Je studeert deeltijd of zo?quote:Op zondag 14 november 2010 01:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik functioneer prima.
Gezien m'n woning nog niet geregeld is moet ik nu elke ochtend om half 7 in de auto zitten.
Dit lukt prima,ik ben zeer gemotiveerd op dit moment.
In m'n werk heb ik maar 1 doel en dat is om zoveel mogelijk bij te dragen aan de zorg en deze zoveel mogelijk te verbeteren.
Dit is ook een functie die ik niet voor altijd wil doen.
Als ik klaar ben met studeren(duurt nog wel ff) wil ik ook het onderzoek in gaan.
of bij verslavingszorg werken.
Krijg je ook Nederlands?quote:Op zondag 14 november 2010 01:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik functioneer prima.
Gezien m'n woning nog niet geregeld is moet ik nu elke ochtend om half 7 in de auto zitten.
Dit lukt prima,ik ben zeer gemotiveerd op dit moment.
In m'n werk heb ik maar 1 doel en dat is om zoveel mogelijk bij te dragen aan de zorg en deze zoveel mogelijk te verbeteren.
Dit is ook een functie die ik niet voor altijd wil doen.
Als ik klaar ben met studeren(duurt nog wel ff) wil ik ook het onderzoek in gaan.
of bij verslavingszorg werken.
dacht altijd dat die dingen 2,3 liter waren ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 16:59 schreef joppie_saus het volgende:
Oooh, ik heb zo'n lekker autootje gereden zostraks
Peugeot 306 XSI 2.0
[ afbeelding ]
wat is er eigenlijk van hem geworden?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk van hem geworden?
zie hem nog wel eens lopen geloof ik maar heb hem al jaren niet meer gesproken
echt, serieusquote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Dude.quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Lees die OP even: sebasser is overledenquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef welkominspace het volgende:
volgens mij mis ik hier wat
Wtf heb ik nou weer gezegd?
WTFquote:Op zondag 14 november 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lees die OP even: sebasser is overleden
of wordt ik hier nou keihard in de zeik genomen?quote:
Dan heeft hij 299 reacties + meer topics in de zeik genomen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
of wordt ik hier nou keihard in de zeik genomen?
ik snap er nu echt ff geen reet meer van,dacht dat ik z'n msn nog wel eens online zag komen
hmm,had liever dat ik in de zeik werd genomenquote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, ik lach meer om jou niet-tactisch zijn, niet alleen nu trouwens
Serieus.quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
of wordt ik hier nou keihard in de zeik genomen?
ik snap er nu echt ff geen reet meer van,dacht dat ik z'n msn nog wel eens online zag komen
Dit is compleet langs me heen gegaanquote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef nietzman het volgende:
Ik schiet even superlatieven om je te beschrijven tekort WIS.
Hij is morgen precies een jaar geleden overleden,quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is me inmiddels opgevallenquote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is morgen precies een jaar geleden overleden,
hmmm,zal welquote:Op maandag 15 november 2010 00:59 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
De vorige mongool van dit topic. Vraag maar aan Nietzman.
Dat weet ik. Het zijn allen hoogbegaafde academici met de gave van het woord, die het internet komen verrijken met hun mensheid verheffende inzichten. Zoals een beetje uitslapen.quote:Op maandag 15 november 2010 01:00 schreef Oneself het volgende:
Zoveel idioten zitten hier trouwens ook weer niet.
waar blijft die middelvinger smiley nouquote:Op maandag 15 november 2010 01:02 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het zijn allen hoogbegaafde academici met de gave van het woord, die het internet komen verrijken met hun mensheid verheffende inzichten. Zoals een beetje uitslapen.
stiekum ben ik wel lief hoorquote:Op maandag 15 november 2010 01:15 schreef Integreerbeer het volgende:
Toch mooi dat je geweldloos verzet biedt. Mijn waardering voor je stijgt.
Tot zover mijn bijdrage.![]()
Waar komt dat opeens vandaan?quote:Op maandag 15 november 2010 02:49 schreef Integreerbeer het volgende:
Ach man, lamme zak. Anders rot je op met je lamme emoticons. Ga bij de televisie werken of de radio, halve Hongaar. Lik m'n spatel, baardfiguur.
je blijft van m'n zus af!quote:Op maandag 15 november 2010 02:57 schreef Integreerbeer het volgende:
Creativiteit is gratis, vooral op dit tijdstip.
En verder ben ik een slechte poëet, zoals je weet. Daarom, doe alsof ik je zuster opeet.
Ah, de autist die we misten.quote:Op maandag 15 november 2010 00:59 schreef Integreerbeer het volgende:
De vorige mongool van dit topic. Vraag maar aan Nietzman.
denk je dat ik die heb?quote:
zit ff te kijken maar vind alleen een verborgen hyvesquote:Op maandag 15 november 2010 09:12 schreef joppie_saus het volgende:
Me PM-box staat open voor een naam, hyves en alles
xiet ja.quote:Op maandag 15 november 2010 09:15 schreef joppie_saus het volgende:
Een verborgen hyves heeft ook een profielfoto
PM!quote:Op maandag 15 november 2010 09:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
xiet ja.
kun je msn foto's ook opslaan?
die is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |