als je toch van iemand zit te jatten moet je je bek ook durven te laten zien.quote:
gewonnen dus?quote:
door de kou gaan m'n knieen op slotquote:
Patiencequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, ja, logisch.
Ik verveel me de ziekte en ben te moe om te slapen.
Het was vandaag noch koud noch nat...quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:43 schreef joppie_saus het volgende:
Scheelt me weer een fietstocht door de barre kou en een wedstrijd die nu begonnen zou zijn op een kletsnat veld.
laat me raden. Je zat voorin een stadsbus? Daar moet je ongeveer 1 meter 55 zijn wil je daar niet met je knieën tegen de stoel voor je komen ...quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:44 schreef Luco het volgende:
Waarom zijn bussen toch altijd zo krap. Ene been in het gangpad, andere opgevouwen...
Fout, bus tussen Meppel en Zwolle. Ns is weer eens bezig. Stadsbussen zijn trouwens ook een ramp.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
laat me raden. Je zat voorin een stadsbus? Daar moet je ongeveer 1 meter 55 zijn wil je daar niet met je knieën tegen de stoel voor je komen ...
Most annoying voice on earth bedoel jequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:18 schreef Mistaken het volgende:
The tallest man on earth is echt een held, ongelofelijk! kippenvel.
Alleen dat kutbarpubliek dat telkens praat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |