 06 pmt aan Asfalt, zodat jij vanmiddag de afspraak met de dealer kunt maken over de betaling?
Owkee, maar wat moet / kan ik dan met de dealer afsprekenquote:Op maandag 19 december 2011 13:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zou op zich geen probleem zijn, maar ik ben zo tussen 16u en 23u niet bereikbaar vandaag.![]()
(had ik misschien ook even in mijn vorige berichtje moeten zetten)
Ik zat ff bij de dokterquote:Op maandag 19 december 2011 13:36 schreef Felixa het volgende:
Bestel maar, komt goed!![]()
PM me maar het bankrekeningnummer van de dealer en het factuurnummer, dan komt het helemaal goed.
Ik denk dat ik volgend jaar een bank begin. Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 19 december 2011 13:58 schreef komrad het volgende:
er ontstaat zo rond FHF een geld rondstuur systeem![]()
maarehvoor de gevers
wat voor rente geef je??quote:Op maandag 19 december 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar een bank begin. Gewoon, omdat het kan
Leuk hè en IBTL, want nu hebben we stiekem eiks toch een beetje geld ingezameld, maar we waren sneller dan het licht, dus nix meer aan te doenquote:
Had ik dit jaar al gezegd dat ik van je hou?quote:Op maandag 19 december 2011 14:12 schreef Papabear het volgende:
Ik had haar rekeningnummer nogZojuist ¤ 105,- naar haar overgemaakt.
Ja, waar blijven die modjes?quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk hè en IBTL, want nu hebben we stiekem eiks toch een beetje geld ingezameld, maar we waren sneller dan het licht, dus nix meer aan te doen
quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik dit jaar al gezegd dat ik van je hou?
Ik ook, van allebeiquote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik dit jaar al gezegd dat ik van je hou?
Super!quote:Op maandag 19 december 2011 14:12 schreef Papabear het volgende:
Ik had haar rekeningnummer nogZojuist ¤ 105,- naar haar overgemaakt.
Ohja!quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk hè en IBTL, want nu hebben we stiekem eiks toch een beetje geld ingezameld, maar we waren sneller dan het licht, dus nix meer aan te doen
Sorryquote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!
Stout, foei! Niet meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja!quote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef Mirjam het volgende:
oh, ik zie dit nu pas.
is d'r al genoeg geld?
Als de poten niet krom zijn dan hebben we al wel genoeg euries volgens mijquote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef Mirjam het volgende:
oh, ik zie dit nu pas.
is d'r al genoeg geld?
We gaan goe-oedquote:Op maandag 19 december 2011 15:31 schreef Felixa het volgende:
Ik heb de factuur net betaald aan de scooterreparateur.
Dat is het voorbedrukte factuurpapier zoals ElisaB al zei.quote:Op maandag 19 december 2011 15:47 schreef asfalthooligan het volgende:
P.s ik zie het rekeningnummer gewoon staan rechts in de hoek bovenaan![]()
![]()
Je had mijn post over die kappen niet (op tijd) gelezen?quote:Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb hem net hier![]()
ondertussen maar het beste van de scoot gemaakt en heb nu 1 met hechtingen![]()
![]()
![]()
2 de opgelapte kappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze manier met dit idee kan ik er mee leven zonder dat ik me iriteer eraan
Foei!quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:06 schreef Felixa het volgende:
Dan zie ik dat in de loop van de dag wel verschijnen!![]()
Even deze voor iedereen hier!
[ afbeelding ]
Staat nu ook al op mijn rekening; dus alle donaties zijn binnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef BrandX het volgende:
Als ik die ene ben, vanmorgen om half acht overgemaakt
moest gisteren onverwacht nog een hoop doen voor de verkiezingen, waardoor ik het bijna vergeten was
Partytimequote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Hij is weer klaar en zal hem ophalen straks foto,s van de scooter
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Hij is weer klaar en zal hem ophalen straks foto,s van de scooter
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze rijd weer ben zo blij als een aap met 7 l*llen
Doe je wel een beetje voorzichtig? Friesland is gevaarlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 19:14 schreef asfalthooligan het volgende:
uhu navigatie zit al op zijn plek motorbroek bivak m. en helm en handschoenen gaan zo aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |