als je toch van iemand zit te jatten moet je je bek ook durven te laten zien.quote:
gewonnen dus?quote:
door de kou gaan m'n knieen op slotquote:
Patiencequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, ja, logisch.
Ik verveel me de ziekte en ben te moe om te slapen.
Het was vandaag noch koud noch nat...quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:43 schreef joppie_saus het volgende:
Scheelt me weer een fietstocht door de barre kou en een wedstrijd die nu begonnen zou zijn op een kletsnat veld.
laat me raden. Je zat voorin een stadsbus? Daar moet je ongeveer 1 meter 55 zijn wil je daar niet met je knieën tegen de stoel voor je komen ...quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:44 schreef Luco het volgende:
Waarom zijn bussen toch altijd zo krap. Ene been in het gangpad, andere opgevouwen...
Fout, bus tussen Meppel en Zwolle. Ns is weer eens bezig. Stadsbussen zijn trouwens ook een ramp.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
laat me raden. Je zat voorin een stadsbus? Daar moet je ongeveer 1 meter 55 zijn wil je daar niet met je knieën tegen de stoel voor je komen ...
Most annoying voice on earth bedoel jequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:18 schreef Mistaken het volgende:
The tallest man on earth is echt een held, ongelofelijk! kippenvel.
Alleen dat kutbarpubliek dat telkens praat!
In 't zaikenhuus?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:52 schreef MaxMark het volgende:
Zo, ik heb mijn dagje zwarte piet spelen er weer op zitten. Blijft leuk om te doen
aaaaw niet bierie?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef joppie_saus het volgende:
Shawty in me hart...Trusten stadde
Nog een?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef welkominspace het volgende:
Mijn beste vriendin die ik nu al zo'n 10 jaar ken heeft een beetje een foute vriend.
flauw zeg.quote:
jonkoquote:Op zondag 14 november 2010 00:37 schreef nietzman het volgende:
Maar gedeelde jonko is halve jonko, toch?
zorg jij dat 40 mensen elke dag hun eten en de benodigde zorg krijgen?quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef nietzman het volgende:
Wat doe je allemaal voor goeie dingen voor de mens? En hoe is het meer dan de rest hier?
Heeft het er iets mee te maken dat het morele niveau in je inrichting gewoon iets lager ligt?
Kee. Do drugs. You know ies good.quote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef welkominspace het volgende:
Halfje X genomen![]()
net een nieuwe lading uit rotterdam,schijnen hele goeie te zijn
ik geef leiding aan 25 mensen,die dus weer voor de patienten zorgen.quote:Op zondag 14 november 2010 01:12 schreef Renesite het volgende:
Hoi ik hbe meer van 40 mensen in een 'caseload' die ik dagelijks probeer te voorzien van werk.
Ik voel me een barmhartig.
JIj bent een fucking baas...quote:Op zondag 14 november 2010 01:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik geef leiding aan 25 mensen,die dus weer voor de patienten zorgen.
Als ik wil kan ik ze gewoon ontslaan![]()
dat vind ik zelf wel minder dat ik ook over het personeel ga.
Richt me het liefst 100% op de zorg
Damn goodquote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kee. Do drugs. You know ies good.
hier heb ik jaren voor moeten werken hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 01:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
JIj bent een fucking baas...
What kind of world...
En je functioneert goed?quote:Op zondag 14 november 2010 01:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hier heb ik jaren voor moeten werken hoor.
Juist voor mensen als ik is het moeilijk om je te bewijzen in deze maatschappij.
Dit is een kans die ik heb gekregen en die me hopelijk veel verder gaat brengen.
ik functioneer prima.quote:
Je studeert deeltijd of zo?quote:Op zondag 14 november 2010 01:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik functioneer prima.
Gezien m'n woning nog niet geregeld is moet ik nu elke ochtend om half 7 in de auto zitten.
Dit lukt prima,ik ben zeer gemotiveerd op dit moment.
In m'n werk heb ik maar 1 doel en dat is om zoveel mogelijk bij te dragen aan de zorg en deze zoveel mogelijk te verbeteren.
Dit is ook een functie die ik niet voor altijd wil doen.
Als ik klaar ben met studeren(duurt nog wel ff) wil ik ook het onderzoek in gaan.
of bij verslavingszorg werken.
Krijg je ook Nederlands?quote:Op zondag 14 november 2010 01:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik functioneer prima.
Gezien m'n woning nog niet geregeld is moet ik nu elke ochtend om half 7 in de auto zitten.
Dit lukt prima,ik ben zeer gemotiveerd op dit moment.
In m'n werk heb ik maar 1 doel en dat is om zoveel mogelijk bij te dragen aan de zorg en deze zoveel mogelijk te verbeteren.
Dit is ook een functie die ik niet voor altijd wil doen.
Als ik klaar ben met studeren(duurt nog wel ff) wil ik ook het onderzoek in gaan.
of bij verslavingszorg werken.
dacht altijd dat die dingen 2,3 liter waren ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 16:59 schreef joppie_saus het volgende:
Oooh, ik heb zo'n lekker autootje gereden zostraks
Peugeot 306 XSI 2.0
[ afbeelding ]
wat is er eigenlijk van hem geworden?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk van hem geworden?
zie hem nog wel eens lopen geloof ik maar heb hem al jaren niet meer gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |